JumpeR`

Call of Duty 4: Modern Warfare.(5)

Recommended Posts

Call_of_Duty_4_Modern_Warfare_-_Console__1.jpg

939212_20070809_screen001.jpg

Užtruko šiek tiek laiko, kol Infinity Ward pagaliau pranešė, kad World War 2 pagaliau užbaigtas. Šiuo metu besivystantys tarptautiniai santykiai darosi vis įdomesni ir įdomesni. Dabar, 1940 metai nebeturi to svorio, kurį turėjo anksčiau, nes jo daug buvo išnaudota ankstesniuose serijos žaidimuose, be to dabar vyksta pakankamai daug įdomių įvykių. Galbūt todėl Call of Duty 4 (toliau CoD4) turi kitą antraštę: Modern Warfire (Šiuolaikinis Karas). Taigi, ši istorija yra perkelta į naujuosius laikus ir tai, ką sukūrė Infinity Ward vyrukai atrodo tikrai gerai. Istorija, į kurią yra įtraukiamas žaidėjas, yra sukurta tikrai įtikinamai, kas leidžia mus pasijusti tikrais kariais, kovojantčiais už taiką pasaulyje. CoD4 yra daugiau nei kelių funkcijų atnaujinimas, nuo ankstesnės žaidimų serijos, čia įdiegta galybė atnaujinimų. CoD4 turi labai gerą multiplayer rėžimą, nuostabų, bet trumpa singleplayer ir visa tai yra lydima gero siužeto, puikios grafikos ir nuostabaus garso. Visa tai leidžia CoD4 būti išskirtine šaudykle.

Jeigu iškart užduoti klausimą, ko trūksta šiam žaidimui. Galima atsakyti tik viena: ilgesnio vieno žaidėjo rėžimo (singleplayer). Daugiau žaidime trūkumų nėra, o jei yra , jie menki, bus ištaisyti su ateities atnaujinimais. Jei jūs ne naujokas pirmojo asmens šaudyklėse, žaidimą pereisit vos per penkias valandas, žinoma, penkios valandos gero žaidimo yra tikrai mažai, nes tai kas yra gerai noris dar ir dar. Arba atvirkščiai gero žaidimo pakaks ir trumpo laiko, nes laikas bus vertas to, ką patirsite. Žinoma, galima pasididinti sudėtingumo lygį ir prailginti žaidimo laiką sudėtingumo pagalba, tačiau tai pavers jūsų priešininkus labai pavojingais, kas atitinkamai sumažins įdomumo faktorių.

Jei žaidimas ir turi vieno žaidėjo rėžimo trūkumą, tai viską atperka žaidimo kokybė. Žaidimo istorija yra atskleidžiama keliomis perspektyvomis. Teks žaisti ir už Britanijos SAS, ir už US Marine. Taip pat teks pabuvoti daugybėje skirtingų vietovių, nuo laivo jūroje iki gražiausių atvirų vietovių, kurios privers atsiverti jūsų burnai ir pasakyti: „Negali būti, kad aš tai matau".

Veiksmas kampanijoje yra labai paprastas. Jūs turite kompasą savo ekrano apačioje, ten parodyta jūsų einamojo tikslo kryptis. Bet nusigavimas nuo punkto A iki punkto B niekada nebus paprastas kaip bėgant tiesia linija. šia jūs vadovausit puolimams Artimųjų Rytų šalyse, judėdami iš namo į namą ir valydami sau kelią pro nesibaigiančias priešų linijas. Jūs taip pat turėsit galimybę atakuoti Rusijos fermas ieškant terorizmo lyderių. Užmaskuoti save kaip priešas, taip pat teks dėvėti kostiumą, kuris leis pasislėpti žolėse ir likti nepastebėtam šalia praeinantiems priešo kariams, tai yra tikrai kvapą gniaužiantis momentas, atrodo, tarsi iš tikrųjų gulėtum žolėse iš paskutiniųjų stengtumeisi sulaikyti kvapą, kad net pirštų galiukai nevirpėtų. Tokių momentų žaidime tikrai bus ne vienas. Dar kartą paminėsiu, kad žaidimas yra trumpesnis už daugybę vidutinių šaudyklių ir tikrai bus ne vienas kartas, kai bežaidžiant norėsis išvysti dar kelias kalvas, kurias reiktų įveikti, kad tik žaidimas taptų ilgesnis.

Jei ieškote ilgaamžiškumo, tuomet jums bus kaip tik multiplayer rėžimas. šia žaidėjai gali keliauti per 16 skirtingu žemėlapių, kurių ateityje tik daugės. Daugelis vietovių jau bus matytos singleplayer rėžime, kuriuose savo vietą ras tiek tolimos, tiek artimos kovos mėgėjai. Prieš žaidžiant galima rinktis iš šešių skirtingų rėžimu, tarp kurių pats greičiausias, žinoma, yra deathmatch, šiame rėžime mirties atveju nereikės laukti raundo pabaigos.

Bežudant priešus taip pat kelsite savo reitingą, iš viso žaidime yra 55 lygiai. Su kiekvienu nauju lygiu atsirakinsite naujų ginklų, kurie paįvairins ir, žinoma, palengvins kovas. Taip pat papildomi apdovanojimai yra skiriami už iš eilės nušautų priešu skaičių pačiam nemirus. Už tris iš eilės nužudymus bus skirtas UAV radaras, kuris mini-žemėlapyje 30 sekundžių rodys, kur yra priešo kareiviai. Už penkis nužudymus galėsite iškviesti oro puolimą į nurodyta vietovę. Jei sugebėsite užmušti septynis iš eilės (tai padaryti yra lengviau nei skamba), galėsite pasišaukti į pagalbą sraigtasparnį, kuris šaudys priešus visame žemėlapyje, tačiau sraigtasparnis taip pat bus nevisagalis ir bus veikiamas priešo kulkų.

Jau žinome, kad CoD4 turi be galo įdomu geimplėjų, kuris vers peržaisti CoD4 ne viena kartą. Tačiau CoD4 gali pasigirti iš nepriekaištingu savęs pristatymu. Grafikos variklis puikiai atlieka savo darbą atvaizduojant didžiulius laukus, įvairius pastatus karo dūmus ir begalę kitų dalykų. Kai kurie multiplayer žemėlapiai atrodo taip, tarsi prieš mūsų dabartinius susirėmimus jau ankščiau būtų vykę gan karšti santykių aiškinimaisi, kurių pasekmės akivaizdžios. Apšvietimai taip pat sutvarkyti nepriekaištingai. Kaip ir viskas atrodo, taip ir skamba. šia puikiai galima atskirti skirtingų ginklų skleidžiamus garsus tolumoje. Muzika žaidime yra tokia pati kaip ir ankstesnėse dalyse. Ne, ji skamba skirtingai, tačiau yra trumpa, girdima tam tikrose situacijose.

Pabaigai neturiu daug žodžių, tiesiog noriu pasakyti, kad Call of Duty 4 yra viena geriausių 2007 metų šaudyklių. Mano nuomone, CoD4 yra pati geriausia šaudyklė išleista asmeniniams kompiuteriams per 2007 metus. Gaila, kad žaidimas yra toks trumpas, kitu atveju skirčiau visus 10 balų. Dabar teks pasitenkinti 9,7

Rekomenduojama -

2.4 GHz dual core or better is recommended

1 GB RAM for XP, 2 GB RAM for Vista is recommended

3.0 Shader Support recommended, Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Straipsnių rašymo savaitė: +5

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Svečias
Ši tema yra užrakinta.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

  • eneba
  • eneba
  • eneba



  • SuperGames programele
  • SuperGames programele