Peršokti į turinį
Camas

[PAMOKA. ZCMD-SSCANF] Patobulinta /mapp komanda.

Recommended Posts

Sveiki. Taigi parodysiu kaip galima paprastai pasitobulinti /mapp komandą ir ją galėsite naudoti netgi Real Life serveriuose!

Pradžioje gamemode rašome:

new pasislepes          [ MAX_PLAYERS ];

Tuomet prie kitų komandų ZCMD rašome:

COMMAND:sleptis(playerid, params[])
{
if(pasislepes[ playerid ]){
	pasislepes[ playerid ] = false;
	SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "* Tu nustojai slëptis!");
}
else {
	pasislepes[ playerid ] = true;
	SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "* Tu pradëjai slëptis!");
}
return 1;
}

{
new mappid;
   if(sscanf(params, "u", mappid))	return	SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "* Naudojimas: /surasti [Žmogaus ID]");
   if(mappid == INVALID_PLAYER_ID) return	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* Žaidėjas su tokius ID neprisijungęs!");
   if(pasislepes[mappid]) 			return  SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* Žaidėjas yra pasislėpęs!");
   if(GetPlayerVirtualWorld(mappid) != GetPlayerVirtualWorld(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* Žaidėjas nėra tame pačiame \"Virtual World\"'e kuriame esate jūs!");
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   GetPlayerPos(mappid, x, y, z);
   SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0);
new mname[31];
GetPlayerName(mappid, mname, 31);
   new     string[ 44 ];
format(string, sizeof string, "* Tu suradai žmogų %s sėkmingai.", mname);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string);
return 1;
}

Jei kas nors turite patarimų - pasidalinkite!

Aš iš niekur neripinau, jeigu kas nors rūpinsis.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Svečias
Ši tema yra užrakinta.

  • Narių peržiūri šį forumą:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele


×