Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[LT][FUN][1.6.1] Explosive Arrows


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3950 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Prisipažįstu - šį įskiepį sukūriau tik norėdamas prastumti laiką. Neįsivaizduoju kaip jį kažkas dorai panaudos :D

Jei vis dar nesupratote - šis plugin'as sukuria sprogimą toje vietoje kur nusileidžia žaidėjo iššauta strėlė.

Sėkmės, stengsiuosi išmokti ir daugiau :)

Siųstis: http://www.failai.lt...owsplus.jar.htm

Main.class:

package me.wolfram.arrowsplus;

import java.util.logging.Logger;

import org.bukkit.Server;

import org.bukkit.plugin.PluginManager;

import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

public final class Main extends JavaPlugin

{

public void onEnable()

{

getLogger().info("Aktyvuota!");

getServer().getPluginManager().registerEvents(new ArrowsListener(), this);

}

public void onDisable() {

getLogger().info("Deaktyvuota!");

}

}

ArrowsListener.class:

package me.wolfram.arrowsplus;

import org.bukkit.World;

import org.bukkit.entity.Arrow;

import org.bukkit.entity.Entity;

import org.bukkit.entity.Player;

import org.bukkit.event.EventHandler;

import org.bukkit.event.EventPriority;

import org.bukkit.event.Listener;

import org.bukkit.event.entity.ProjectileHitEvent;

public class ArrowsListener

implements Listener

{

@EventHandler(priority=EventPriority.NORMAL)

public void onProjectileHit(ProjectileHitEvent event)

{

Entity entity = event.getEntity();

if ((entity instanceof Arrow)) {

Arrow arrow = (Arrow)entity;

Entity shooter = arrow.getShooter();

if ((shooter instanceof Player)) {

Player player = (Player)shooter;

player.getWorld().createExplosion(arrow.getLocation(), 5.0F);

}

}

}

}

Redaguota , nario Wolfram
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

ArrowsListener.class:

package me.wolfram.arrowsplus;
import org.bukkit.World;
import org.bukkit.entity.Arrow;
import org.bukkit.entity.Entity;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.entity.ProjectileHitEvent;
public class ArrowsListener
implements Listener
{
@EventHandler(priority=EventPriority.NORMAL)
public void onProjectileHit(ProjectileHitEvent event)
{
Entity entity = event.getEntity();
if ((entity instanceof Arrow)) {
 Arrow arrow = (Arrow)entity;
 Entity shooter = arrow.getShooter();
 if ((shooter instanceof Player)) {
 Player player = (Player)shooter;
 player.getWorld().createExplosion(arrow.getLocation(), 5.0F);
 }
}
}
}

Main.class:

package me.wolfram.arrowsplus;
import java.util.logging.Logger;
import org.bukkit.Server;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
public final class Main extends JavaPlugin
{
public void onEnable()
{
getLogger().info("Aktyvuota!");
getServer().getPluginManager().registerEvents(new ArrowsListener(), this);
}
public void onDisable() {
getLogger().info("Deaktyvuota!");
}
}

Asmeninis patarimas, siūlau nurodyti plugino versiją, jeigu jau aktyvavimo ir deaktyvavimo rašliavas rašai, kad nereiktų atsidarinėt kiekvieno plugino plugin.yml ir žiūrėt koks ten visgi pluginas. Taip pat ganėtinai lengva būtų sukurti savo pluginams /version komandą, kuri parodytų jų versiją, o tas, turėtum pats suprasti, labai padeda, jeigu ketini plėtoti pluginą. ;)

Redaguota , nario wersas1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

ArrowsListener.class:

package me.wolfram.arrowsplus;
import org.bukkit.World;
import org.bukkit.entity.Arrow;
import org.bukkit.entity.Entity;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.entity.ProjectileHitEvent;
public class ArrowsListener
implements Listener
{
@EventHandler(priority=EventPriority.NORMAL)
public void onProjectileHit(ProjectileHitEvent event)
{
Entity entity = event.getEntity();
if ((entity instanceof Arrow)) {
    Arrow arrow = (Arrow)entity;
    Entity shooter = arrow.getShooter();
    if ((shooter instanceof Player)) {
    Player player = (Player)shooter;
    player.getWorld().createExplosion(arrow.getLocation(), 5.0F);
    }
}
}
}

Main.class:

package me.wolfram.arrowsplus;
import java.util.logging.Logger;
import org.bukkit.Server;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
public final class Main extends JavaPlugin
{
public void onEnable()
{
getLogger().info("Aktyvuota!");
getServer().getPluginManager().registerEvents(new ArrowsListener(), this);
}
public void onDisable() {
getLogger().info("Deaktyvuota!");
}
}

Asmeninis patarimas, siūlau nurodyti plugino versiją, jeigu jau aktyvavimo ir deaktyvavimo rašliavas rašai, kad nereiktų atsidarinėt kiekvieno plugino plugin.yml ir žiūrėt koks ten visgi pluginas. Taip pat ganėtinai lengva būtų sukurti savo pluginams /version komandą, kuri parodytų jų versiją, o tas, turėtum pats suprasti, labai padeda, jeigu ketini plėtoti pluginą. ;)

Pridėčiau ir versiją prie onenable, ondisable - bet nematau prasmės, nes sukūriau šį pluginą for fun.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3950 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...