Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Pirmasis mano C++ Zaidimas


yahoo5000

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2720 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki norejau pasidalinti pirmuoju zaidimu kury suprogramavau c++ kalba zaidimui kurti naudojau "chili directx framework " . Trumpai apie zaidima , zaidimo pavadinimo negalvojau tiesiog Planet Defence ir tiek , zaidimo esme issaugoti kuo daugiau zmoniu planetoj ir isvengti meteoritu jeigu negalit ju sunaikint .

Galimybes :

Laivo tobulinimas

5 Skirtingi laivai

Ginklu tobulinimas

4 Skirtingi ginklai kiekvienas ju turi po 3 lygius

ir taip pat keleta kitu laivo tobulinimu

Planetos tobulinimas

Galimybe apsaugoti savo planeta skydu

Galimybe padidinti zmones planetoja kas duoda daugiau pinigu .

 

Ateities planai jeigu nepradesiu naujo zaidimo :

Padaryti fire rate

padaryti zaidimo animacijas

padaryti zaidimo garsus

padaryti daugiau ivairiu tobulinimu tiek planetos tiek laivo

Prideti specialu lygu kovoti pries ateiviu erdvelaivy

 

Bugu kolkas neradau ne vieno bet jeigu rasit galit sakyt isspresiu

 

Download linkas :

http://www48.zippyshare.com/v/8elVZ2FI/file.html

 

Viska programavau su Visual studio 2015 tai tiems kas naudojat CodeBlocks gali mesti kazkokiu erroru bet neturetu seip .

 

Kaip pasileisti :

1.Atsisiunciat

2.Issiskleidziat archyva

3.Pasileidziat Solution faila (Chili Framework 2016.sln)

4.Susikompiliuojat Release mode

Redaguota , nario yahoo5000
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ko jūs verkšlenat?? Kai įmeta vykdomąjį failą, verksniai pradeda stygaut "antivirusinė virusą pagavo", dabar visą projektą, sourcą, sukišo, vėl jiems matai negerai, nemoka pasileist, freepostina pievas apie virusus.

Vaikai, eikit miegot ir į mokyklą.  Žaidimą išbandys tik išmanantys ;)

4b446509bb054b7a970a4a3013dcbf7f.png

2 dienas miegot? geriau ikeltum video ir viskas, nedaug uztruksi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ne nu  ce nemano reikalas nieko neverciu neisiustis nei kazka ikeliau tik tam kad jeigu yra kazkas kas galvoja apie kazka tokio ar seip domini programavimu galetu paziuret kjp visa tai daroma , ce nereikia siustis jokiu papildomu vailu atsisiunti source koda su frameworku ir pasileidi , kas tyngi vadinasi jiem to nereikia , kam ydomu kjp idomu gal nores ismokti kazka tai tikrai siusis ir ziures . o kas tyngi tie tyngi niekuo negaliu padeti , jeigu kazkam nesigauna pasieleist ar kazka klausia tegul padesiu

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...

Per sunku zaist buvo tai padariau kad daugiau pinigu duotu :D Tj dbr visks normalei :D.

Keli padarimai.

1. Kad nereiketuo nuolatos mynkiti space Padaryk time based shooting.

2. Biski pagreitink laiva nes kartais buna kad neimanoma nusigauti iki steroido ir ji nusauti.

3. Padaryk kad steroidai turetu random linear velocity, speed, and rotation or animated sprite.

4. Padaryk Kad eitu valdyti su WASD.

5. Padaryk nors kiek didesni langa. Tuo paciu padidink spritus ko gero perpiest reiktu.

6. Padaryk steroido ir laivo sprogimo animacijas.

7. Pagyvink zaidima padaryk ivaresniu effektu pvz animated bullet sprite. ir pan.

 

Cia tik mano nuomone jei nepatinka mano idejos nebutina ju taikyti :D

 

P.S.: Spraitams geriau naudot textured quads kad eitu zaisti su kordinatem tokiu budu

paprasciau padryti animuotus spritus. O siuo atveju reiktu tiesiog uzkrauti i masyva ir su indeksais zaist.

 

Dar sis tas: Seip chilliframe work biski perdarius kokiu 70 procentu. Gautus visai neblogas Varikliukas zaidimams. As tai savo portinsiu is d3d9 i d3d11 ir pasalinsiu deprecated sdk zodziu kaip tik arteja ziema

programavimo metas :D.

Redaguota , nario Amxxl
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nebedarau sito zaidimo :D ce buvo toks kjp praktinis besimokant :D as prie jo uztrukau apie menesy laiko man rodos ir poto jau tiesiog tyngejau daryt nes visos sitos tavo paminetos idejos as turejau jas omeny tiesiog ant galo patingejau ir kaika netgi neiki galo padariau :D

Del saudymo tai norejau fire rate padaryt bet kjp jau sakiau tyngejau :D animacijas irgi reik tada jieskot spritu ir panasei velgi uztrunka : D ir seip nlb dauk laiko skyriau balansavimui zaidimo viena diena kiek pamenu ir seip normalei ten tas greitis plius gali pasisidint buvo idejo kad sunaikinus meteora ismestu buffus ir panasei bet zinai dabar tai jau tingiu kazka ce daryt :D Nes Vakar pradejau daryt nauja game bisky rimtesny tikiuosi nemesiu kazkur vidury :D nes seip nusimato nemazai darbo tai gali velgi uzpist jy daryt o ypac kai darai vienas , nu bet stengsimes pabaigs , sitas bus jau rimtesnis Stategy online game . Beto random nzn ka turejai omeny random velocity bet jeigu turejai omeny kad skraidytu belenkaip tai bisky nerialistiska nes greitis irgi priskirtas priklausomai nuo dydzio , o jeigu turejai omeny kad istrizai skrietu ir panasei tai tik apsunkintu zaidima ir tada reiketu papildomai balansuot kad butu paprasciau zaist :D Ka as tikrai tyngiu daryt :D Beto jeigu cia kazka dar daryt tai pirma manau reiktu perprogramuot visa zaidima su clasem i objektiny

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2720 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...