John_Lennon 2 Birželio 29, 2013 Pasidalinti Birželio 29, 2013 Masinas isejo sutvarkyt bet dabar beda kada mapinau sumapinau dedu obejktus i init.txt faila sucompilinau ir raso: data/init.txt(50) : warning 225: unreachable code data/init.txt(568) : warning 209: function "OnGameModeInit" should return a value Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings. Bet objektai neatsiranda. init.txt faila prisegiau kas galit prasau sutvarkykit duosiu +r3p init.txt 2 Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
bebras 2.622 Birželio 29, 2013 Pasidalinti Birželio 29, 2013 Skriptas sutikęs 'return value' nebevykdys jokio kodo po juo. Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
John_Lennon 2 Birželio 29, 2013 Autorius Pasidalinti Birželio 29, 2013 O patisyt negali nes as nelabai gaudausi ? as visikai zalias Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
John_Lennon 2 Birželio 29, 2013 Autorius Pasidalinti Birželio 29, 2013 Dabar meta: data/init.txt(51) : error 010: invalid function or declaration data/init.txt(51) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Lukas\Desktop\grp4 su ato vip\gamemodes\GRP4.pwn(5427) : warning 203: symbol is never used: "CreateDynamicObject" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
Domian 84 Birželio 29, 2013 Pasidalinti Birželio 29, 2013 Tu streamer plugina idejai? Nes be sio plugino neveiks objektai.. o del situ objektu nelengviau butu det i pati gm? I pawn koda. Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
T.I.E.S.T.O 289 Birželio 29, 2013 Pasidalinti Birželio 29, 2013 Šita init isidėk vietoj kito. init.txt 1 Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
Lukas2K 555 Birželio 30, 2013 Pasidalinti Birželio 30, 2013 return 1; istrines esi. Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
John_Lennon 2 Birželio 30, 2013 Autorius Pasidalinti Birželio 30, 2013 SSUSITVARKIAU PRIES RETURN 1; VISKA REIKEJO RASYT Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
bebras 2.622 Birželio 30, 2013 Pasidalinti Birželio 30, 2013 Skriptas sutikęs 'return value' nebevykdys jokio kodo po juo. SSUSITVARKIAU PRIES RETURN 1; VISKA REIKEJO RASYT 1 Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
John_Lennon 2 Birželio 30, 2013 Autorius Pasidalinti Birželio 30, 2013 Dar viena problema yra sukuriau superadmin sistema serve ikai compilino jokiu error nieko nemeta darausau user faile superadmin=1, ijeinu i serva neveikia nei viena superadmin komanda kuria idejau kame gali but problema ? Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
MartynasK 839 Birželio 30, 2013 Pasidalinti Birželio 30, 2013 Taigi komandos skriptą rodyk... Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
John_Lennon 2 Birželio 30, 2013 Autorius Pasidalinti Birželio 30, 2013 Pawn ka dejau: new exp = dini_Int(file,"Xp"); if(dini_Int(file,"Admin") == 1) playerDB[playerid][admin]=true; [b] if(dini_Int(file,"Superadmin") == 1) playerDB[playerid][superadmin]=true;[/b] [b]if(playerDB[playerid][superadmin]) {[/b] [b] if(strcmp(cmdtext, "/pskristi", true)==0) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK); SendClientMessage(playerid,0xEA0000FF,"* Gavote Jet-Pack"); return 1; }[/b] [b]}[/b] public Clear(playerid) { zinutes[playerid]="--"; playerDB[playerid][admin]=false; playerDB[playerid][vip]=false; [b]playerDB[playerid][superadmin]=false;[/b] playerDB[playerid][teises]=false; playerDB[playerid][pickup]=true; for(new housei=0; housei < 255; housei++) playerDB[playerid][pakviestas][housei]=false; for(new faction=0; faction < 4; faction++) playerDB[playerid][leanvited][faction]=false; playerDB[playerid][ikalintas]=false; playerDB[playerid][cuffed]=false; playerDB[playerid][checkpoint]=-1; playerDB[playerid][masina]=-1; playerDB[playerid][banke]=0; playerDB[playerid][namuose]=0; playerDB[playerid][textas]=0; playerDB[playerid][narkotikai]=0; playerDB[playerid][specialybe]=0; playerDB[playerid][kalejimo_laikas]=0; playerDB[playerid][draudimas]=0; playerDB[playerid][bilietas]=false; playerDB[playerid][pcar]=-1; playerDB[playerid][authstate]=0; playerDB[playerid][biznis]=0; playerDB[playerid][lytis]=0; playerDB[playerid][uniforma]=-1; playerDB[playerid][drabuziai]=-1; SetPlayerScore(playerid,0); playerDB[playerid][rid][6]=30; playerDB[playerid][skambutis]=-1; playerDB[playerid][lektuvas]=-1; playerDB[playerid][mobsas]=20; playerDB[playerid][pinigai]=0; gplayerDB[playerid][pgang]=-1; playerDB[playerid][cbuilding]=-1; gplayerDB[playerid][islead]=false; playerDB[playerid][uniformd]=false; playerDB[playerid][plead]=0; autoDB[playerid][CPnumber]=0; playerDB[playerid][bypass]=false; playerDB[playerid][pila]=false; playerDB[playerid][kills]=0; playerDB[playerid][kreditai]=0; playerDB[playerid][vlaikas]=0; } playerDB: #define LEAD_FARAI 1 #define LEAD_MEDIKAI 2 #define LEAD_TAXI 3 #define LEAD_MOKYKLA 4 #define NO_LEAD 0 forward WantPickup(playerid); enum item{ bool:teises, bool:pickup, bool:pakviestas[255], bool:ikalintas, bool:bilietas, bool:admin, [b]bool:superadmin,[/b] bool:rbool[2], bool:leanvited[4], bool:cuffed, bool:uniformd, bool:bypass, bool:pila, kills, checkpoint, masina, banke, zaidzia, kreditai, vlaikas, namuose, textas, narkotikai, specialybe, kalejimo_laikas, rkaina[2], rid[7], rkiekis[2], draudimas, authstate, biznis, pcar, lytis, drabuziai, uniforma, skambutis, lektuvas, mobsas, plead, vip, cbuilding, spdata[30], Float:spos[3], pinigai } new playerDB[MAX_PLAYERS][item]; new zinutes[MAX_PLAYERS][256]; stock AllignMaxPlayers() { if(MAX_PLAYERS<GetServerVarAsInt("maxplayers")) { printf("Warning: The Player number is higher than expected, please lower the number to atleast: %i",MAX_PLAYERS); print("GRP3: The server cannot continue and will now be killed."); new msg[2]; SendClientMessageToAll(0,msg); } } stock LoadSpawns(){ AddPlayerClass(93,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(100,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(115,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(122,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(141,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(170,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(186,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(190,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(193,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(195,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(219,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(233,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(250,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(258,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(262,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(47,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(57,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(58,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(60,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(98,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(101,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(110,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(113,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(176,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(183,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF AddPlayerClass(210,-1423.9208,-292.9589,14.1484,172.9784,0,0,0,0,0,0); // pos welcome to SF } public WantPickup(playerid) playerDB[playerid][pickup]=true; Atsakyti į šį pranešimą Nuoroda į komentarą Dalintis per kitą puslapį Dalintis
Recommended Posts
Prisijungti prie diskusijos
Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.