Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

SetPVar*


Stuneris

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3748 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki gyvi! Ši pamoka bus apie SetPVar* funkcijas ir jų naudojimą. Pradėkime:

SetPVarInt

Parametrai:

playerid - žaidėjo ID kuriam uždės kintamąjį.
varname - kintamojo pavadinimas.
int_value - reikšmė(integer/sveikas skaičius).

Paprastas pavyzdys:

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
     SetPVarInt(playerid, "Score", GetPlayerScore(playerid));
     printf("Score: %d", GetPVarInt(playerid, "Score"));
     return 1;
}

Šiuo atveju panaudojus šį kodą serverio konsolėje atspausdins kiek žaidėjas turi score.

SetPVarString

Parametrai:

playerid - žaidėjo ID kuriam uždės kintamąjį.
varname - kintamojo pavadinimas.
string_value - reikšmė(string/tekstas).

Paprastas pavyzdys:

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
     new name[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
     SetPVarString(playerid, "Vardas", name);
     printf("Vardas: %s", GetPVarString(playerid, "Vardas"));
     return 1;
}

Šiuo atveju panaudojus šį kodą serverio konsolėje atspausdins žaidėjo vardą.

SetPVarFloat

Parametrai:

playerid - žaidėjo ID kuriam uždės kintamąjį.
varname - kintamojo pavadinimas.
float_value - reikšmė(float/skaičius per kableli).

Paprastas pavyzdys:

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
     new Float:X, Float:Y, Float:Z;
     GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
     SetPVarFloat(playerid, "LastX", X);
     SetPVarFloat(playerid, "LastY", Y);
     SetPVarFloat(playerid, "LastZ", Z);
     printf("Pozicija: %f, %f, %f", GetPVarFloat(playerid, "LastX"), GetPVarFloat(playerid, "LastY"), GetPVarFloat(playerid, "LastZ"));
     return 1;
}

Šiuo atveju panaudojus šį kodą serverio konsolėje atspausdins žaidėjo pozicija.

 

Pastebėjimas: Šis funkcija, kintamųjų tipas (sunku pavadinti) ir naudinga tuo, kad juos galima pasiekti iš bet kokio serverio script'o, priešingai nei paprastieji kintamieji, jų kiekviename kode nereikia kurti iš naujo, taip pat jie yra ištrinami iškart po numatyto žaidėjo atsijungimo.

Redaguota , nario Virtual Idea
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3748 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...