Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[ PAWN BATTLE ] SanCio` vs Bičas


sancio_

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3610 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Hey, taigi šiandien biški su Bičiuku susimetem PAWN battle :D Sistema buvo GUN SHOP. 

Va mūsų darbeliai :

 

SanCio`:

 

 

KODAS: http://pastebin.com/fXvGP5yD

 

Bičas:

 

 

KODAS: http://pastebin.com/G7f2qgHu

 

 

 

P.S Žmonės kurie nieko nenusimano PAWN skriptinge prašau nekritikuotį darbų :) Nes žalių skripterių nuomonė mums nereikalinga.

Prašau balsuotį ir vertintį pagal kodą :)

Redaguota , nario sancio_
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai ble, aišku, kad Sanios geresnis. 3 pickupai, o kodo mažiau. + bičas net rašyt normaliai lietuviškai nemoka, tai ką jau kalbėt apie kodą..

užsičiaupk, tavęs čia niekas neprašė komentuoti, kai tu nieko visiškai nesupranti, tik pickupai ir pickupai su lietuvių kalba.

 

Kalbant apie kodą laimi SanČio.

Atvaizdavimas taip pat SanČio.

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Bičo geriau sugalvota o pas SanCio Paprastai labai...

KODA ŽIŪRĖKIT JOPAPAPA. Išvaizda čia ne svarbiausia, svarbiausia kodas kurio dėka viskas veikia. Jei bus kodas šūdas ir sistema veiks nestabiliai bus ir sistema šūdas.

[ Šitas balsas užskaitomas tau pasisekė. PASKUTINIS TOKS BALSAS UŽSKAITOMAS KITI NEBUS UŽSKAITOMI. ]

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na ką, matau kodo analizės nei vienas nepadarė, taigi:

 

  • Sancio kodas:

    Teigiami dalykai:

    ​​
    Visų pirma patiko tai, kad naudojamas masyvas, o ne kuriama viskas statiškai, t.y. padaryta patogiai, kad lengva būtų pridėti ginklų į parduotuvę. Šiaip kodas parašytas tvarkingai, lygiavimui beveik nėra pastabų ( aišku čia pagal skonį ).

    Neigiami dalykai:

    Taip, taigi nėra 'nuresetinami' kintamieji, kai žaidėjas prisijungia, tai sukeltų itin didelių problemų. Taip pat noriu pridurti, kad geriau pirma yra nustatyti interior'ą o tada poziciją, taip nelieka jokios tikimybės, kad žaidėjas nukris žemyn ( čia tik toks pastebėjimas ). 

    Pastabos:

    Kadangi kiek esu skaitęs tavo pranešimus, moki PHP, siūlau nenutolti nuo tos genialios kalbos ir panaudoti jos struktūras pawn kalboje, t.y. skriptinti paprasčiau, nereikia kintamųjų vardų ilgų,  taip pat paeksperimentuok su kodais, bandyk pakeist stilių ( nepereik prie tų visų calback::aa ir t.t. naudojimo, nes iš pawn c++ nepadarysi, o taip rašydamas tai tik laiką sugaiši ).
     
  • Bičo kodas:

    Teigiami dalykai:


    ​​Patiko paprastumas, viskas aiškiai, lengvai skaitomas kodas.

    Neigiami dalykai:

    Nesupratau kam kuri enumą
    enum{
            DIALOG_GUNSHOP
    }
    
    Kadangi viską gali padaryti su define, jeigu darai savo išradingus calback:: tai pasidaryk ir #define DIALOG_GUNSHOP, taip sutaupysi memory, bei kodas bus lengviau ir greičiau skaitomas kompiliatoriui. Siūlyčiau pradžioje visus kintamuosius nunulinti, padaryti = 0, kadangi iš mano turimų žinių, kartais kompiliatorius jiems priskiria betkokias reikšmes, taigi apsisaugosi nuo to.

    Pastabos:

    Pradėk nuo paprasčiausių. Atsivertus Martin_M arba bet kokio kito skripterio iš senų laikų modus matyti, kaip jie paparastai koduoja. Man tekę bendraut su RenisiL, rodė jis savo gm, išties viską daro paprastai ( berods roleplay gm angelpine ), tik tiek kad jo lygiavimas nuostabus, o šiaip tokius calback:: ir kitus nenaudoja, nes sutaupo laiko rašydamas taip kaip turi būti rašomas pawn kalboje, jeigu kuri define kurk trumpinį pvz: CB::OnGameModeInit, taip bus geriau.

Mano manymu abu kodai verti pergalės, tačiau šiai dienai balsą atiduosiu Sancio.

Redaguota , nario KarolisK
  • Teigiamai 4
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3610 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...