KarolisZZ

Riešų stiprinimas

Recommended Posts

Sveiki,

Neseniai pradėjau lankstyti rankomis, važiuoju į varžybas ir pan. 

Norėjau paklausti, kaip jūs stiprinate riešus, ryškinate bicą, ir pan. Manau įdomu ir kitiems! P.s. Nereikia stumti, kad pasižiūrėk google ir pan. Tiesiog visi ramiai padiskutuokime!

Redaguota , nario Karo_Wanted

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

On 2017-4-30 at 19:57, #Justasino parašė:

*Myliu SuperGames.lt* seni matau, kad tu pats nesupranti kas yra sarkazmas

labai klysti, bei atėjai draugelio savo paginti ?: ar pranešimų daugiau susirinkti ;D kadangi atsakiau į žmogaus tema su normaliu atsakymu.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
1 minute prieš, Blumer parašė:

labai klysti, bei atėjai draugelio savo paginti ?: ar pranešimų daugiau susirinkti ;D kadangi atsakiau į žmogaus tema su normaliu atsakymu.

nei pažystu aš jį nei ką. Ką žinau man rodos tu čia atėjai postų pasirinkt, tai davai argumentuok kaip tai padės ;]

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
On 2017-4-30 at 20:01, #Justasino parašė:

nei pažystu aš jį nei ką. Ką žinau man rodos tu čia atėjai postų pasirinkt, tai davai argumentuok kaip tai padės ;]

kaip tai padės? nesvarbu koks pratimas bus, jei tavo riešas dirba. tu maigai klavetura bandydamas rinkti pranešimų skaičiu - tavo riešas dirba.
o čia žmogui daviau geresni patarima, pasimasturbuoti - riešas dirba visu pajegumu, kraujas cirkuliuojasi per kūna greičiau = atsparesnis riešas.
 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
3 minutes prieš, Blumer parašė:

kaip tai padės? nesvarbu koks pratimas bus, jei tavo riešas dirba. tu maigai klavetura bandydamas rinkti pranešimų skaičiu - tavo riešas dirba.
o čia žmogui daviau geresni patarima, pasimasturbuoti - riešas dirba visu pajegumu, kraujas cirkuliuojasi per kūna greičiau = atsparesnis riešas.
 

:DDDDD kraujas cirkuliuoja nebent geriau tavo byrkoj, dročindamas dirba dilbis daugiau. Tai pagal tave norint turėt ryšku bica ir stiprius riešus reik dročint po 3 serijas 8 pakartojimus ar kaip :)? duok patarimu daugiau:)))

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
Prieš 1 valandą, Karo_Wanted parašė:

Nereikia stumti, kad pasižiūrėk google ir pan. Tiesiog visi ramiai padiskutuokime!

Net temos autorius prašo normalios diskusijos,  o jūs iškart pykstatės.

 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
Prieš 1 valandą, #Justasino parašė:

:DDDDD kraujas cirkuliuoja nebent geriau tavo byrkoj, dročindamas dirba dilbis daugiau. Tai pagal tave norint turėt ryšku bica ir stiprius riešus reik dročint po 3 serijas 8 pakartojimus ar kaip :)? duok patarimu daugiau:)))

Smaukant tikrai nebus tokios apkrovos dilbiui, kad būtų galima teigt, kad dirbs būtent jis. Smaukant manevras yra toks pat kaip darant hammerį tai apkrausi labiau bicepso išore. 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Na kadangi jau su štanga fotkę įkėlė, tai nesikartosiu. Pas mane gym'e neblogos staklės riešui yra, kai štangos užimtos visai neblogai ir ten "pabombinti" galima, gaila google nuotraukos nerandu kaip jos atrodo, bet iš esmės tiesiog staklės kaip ir visos, svoriai, bet grifą reikia nekilnoti, netraukti, o sukti, tiesiog iš riešo suki tą grifą, jis sukdamasis kažkur ten viduje, kur uždara, vinioja trosą, kuris kelia svorį, pradžiai atrodė kaip didžiausia nesąmonė, bet kai parodė, kaip teisingai jom naudotis, nu tikrai žiauriai geras dalykas buvo. Tik jeigu tu namų sąlygomis sportuoji, tada arba labai labai labai nesunkiai pats gali pasidaryt, arba nesukt galvos ir tiesiog kaip parodyta štangą kilnot. :) 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
On 2017-05-04 at 10:03, cCheerSs parašė:

Na kadangi jau su štanga fotkę įkėlė, tai nesikartosiu. Pas mane gym'e neblogos staklės riešui yra, kai štangos užimtos visai neblogai ir ten "pabombinti" galima, gaila google nuotraukos nerandu kaip jos atrodo, bet iš esmės tiesiog staklės kaip ir visos, svoriai, bet grifą reikia nekilnoti, netraukti, o sukti, tiesiog iš riešo suki tą grifą, jis sukdamasis kažkur ten viduje, kur uždara, vinioja trosą, kuris kelia svorį, pradžiai atrodė kaip didžiausia nesąmonė, bet kai parodė, kaip teisingai jom naudotis, nu tikrai žiauriai geras dalykas buvo. Tik jeigu tu namų sąlygomis sportuoji, tada arba labai labai labai nesunkiai pats gali pasidaryt, arba nesukt galvos ir tiesiog kaip parodyta štangą kilnot. :) 

Ačiū, tau už šį pranešimą:) taip sportuoju namų salygomis, bet kartais ir gym'e. Didelis ačiū! (Žalias)

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

  • eneba
  • eneba
  • eneba



  • SuperGames programele
  • SuperGames programele