Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Kažkas su Istorijom neveike space maigtukas


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3766 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

......................... Kodą rodyk.

//Spawn

if(playerDB[playerid][lytis]==1)

{

KeyTimer[playerid] = SetTimerEx("CheckKeyPress", 75, 1, "i", playerid);

wait[playerid] = 0;

Istorija1[playerid] = SetTimerEx("Istorija", 20, 1, "i", playerid);

SetPlayerFacingAngle(playerid, 265.9923);

SetPlayerPos(playerid,-1957.5652,137.3495,27.6940);

SetPlayerCameraPos(playerid,-1952.7423,136.9154,27.6940);

SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1957.5652,137.3495,27.6940);

playerDB[playerid][istorija]=1;

SetPlayerSkin(playerid,5);

TogglePlayerControllable(playerid,false);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jaunas vyras, kuris visas savo santaupas praeityje praleido ant maisto, jums liko tik 75000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

}

else

{

KeyTimer[playerid] = SetTimerEx("CheckKeyPress", 75, 1, "i", playerid);

wait[playerid] = 0;

Istorija1[playerid] = SetTimerEx("Istorija", 20, 1, "i", playerid);

TogglePlayerControllable(playerid,false);

SetPlayerFacingAngle(playerid, 265.9923);

SetPlayerPos(playerid,-1957.5652,137.3495,27.6940);

SetPlayerCameraPos(playerid,-1952.7423,136.9154,27.6940);

SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1957.5652,137.3495,27.6940);

playerDB[playerid][istorijam]=1;

SetPlayerSkin(playerid,12);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Pirma Istorija~n~~n~Jus esate jauna mergina isvykusi i kita miesta pradeti naujo gyvenimo su savimi pasiemusi 75000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

tolimesni kodai

if(playerDB[playerid] [istorija]== 1)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorija]=2;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate buves gejus, taciau suprates, kad jums patinka tik moterys. Dabar turite 50000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,291);

}

else if(playerDB[playerid] [istorija]== 2)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorija]=3;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jaunas vaikinas, kuris apipleses Las-Venturas banka pabegote su 35000LT, taciau jusu iesko policija~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,109);

}

else if(playerDB[playerid] [istorija]== 3)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorija]=4;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jaunas vaikinas Kuris nesenai issilaike teises taciau nebeturi daug pinigu nes teises pavyko islaikyti is trecio karto, liko tik 40000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,45);

}

else if(playerDB[playerid] [istorijam]== 1)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorijam]=2;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jauna Mergina gyvenusi skurdziai turite tik 50000LT taciau taip gyvendama igavote daug patirties~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,77);

}

else if(playerDB[playerid] [istorijam]== 2)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorijam]=3;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jauna mergina Kuriai nesvetimas nusikalstamas pasaulis apvogusi senutes pabegai i kita miesta su 35000LT taciau taves iesko policija~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,85);

}

else if(playerDB[playerid] [istorijam]== 3)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorijam]=4;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jauna mergina Kuri nesenai issilaike teises taciau nebeturi daug pinigu nes teises pavyko islaikyti is trecio karto, liko tik 40000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,91);

return 1;

}

}

if(leftright == KEY_LEFT)

{

if(playerDB[playerid] [istorija]== 2)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorija]=1;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jaunas vaikinas isvykes i kita miesta pradeti naujo gyvenimo su savimi pasiemes 75000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,5);

}

else if(playerDB[playerid] [istorija]== 3)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorija]=2;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jaunas vaikinas gyvenes skurdziai turite tik 50000LT taciau taip gyvendamas igavote daug patirties~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,291);

}

else if(playerDB[playerid] [istorija]== 4)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorija]=3;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~S-FORG Istorija~n~~n~Jus esate jaunas vaikinas Kuriam nesvetimas nusikalstamas pasaulis apvoges senutes pabegai i kita miesta su 35000LT taciau taves iesko policija~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,109);

}

if(playerDB[playerid] [istorijam]== 2)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorijam]=1;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~ Istorija~n~~n~Jus esate jauna mergina isvykusi i kita miesta pradeti naujo gyvenimo su savimi pasiemusi 75000LT~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,12);

}

else if(playerDB[playerid] [istorijam]== 3)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorijam]=2;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~Antra Istorija~n~~n~Jus esate jauna mergina gyvenusi skurdziai turite tik 50000LT taciau taip gyvendama igavote daug patirties~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,77);

}

else if(playerDB[playerid] [istorijam]== 4)

{

TextDrawHideForPlayer(playerid, InformacijosDezute[playerid]);

playerDB[playerid][istorijam]=3;

wait[playerid] = 1;

SetTimerEx("ResetWait", 90, 0, "i", playerid);

InfoBoxForPlayer1(playerid, "~w~Trecia Istorija~n~~n~Jus esate jauna mergina Kuriai nesvetimas nusikalstamas pasaulis apvogusi senutes pabegai i kita miesta su 35000LT taciau taves iesko policija~n~~n~~g~Keisk istorija ~<~ arba ~>~~n~~n~~b~Jei istorija tinka spausk ~w~space");

SetPlayerSkin(playerid,85);

return 1;

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ir kodėl gi negalima? :) Aš naudoju lygybes ir viskas veikia, o kai naudoju &, paspaudus bet kokį mygtuką man atlieka veiksmą.

This code may even work in your testing, but it is wrong and your testing is insufficient. Try crouching and pressing fire - your code will instantly stop working. Why? Because "newkeys" is no longer the same as "KEY_FIRE", it is the same as "KEY_FIRE" COMBINED WITH "KEY_CROUCH".

Plačiau pasiskaityk oficialiame straipsnyje: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3766 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...