Peršokti į turinį

Company of Heroes


Arc Light

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4510 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Aprašymas Company of Heroes

Company of Heroes yra vizualiai gražiai atrodantis realaus laiko strateginis žaidimas, kuris remiasi antruoju pasauliniu karu. Veiksmas vyksta Normandijoje, antrojo pasaulinio karo pabaigoje, kai Company of Heroes užduoda užduotį - išlaisvinti Ryan. Dauguma šiuo metu išėjusių antrojo pasaulinio karo žaidimų yra panašūs ir remiasi Styveno Spilbergo romanais, bet šis, tikrai išskirtinis. Žaidimas atrodo išskirtinai, visi vaizdai labai autentiški, mūšio laukai tikroviški. Be viso to prisideda strategiškas išdėstymas ir kiti taktiniai elementai. Visi veiksmai vyksta labai greitai, todėl reikalauja patyrusio realaus strategijų žaidėjo. Jeigu visa tai Jūsų nesudomino, tai šis naujausias Homeworld ir Warhammer 40,000: Dawn of War kūrėjų darbas yra vienas iš labiausiai dramatiškų ir įdomių pavyzdžių šiais metais.

Žaidimas pilnai išnaudoja Jūsų grafinio procesoriaus galimybes. Jūsų kariai vaikšto komandomis, visada pridengdami vienas kitą. Kareiviai gali užimti pastatus, o Jūs galite juos iššaudyti tiesiai per langus. Žaidime taip pat bus tankų, bei kitokių transporto priemonių pavyzdžiui paprastų mašinų. Tankai atrodo dideli ir galingi, todėl vienas šūvis priverčia karius skraidyti, bet kaip mažo manevringumo mašina, keletas karių vis vien spėja pasitraukti tankui iš kelio. Tankas yra sudarytas iš keleto dalių, tarkim kairė, dešinė pusės, galas su sprogmenimis ir kt., todėl ir jie turi silpnąsias puses. Mūšio laukas atrodo tikroviškai, prikimštas įvairiausių dalykų - mašinų, pastatų, medžių, karių ir kitų smulkmenų. Didžioji dalis kovos lauko yra sunaikinama. Įdomūs, prancūziški miestai ir įvairūs stulpai, bei telefonų laidai gali pasitarnauti, pavyzdžiui pridengti nuo priešų karių ir netgi tankų jei turite, bent vieną galingą automatinį ginklą.

Žaidimo veiksmas fokusuojasi ties vokiečių okupuota Normandija 1944 metais, ypač žaidžiant savais nustatymais arba internetu. Company of Heroes turi daug realios strategijos bruožų, tai bazių statymas, resursų rinkimas, įvairios taktinės operacijos norint sunaikinti savo priešus. Vieno žaidėjo režimas yra tikrai netrumpas ir keliauja beveik per visą antrojo pasaulinio karo istorija, kompanijos nusileidimas Omaha paplūdimyje vidurį dienos, keleto miestų okupacija, vokiečių ginklų bei kitų atsargų "pasiskolinimas" ir nacių pagrindinio ginklo užgrobimas Prancūzijoje. Tai įdomi kampanija, su įvairiomis filmuotomis scenomis, užduočių aprašymais, bei garsiniais įrašais, kurie susiejia visas užduotis į vieną istoriją. Prie istorijos pridėtas bendras žaidimas savais nustatymais prieš daugiausia septynis kompiuterio valdomus priešininkus, įvairiuose žemėlapiuose. Žaidimą galima žaisti ir internetu naudojantis "Relic Online" paslaugomis kurių pagalba rasite sau tinkamą priešininką kitame pasaulio krašte.

Kadangi tai tik maža dalis antrojo pasaulinio karo įvykių, todėl žaidimas turi tik dvi komandas kurios vadinamos "Allies" ir "Axis", bet iš tiesų jie yra Amerikiečiai ir Vokiečiai. Žaisdami vieno žaidėjo režimu Jūs visada žaisite prieš Vokiečius. Vieno žaidėjo režime negalėsite žaisti už Vokiečius, o žaidžiant prieš kompiuterinius oponentus arba internetu visa tai leidžiama. Be to žaisti už Vokiečius yra visiškai skirtingas dalykas, nei žaisti prieš juos. Labai keista, kad net žaisdami internetu Jūs būtinai privalėsite kautis "Allies" prieš "Axis" arba "Axis" prieš "Allies". Negalėsite pasirinkti vienodų komandų, tokie žaidimai kaip "Allies" prieš "Allies" neleistini. Jeigu žaidėjų daugiau, tada privalėsite žaisti komandomis. Kiekvienas už save režimas neegzistuoja.

Pats žaidimas reikalauja mastymo, įvairios technikos, pasirengimo. Tipiškai, Jūs pradėsite žaidimą turėdami kelias grupes inžinierių, kurie gali statyti paprastus ir gynybinius statinius. Žemėlapiai yra padalinti į teritorijas su įvairiais resursais. Kariai gali perimti priešų arba neutralius resursų kaupimo pastatus, kurie pridės Jums įvairų reikalingų medžiagų ir padidins galimų karių kiekį. Be to, visos teritorijos privalo būti sujungtos, kad atitinkami resursų taškai pasiektų atitinkamas jų kaupimo vietas. Visi resursai reikalingi naujų pastatų statymui ir įvairios karinės technikos gaminimui. Jūsų karių komandos yra efektingos, ypač kaunantis iki paskutinio vyro.

Jeigu esate žaidę paskutinę Relic strategiją Warhammer 40,000: Dawn of War, Jūs suprasite, kad daug žaidimui būdingų savybių buvo perkelta iš šio žaidimo. Ne gana to žaidimas vistiek žaidžiamas kiek kitaip nuo Dawn of War, kadangi čia žymiai geriau ir lengviau suprantama taktika ir kiti žaidimo elementai. Jūs galėsite pasirinkti vieną iš kelių būdų kaip apsiginti nuo atvažiuojančio tanko ir kitų manevringumo pasirinkimų. Vienas geriausių dalykų šiame žaidime yra tai, kad žaidimas atrodo labai tikroviškai, visi kariavimo manevrai atkurti ypatingai tikroviškai ir intuityviai. Pavyzdžiui, Jūs natūraliai norėsite išvengti vieno kulkosvaidininko, nes Jūs saugote savo karius ir neatsiginsite nuo vokiško MG42.

Kompanijos Relic sukurti žaidimai visada pasižymėjo aiškiomis žingsnis-po-žingsnio pamokomis, todėl tuo pačiu giriasi ir Company of Heroes. Nepaisant to Jūs turėsite labai daug išmokti ir dar daugiau treniruotis, netgi kai "pereisite visą žaidimą". Po visų pamokų, žaidimas Jus pritrauks, Jūs pradėsite mastyti ir tiesiog žaisite šį žaidimą vėl ir vėl. Jūs galėsite užimti ir laikyti resursų taškus paskirstytus po visą žemėlapį; statyti karinę bazę su įvairias naudingais pastatais; ruošti gynybinę liniją su minomis, užbarikaduotais keliais ir kitais ne ką mažiau reikalingais daiktais. Company of Heroes švariai atvaizduoja žaidimą, valdymas patogus, tiesiog viskas savo vietose, bet jausmas "kažko trūksta" išlieka. Visa tai gali ir nervinti, kai nepereisite vienos užduoties iš keleto kartų.

Tiesa sakant daug patyrusių RTS žaidėjų, sakys, kad žaidimas pereinamas ganėtinai greitai naudojantis standartiniais nustatymais. Žaidžiant istorija ir prieš kompiuterinius priešininkus, sunkesnis lygis bus žymiai sudėtingesnis. Priešas bandys paimti Jūsų resursų pastatus, puls Jūsų pagrindinę bazę ir galų gale miksuotai siųs savo karinius dalinius atakuoti Jūsų karių, netgi naudojama šiek tiek strategijos. Lengvas lygis gali būti nustatytas kai Jūs dar tebesimokote žaisti, bet to stebint vidutinio ir aukštesnio lygio žaidimo kartojimus taip pat galima suprasti kaip kompiuteris visa tai atlieka. Žaidime naudojamas pauzės mygtukas ir net sustabdžius galima duoti įsakymus.

Sisteminiai reikalavimai:

Windows® XP arba Vista;

2.0 Ghz Intel Pentium IV arba AMD Athlon XP arba panašus;

512 MB RAM;

DirectX 9.0c palaikanti 64MB vaizdo korta

Screenai:

41881929.jpg

82586464.jpg

64721046.jpg

Šaltinis: http://www.topzone.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...
  • Parašė po 6 mėnesių...
  • Parašė po 1 metų...
  • Parašė po 1 metų...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4510 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...