Peršokti į turinį
hiddeN.

problema

Recommended Posts





va tos eilutės

	if (!strcmp("/apd", cmdtext, true))
   	{
   	 MoveObject(polici, -1611.3408203125, 688.06384277344, 8.9608917236328, 3);
        MoveObject(polici1, -1647.2658691406, 688.34320068359, 8.9608917236328, 3);
	 GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
     return 1;
	}
   	if (!strcmp("/upd", cmdtext, true))
   	{
   	 MoveObject(polici, -1624.8590087891, 688.34783935547, 8.9608917236328, 3);
        MoveObject(polici1, -1636.4906005859, 688.27020263672, 8.9608917236328, 3);
	 GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
     return 1;
	}

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

KillSta atsinaujink includes. Per pawno prie visu include. Prirasyk #include ,ir jei buvo kitas streamer pvz.: #include ,nutrink ji.

Linkas: http://www.mediafire.com/?f6am29cm2wcongn

Viska kelk i Pawno-->Include. Kai ikelsi,eik i server.cfg susirask plugins ir prirasyk:

streamer.dll

Toliau eik i ***/gamemodes/data/init.txt ,leiskis iki pat galo ir ieskok eiluciu:

polici = CreateObject(980, -1624.8590087891, 688.34783935547, 8.9608917236328, 0, 0, 0);
polici1 = CreateObject(980, -1636.4906005859, 688.27020263672, 8.9608917236328, 0, 0, 180);

Ir prirasyk Dynamic, pvz.:

polici = CreateDynamicObject(980, -1624.8590087891, 688.34783935547, 8.9608917236328, 0, 0, 0);

Toliau atsidaryk ***/Pawno/pawno savo gamemod'a .Susirask:

 if (!strcmp("/apd", cmdtext, true))
        {
         MoveObject(polici, -1611.3408203125, 688.06384277344, 8.9608917236328, 3);
        MoveObject(polici1, -1647.2658691406, 688.34320068359, 8.9608917236328, 3);
      GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
       return 1;
     }
        if (!strcmp("/upd", cmdtext, true))
        {
         MoveObject(polici, -1624.8590087891, 688.34783935547, 8.9608917236328, 3);
        MoveObject(polici1, -1636.4906005859, 688.27020263672, 8.9608917236328, 3);
      GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
       return 1;
     }

Ir prirasyk Dynamic:

if (!strcmp("/apd", cmdtext, true))
        {
         MoveDynamicObject(polici, -1611.3408203125, 688.06384277344, 8.9608917236328, 3);
        MoveDynamicObject(polici1, -1647.2658691406, 688.34320068359, 8.9608917236328, 3);
      GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
       return 1;
     }
        if (!strcmp("/upd", cmdtext, true))
        {
         MoveDynamicObject(polici, -1624.8590087891, 688.34783935547, 8.9608917236328, 3);
        MoveDynamicObject(polici1, -1636.4906005859, 688.27020263672, 8.9608917236328, 3);
      GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
       return 1;
     }

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

vienas mano draugas klausė kaip atidaryt vartus jei pvž scripte rašosi taip

if(playerDB[playerid][specialybe] == 1)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -1640.9000244141, 682.29998779297, 9.8999996185303))
{
{
if(GetPVarInt(playerid, "Vartai5") == 0) //Jei vartai uždaryti
{
MoveDynamicObject(polici, -1640.9000244141, 682.29998779297, 0.8999996185303, 3); // Atidarytus
SetPVarInt(playerid, "Vartai5", 1); //Padarom vartus atidarytus
}
else if(GetPVarInt(playerid, "Vartai5") == 1) //Jei vartai atidaryti
{
MoveDynamicObject(polici, -1640.9000244141, 682.29998779297, 9.8999996185303, 3);
SetPVarInt(playerid, "Vartai5", 0); //Padarom vartus uždarytus
}
}
}

-- Papildyta --

kodel man neveikia include ?

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį


Komentuoti gali tik prisijungę nariai

Jeigu turite paskyrą, prisijunkite

Sukurti paskyrą

Sukurkite paskyrą mūsų forume

Registruotis

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite

Prisijungti dabar

  • Narių peržiūri šį forumą:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele


×