Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Lawless - Scriptinimo / Kodavimo paslaugos


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2808 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

taspats *Myliu SuperGames.lt* . o jei labai čia mane nori patikrint raštelk į ĄŽ ,atsakysiu į tavo klausymus .

Netaspats, jei nemoki šio paprasčiausio kodo struktūros ką kalbėti apie dinaminį kodą, kas yra pagrindinė optimizuoto kodo dalis, dar tau per anksti teikti kažkokias paslaugas, nes prekė bus nekokybiška.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Netaspats, jei nemoki šio paprasčiausio kodo struktūros ką kalbėti apie dinaminį kodą, kas yra pagrindinė optimizuoto kodo dalis, dar tau per anksti teikti kažkokias paslaugas, nes prekė bus nekokybiška.

 

Ne tau teikti ar prekė kokybiška ar ne :) pats daviai neaktualu klausyma , kur vienur masyvas o kur kitur paprasti kintamieji :) O jei kažka rimtesnio nori užduoti prašau kreipkis į ĄŽ atsakysiu į tavo klausymus kokybiškau žmogau .

Redaguota , nario Lawless
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ne tau teikti ar prekė kokybiška ar ne :) pats daviai neaktualu klausyma , kur vienur masyvas o kur kitur paprasti kintamieji :) O jei kažka rimtesnio nori užduoti prašau kreipkis į ĄŽ atsakysiu į tavo klausymus kokybiškau žmogau .

Aš tau uždaviau paprastą klausimą, supaprastink kodą, tai iš masyvo kintamuosius pavertei į atskirus ir sumetei į vieną eilutę, čia tavo optimizacija? nepyk, bet noob style.

 

P.S. Išvis žinai, kad masyvas gali pakeisti kintamuosius?.....

 

Mano kodas:

new kint [ 3 ] = { 100, 200, 300 };

Tavo kodas:

new
    a,
    b,
    c
;
a = 100;
b = 200;
c = 300;

Tarkim dar kintamieji būtų priklausomi kažkam, tai cikle kaip ką tikrintum? if'intum viską? :D

Čia yra ant tiek žemo lygio kodas pas tave, kad net nežinau kodėl tau kilo mintis teikti paslaugas kažkokias.

Jei reiktų daryti kur kažkokie const daiktai saugojami kode ir reiktų juos kažkur atvaizduoti pagal žaidėjo kažkokį kintamajį, pas mane būtų 8 eilutės, pas tave būtų 100 eilučių, sprendžiant iš tavo pasakymų.

 

Siūlyčiau dar gerai padirbėti su teorija, nes net nežinai kodavimo elementų paskirčių.

Redaguota , nario coDemo
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aš tau uždaviau paprastą klausimą, supaprastink kodą, tai iš masyvo kintamuosius pavertei į atskirus ir sumetei į vieną eilutę, čia tavo optimizacija? nepyk, bet noob style.

 

P.S. Išvis žinai, kad masyvas gali pakeisti kintamuosius?.....

 

Mano kodas:

new kint [ 3 ] = { 100, 200, 300 };

Tavo kodas:

new
    a,
    b,
    c
;
a = 100;
b = 200;
c = 300;

Tarkim dar kintamieji būtų priklausomi kažkam, tai cikle kaip ką tikrintum? if'intum viską? :D

Čia yra ant tiek žemo lygio kodas pas tave, kad net nežinau kodėl tau kilo mintis teikti paslaugas kažkokias.

Jei reiktų daryti kur kažkokie const daiktai saugojami kode ir reiktų juos kažkur atvaizduoti pagal žaidėjo kažkokį kintamajį, pas mane būtų 8 eilutės, pas tave būtų 100 eilučių, sprendžiant iš tavo pasakymų.

 

Siūlyčiau dar gerai padirbėti su teorija, nes net nežinai kodavimo elementų paskirčių.

 

Ant dienu twitch'a darysiu ir galėsi žiūrėt ir pažiūrėsim ar mano paslaugos bevertęs kaip tu sakai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2808 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...