Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

"FS" Pamoka kaip pakeisti norimo objekto tekstūra.


Dovy'

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2823 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki!!!

1. Susirandame FilterScript'ą kur jūsų mapp darbai!
2. Atsidarę, susirandame callback'ą pavadinimu:

public OnGameModeInit()
{


3. Po šituo callback'u rašom:
 

new pavadinimas[3];
pavadinimas[0]=CreateDynamicObject(9339, -2049.82642, -102.40870, 34.86400,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
pavadinimas[1]=CreateDynamicObject(9339, -2049.81641, -102.40230, 36.24400,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
pavadinimas[2]=CreateDynamicObject(9339, -2049.78638, -102.40870, 37.38400,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[0], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF);
SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[1], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF);
SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[2], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF);

Maždaug turėtų atrodyt va šitaip:

public OnGameModeInit()
{
 
new pavadinimas[3];
pavadinimas[0]=CreateDynamicObject(9339, -2049.82642, -102.40870, 34.86400,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
pavadinimas[1]=CreateDynamicObject(9339, -2049.81641, -102.40230, 36.24400,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
pavadinimas[2]=CreateDynamicObject(9339, -2049.78638, -102.40870, 37.38400,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[0], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF);
SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[1], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF);
SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[2], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF);
 
return 1;
}

new pavadinimas[3]; = Vietoj "pavadinimas" Rašot savo pavadinimą. [3] čia rašot kiek bus panaudota objektų.

CreateDynamicObject(9339, -2049.82642, -102.40870, 34.86400,   0.00000, 0.00000, 90.00000); =
9339 objekto ID. 
-2049.82642, -102.40870, 34.86400,   0.00000, 0.00000, 90.00000 objekto x,y,z,r-x,r-y,r-z koordinatės.

SetDynamicObjectMaterial(pavadinimas[0], 0, 11013, "crackdrive_sfse", "ws_asphalt2", 0xFFFFFFFF); =
pavadinimas[0] čia aišku rašom savo objekto pavadinimą, mano "pavadinimas". 
11013 objekto ID iš kurio imsim tekstūrą. 
"crackdrive_sfse" tekstūros pavadinimas
"ws_asphalt2" tekstūros pavadinimas2
 0xFFFFFFFF spalva

Po pavadinimas[0], yra nuliukai.. taj jie nurodo orginalaus objekto tekstūros vietą.

Štai tokia mano pamoka.. xd

Pirma pamoka.. Per daug neteiskit jei kas blogai xd


Pamatėt klaidą parašykit, ištaisysiu!





 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...
  • Parašė po 4 savaičių...
  • Parašė po 4 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2823 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...