Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Reikia patyrusių patarimo!


Sharunkis

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2941 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, jau gana ilgai svajojau sukurti savo žaidimuką, bet neprisiverčiu pradėti ir net nelabai žinau nuo ko.

Esu visiškas pradžiamokslis, vienintelė žaidimų kurimo programa su kuria esu dirbęs yra Clickteam fusion (drag'n'drop).

Labai norėčiau jūsų patarimo, kokią/kokias programavimo kalbą/kalbas man reiktų išmokti, ir aplamai, gal yra tutorialų kurie tikrai gerai išmokė jus žaidimų kurimo procesą.

Tikriausiai bus tokių žmonių kurie klaus, kokią mintį turiu, kad dėl to priklauso visi šitie reikalai, todėl prašom:

Žaidimas bus sukurtas daugiausiai sau, tobulėjimui. 2D, kovinis, tikriausiai galima skaityti kaip platformerį (geriausias pavyzdys kurį galiu sugalvoti yra "chaos faction/chaos faction 2"). Turėtų būti visokie powerupai, bonusai ir t.t.

Ačiū už dėmesį, ir labai prašau pasakyti, jei mano įdėja nerelistiška :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki, jau gana ilgai svajojau sukurti savo žaidimuką, bet neprisiverčiu pradėti ir net nelabai žinau nuo ko.

Esu visiškas pradžiamokslis, vienintelė žaidimų kurimo programa su kuria esu dirbęs yra Clickteam fusion (drag'n'drop).

Labai norėčiau jūsų patarimo, kokią/kokias programavimo kalbą/kalbas man reiktų išmokti, ir aplamai, gal yra tutorialų kurie tikrai gerai išmokė jus žaidimų kurimo procesą.

Tikriausiai bus tokių žmonių kurie klaus, kokią mintį turiu, kad dėl to priklauso visi šitie reikalai, todėl prašom:

Žaidimas bus sukurtas daugiausiai sau, tobulėjimui. 2D, kovinis, tikriausiai galima skaityti kaip platformerį (geriausias pavyzdys kurį galiu sugalvoti yra "chaos faction/chaos faction 2"). Turėtų būti visokie powerupai, bonusai ir t.t.

Ačiū už dėmesį, ir labai prašau pasakyti, jei mano įdėja nerelistiška :)

Sveikas! Čia IamU antroji paskyra, nes pirmoji gavo įspėjimą. Taigi dėl programavimo kalbos ar varikliuko. Gali naudoti kokį tik nori varikliuką, kuris tau yra patogiausias, tik įsitikink kad jis gali padaryti ko tu nori, jei nori padaryti labai sudėtingą sistemą, paprasčiausias varikliukas tikriausiai nepadės. Unity, UE tikrai manau kad tau tai padės padaryti. Jeigu nori išmokti biški platesnio programavimo, ir nori įsigilnti į programavima, o ne kuo greičiau sukurti žaidima, tau padės "high level" programavimo kalbos, jų pavyzdžiai būtų C, Python, java ir kiti. Mokindamasis jas galėsi geriau susigaudyti kitose kalbose ir jas greičiau išmokti. Paskui įeina "low level" programavimo kalbos. Jos yra assembly kalbos. Su jais gali daryti absoliučiai viską, nuo papraščiausio OS, iki roboto. Turėčiau įspėti kad assembly programavimas yra gan sunkus, ir yra nepatartina iškart prie jo prieiti. Tad pasirinkti yra tikrai iš ko. Jei jau pasirinkai programavimo kalbą o ne varikliuką, reikės pasirinkti kokias bibliotekas naudosi. Yra dvi pagrindinės : OpenGL ir DirectX. Jie abu turi pliusus ir minusus. Jeigu bus dar klausimų, kolkas rašyk į šia mano paskyra, kol su pagrindine galėsiu rašyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveikas! Čia IamU antroji paskyra, nes pirmoji gavo įspėjimą. Taigi dėl programavimo kalbos ar varikliuko. Gali naudoti kokį tik nori varikliuką, kuris tau yra patogiausias, tik įsitikink kad jis gali padaryti ko tu nori, jei nori padaryti labai sudėtingą sistemą, paprasčiausias varikliukas tikriausiai nepadės. Unity, UE tikrai manau kad tau tai padės padaryti. Jeigu nori išmokti biški platesnio programavimo, ir nori įsigilnti į programavima, o ne kuo greičiau sukurti žaidima, tau padės "high level" programavimo kalbos, jų pavyzdžiai būtų C, Python, java ir kiti. Mokindamasis jas galėsi geriau susigaudyti kitose kalbose ir jas greičiau išmokti. Paskui įeina "low level" programavimo kalbos. Jos yra assembly kalbos. Su jais gali daryti absoliučiai viską, nuo papraščiausio OS, iki roboto. Turėčiau įspėti kad assembly programavimas yra gan sunkus, ir yra nepatartina iškart prie jo prieiti. Tad pasirinkti yra tikrai iš ko. Jei jau pasirinkai programavimo kalbą o ne varikliuką, reikės pasirinkti kokias bibliotekas naudosi. Yra dvi pagrindinės : OpenGL ir DirectX. Jie abu turi pliusus ir minusus. Jeigu bus dar klausimų, kolkas rašyk į šia mano paskyra, kol su pagrindine galėsiu rašyti.

 

Unity, Unreal Engine 2D platforminiam žaidimui? Kokia prasmė? Python žaidimuose? Is that real? Asembleris? Su juo jau senai neapsimoka nieko daryti. Žaidimų kūrimas su asembleriu niekada neturėjo nieko bendro. Dafaq man? Neknisk žmogui smegenų su nereikalinga informacija, vien tik tam jog pasirodytum koks "protingas" esi... Kuriant mažai resursų reikalaujantį žaidimą, neapsimoka apsiriboti vien tik ties Windows platforma, tad DirectX ne per geriausias pasirinkimas.

 

Aš pats nelabai ką bendro turėjau su žaidimų kūrimu, tad labai konkrečios info negaliu suteikti. Bet...

Svarbiausia yra susirasti varikliuką atitinkantį tavo poreikius. Nemanau jog tau apsimoka naudoti aukščiau siūlytus varikliukus, kadangi jie orientuoti į aukštas 3D grafikas, dideles fizikos galimybes ir kitokį šlamštą kurio tau tikriausiai neprireiks. Apie paprastesnius varikliukus gali pasiskaityti ČIA. O dėl programavimo, tai kai išsirinksi tinkamą varikliuką, pradėk mokytis tos kalbos/kalbų su kuriom tas varikliukas veikia.

Redaguota , nario ProGreen
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Unity, Unreal Engine 2D platforminiam žaidimui? Kokia prasmė? Python žaidimuose? Is that real? Asembleris? Su juo jau senai neapsimoka nieko daryti. Žaidimų kūrimas su asembleriu niekada neturėjo nieko bendro. Dafaq man? Neknisk žmogui smegenų su nereikalinga informacija, vien tik tam jog pasirodytum koks "protingas" esi... Kuriant mažai resursų reikalaujantį žaidimą, neapsimoka apsiriboti vien tik ties Windows platforma, tad DirectX ne per geriausias pasirinkimas.

 

Aš pats nelabai ką bendro turėjau su žaidimų kūrimu, tad labai konkrečios info negaliu suteikti. Bet...

Svarbiausia yra susirasti varikliuką atitinkantį tavo poreikius. Nemanau jog tau apsimoka naudoti aukščiau siūlytus varikliukus, kadangi jie orientuoti į aukštas 3D grafikas, dideles fizikos galimybes ir kitokį šlamštą kurio tau tikriausiai neprireiks. Apie paprastesnius varikliukus gali pasiskaityti ČIA. O dėl programavimo, tai kai išsirinksi tinkamą varikliuką, pradėk mokytis tos kalbos/kalbų su kuriom tas varikliukas veikia.

Niekada nesakiau kad su assembly kurti žaidimus reikia, aš tik sakiau kad su ja gali kurti viską... O kodėl negalima naudoti Unity, unreal engine 2D žaidimui? Patarčiau juos naudotis nes, šie varikliukai turi labai didelę bendruomenę, kuri visalaika padeda. Dar pamiršau paminėti GameMaker varikliuka, jis yra nuostabus kurti 2D žaidimus, .Ignas jau įrodė jo galingumą. Visas tavo postas buvo visiškai neapgalvotas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Niekada nesakiau kad su assembly kurti žaidimus reikia, aš tik sakiau kad su ja gali kurti viską... O kodėl negalima naudoti Unity, unreal engine 2D žaidimui? Patarčiau juos naudotis nes, šie varikliukai turi labai didelę bendruomenę, kuri visalaika padeda. Dar pamiršau paminėti GameMaker varikliuka, jis yra nuostabus kurti 2D žaidimus, .Ignas jau įrodė jo galingumą. Visas tavo postas buvo visiškai neapgalvotas...

tu gal mergina? nes tavo nuomuone apie varikliukus keiciasi taip pat kaip moterims nuotaika

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Varikliukai turi ir gerą, ir blogąją pusę. Visgi, jeigu jis naujokas, jam reikia pradėti nuo kaškur.

 

Ir visgi pradėti reikėtų tikrai ne nuo dalykų kurie neturi nieko bendro su žaidmais (asemberlis, pitonėlis) ir ne nuo super duper 3d high end variklių, kai viso to paprasčiausiai nereikia.

 

 

Dar pamiršau paminėti GameMaker varikliuka

Būtent nuo to ir reikėjo pradėti... ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ir visgi pradėti reikėtų tikrai ne nuo dalykų kurie neturi nieko bendro su žaidmais (asemberlis, pitonėlis) ir ne nuo super duper 3d high end variklių, kai viso to paprasčiausiai nereikia.

 

 

 

Aš tau jau sakiau, aš noriu jam aprodyti įvairiausiais programavimo kalbas. Visgi, jeigu visą laiką programuosi GameMaker varikliuke, norėsi gauti geresnių grafikų, tam skirti yra Unity ir UE, turėsi tada viską mokintis iš naujo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aš tau jau sakiau, aš noriu jam aprodyti įvairiausiais programavimo kalbas. Visgi, jeigu visą laiką programuosi GameMaker varikliuke, norėsi gauti geresnių grafikų, tam skirti yra Unity ir UE, turėsi tada viską mokintis iš naujo.

 

Yeah, labai naudinga žmogui pist protą dalykais kurių jis nenori ir kurių jam nereikia... Ir tikrai labai didelį skirtumą sudaro programavimo kalbos, kai mokant vieną C tipo kalbą, kitą galima išmokti per kelias dienas.

Redaguota , nario ProGreen
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Yeah, labai naudinga žmogui pist protą dalykais kurių jis nenori ir kurių jam nereikia... Ir tikrai labai didelį skirtumą sudaro programavimo kalbos, kai mokant vieną C tipo kalbą, kitą galima išmokti per kelias dienas.

jei ne assembly, tai nk nepadarysi, iamu pasake, iamu zino. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pirmiausia, jai esi sąvamokslis turi gerai žinoti anglų kalbą. Lietuviškų yra pora tutorial'u, bet jie tau nepadės.

 

Na, pagal save patarčiau imtys Python 2.7, siūlyčiau išmokti pradžia, bet jai nori iškart šokti prie žaidimo kurimo, tai va labai geras playlist'as, kuris tau tikrai padės. :) Sėkmės!

 

Redaguota , nario Aleksas_Skiller
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2941 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...