Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

GTA 4


evilx

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5565 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Po 24 valandų žaidimo, pagaliau perėjau pagrindines GTA4 misijas. Tiesa, gal būčiau užtrukęs ir ilgiau, bet Games For Windows Live pasiekimų sąraše pamatęs šį, labai jo užsinorėjau. Nežinau, ar Steam versijoje yra achievementų sistema, bet džiaugiuosi, kad retail'e ją radau. GTA4 dar kartą patvirtino mano nuomonę: pasiekimai turėtų būti visuose žaidimuose. Nesupratau to, kol neišbandžiau Team Fortress 2 prieš maždaug metus laiko, ir bemat supratau, kiek daug jie suteikia žaidimui. Šiandien taip pat išbandžiau antrąją GFWL atliekamą funkciją – žaidimo multiplayer režimą, tačiau nelabai sekėsi pataikyti į gerus serverius – po penkių minučių žaidimo dauguma žaidėjų juos palikdavo. Visgi, išbandyti Deathmatch ir Mafia Work visai patiko. Deathmatch tikslas turėtų būti visiems aiškus; tuo tarpu Mafia Work žaidėjai turi vykdyti įvairias „boso“ užduotis – pavogti mašiną ir ją nuvežti į reikiamą vietą, ar panašiai – greičiau nei tai padarys priešai. Multiplayer žaidimo tipų daug, tačiau visi jie daugiau ar mažiau orientuojasi į... na, šaudymąsį.

Kaip jau sakiau praeitame įraše, GTA4 reikalavimai nemaži. Žaidimas juokiasi iš Dual-Core vartotojų, ir žaidžiant savaime suprantama, kodėl. Pirma, miestas DIDŽIULIS. Antra, jame pilna daiktų, mašinų ir žmonių, kurių kiekvienas turi fiziką. Ir vis dėl to, nors žaidimą perėjau su vidutiniškai 30FPS šiais nustatymais, nė kiek nesigailiu mokėjęs pilną kainą - jeigu reiktų duoti titulą smagiausiam metų žaidimui, nedvejočiau dėl pasirinkimo.

Kita vertus, nesu žaidęs visų 2008-ųjų hitų, tačiau nėra lengva pasakyti ką nors blogo apie ketvirtąjį GTA. Apart didelių reikalavimų, RockStar pagerino viską iš praeitųjų Grand Theft Auto dalių, ką tik galima įsivaizduoti – pradedant smulkmenomis, tokiomis kaip galimybė girdėti radiją išlipus iš mašinos, baigiant didelę įtaką gameplay turinčiomis naujovėmis, kaip priedanga, leidžianti pasislėpti už beveik bet ko. Visi šie dalykai, kad ir kokie reikšmingi ar nereikšmingi būtų, suteikia žaidimui daugiau tikroviškumo ir atima iš tavęs mažiau nervų, kas man asmeniškai labai priimtina :D Čia daug mažiau tokių nutikimų, kaip netikėtas trenkimasis į stulpą, nukrentant ir pralaimint misiją dėl didelio atotrūkio nuo priešų ir panašiai, kas buvo „normalu“ praeituose GTA ir versdavo trankyti galvą į sieną iš nervų, kol pagaliau iš trisdešimto karto misija įveikiama. Nesu prieš sunkius žaidimus, bet, pavyzdžiui, naujoji pabėgimo nuo policijos sistema, leidžianti atsikratyti pareigūnais vien išeinant iš jų ieškomos zonos, pavaizduotos radare, leido man daug labiau mėgautis žaidimu. O kur dar neturėjimas kaskart mirus pakrauti praeito išsaugoto žaidimo, nes iš tavęs atimami ginklai, ir taip toliau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5565 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...