Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Tutorial] RGB, HEX ir kita informacija apie spalvas


Stuneris

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3980 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

rgb.gif

Sveiki, taigi daugelis žmonių norėdami kažką nuspalvinti naudoja tam tikrus spalvų kodus, kurių ieško internete arba naudodamiesi PhotoShop programa. Dabar viskas pasikeis, aš jus išmokysiu kaip pasidaryti kodą tiesiog savo smegenyse, detaliai paaiškinsiu kiekvieno simbolio reikšmę ir kaip jis pakeis atspalvį. Nieko nelaukdami pradėkime pamoką.

trans.gif

Ką reiškia terminai RGB, HEX ir kiti?

RGB - spalvų maišymo sistema, kurioje naudojamos trys, žmogaus akių receptorius atitinkančios spalvos t.y. raudona (red), žalia (green) ir mėlyna (blue). Taigi tai yra trumpinys šių trijų spalvų, kurias maišant tarpusavyje gaunamos visos kitos spalvos.

Red

Green

Blue

(Sumaišius visas 3 spalvas, vienu metu, gaunami pilki atspalviai nuo baltos iki juodos)

HEX (Hexadecimal) - Spalvų mašimo sistema panaši į RGB, bet kodai sudarinėjami iš raidžių ir skaičių.

RGB ir HEX spalvų kūrimo ypatumai ir skirtumai.

Pradėkime nuo RGB, na ką gi RGB spalvos yra sudarinėjamos iš trijų skaičių nuo 0 iki 255.

RGB yra užrašinėjami panašiai taip - rgb(255, 0, 0); - tai būtų ryškiai raudona spalva.

Na, o HEX kodai kaip minėjau yra sudarinėjami iš raidžių ir skaičių. Lyginant su RGB, HEX kodas sudarytas taip - #RRGGBB.

Simbolius kuriuos galite naudoti kurdami kodą - 0-9, A, B, C, D, E, F.

Kaip suprasti šiuos simbolius ir skaičius, kaip juos naudoti?

Spalvose viskas prasideda nuo tamsiausių ir einą iki šviesiausių t.y. kuo mažesnis skaičius ir pirmesnė raidė abecelėje bus naudojama, tuo spalva bus tamsesnė. Pvz:

#00FF00, #00EE00, #00DD00, #00CC00, #00BB00, #00AA00

#009900, #008800, #007700, #006600, #005500, #004400, #003300, #002200, #001100

#FF0000, #EE0000, #DD0000, #CC0000, #BB0000, #AA0000

#990000, #880000, #770000, #660000, #550000, #440000, #330000, #220000, #110000

Taigi norint gauti kitas spalvas yra maišomos dvi ar trys spalvos pvz. žalia ir raudona sukuria geltonus atspalvius, raudona ir mėlyna violetinius atspalvius, o mėlyna ir žalia žalsvai melsvos atspalvius. Keli pavyzdžiai:

#FF9900 - kadangi daugiau ryškumo įdėta raudonos, gauname oranžinę.

#99FF00 - įdėjus daugiau ryškumo žalios gauname malonią salotinę spalvą.

#FFFF00 - įdėjus vienodo ryškumo spalvas gauname tarpinę spalvą, geltoną.

Tas pats ir su kitomis spalvomis, bet panaudojus visas tris spalvas gauname pilkus atspalvius pvz. #CCCCCC ar #777777.

SA-MP spalvos kodas.

Na sa-mp spalvos kodas yra lygiai toks pats išskyrus tai, kad turi kelius papildomus atributus t.y. ryškumą. Spalvos kodo schema yra tokia - 0xRRGGBBAA

A - tai yra ryškumo koeficientas, kuris yra matuojamas taip pat kaip ir spalva, bet jis aktualus tik žaidėjo vardo spalvai žemėlapyje, kuo spalvos ryškumas didesnis, tuo geriau matosi mini-map'e.

120px-Alpha-22.jpg120px-Alpha-FF.jpg

(Paveikslėlių šaltinis - http://wiki.sa-mp.com/wiki/Colors_List)

Taigi kuriant sa-mp spalvos kodą priekyje rašome 0x (tai padės suprasti kodui jog tai yra spalva), viduryje rašome spalvos kodą, kurį išmokome sudaryti aukščiau ir gale ryškumą (ryškiausias - FF, nematomas - 00).

Taigi tiek, po šios pamokos tikiu, kad tikrai mokėsite kurti spalvų kodus nesinaudojant arba beveik nesinaudojant kitomis priemonėmis.

Laikantis Lietuvos autoriaus teisių įstatymų, kopijuoti griežtai draudžiama!

  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3980 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...