Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Apsisaugojimas nuo map vogimų


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2546 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Guest heatzy

Sveiki, radau įdomu ir galbūt veiksmingą sprendimą anglų samp diskusijų forume kaip išsaugoti savo mapus ir jog nebūtų pavogti kaip dabar dažnai daro projektams visokie durneliai.. Manau būtina su Jumis pasidalinti šia naujiena, kadangi ši problema yra didelė Lietuvos samp rinkoje. Taigi sprendimo būdas yra toks jog visus objektus sukelti tarkime į 0000.0000, 0000.0000, 0000.0000 koordinates ar kur kitur, tarkime jūros kažkur gilumoje.. Ir tada tiesiog visus ten sukeltus objektus padaryti MoveObject į tinkamas vietas, taip objektai nebus kopijuojami, o jei kažkaip kenkėjas atras vietą kur yra visi objektai jie tiesiog bus vienoje vietoje ir nuo apkrovos jį išcrashins :) Šio būdo asmeniškai aš dar nesu bandęs, gal pabandysit ir atsakysit šitoje temoje ar veikia ;) 

(redaguota)
prieš 23 valandas(-ų), Violet Evergarden parašė:

kiek pas jus ten sudserveriuose tu objektu, tukstanciais, dabar vienu metu pajudink juos visus i skirtingas koordinates. sekmes. nebent juos judintum su delayumi

084.png

Tai visiškai neturi jokios įtakos. Ką tik testavau su daugybe objektų, perdaryta f-ja užtruko tik 0.9 sek ilgiau nei stock f-ja.

P.S. apsauga neveiks su ripperiais, kurie reaguoja į streaminamus objektus.

Redaguota , nario f0cus

 

Better known as f0cus

nk nežinau apie samp'a, bet c'mon, juk vis vien tuos objektus ir ju location'us serveris siųs kiekvienam player'iui į PC, nereikia didelių stebuklų jog pakeistum algoritmą, jog išsaugotų objektus ne tik pradėjus jungtis į serverį, o po to kai jie jau bus sukelti į atitinkamus location'us. Nuo tokių dalykų negali pilnai apsisaugot.

Filthy-Frank.jpg

Guest heatzy
(redaguota)
17 minutes prieš, Reklameris2 parašė:

nk nežinau apie samp'a, bet c'mon, juk vis vien tuos objektus ir ju location'us serveris siųs kiekvienam player'iui į PC, nereikia didelių stebuklų jog pakeistum algoritmą, jog išsaugotų objektus ne tik pradėjus jungtis į serverį, o po to kai jie jau bus sukelti į atitinkamus location'us. Nuo tokių dalykų negali pilnai apsisaugot.

Na jei ir tai būtų įmanoma, sugebėtų kaipnors apeiti tik keli lietuviai samperiai, tai nebūtų pavojaus didelio

17 minutes prieš, moncea94 parašė:

tai tiesiog beviltiška nebent serveryje nebus map objektų visiškai

Nepabandęs žinai?

Redaguota , nario heatzy
  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2546 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...