Peršokti į turinį
Edvardas1

su darbu bsk problema. uz pagalba REP.

Recommended Posts

Sveiki pas mane problema tokia, apsaugos darbe kad isidarbinu kada i apsaugos darba poto ismetu save is darbo, ir poto be pakvietimo vel galiu isidarbinti, tai gal zinote kaip padaryti kad kaip ismesiu save, kad daugiau neleistu isidarbinti Duosiu REp aciu is anksto.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Pakvietimo kintamasis nenusiima isidarbinus, todėl ir gali isidarbint, tačiau jeigu kintamasis nėra saugojamas, padarius relog jis nustatomas į 0. Isidarbinus į darbą dėk tokį kodą:

playerDB[playerid][leanvited][direktoriausid - 1] = 0;

[DirektoriausID -1] pasikeiti į savo darbų, pvz: Pd bus [0], medikai [1]

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Bet tjg ziurek yra tai pas mane...

		if(!strcmp(cmdtext, "/ismest",true,7))
    {
        if(!cmdtext[7])
        {
			SendClientMessage(playerid,GREEN,"* Iš savo firmos išmesti žaideją: /ismest [vardo dalis]");
			return 1;
		}
		new name[MAX_PLAYER_NAME];
		strmid(name,cmdtext[8],0,sizeof(name));
		new id = GetPlayeridMid(name);

		if(id == INVALID_PLAYER_ID)
		{
			SendClientMessage(playerid,RED,"* Nurodyto žaidejo nėra.");
			return 1;
		}

		new darbas = GetJobFromFaction(playerDB[playerid][plead]);

		if(playerDB[id][specialybe]!= darbas)
		{
			SendClientMessage(playerid,RED,"* Žaidejas neidarbintas jūsų firmoje.");
			return 1;
		}

		GetPlayerName(id,name,sizeof(name));

		if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_MEDIKAI) SendClientMessage(id,RED,"* Lietuvos Centrines Ligoninės direktorius nušalino jus nuo pareigu.");
		else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_FURISTAS) SendClientMessage(id,RED,"* Jus išmestas iš UAB TOLIMAS KELELIS.");
		else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_ZINIOS) SendClientMessage(id,RED,"* Jus išmestas iš reporteriu kontoros!!!.");
		else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_TUNE) SendClientMessage(id,RED,"* Jus išmestas iš Tuninginių komandos!!!.");
		else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_TAXI && playerDB[id][specialybe] == 21) SendClientMessage(id,RED,"* Jus išmestas iš Transporteriu komandos!!!.");
		else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_DILER) SendClientMessage(id,RED,"* Ooops. Prisidirbai biškį turbūt, kad, net iš dilerių nušalino!!!.");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_FARAI) SendClientMessage(id,GREEN,"* Jus atleistas nuo policijos darbo.");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_PICA) SendClientMessage(id,GREEN,"* Direktoriaus sprendimu jūs išmestas iš Čili picos.");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_APSAUGA) SendClientMessage(id,GREEN,"* Direktoriaus sprendimu jūs išmestas iš apsaugos.");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_MECH) SendClientMessage(id,GREEN,"* Direktoriaus sprendimu jūs išmestas iš mechaniku.");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_ARMIJA) SendClientMessage(id,GREEN,"* Direktoriaus sprendimu jūs išmestas iš armijos.");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_KOMENTATORIAI) SendClientMessage(id,YELLOW,"* Direktoriaus sprendimu jūs išmestas iš komentatorių štabo");
           else if(playerDB[playerid][plead] == LEAD_MOKYTOJA) SendClientMessage(id,YELLOW,"* Direktoriaus sprendimu jūs išmestas iš mokytoju darbo");
		else SendClientMessage(id,RED,"* LRG Taxi: Jus ismestas.");

		playerDB[id][leanvited][playerDB[playerid][plead]-1]=false;
		new msg[128];
		format(msg,sizeof(msg),"Išmetete %s iš savo firmos.",name);
		SendClientMessage(playerid,GREEN,msg);

		if(playerDB[id][uniformd])SetPlayerSkin(id,playerDB[id][drabuziai]);

		playerDB[id][specialybe]=0;
		playerDB[id][uniformd]=false;
	    playerDB[id][uniforma]=-1;
	    if(playerDB[id][vedelogin]){SavePlayerData(id,false);}
		return 1;
	}


}

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį


ziurek zdz mano scripta darbo va. Yra tas leanvited ten kur pazimejau raudona spalva dar.

if(pickupid == pickups[0][apsauga])

{

if(playerDB[playerid][specialybe]==29)

{

if(playerDB[playerid][uniformd])

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Jus esate su uniforma. Pries palikdami darba, ja nusivilkite.");

return 1;

}

SendClientMessage(playerid,0xFFAC00FF,"* Apsauga: Pasitraukëte ið apsaugos darbo!");

KillTimer(Stazot[playerid]); // SUNAIKINAM TAIMERI

playerDB[playerid][specialybe]=0;

playerDB[playerid][uniforma]=-1;

ResetPlayerWeapons(playerid);

if(playerDB[playerid][vedelogin]){SavePlayerData(playerid,false);}

}else if(playerDB[playerid][specialybe]==0){

if(GetPlayerScore(playerid)<10000)

{

SendClientMessage(playerid,0xFFAC00FF,"* I apsaugos darbà priimami tik gerai patyræ zmones (10000 < XP)");

return 1;

}

if( playerDB[playerid][DarboStazas] < 2000 )

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Atsipraðome, taèiau kad dirbti ði darba turite turëti > 2000 darbo staþo ");

return 1;

}

if( playerDB[playerid][pencininkas] == 1)

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Atsipraðome, taèiau jus negalite dirbti ðio darbo nes esate pencininkas.");

return 1;

}

if(playerDB[playerid][lytis]!=1)

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Atsiprasome,bet moteru nepriimam!!!.");

return 1;

}

if(!playerDB[playerid][teises])

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Apsauga: Prireiktø teisø");

return 1;

}

if(!playerDB[playerid][gunlic])

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Apsauga: Prireiktø ginklu licenzijos");

return 1;

}

if(!playerDB[playerid][leanvited][16])

{

SendClientMessage(playerid,RED,"* Mûsø direktorius neinformuotas apie jus pakalbæëkite su juo arba pildykite anketà www.LVTG.TT.LT.);

return 1;

}

SendClientMessage(playerid,0xFFAC00FF,"* Sveikiname prisijungus prie apsauginiu!");

SendClientMessage(playerid,0xFFAC00FF,"* Sëkmës darbe!");

playerDB[playerid][specialybe]=29;

playerDB[playerid][drabuziai]=GetPlayerSkin(playerid);

Stazot[playerid] = SetTimerEx("StazoTai",60000,true,"i",playerid); // PALEIDZIAM TAIMERI

if(playerDB[playerid][lytis]==1)

{

SetPlayerSkin(playerid,163);

playerDB[playerid][uniforma]=163;

playerDB[playerid][uniformd]=true;

ApplyAnimation(playerid,"PLAYIDLES","stretch",4.1,0,0,0,0,0);

}else{

SetPlayerSkin(playerid,165);

SetPlayerSkin(playerid,164);

SetPlayerSkin(playerid,166);

playerDB[playerid][uniforma]=165;

playerDB[playerid][uniformd]=true;

ApplyAnimation(playerid,"PLAYIDLES","stretch",4.1,0,0,0,0,0);

}

return 1;

}

}

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį


bet o kodel kituose darbuose ten kur uniforma ner sito kodo. Ir viskas kaip ir gerai. ir kaip idedu syta koda tai warning meta

C:\Users\Zenka\Desktop\gamemodas\gamemodes\band7.pwn(10798) : warning 213: tag mismatch

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Warning.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

bet o kodel kituose darbuose ten kur uniforma ner sito kodo. Ir viskas kaip ir gerai. ir kaip idedu syta koda tai warning meta

C:\Users\Zenka\Desktop\gamemodas\gamemodes\band7.pwn(10798) : warning 213: tag mismatch

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Warning.

Apie kurį kodą kalbi? O warning meta dėl vienos mano klaidelės, pamiršau, jog čia bool'as, tad dėk tokį kodą:

playerDB[playerid][leanvited][16]=false;

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį


Komentuoti gali tik prisijungę nariai

Jeigu turite paskyrą, prisijunkite

Sukurti paskyrą

Sukurkite paskyrą mūsų forume

Registruotis

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite

Prisijungti dabar

  • Narių peržiūri šį forumą:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele


×