Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

(2018/03/23) Fort Carson Remake


Quel

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1076 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Guest heatzy

Tiesiog puikiai atkopijavai realų amerikietišką kaimelį, aš apakęs, tu nuostabus! Būtinai seksiu šitą temą :shok: Net keista pasidaro jog šitam žaidimui tiek metų, bet tokie dalykai yra įmanomi ir žaidimą galima tik gerinti ir gerinti..

Redaguota , nario heatzy
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dabar, Quattro parašė:

Labai gražu, bet čia naudoji modą, be modo medžiai smėlyje atrodytų ne kaip.. Tiesiog puikiai atkopijavai realų amerikietišką kaimelį :shok: Net keista pasidaro jog šitam žaidimui tiek metų, bet tokie dalykai yra įmanomi ir žaidimą galima tik gerinti ir gerinti..

Čia nėra jokių modų. Plotai yra retexturinti savarankiškai ir kiekvienam žaidėjui užėjus smėlio nebus. Ačiū už nuomonę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Guest heatzy
Dabar, Quel parašė:

Čia nėra jokių modų. Plotai yra retexturinti savarankiškai ir kiekvienam žaidėjui užėjus smėlio nebus. Ačiū už nuomonę.

Taip, tik po kiek laiko susipratau, jog tai tekstūros, šaunuolis, keep it up

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Realiai aš esu toks žmogus, kuris mėgsta prie visko prisipisti, todėl galiu pasakyt, kad kol kas čia praktiškai nieko nepadaryta, apart sunkaus darbo keičiant smėlio tekstūrą (btw, pagal mane šito mapo niekur neišeitų panaudot, nes kadangi yra keistos tekstūros, automatiškai objektai yra per naujo atspawninti, o kai objektai per naujo atspawninti nuvažiavus toliau jie dingsta, todėl labai daug bugų būtų su mašinomis ir pnš) labai norėjau pamatyti kokių gražių sumapinimų.. bet eh. Realiai geriau reiktų pereiti į MTA, įkelti modą "LVSandToGrass", o visą kitą sumappinti, bet žinoma mta lietuviai nežaidžia. Idėja tikrai gera, bet vien tik kiek darbo dabar yra padaryta, jums atrodo, kad tai yra wow, nes tai užėmė wow laiko padaryti tai, bet ištikrūjų tai tik dulkės nuo to smelio kurį pakeitėt :D Seku temą ir laukiu nesulaukiu mažų kuklių darbelių forcarsone, o gal netgi išvysti visą tai kokiam nors serveryje, nors tai nelabai įmanoma. Peace.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
prieš 5 valandas(-ų), Ocetter parašė:

Realiai aš esu toks žmogus, kuris mėgsta prie visko prisipisti, todėl galiu pasakyt, kad kol kas čia praktiškai nieko nepadaryta, apart sunkaus darbo keičiant smėlio tekstūrą (btw, pagal mane šito mapo niekur neišeitų panaudot, nes kadangi yra keistos tekstūros, automatiškai objektai yra per naujo atspawninti, o kai objektai per naujo atspawninti nuvažiavus toliau jie dingsta, todėl labai daug bugų būtų su mašinomis ir pnš) labai norėjau pamatyti kokių gražių sumapinimų.. bet eh. Realiai geriau reiktų pereiti į MTA, įkelti modą "LVSandToGrass", o visą kitą sumappinti, bet žinoma mta lietuviai nežaidžia. Idėja tikrai gera, bet vien tik kiek darbo dabar yra padaryta, jums atrodo, kad tai yra wow, nes tai užėmė wow laiko padaryti tai, bet ištikrūjų tai tik dulkės nuo to smelio kurį pakeitėt :D Seku temą ir laukiu nesulaukiu mažų kuklių darbelių forcarsone, o gal netgi išvysti visą tai kokiam nors serveryje, nors tai nelabai įmanoma. Peace.

Labai klysti kalbėdamas apie automobilių kritimą arba land masses dingimą. Pasidomėk daugiau apie objektų galimus nustatymus. Visų pirmą yra CreateObject ir yra CreateDynamicObject. Tai yra du skirtingi formatai. Pirmas formatas į save maksimaliai gali talpinti tūkstantį objektų, o antras talpina kiek tik nori. 

Visi plotai, kurie buvo paversti į žalumą yra CreateOjbect formate. Šis formatas yra naudojamas būtent tokiems atvejams, kuomet norima išvengti automobilių kritimo ir etc. Todėl tavo gandas visiškai nepasiteisina. Dirbi prie žemėlapio darbų, pasidomėk ir apie galimybes. 

Nereikia keliaut į MTA, norint įsikelti žalumos modifikaciją. Pakanka pasinaudoti 0.3DL SA:MP kliento versija. Darbas čia ir nėra sunku, pakeist tekstūras ir sustatyt 150 medelių, tačiau rezultatas yra gražus, dėl ko žmonėms ir patinka. 

AČIŪ VISIEMS UŽ IŠREIKŠTAS NUOMONES. Kelių dienų bėgyje atsinaujins tema, bus pridėtos pirmos nuotraukos iš smulkesnių pakeitimų. 

2019/03/23

Pradėta perdarinėti vietoves. Šiuo metu perdaryta degalinė ir priešais esantis motelis. (Daugiau nuotraukų pasirodys šiomis dienomis).

E01VikJ.png8UiKZkq.png

Redaguota , nario Quel
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Realiai visada galvoja būdavo tokių minčių jog visai gera projekto idėja išeitų jei ją kažkas sugalvotų apsiimti. Viskas atrodo labai gražiai, seksiu šią temą ir lauksiu kol pamatysiu užbaigtą variantą, tikėkimės motyvacijos užteks jums ir gal ateityje net projektą visą išvysime kuriame galėsime žaisti, sėkmės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 13 valandas(-ų), Marshas_Liberty parašė:

Labai gražu, bet kodėl būtent fc?

Visų pirmą Fort Carsonas yra didžiausias visų apygardų miestelis. Mūsų tikslas viename miestelyje padaryt visus reikalingus dalykus, įstaigas, namus, šalutines pramogų vietas, prieplauka ir taip toliau. Logiška, jog kituose miesteliuose visko sutalpint tikrai nepavyks, todėl pasirinkom Carsoną. O antrą, tai vėl gi žalumos idėja - naujas vaizdas ir atmosfera. Kažkurį Red County ar Flint County miestelį rinktis tikslo nebuvo.

2018-03-23 08:34, Šarūnas V. parašė:

Labai gražu, bet labiau laukiu tavo Vice City :D

Vice City paleist nebereikia ir mano žemėlapio. Problema tą, jog kelis dešimtys tūkstančių objektų optimizuoti neįmanoma, o jei ir įmanoma - tą padaryt be galo sunku tikslingai. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
prieš 2 valandas(-ų), Vežys parašė:

Kiek žinau vienoje vietoje negali būti daugiau negu 1000 objectu, kitaip mappai tiesiog mirguliuos so nieko gero nenusimato.

:D:D:D:taika: Kodėl jus niekada nesidomit šitų dalykų iki galo.

Visų pirmą, naudojant 0.3DL versiją, streamas padidintas iki 2 tūkstančių objektų, visų antrą niekas nesako viso miesto streamint žaidėjui iškarto.

Principas paprastas - stambūs objektai rodomi iš tolį, smulkmenos atsiranda tuomet, kai esi prie jų. 

Redaguota , nario Quel
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

5 minutes prieš, Tomytis parašė:

Quelis tikrai turi ne eilinę vaizduotę ir gerą skonį. Visi jo map darbai pribloškiami. Žinau jį seniai, tik neseniai pamačiau, kad jis čia gan aktyvus ir besireiškiantis asmuo :D

btw Ruslanai, čia Gibaldi.

Malonu kad apsilankei seniuk!

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1076 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...