Peršokti į turinį

Minecraft 1.8 atnaujinimas - kas bus ir apie ką tik mėtomos užuominos - Serverio API


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3588 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Kiek žianau uždraus paslaugų pirkima.Bet jei tu paremsi ir gausi už parama paslauga tai eula nepažeisi? Nes tu neperki o aukoji.

Uždraudžia tik pardavimą to, kad suteikia pranašumą žaidime, prieš kitus, kad ir menką. Leidžiama parduoti prefix'us, spalvotus vardus ir panašiai, /hat ir t.t. komandas. Leidžiame netgi duoti daiktus, kurie neturi vertės žaidime, bei nesuteikia žaidėjui jokios galios.

 

O dėl to aukojimo - paslaugos davimo, tai skaitoma pardavimu :P Aukojimas - tai piniginė parama, nesiekiant gauti atlygio :P

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Su tais enchant tai nevisai bus palengvinta. Taip, teisingai, jeigu enchantinsi tai nusiims ne visi 30 lvl, o tik 3-5lvl kažkur, tačiau įdėjus į enchantment table tarkim kokį nors sword ir parodys kuriuos enchant gausi ir tie enchant daugiau nebesikeis ant to sword. Reikės būtinai gauti naują sword.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kalbėjau juk apie EULA - Mojang teisių sustiprinimą ties serveriais... Bet kame esmė, tai jog po velnių, mums čia - Lietuvoje, dėl to tai taip sakant, visiškai, vopše pofik... Jau kokie 3 metai, kaip EULA draudžia viską, kas susiję su nelegaliomis žaidimo kopijomis, o pas mus blemba visi serveriai "nelegalams" ir ką mums ta EULA padarė? Nieko... Nieko nepadarys ir dabar... Dėl "Enchant", tai tikrai nežinojau... Man ta galimybė niekada nepatiko... Jei bus kaip tu sakai, tai asmeniškai aš, savo serveriuose, šią galimybę tiesiog išimsiu... O daugumai Lietuvos serverių, bei žaidėjų, tai čia ko gero geriausias atnaujinimas, tad, koks skirtumas... :D

Kalbant apie tą EULA - įsigalios 08/01, kažin ar iki tol išleis 1.8, tai dar lauikt reikės...

 

Nepaminėta tai, kad offline-mode serveriams UUID neturės jokios įtakos, kadangi šiuo rėžimu UUID nėra išgaunamas iš mojang serverių bet sugeneruojamas tiesiog pagal vardą("nicką").

 

Beje, aš dar girdėjau/pastebėjau, kad jie jau pradėjo naikinti daiktų IDs ir Data-ID, dar nežinau kuo juos pakeis.

dėl nicko, tai bus problema kai kuriems playeriams (ir dabar yra):

tarkim tu užsiregini su nick TavoTevas, žaidi, ir vieną dieną prisijungi su Tavotevas (viena mažoji raidė). Tau automatiškai keičiasi nelegalus UUID, tuščias inv lieka ir panašiai.

 

dėl daiktų id, tai jie jau snapshotuose panaikinti. Norint pasiimt tarkim log, turi rašyt

/give @p minecraft:log 1

man asmeniškai daug patogiau

/give @p 17 1

bet to nebegalima naudoti..

Su tais enchant tai nevisai bus palengvinta. Taip, teisingai, jeigu enchantinsi tai nusiims ne visi 30 lvl, o tik 3-5lvl kažkur, tačiau įdėjus į enchantment table tarkim kokį nors sword ir parodys kuriuos enchant gausi ir tie enchant daugiau nebesikeis ant to sword. Reikės būtinai gauti naują sword.

apie enchant čia daugiau:

 

 

 

Enchanting
  • Enchanting will now cost 1 to 3 levels, but you still need the same minimum total levels
    • For example, an enchantment may only become available for enchanting after reaching 13 levels of experience, but will only cost 2 XP levels and 2 of lapis lazuli
  • Additionally, there is now a material cost - enchanting also costs 1 to 3 pieces of lapis lazuli now (seen above)
  • The actual enchantment calculation is the same
  • One of the enchantments will be displayed in the tooltip
  • The enchantments you would get on a tool will not change until you enchant something - this enchantment seed is stored per player
  • Leveling up now takes longer
  • Level V enchantments can now appear on an item without the use of an anvil
  • Looting now gives an extra 1% chance of getting rare loot per level

Reikės dabar lapis lazuli enchantui, nuims 1-2-3 levelius, pasirinktinai nuo enchant, taip pat gali level V enchantai užsidėt, bet levelio kėlimasis užims daugiau laiko..

 

 

+ Palengvintas item taisymas/pervadinimas su anvilu... vpš kas per update, tuoj deimantus rasim greičiau nei wood ;D

 

 

 

Anvil repairing
  • Costs reduced to balance out with the new enchanting system
  • Renaming items will now only cost 1 level
  • Repairing will costs from 2 to 5 levels and tools can be repaired longer and with better enchantments
  • Repairing costs can no longer be kept down by renaming items
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

dėl nicko, tai bus problema kai kuriems playeriams (ir dabar yra):

tarkim tu užsiregini su nick TavoTevas, žaidi, ir vieną dieną prisijungi su Tavotevas (viena mažoji raidė). Tau automatiškai keičiasi nelegalus UUID, tuščias inv lieka ir panašiai.

 

Visų pirma, tai tiek Mojang'ui, tiek visiems, kurie bent kiek gerbia šį žaidimą ir pasistengė įsigyti jo legalią kopiją, tai ši problema visiškai nesudaro jokio skirtumo. Jei jau esi pasirengęs žaisti nulaužtą žaidimo versiją, tai reikia būti ir pasirengus susidurti su tos versijos minusais... O šiaip tai, nelabai suprantu kur gi ta bėda? Kai tik bus pradėtas UUID naudoti vietoje slapyvardžių (1.8 versijoje), visi įskiepiai bus atnaujinti, jog naudotų UUID žaidėjo identifikavimui ir tada bus būtent taip kaip tu ir sakai, bet grįžus su savo tikruoju slapyvardžiu (taisyklingai parašytomis didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis), žaidėjas atgaus savo seną inventorių. O jei jau tikrai tokia bėda kaip tu sakai ištiks, tai manyčiau bus paredaguoti autentifikacijos įskiepiai, jog prisijungus su tokiu pačiu slapyvardžiu, kuris jau yra užregistruotas, bet skirtingomis didžiosiomis/mažosiomis raidėmis, žaidėjas būtų išspiriamas iš serverio ties asyncprelogin eventu (ar kokiu ten), kol dar serveris nebus išvalęs to inventoriaus... 

 

Papildžiau:

 

Tai pat gali nutikti ir taip, jog serveryje galės žaisti vienu metu keli žaidėjai su slapyvardžiais TavoTevas, tavotevas, tAvOtevas ir t.t., bei jie visokeriopai bus skirstomi kaip atskiri žaidėjai, kadangi viskas priklausys nuo UUID, o ne nuo tų didžiųjų ir mažųjų raidžių. 

Redaguota , nario ƤƦΘƓƦƐƐƝ
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Papildžiau:

 

Tai pat gali nutikti ir taip, jog serveryje galės žaisti vienu metu keli žaidėjai su slapyvardžiais TavoTevas, tavotevas, tAvOtevas ir t.t., bei jie visokeriopai bus skirstomi kaip atskiri žaidėjai, kadangi viskas priklausys nuo UUID, o ne nuo tų didžiųjų ir mažųjų raidžių. 

Su šiuo šūdu ateina ir baninimo bugas, kurį manau jau kaikurie administratoriai pastebėjo, jei naudoja įskiepį Essentials, nes Essentials naudoja paprastus bukkit banus, per kuriuos užblokuoja tik UUID, ir žaidėjas vėl gali prisijungti su pvz: gRybas

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ech, man regis čia iš jūsų nei vienas, taip blema ir nesugebėjot perskaityt mano tos temos... Viską ką jūs čia dabar aiškinat, jau aš paaiškinau - UUID yra, bet jis visiškai nenaudojamas, nes tai yra oficialus 1.8 atnaujinimo pagrindas, o jį padarė jau dabar, vien tik tam, jog visiškai ištestuotų kaip jis veikia, bet paprasti žaidėjai, neturi jokios galimybės juo naudotis... Pačios temos esmė yra Serverio API, o ne UUID... Jei išleis serverio API, bus galima mėgautis ne vien blokelių, o ir trikampėlių, žvaigždučių, ar dar bala žino kokiu tuo žaidimu...

na uuid yra sukurtas ne testinimams kazkokiems, bet kad pluginu dev'ai perkeltu savo sistemas ant uuid, nes db visa zaidejo informacija saugoma su jo nicku

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1. Stebėtojo žaidimo rėžimą (spectator gamemode), kurio dėka galėsime įsikūnyti į bet kurį žaidėją, ar gyvūną ir stebėti viską jo akimis, būsime nematomi, bei galėsime skraidžioti kiaurai sienas/blokus. 
Serveriuose adminams bus labai lengva pagauti čyterius :o pritariu (y)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai Minecraft 1.8 versijoje bus galima pasikeisti slapyvardi ???

labas rytas, tikriausiai taip.

 

Visų pirma, tai tiek Mojang'ui, tiek visiems, kurie bent kiek gerbia šį žaidimą ir pasistengė įsigyti jo legalią kopiją, tai ši problema visiškai nesudaro jokio skirtumo. Jei jau esi pasirengęs žaisti nulaužtą žaidimo versiją, tai reikia būti ir pasirengus susidurti su tos versijos minusais... O šiaip tai, nelabai suprantu kur gi ta bėda? Kai tik bus pradėtas UUID naudoti vietoje slapyvardžių (1.8 versijoje), visi įskiepiai bus atnaujinti, jog naudotų UUID žaidėjo identifikavimui ir tada bus būtent taip kaip tu ir sakai, bet grįžus su savo tikruoju slapyvardžiu (taisyklingai parašytomis didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis), žaidėjas atgaus savo seną inventorių. O jei jau tikrai tokia bėda kaip tu sakai ištiks, tai manyčiau bus paredaguoti autentifikacijos įskiepiai, jog prisijungus su tokiu pačiu slapyvardžiu, kuris jau yra užregistruotas, bet skirtingomis didžiosiomis/mažosiomis raidėmis, žaidėjas būtų išspiriamas iš serverio ties asyncprelogin eventu (ar kokiu ten), kol dar serveris nebus išvalęs to inventoriaus... 

 

Papildžiau:

 

Tai pat gali nutikti ir taip, jog serveryje galės žaisti vienu metu keli žaidėjai su slapyvardžiais TavoTevas, tavotevas, tAvOtevas ir t.t., bei jie visokeriopai bus skirstomi kaip atskiri žaidėjai, kadangi viskas priklausys nuo UUID, o ne nuo tų didžiųjų ir mažųjų raidžių.

būtent apie tą ir kalbėjau, bet info ėmiau iš čia:

http://www.spigotmc.org/threads/uid-conversion-for-offline-mode.17481/ (temos autorius vienas gerai žinomų mc serverių savininkas Lietuvoje)

vistiek bus problemų su kai kuriais, nepabijokim to žodžio, kvailesniais žaidėjais kurie užkimš serverių adminų supportą su dingusiais inventoriais...

Redaguota , nario RILEYW1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Su šiuo šūdu ateina ir baninimo bugas, kurį manau jau kaikurie administratoriai pastebėjo, jei naudoja įskiepį Essentials, nes Essentials naudoja paprastus bukkit banus, per kuriuos užblokuoja tik UUID, ir žaidėjas vėl gali prisijungti su pvz: gRybas

 

Originali baninimo sistema turi visą galybę trūkumų. Vis vien, jei jau nori rimtai atsikratyti žaidėjo, tai banini ant IP adreso, o ne slapyvardžio...

 

 

Tai Minecraft 1.8 versijoje bus galima pasikeisti slapyvardi ???

 

Tokia jau ta UUID paskirtis.

 

 

1. Stebėtojo žaidimo rėžimą (spectator gamemode), kurio dėka galėsime įsikūnyti į bet kurį žaidėją, ar gyvūną ir stebėti viską jo akimis, būsime nematomi, bei galėsime skraidžioti kiaurai sienas/blokus. 

Serveriuose adminams bus labai lengva pagauti čyterius :o pritariu (y)

 

Nemanau jog tavo pritarimas apskritai kam nors svarbus, bet žaidėjus be problemų pasitelkiant dažniausiai visų naudojamus įskiepius (Essentials), buvo galima stebėti ir taip, čia tik šioks toks palengvinimas, patobulinimas. Šiaip ar taip, dabar pagrindiniai populiariausi pasaulio Minecraft serveriai yra mini žaidimukų tipo, o ten ši funkcija tikrai labai smarkiai praverstų, tad gal būt dėl to ją ir išleido... Šiaip ar taip, jei neklystu, tai kai žaidėjas su "Spectator" rėžimu priskrenda arti kito žaidėjo, tai pradeda matytis žaidėjo kontūrai bei slapyvardis, tad vis vien, prireiks įskiepio jei jau norėsim šnipinėti žaidėjus...

 

 

labas rytas, tikriausiai taip.

 

būtent apie tą ir kalbėjau, bet info ėmiau iš čia:

http://www.spigotmc.org/threads/uid-conversion-for-offline-mode.17481/ (temos autorius vienas gerai žinomų mc serverių savininkas Lietuvoje)

vistiek bus problemų su kai kuriais, nepabijokim to žodžio, kvailesniais žaidėjais kurie užkimš serverių adminų supportą su dingusiais inventoriais...

 

Normaliuose projektuose supportui yra skirti forumai, o į kvailus klausimus juose gali atsakyti bet kas, tad jei administratorius tą pagalbos sistemą pateikė taip kaip derėtų, tai jis nesusidurs su durnų klausimų lavina, šiaip ar taip, tų durnų klausimų ir taip atsiranda šimtai, tad koks skirtumas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kaip aiškiai matosi, visi čia labai nelaimingi dėl to, jog tiksliai bei išplėstai nepapasakojau apie apskritai kiekvieną šios versijos atnaujinimą, bet tema buvo ne visai apie tuos atnaujinimus. Šiaip ar taip, dabar aiškiai ir išplėstai aprašiau apskritai visus atnaujinimus, apie kuriuos tik mano galva yra verta kalbėti, bei pateikiau nuorodas į svetaines, kur galima rasti daugiau informacijos apie tuos atnaujinimus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

4. Povandeninė šventykla, prie kurios priklauso visa naujų blokų rūšis (angliški šių blokų pavadinimai - Granite, Diorite, Andesite) (kartu rasite ir dar vieną šviečiantį bloką),

 

 

 

 

Suklydai, granite diorite ir andesite yra iškastiniai, kitos rūšies stone blockai :P

Šventyklose naudojamas Prismarine ir Sea Lantern

 

4e58d4590a.png

Redaguota , nario RILEYW1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3588 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...