Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Truputis apie stock'us.


exibo'

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3695 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki ,šiandien norėčiau truputį pakalbėti apie stock'us ir jų naudojimo būdą.

 

Stock - tai labai pravartus dalykas naudojant jį daugelį kartų, jis gali pabūti ir už kintamąjį, nes jame galima bet ką prirašyti, arba ištrinti.

 

Stockas atrodo taip

stock PAVADINIMAS()
{
  // veiksmas
}

Štai ir parodžiau kaip jis atrodo į () galime įrašyti

stock PAVADINIMAS(playerid)
{
  // veiksmas
}

Playerid - veiksmai bus naudojami žaidėjui.

stock PAVADINIMAS(vechileid)
{
  // veiksmas
}

Vechileid - veiksmai bus naudojami mašinai.

 

Stockų naudojimas

 

Parodysiu labai elementarius dalykėlius kaip galima naudoti stock'ą

stock Apdovanojimas(playerid)
{
  GivePlayerMoney(playerid, 1000); // duosime žaidėjui 1'000 LT
  SetPlayerColor(playerid, SPALVA); // nustatysime žaidėjaus spalvą
}

Na o komanda atrodytu taip

CMD:apdovanojimas(playerid, params[])
{
 Apdovanojimas(playerid);
 return 1;
}

Štai ir viskas, jeigu kažkas neišeis - rašykite ateityje manau bus daugiau pamokų.

Redaguota , nario exibo'
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sintaksiškai pamoka teisinga.... BET "Playerid - veiksmai bus naudojami žaidėjui." tas pasakymas... Nors jis iš dalies teisingas, kažko man kliūva, nes iš tikrųjų ką ten darai tai "perleidi kintamąjį į funkciją".

 

 

 

  • Stock'as nebaigiamas return 1;
  • Visą laiką stock rašomas iš mažosios raidės.
  • stock'o pavadinime negali būti tarpų pvz: Mano komanda turi būti: Mano_komanda
  • Kodėl ne? 
  • Kodėl ?
  • Jų jokiam pavadinime negali būti, nei paprastos funkcijos, nei public funkcijos, nei kintamojo pavadinime
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Sintaksiškai pamoka teisinga.... BET "Playerid - veiksmai bus naudojami žaidėjui." tas pasakymas... Nors jis iš dalies teisingas, kažko man kliūva, nes iš tikrųjų ką ten darai tai "perleidi kintamąjį į funkciją".

 

  • Kodėl ne? 
  • Kodėl ?
  • Jų jokiam pavadinime negali būti, nei paprastos funkcijos, nei public funkcijos, nei kintamojo pavadinime

 

Ooo laukiau tavo apsylankimo čia.

Ačiū, kad išdėstiai klaidas.

Bet argumentuoti tavo klausimų negaliu :| tiesiog žinojau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ooo laukiau tavo apsylankimo čia.

Ačiū, kad išdėstiai klaidas.

Bet argumentuoti tavo klausimų negaliu :| tiesiog žinojau.

Tai aš atsakysiu pats tada :)

  • Gali, gali returninti ką tik nori, net ir string(public to daryti neleidžia)
  • Tavo paties pavyzdyje taip nėra, ir tai nėra privaloma ir žinoma neduoda jokios naudos.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Štai ir parodžiau kaip jis atrodo į () galime įrašyti

stock PAVADINIMAS(playerid)

{

// veiksmas

}

Playerid - veiksmai bus naudojami žaidėjui.

stock PAVADINIMAS(vechileid)

{

// veiksmas

}

Vechileid - veiksmai bus naudojami mašinai.

Man ši vieta labai krinta į akis ir tiesiog negaliu neprisikabinti prie žodžių, atleisk, bet toks išsireiškimas, kad tik žaidėjui ar tik mašinai nėra teisingas. Pavyzdžiui viskas gali atrodyti ir taip:

 

stock SomeName(playerid)
{
     GetVehicleModel(playerid);
}
stock SomeName(vehicleid)
{
     SetPlayerHealth(vehicleid, 100);
}

Tai nėra tas vehicle ID ar player ID, kurį turime galvoje (nors ir niekur nėra...), tai tiesiog priklausomybė, kad visur kur bus tas pavadinimas bus iškeičiamas į pamynėtą reikšmę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...
stock PAVADINIMAS(playerid)
{
  // veiksmas
}
Playerid - veiksmai bus naudojami žaidėjui.
stock PAVADINIMAS(vechileid)
{
  // veiksmas
}
Vechileid - veiksmai bus naudojami mašinai.

Stockų naudojimas

Parodysiu labai elementarius dalykėlius kaip galima naudoti stock'ą

stock Apdovanojimas(playerid)
{
  GivePlayerMoney(playerid, 1000); // duosime žaidėjui 1'000 LT
  SetPlayerColor(playerid, SPALVA); // nustatysime žaidėjaus spalvą
}

stock Apdovanojimas(vehicleid)
{
  GivePlayerMoney(vehicleid, 1000); // duosime žaidėjui 1'000 LT
  SetPlayerColor(vehicleid, SPALVA); // nustatysime žaidėjaus spalvą
}
Tad jei parašyta vehicleid, tai nereiškia kad tik mašinai :) tą vehicleid gali pavadint kad ir "barnis".
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Stockas negali returninti bet ko? :D  Stockas gali returnintini viską kas yra jame :D Ir išvis kažkokia paliava o ne paaiškinimas... Galbūt temos autorius ir raukia pawn, bet paaiškinti kitiems dar nesugeba. Pvz kam čia naudoti stocką? 

stock Apdovanojimas(playerid)
{
  GivePlayerMoney(playerid, 1000); // duosime žaidėjui 1'000 LT
  SetPlayerColor(playerid, SPALVA); // nustatysime žaidėjaus spalvą
}

//Stockas vienam playerid. WTF? Nemoki paprastos fuckcijos parašyt

Apdovanojimas(playerid)
{
  GivePlayerMoney(playerid, 1000); // duosime žaidėjui 1'000 LT
  SetPlayerColor(playerid, SPALVA); // nustatysime žaidėjaus spalvą
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3695 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...