Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pagalbos]Pora problemu ;p


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3983 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

na pradejau nuo new.pwn tai jis ir nera didelis :D

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Uzkraunam( playerid );

new stringas[ 50 ],vardas[ 24 ];
GetPlayerName( playerid, vardas, 24 );
format(stringas, 50, "Sveiki, Atvyke Sekmes zaidime!", vardas);
GameTextForPlayer(playerid, stringas, 10000, 1);
return 1;
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai čia kaip matau nieko nenaudoji, tai tarkim po format(stringas, 50, "Sveiki, Atvyke Sekmes zaidime!", vardas); , įdėk SetPlayerPos(playerid, kordinatės); Ir tau turėtų atsispawninti puikiai, nebent kažkur kitur pasidaręs spawninimą.

Redaguota , nario JustN
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tik tai čia:

 

 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(253) : error 017: undefined symbol "StringB"
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(448) : error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(448) : error 017: undefined symbol "i"
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(448) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(448) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Galit padeti kaip ištaisyti?

253:        GameTextForPlayer(playerid, StringB, 3500, 3); eilutė.

448:        if(GetPlayerMoney(playerid)  HInfo[NamoKaina]) return SendClientMessage(playerid, -1 "Jûs neturite tiek pinigø, kad galëtumëte nusipirkti namà"); Eilutė.

Redaguota , nario ignelisx
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

GameTextForPlayer(playerid, StringB, 3500, 3);

Taigi aiškiai parašyta: "undefined symbol: StringB", kas reiškia, kad toks simbolis neegzistuoja. Virš 

format( StringB, sizeof... )

rašyk 

new StringB [ 150 ];
for( new house = 1; house < maxhouses + 1; house++ ) if(GetPlayerMoney(playerid) < HInfo[house][NamoKaina]) return SendClientMessage(playerid, -1 "Jûs neturite tiek pinigø, kad galëtumëte nusipirkti namà");

Šitai veiks jei yra "maxhouses" kur nors tavo modifikacijoje.

Beje, pas tave kokia modifikacija? GRP gal paprastas?

Redaguota , nario Martis.`
prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Vistiek sita meta...

 

 

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : error 001: expected token: ",", but found "-string-"
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : warning 215: expression has no effect
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : error 001: expected token: ";", but found ")"
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : fatal error 107: too many error messages on one line

Redaguota , nario ignelisx
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Vistiek sita meta...

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : error 001: expected token: ",", but found "-string-"

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : warning 215: expression has no effect

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : error 001: expected token: ";", but found ")"

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Users\Ramas\Desktop\O{\gamemodes\pizdiec.pwn(450) : fatal error 107: too many error messages on one line

Čia šiaip visai kitos klaidos. Rodyk visą kodą, už**st jau pradeda. Kaip mes be eilučių padėt galim?
prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

blemba pamirsau sory.

 

450:for( new house = 1; house < maxhouses + 1; house++ ) if(GetPlayerMoney(playerid) < HInfo[house][NamoKaina])  SendClientMessage(playerid, -1 "Jus neturite tiek pinigu, kad galetumete nusipirkti nama");

Visą kodą parodyk, ne tik šias eilutes.

prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

COMMAND:pirkti(playerid,params[])
{
    for(new namai; namai<MAX_NAMU; namai++) // suskaièiuojame visus namus
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HInfo[namai][PickupX], HInfo[namai][PickupY], HInfo[namai][PickupZ])) continue; // tikriname ar þaidëjas mûsø nustatytose koordinatese
        {
            new Vardas[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Vardas,sizeof(Vardas));
            for(new i; i<MAX_NAMU; i++) // skaiciuojame vel visus namus
            {
            if(!strcmp(dini_Get("Savininkai.ini", HInfo[NamoPavadinimas]), Vardas)) return SendClientMessage(playerid, -1, " Jûs jau turite namà"); // gauname ið failo savininko vardà ir patikriname ar jau jis turi nama
            }
            for( new house = 1; house < maxhouses + 1; house++ ) if(GetPlayerMoney(playerid) < HInfo[house][NamoKaina])  SendClientMessage(playerid, -1 "Jus neturite tiek pinigu, kad galetumete nusipirkti nama");
            if(HInfo[Nupirkta] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1 " Ðis namas jau yra nupirktas"); // Patikriname ar jau kas yra nupirkæs namà, jei taip neleidþiame jo pirkti.
            GivePlayerMoney(playerid, -HInfo[NamoKaina]); // atimame reikiam1 sumà pinigø
            GameTextForPlayer(playerid, "~w~Namas nupirktas!", 2500, 3); // siunèiame sveikinimo þinutes, kad namas nupirktas
            HInfo[Nupirkta] = 1; // Nustatome kintamàjá á teigiamà reiðkmæ, taigi jei kitas mëgins pirkti jam to neleis padaryti
            GetPlayerName(playerid, Vardas, sizeof(Vardas)); // dar kartà gauname þaidëjo vardà
            format(HInfo[NamoSavininkas], 24, "%s", Vardas); // vardà áraðome á kintamàjá
            dini_Set("Savininkai.ini", HInfo[NamoPavadinimas], Vardas); // áraðome á failà vardà
            return 1;
            }
            SendClientMessage(playerid, -1, "Jûs per toli nuo namo !");
            return 1;
        }
    }

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

COMMAND:pirkti(playerid,params[])

{

    for(new namai; namai<MAX_NAMU; namai++) // suskaièiuojame visus namus

    {

        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HInfo[namai][PickupX], HInfo[namai][PickupY], HInfo[namai][PickupZ])) continue; // tikriname ar þaidëjas mûsø nustatytose koordinatese

        {

            new Vardas[MAX_PLAYER_NAME];

            GetPlayerName(playerid, Vardas,sizeof(Vardas));

            for(new i; i<MAX_NAMU; i++) // skaiciuojame vel visus namus

            {

            if(!strcmp(dini_Get("Savininkai.ini", HInfo[NamoPavadinimas]), Vardas)) return SendClientMessage(playerid, -1, " Jûs jau turite namà"); // gauname ið failo savininko vardà ir patikriname ar jau jis turi nama

            }

            for( new house = 1; house < maxhouses + 1; house++ ) if(GetPlayerMoney(playerid) < HInfo[house][NamoKaina])  SendClientMessage(playerid, -1 "Jus neturite tiek pinigu, kad galetumete nusipirkti nama");

            if(HInfo[Nupirkta] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1 " Ðis namas jau yra nupirktas"); // Patikriname ar jau kas yra nupirkæs namà, jei taip neleidþiame jo pirkti.

            GivePlayerMoney(playerid, -HInfo[NamoKaina]); // atimame reikiam1 sumà pinigø

            GameTextForPlayer(playerid, "~w~Namas nupirktas!", 2500, 3); // siunèiame sveikinimo þinutes, kad namas nupirktas

            HInfo[Nupirkta] = 1; // Nustatome kintamàjá á teigiamà reiðkmæ, taigi jei kitas mëgins pirkti jam to neleis padaryti

            GetPlayerName(playerid, Vardas, sizeof(Vardas)); // dar kartà gauname þaidëjo vardà

            format(HInfo[NamoSavininkas], 24, "%s", Vardas); // vardà áraðome á kintamàjá

            dini_Set("Savininkai.ini", HInfo[NamoPavadinimas], Vardas); // áraðome á failà vardà

            return 1;

            }

            SendClientMessage(playerid, -1, "Jûs per toli nuo namo !");

            return 1;

        }

    }

Nesupratau vieno - kam du kartus loop'inama?

prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

COMMAND:pirkti(playerid,params[])
{
    for(new namai; namai<MAX_NAMU; namai++) // suskaièiuojame visus namus
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HInfo[namai][PickupX], HInfo[namai][PickupY], HInfo[namai][PickupZ])) continue; // tikriname ar þaidëjas mûsø nustatytose koordinatese
        {
            new Vardas[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Vardas,sizeof(Vardas));
            if(!strcmp(dini_Get("Savininkai.ini", HInfo[namai][NamoPavadinimas]), Vardas)) return SendClien            tMessage(playerid, -1, " Jûs jau turite namà"); // gauname ið failo savininko vardà ir pati            kriname ar jau jis turi nama
            if(GetPlayerMoney(playerid) < HInfo[namai][NamoKaina])  SendClientMessage(playerid, -1 "Jus            neturite tiek pinigu, kad galetumete nusipirkti nama");
            if(HInfo[namai][Nupirkta] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1 " Ðis namas jau yra nupir            ktas");
            GivePlayerMoney(playerid, -HInfo[namai][NamoKaina]); // atimame reikiam1 sumà pinigø
            GameTextForPlayer(playerid, "~w~Namas nupirktas!", 2500, 3);
            HInfo[namai][Nupirkta] = 1; // Nustatome kintamàjá á teigiamà reiðkmæ, taigi jei kitas mëgins p            irkti jam to neleis padaryti
            GetPlayerName(playerid, Vardas, sizeof(Vardas)); // dar kartà gauname þaidëjo vardà
            format(HInfo[namai][NamoSavininkas], 24, "%s", Vardas); // vardà áraðome á kintamàjá
            dini_Set("Savininkai.ini", HInfo[namai][NamoPavadinimas], Vardas); // áraðome á failà vardà
            return 1;
            }
            SendClientMessage(playerid, -1, "Jûs per toli nuo namo !");
            return 1;
            }
        }
    }

Bandyk šitaip.

Redaguota , nario Martis.`
prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tiek Marčio taisyme, tiek pas tave (autoriau) matau šitą klaidą. 

if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HInfo[namai][PickupX], HInfo[namai][PickupY], HInfo[namai][PickupZ])) continue; // tikriname ar þaidëjas mûsø nustatytose koordinatese
        {

Parašei if'ą, tuomet countinue; ir ties čia jau pasibaigia šitas if'as.. Nutrink tą "continue" jeigu atidarinėji if'ą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3983 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...