Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Viskas apie DINI include, jos galimybes, funkcijas atliekamas.


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4352 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Viskas apie DINI include, jos galimybes, funkcijas atliekamas.

dini_Exists(filename[]); // Komanda skirta tikrinti ar failas egzistuoja (naudosime kaip tikrinima ar zaidejas registruotas)

dini_Remove(filename[]); // Sunaikina faila (naudosime kaip nicko istrinima)

dini_Create(filename[]); // Failo sukurimas (naudosime kaip naujo zaidejo registravima)

dini_Set(filename[],key[],value[]); // naudojama irasyti i faila tekstinius duomenis, (pvz.: klano pavadinima)

dini_Get(filename[],key[]); // naudojama tekstiniu duomenu istraukimui is failo i serveri.

dini_IntSet(filename[],key[],value); // naudojama irasyti i faila skaicius, (pvz.: kiek pinigu turi zaidejas)

dini_Int(filename[],key[]); // skaiciu isemimas is failo i serveri

dini_FloatSet(filename[],key[],Float:value); // kordinaciu irasymas i faila (pvz.: kur palikai masina)

Float:dini_Float(filename[],key[]); // kordinaciu gavimas is failo i serveri.

dini_Unset(filename[],key[]); // eilutes faile istrinimas

dini_Isset(filename[],key[]); // tikrinimas ar eilute faile yra

filename[] ----> tai nuoroda i faila scriptfiles aplankale pvz.: "zaidejai/vardas_pavarde.txt"

key[] -----> eilutes pavadinimas, pvz.: jai norime issaugoti pinigus, tai rasysime tarkim "Pinigai" ar "Money"

value -----> reiksme, pvz jai faile norime issaugoti 1000 pinigu tai rasysime dini_IntSet("zaidejai/vardas_pavarde.txt","Pinigai",1000);

Taigi, tarkime, kad mes turime kintamajį skaicius, ir jame yra išsaugotas skaičius,

tarkime 3. Ir mums reikia tą skaičių išsaugoti faile "failas.txt". Tai rašysime taip:

new skaicius=3;

dini_IntSet("failas.txt","Skaicius",skaicius);

Ir atsidarę sukurtą failą failas.txt pamatysime, kad bus parašyta Skaičius=3

O dabar kad mums į tą kintamąjį reikia įrašyti skaičių iš failo, arba kitaip sakant pakrauti informaciją:

new skaicius;

skaicius = dini_Int("failas.txt","Skaicius");

Tuomet kintamasis skaičius įgys reikšmę 3.

Jei nori išsaugoti žodį (pavyzdžiui žaidėjo nick) paprastas kintamasis netiks.

Teks naudoti string kintamojo tipą, jį mokinomes kaip sukurti, bet pvz.:

new nickas[256];

O jai nori išsaugoti kintamajame coordinates, reiks Float tipo kintamojo:

new Float:x;

Kreditai: St1geR

Sekmes naudojime
:) Redaguota , nario BiFfGuYz
  • Teigiamai 4
  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4352 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...