Peršokti į turinį

SAMP 0.3e RC versijos


Asmenybe

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4115 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios prie žaidėjo „prilipdyti“ objektai tapdavo „neprilipdyti“, žaidėjui nutolus nuo kitų žaidėjų didesniu atstumu nei maksimali žaidėjų sinchronizavimo distancija.

„Prilipdyti“ objektai prie žaidėjų bus sunaikinti, kai žaidėjas bus respawn'intas (žaidėjo modelis įkeltas į žaidimo pasaulį iš naujo) arba nustačius išvaizdos rinkimosi būseną.

Pridėta keletas naujų objektų:

    19372, wall020, all_walls, 100, 0
   19373, wall021, all_walls, 100, 0
   19374, wall022, all_walls, 100, 0
   19375, wall023, all_walls, 100, 0
   19376, wall024, all_walls, 100, 0
   19377, wall025, all_walls, 100, 0
   19378, wall026, all_walls, 100, 0
   19379, wall027, all_walls, 100, 0
   19380, wall028, all_walls, 100, 0
   19381, wall029, all_walls, 100, 0
   19382, wall030, all_walls, 100, 0
   19383, wall031, all_walls, 100, 0
   19384, wall032, all_walls, 100, 0
   19385, wall033, all_walls, 100, 0
   19386, wall034, all_walls, 100, 0
   19387, wall035, all_walls, 100, 0
   19388, wall036, all_walls, 100, 0
   19389, wall037, all_walls, 100, 0
   19390, wall038, all_walls, 100, 0
   19391, wall039, all_walls, 100, 0
   19392, wall040, all_walls, 100, 0
   19393, wall041, all_walls, 100, 0
   19394, wall042, all_walls, 100, 0
   19395, wall043, all_walls, 100, 0
   19396, wall044, all_walls, 100, 0
   19397, wall045, all_walls, 100, 0
   19398, wall046, all_walls, 100, 0
   19399, wall047, all_walls, 100, 0
   19400, wall048, all_walls, 100, 0
   19401, wall049, all_walls, 100, 0
   19402, wall050, all_walls, 100, 0
   19403, wall051, all_walls, 100, 0
   19404, wall052, all_walls, 100, 0
   19405, wall053, all_walls, 100, 0
   19406, wall054, all_walls, 100, 0
   19407, wall055, all_walls, 100, 0
   19408, wall056, all_walls, 100, 0
   19409, wall057, all_walls, 100, 0
   19410, wall058, all_walls, 100, 0
   19411, wall059, all_walls, 100, 0
   19412, wall060, all_walls, 100, 0
   19413, wall061, all_walls, 100, 0
   19414, wall062, all_walls, 100, 0
   19415, wall063, all_walls, 100, 0
   19416, wall064, all_walls, 100, 0
   19417, wall065, all_walls, 100, 0
   19418, handcuffs01, police_things, 100, 0
   19419, police_lights01, police_things, 100, 0
   19420, police_lights02, police_things, 100, 0
   19421, headphones01, headphones, 100, 0
   19422, headphones02, headphones, 100, 0
   19423, headphones03, headphones, 100, 0
   19424, headphones04, headphones, 100, 0
   19425, speed_bump01, speed_bumps, 100, 0

Pridėtas papildomas specialus žaidėjo veiksmas - SPECIAL_ACTION_CUFFED. Juo žaidėjui pritaikoma tam tikra animacija, skirta pavaizduoti žaidėją surakintomis rankomis už nugaros. Kalcor teigia, jog ši ypatybė dar nėra galutinai užbaigta, todėl naudojant gali pasitaikyti įvairių nesklandumų.

Vaizdinė medžiaga

scaled.php?server=854&filename=gtasa2012031312441179.png&res=medium

scaled.php?server=812&filename=gtasa2012031312462410.png&res=medium

scaled.php?server=100&filename=gtasa2012031312522519.png&res=medium

scaled.php?server=846&filename=gtasa2012031312481776.png&res=medium

Žaidėjų limitas vis dar 20

0.3e RC3 kliento failai

0.3e RC3 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo pozicija galėjo būti pakeista į 0, 0, 0, tuo atveju, jei jis stovėtų ant transporto priemonės, kuri grąžinama į pradinę poziciją arba yra sunaikinama.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo objektą prie norimos transporto priemonė naudojant AttachPlayerObjectToVehicle funkciją.

Pridėta galimybė judinti žaidėjo kameros poziciją bei priekinį vektorių nustatant norimą greitį. Šie veiksmai atliekami su naujomis funkcijomis - InterpolateCameraPosbei InterpolateCameraLookAt.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo kamerą prie norimo objekto naudojant naująsias funkcijas AttachCameraToObject, AttachCameraToPlayerObject.

Pavyzdžiai

Keletas elementarių pavyzdžių su naujomis funkcijomis. Visus juos galite rasti serverio archyve esančiame aplanke „filterscripts“, byloje „test_cmds.pwn“.

Žaidėjo kamera „pilipdoma“ prie objekto, kuris vėliau nustatomas judėti į tam tikrą poziciją. Kartu su objektu juda ir pati kamera.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_obj",true) == 0)
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	MoveObject(edit_objectid, X, Y + 2000.0, Z + 400.0, 20.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kamera „prilipdoma“ prie objekto, kuris prilipdomas prie transporto priemonės.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_train",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	AttachObjectToVehicle(edit_objectid, 9, 0.0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
	PlayerSpectateVehicle(playerid, 9);
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicijai nustatomas judėjimas, nuo realių žaidėjo pozicijos koordinačių.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	return 1;
}
}return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicija bei priekinis vektorius nustatomas kisti norimo greičiu į nurodytas koordinates.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp_look",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 10000);
	return 1;
}
return 0;
}

Video medžiaga demonstruojanti naująsias kameros funkcijas:

[youtubecom]http://www.youtube.com/watch?v=6UzIGYYwNAU#[/youtubecom]

Žaidėjų limitas vis dar 20

Parsisiuntimas

0.3e RC2 kliento failai

0.3e RC2 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC1

Atnaujinimai:

Pridėta galimybė išgauti žaidėjo kliento versiją naudojant naująją GetPlayerVersion funkciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serverių naršyklė galėjo nutraukti veikimą, serveriui nusiuntus klaidingą informaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios funkcijos SpawnPlayer naudojimas galėjo atjungti žaidėją nuo serverio.

Ištaisyta klaida su žaidėjų spalvomis, kurios atsirado padidinus maksimalių žaidėjų kiekį iki 500 ar daugiau.

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjas galėdavo išvengti mirties, jam pritaikius tam tikrą animaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serveriai buvo pažeidžiami į juos siunčiant ne tikrų žaidėjų prisijungimų užklausas.

Pridėtas specialus įrankis skirtas darbui su objektų koordinatėmis kitų kūnų atžvilgiu. Funkcijos skirtos šiems veiksmams - EditObject, EditPlayerObject, SelectObject, CancelEdit bei EditAttachedObject. Callback'ai skirti kontroliuoti funkcijų naudojimą - OnPlayerEditObject, OnPlayerEditAttachedObject, OnPlayerSelectObject. Pavyzdinis skriptas - „attachments.pwn“ byloje „filterscripts“ aplanke.

Pridėta galimybė kontroliuoti žaidėjo kameros judėjimą, naudojant SetPlayerCameraLookAt.

GUI dialogai nuo šiol turi antraštės foną.

Atnaujintas pagalbos informacijos išdėstymas kliente. Nuo šiol „F1“ klavišu pasiekiama informacija atvaizduojama GUI dialoge.

Pridėta keletas naujų objektų:

    # Made by cessil 03-2012
   19347, badge01, police_things, 100, 0
   19348, cane01, classy, 100, 0
   19349, monocle01, classy, 100, 2097156
   19350, moustache01, classy, 100, 0
   19351, moustache02, classy, 100, 0
   19352, tophat01, classy, 100, 0
   # Textured wall sections
   19353, wall001, all_walls, 100, 0
   19354, wall002, all_walls, 100, 0
   19355, wall003, all_walls, 100, 0
   19356, wall004, all_walls, 100, 0
   19357, wall005, all_walls, 100, 0
   19358, wall006, all_walls, 100, 0
   19359, wall007, all_walls, 100, 0
   19360, wall008, all_walls, 100, 0
   19361, wall009, all_walls, 100, 0
   19362, wall010, all_walls, 100, 0
   19363, wall011, all_walls, 100, 0
   19364, wall012, all_walls, 100, 0
   19365, wall013, all_walls, 100, 0
   19366, wall014, all_walls, 100, 0
   19367, wall015, all_walls, 100, 0
   19368, wall016, all_walls, 100, 0
   19369, wall017, all_walls, 100, 0
   19370, wall018, all_walls, 100, 0
   19371, wall019, all_walls, 100, 0

Dabar žaidėjų limitas serveryje - 20

Parsisiuntimas

0.3e RC1 kliento failai

0.3e RC1 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios prie žaidėjo „prilipdyti“ objektai tapdavo „neprilipdyti“, žaidėjui nutolus nuo kitų žaidėjų didesniu atstumu nei maksimali žaidėjų sinchronizavimo distancija.

„Prilipdyti“ objektai prie žaidėjų bus sunaikinti, kai žaidėjas bus respawn'intas (žaidėjo modelis įkeltas į žaidimo pasaulį iš naujo) arba nustačius išvaizdos rinkimosi būseną.

Pridėta keletas naujų objektų:

    19372, wall020, all_walls, 100, 0
   19373, wall021, all_walls, 100, 0
   19374, wall022, all_walls, 100, 0
   19375, wall023, all_walls, 100, 0
   19376, wall024, all_walls, 100, 0
   19377, wall025, all_walls, 100, 0
   19378, wall026, all_walls, 100, 0
   19379, wall027, all_walls, 100, 0
   19380, wall028, all_walls, 100, 0
   19381, wall029, all_walls, 100, 0
   19382, wall030, all_walls, 100, 0
   19383, wall031, all_walls, 100, 0
   19384, wall032, all_walls, 100, 0
   19385, wall033, all_walls, 100, 0
   19386, wall034, all_walls, 100, 0
   19387, wall035, all_walls, 100, 0
   19388, wall036, all_walls, 100, 0
   19389, wall037, all_walls, 100, 0
   19390, wall038, all_walls, 100, 0
   19391, wall039, all_walls, 100, 0
   19392, wall040, all_walls, 100, 0
   19393, wall041, all_walls, 100, 0
   19394, wall042, all_walls, 100, 0
   19395, wall043, all_walls, 100, 0
   19396, wall044, all_walls, 100, 0
   19397, wall045, all_walls, 100, 0
   19398, wall046, all_walls, 100, 0
   19399, wall047, all_walls, 100, 0
   19400, wall048, all_walls, 100, 0
   19401, wall049, all_walls, 100, 0
   19402, wall050, all_walls, 100, 0
   19403, wall051, all_walls, 100, 0
   19404, wall052, all_walls, 100, 0
   19405, wall053, all_walls, 100, 0
   19406, wall054, all_walls, 100, 0
   19407, wall055, all_walls, 100, 0
   19408, wall056, all_walls, 100, 0
   19409, wall057, all_walls, 100, 0
   19410, wall058, all_walls, 100, 0
   19411, wall059, all_walls, 100, 0
   19412, wall060, all_walls, 100, 0
   19413, wall061, all_walls, 100, 0
   19414, wall062, all_walls, 100, 0
   19415, wall063, all_walls, 100, 0
   19416, wall064, all_walls, 100, 0
   19417, wall065, all_walls, 100, 0
   19418, handcuffs01, police_things, 100, 0
   19419, police_lights01, police_things, 100, 0
   19420, police_lights02, police_things, 100, 0
   19421, headphones01, headphones, 100, 0
   19422, headphones02, headphones, 100, 0
   19423, headphones03, headphones, 100, 0
   19424, headphones04, headphones, 100, 0
   19425, speed_bump01, speed_bumps, 100, 0

Pridėtas papildomas specialus žaidėjo veiksmas - SPECIAL_ACTION_CUFFED. Juo žaidėjui pritaikoma tam tikra animacija, skirta pavaizduoti žaidėją surakintomis rankomis už nugaros. Kalcor teigia, jog ši ypatybė dar nėra galutinai užbaigta, todėl naudojant gali pasitaikyti įvairių nesklandumų.

Vaizdinė medžiaga

scaled.php?server=854&filename=gtasa2012031312441179.png&res=medium

scaled.php?server=812&filename=gtasa2012031312462410.png&res=medium

scaled.php?server=100&filename=gtasa2012031312522519.png&res=medium

scaled.php?server=846&filename=gtasa2012031312481776.png&res=medium

Žaidėjų limitas vis dar 20

0.3e RC3 kliento failai

0.3e RC3 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo pozicija galėjo būti pakeista į 0, 0, 0, tuo atveju, jei jis stovėtų ant transporto priemonės, kuri grąžinama į pradinę poziciją arba yra sunaikinama.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo objektą prie norimos transporto priemonė naudojant AttachPlayerObjectToVehicle funkciją.

Pridėta galimybė judinti žaidėjo kameros poziciją bei priekinį vektorių nustatant norimą greitį. Šie veiksmai atliekami su naujomis funkcijomis - InterpolateCameraPosbei InterpolateCameraLookAt.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo kamerą prie norimo objekto naudojant naująsias funkcijas AttachCameraToObject, AttachCameraToPlayerObject.

Pavyzdžiai

Keletas elementarių pavyzdžių su naujomis funkcijomis. Visus juos galite rasti serverio archyve esančiame aplanke „filterscripts“, byloje „test_cmds.pwn“.

Žaidėjo kamera „pilipdoma“ prie objekto, kuris vėliau nustatomas judėti į tam tikrą poziciją. Kartu su objektu juda ir pati kamera.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_obj",true) == 0)
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	MoveObject(edit_objectid, X, Y + 2000.0, Z + 400.0, 20.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kamera „prilipdoma“ prie objekto, kuris prilipdomas prie transporto priemonės.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_train",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	AttachObjectToVehicle(edit_objectid, 9, 0.0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
	PlayerSpectateVehicle(playerid, 9);
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicijai nustatomas judėjimas, nuo realių žaidėjo pozicijos koordinačių.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	return 1;
}
}return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicija bei priekinis vektorius nustatomas kisti norimo greičiu į nurodytas koordinates.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp_look",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 10000);
	return 1;
}
return 0;
}

Video medžiaga demonstruojanti naująsias kameros funkcijas:

[youtubecom]http://www.youtube.com/watch?v=6UzIGYYwNAU#[/youtubecom]

Žaidėjų limitas vis dar 20

Parsisiuntimas

0.3e RC2 kliento failai

0.3e RC2 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC1

Atnaujinimai:

Pridėta galimybė išgauti žaidėjo kliento versiją naudojant naująją GetPlayerVersion funkciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serverių naršyklė galėjo nutraukti veikimą, serveriui nusiuntus klaidingą informaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios funkcijos SpawnPlayer naudojimas galėjo atjungti žaidėją nuo serverio.

Ištaisyta klaida su žaidėjų spalvomis, kurios atsirado padidinus maksimalių žaidėjų kiekį iki 500 ar daugiau.

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjas galėdavo išvengti mirties, jam pritaikius tam tikrą animaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serveriai buvo pažeidžiami į juos siunčiant ne tikrų žaidėjų prisijungimų užklausas.

Pridėtas specialus įrankis skirtas darbui su objektų koordinatėmis kitų kūnų atžvilgiu. Funkcijos skirtos šiems veiksmams - EditObject, EditPlayerObject, SelectObject, CancelEdit bei EditAttachedObject. Callback'ai skirti kontroliuoti funkcijų naudojimą - OnPlayerEditObject, OnPlayerEditAttachedObject, OnPlayerSelectObject. Pavyzdinis skriptas - „attachments.pwn“ byloje „filterscripts“ aplanke.

Pridėta galimybė kontroliuoti žaidėjo kameros judėjimą, naudojant SetPlayerCameraLookAt.

GUI dialogai nuo šiol turi antraštės foną.

Atnaujintas pagalbos informacijos išdėstymas kliente. Nuo šiol „F1“ klavišu pasiekiama informacija atvaizduojama GUI dialoge.

Pridėta keletas naujų objektų:

    # Made by cessil 03-2012
   19347, badge01, police_things, 100, 0
   19348, cane01, classy, 100, 0
   19349, monocle01, classy, 100, 2097156
   19350, moustache01, classy, 100, 0
   19351, moustache02, classy, 100, 0
   19352, tophat01, classy, 100, 0
   # Textured wall sections
   19353, wall001, all_walls, 100, 0
   19354, wall002, all_walls, 100, 0
   19355, wall003, all_walls, 100, 0
   19356, wall004, all_walls, 100, 0
   19357, wall005, all_walls, 100, 0
   19358, wall006, all_walls, 100, 0
   19359, wall007, all_walls, 100, 0
   19360, wall008, all_walls, 100, 0
   19361, wall009, all_walls, 100, 0
   19362, wall010, all_walls, 100, 0
   19363, wall011, all_walls, 100, 0
   19364, wall012, all_walls, 100, 0
   19365, wall013, all_walls, 100, 0
   19366, wall014, all_walls, 100, 0
   19367, wall015, all_walls, 100, 0
   19368, wall016, all_walls, 100, 0
   19369, wall017, all_walls, 100, 0
   19370, wall018, all_walls, 100, 0
   19371, wall019, all_walls, 100, 0

Dabar žaidėjų limitas serveryje - 20

Parsisiuntimas

0.3e RC1 kliento failai

0.3e RC1 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

-- Papildyta --

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios prie žaidėjo „prilipdyti“ objektai tapdavo „neprilipdyti“, žaidėjui nutolus nuo kitų žaidėjų didesniu atstumu nei maksimali žaidėjų sinchronizavimo distancija.

„Prilipdyti“ objektai prie žaidėjų bus sunaikinti, kai žaidėjas bus respawn'intas (žaidėjo modelis įkeltas į žaidimo pasaulį iš naujo) arba nustačius išvaizdos rinkimosi būseną.

Pridėta keletas naujų objektų:

    19372, wall020, all_walls, 100, 0
   19373, wall021, all_walls, 100, 0
   19374, wall022, all_walls, 100, 0
   19375, wall023, all_walls, 100, 0
   19376, wall024, all_walls, 100, 0
   19377, wall025, all_walls, 100, 0
   19378, wall026, all_walls, 100, 0
   19379, wall027, all_walls, 100, 0
   19380, wall028, all_walls, 100, 0
   19381, wall029, all_walls, 100, 0
   19382, wall030, all_walls, 100, 0
   19383, wall031, all_walls, 100, 0
   19384, wall032, all_walls, 100, 0
   19385, wall033, all_walls, 100, 0
   19386, wall034, all_walls, 100, 0
   19387, wall035, all_walls, 100, 0
   19388, wall036, all_walls, 100, 0
   19389, wall037, all_walls, 100, 0
   19390, wall038, all_walls, 100, 0
   19391, wall039, all_walls, 100, 0
   19392, wall040, all_walls, 100, 0
   19393, wall041, all_walls, 100, 0
   19394, wall042, all_walls, 100, 0
   19395, wall043, all_walls, 100, 0
   19396, wall044, all_walls, 100, 0
   19397, wall045, all_walls, 100, 0
   19398, wall046, all_walls, 100, 0
   19399, wall047, all_walls, 100, 0
   19400, wall048, all_walls, 100, 0
   19401, wall049, all_walls, 100, 0
   19402, wall050, all_walls, 100, 0
   19403, wall051, all_walls, 100, 0
   19404, wall052, all_walls, 100, 0
   19405, wall053, all_walls, 100, 0
   19406, wall054, all_walls, 100, 0
   19407, wall055, all_walls, 100, 0
   19408, wall056, all_walls, 100, 0
   19409, wall057, all_walls, 100, 0
   19410, wall058, all_walls, 100, 0
   19411, wall059, all_walls, 100, 0
   19412, wall060, all_walls, 100, 0
   19413, wall061, all_walls, 100, 0
   19414, wall062, all_walls, 100, 0
   19415, wall063, all_walls, 100, 0
   19416, wall064, all_walls, 100, 0
   19417, wall065, all_walls, 100, 0
   19418, handcuffs01, police_things, 100, 0
   19419, police_lights01, police_things, 100, 0
   19420, police_lights02, police_things, 100, 0
   19421, headphones01, headphones, 100, 0
   19422, headphones02, headphones, 100, 0
   19423, headphones03, headphones, 100, 0
   19424, headphones04, headphones, 100, 0
   19425, speed_bump01, speed_bumps, 100, 0

Pridėtas papildomas specialus žaidėjo veiksmas - SPECIAL_ACTION_CUFFED. Juo žaidėjui pritaikoma tam tikra animacija, skirta pavaizduoti žaidėją surakintomis rankomis už nugaros. Kalcor teigia, jog ši ypatybė dar nėra galutinai užbaigta, todėl naudojant gali pasitaikyti įvairių nesklandumų.

Vaizdinė medžiaga

scaled.php?server=854&filename=gtasa2012031312441179.png&res=medium

scaled.php?server=812&filename=gtasa2012031312462410.png&res=medium

scaled.php?server=100&filename=gtasa2012031312522519.png&res=medium

scaled.php?server=846&filename=gtasa2012031312481776.png&res=medium

Žaidėjų limitas vis dar 20

0.3e RC3 kliento failai

0.3e RC3 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo pozicija galėjo būti pakeista į 0, 0, 0, tuo atveju, jei jis stovėtų ant transporto priemonės, kuri grąžinama į pradinę poziciją arba yra sunaikinama.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo objektą prie norimos transporto priemonė naudojant AttachPlayerObjectToVehicle funkciją.

Pridėta galimybė judinti žaidėjo kameros poziciją bei priekinį vektorių nustatant norimą greitį. Šie veiksmai atliekami su naujomis funkcijomis - InterpolateCameraPosbei InterpolateCameraLookAt.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo kamerą prie norimo objekto naudojant naująsias funkcijas AttachCameraToObject, AttachCameraToPlayerObject.

Pavyzdžiai

Keletas elementarių pavyzdžių su naujomis funkcijomis. Visus juos galite rasti serverio archyve esančiame aplanke „filterscripts“, byloje „test_cmds.pwn“.

Žaidėjo kamera „pilipdoma“ prie objekto, kuris vėliau nustatomas judėti į tam tikrą poziciją. Kartu su objektu juda ir pati kamera.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_obj",true) == 0)
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	MoveObject(edit_objectid, X, Y + 2000.0, Z + 400.0, 20.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kamera „prilipdoma“ prie objekto, kuris prilipdomas prie transporto priemonės.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_train",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	AttachObjectToVehicle(edit_objectid, 9, 0.0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
	PlayerSpectateVehicle(playerid, 9);
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicijai nustatomas judėjimas, nuo realių žaidėjo pozicijos koordinačių.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	return 1;
}
}return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicija bei priekinis vektorius nustatomas kisti norimo greičiu į nurodytas koordinates.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp_look",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 10000);
	return 1;
}
return 0;
}

Video medžiaga demonstruojanti naująsias kameros funkcijas:

[youtubecom]http://www.youtube.com/watch?v=6UzIGYYwNAU#[/youtubecom]

Žaidėjų limitas vis dar 20

Parsisiuntimas

0.3e RC2 kliento failai

0.3e RC2 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC1

Atnaujinimai:

Pridėta galimybė išgauti žaidėjo kliento versiją naudojant naująją GetPlayerVersion funkciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serverių naršyklė galėjo nutraukti veikimą, serveriui nusiuntus klaidingą informaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios funkcijos SpawnPlayer naudojimas galėjo atjungti žaidėją nuo serverio.

Ištaisyta klaida su žaidėjų spalvomis, kurios atsirado padidinus maksimalių žaidėjų kiekį iki 500 ar daugiau.

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjas galėdavo išvengti mirties, jam pritaikius tam tikrą animaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serveriai buvo pažeidžiami į juos siunčiant ne tikrų žaidėjų prisijungimų užklausas.

Pridėtas specialus įrankis skirtas darbui su objektų koordinatėmis kitų kūnų atžvilgiu. Funkcijos skirtos šiems veiksmams - EditObject, EditPlayerObject, SelectObject, CancelEdit bei EditAttachedObject. Callback'ai skirti kontroliuoti funkcijų naudojimą - OnPlayerEditObject, OnPlayerEditAttachedObject, OnPlayerSelectObject. Pavyzdinis skriptas - „attachments.pwn“ byloje „filterscripts“ aplanke.

Pridėta galimybė kontroliuoti žaidėjo kameros judėjimą, naudojant SetPlayerCameraLookAt.

GUI dialogai nuo šiol turi antraštės foną.

Atnaujintas pagalbos informacijos išdėstymas kliente. Nuo šiol „F1“ klavišu pasiekiama informacija atvaizduojama GUI dialoge.

Pridėta keletas naujų objektų:

    # Made by cessil 03-2012
   19347, badge01, police_things, 100, 0
   19348, cane01, classy, 100, 0
   19349, monocle01, classy, 100, 2097156
   19350, moustache01, classy, 100, 0
   19351, moustache02, classy, 100, 0
   19352, tophat01, classy, 100, 0
   # Textured wall sections
   19353, wall001, all_walls, 100, 0
   19354, wall002, all_walls, 100, 0
   19355, wall003, all_walls, 100, 0
   19356, wall004, all_walls, 100, 0
   19357, wall005, all_walls, 100, 0
   19358, wall006, all_walls, 100, 0
   19359, wall007, all_walls, 100, 0
   19360, wall008, all_walls, 100, 0
   19361, wall009, all_walls, 100, 0
   19362, wall010, all_walls, 100, 0
   19363, wall011, all_walls, 100, 0
   19364, wall012, all_walls, 100, 0
   19365, wall013, all_walls, 100, 0
   19366, wall014, all_walls, 100, 0
   19367, wall015, all_walls, 100, 0
   19368, wall016, all_walls, 100, 0
   19369, wall017, all_walls, 100, 0
   19370, wall018, all_walls, 100, 0
   19371, wall019, all_walls, 100, 0

Dabar žaidėjų limitas serveryje - 20

Parsisiuntimas

0.3e RC1 kliento failai

0.3e RC1 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios prie žaidėjo „prilipdyti“ objektai tapdavo „neprilipdyti“, žaidėjui nutolus nuo kitų žaidėjų didesniu atstumu nei maksimali žaidėjų sinchronizavimo distancija.

„Prilipdyti“ objektai prie žaidėjų bus sunaikinti, kai žaidėjas bus respawn'intas (žaidėjo modelis įkeltas į žaidimo pasaulį iš naujo) arba nustačius išvaizdos rinkimosi būseną.

Pridėta keletas naujų objektų:

    19372, wall020, all_walls, 100, 0
   19373, wall021, all_walls, 100, 0
   19374, wall022, all_walls, 100, 0
   19375, wall023, all_walls, 100, 0
   19376, wall024, all_walls, 100, 0
   19377, wall025, all_walls, 100, 0
   19378, wall026, all_walls, 100, 0
   19379, wall027, all_walls, 100, 0
   19380, wall028, all_walls, 100, 0
   19381, wall029, all_walls, 100, 0
   19382, wall030, all_walls, 100, 0
   19383, wall031, all_walls, 100, 0
   19384, wall032, all_walls, 100, 0
   19385, wall033, all_walls, 100, 0
   19386, wall034, all_walls, 100, 0
   19387, wall035, all_walls, 100, 0
   19388, wall036, all_walls, 100, 0
   19389, wall037, all_walls, 100, 0
   19390, wall038, all_walls, 100, 0
   19391, wall039, all_walls, 100, 0
   19392, wall040, all_walls, 100, 0
   19393, wall041, all_walls, 100, 0
   19394, wall042, all_walls, 100, 0
   19395, wall043, all_walls, 100, 0
   19396, wall044, all_walls, 100, 0
   19397, wall045, all_walls, 100, 0
   19398, wall046, all_walls, 100, 0
   19399, wall047, all_walls, 100, 0
   19400, wall048, all_walls, 100, 0
   19401, wall049, all_walls, 100, 0
   19402, wall050, all_walls, 100, 0
   19403, wall051, all_walls, 100, 0
   19404, wall052, all_walls, 100, 0
   19405, wall053, all_walls, 100, 0
   19406, wall054, all_walls, 100, 0
   19407, wall055, all_walls, 100, 0
   19408, wall056, all_walls, 100, 0
   19409, wall057, all_walls, 100, 0
   19410, wall058, all_walls, 100, 0
   19411, wall059, all_walls, 100, 0
   19412, wall060, all_walls, 100, 0
   19413, wall061, all_walls, 100, 0
   19414, wall062, all_walls, 100, 0
   19415, wall063, all_walls, 100, 0
   19416, wall064, all_walls, 100, 0
   19417, wall065, all_walls, 100, 0
   19418, handcuffs01, police_things, 100, 0
   19419, police_lights01, police_things, 100, 0
   19420, police_lights02, police_things, 100, 0
   19421, headphones01, headphones, 100, 0
   19422, headphones02, headphones, 100, 0
   19423, headphones03, headphones, 100, 0
   19424, headphones04, headphones, 100, 0
   19425, speed_bump01, speed_bumps, 100, 0

Pridėtas papildomas specialus žaidėjo veiksmas - SPECIAL_ACTION_CUFFED. Juo žaidėjui pritaikoma tam tikra animacija, skirta pavaizduoti žaidėją surakintomis rankomis už nugaros. Kalcor teigia, jog ši ypatybė dar nėra galutinai užbaigta, todėl naudojant gali pasitaikyti įvairių nesklandumų.

Vaizdinė medžiaga

scaled.php?server=854&filename=gtasa2012031312441179.png&res=medium

scaled.php?server=812&filename=gtasa2012031312462410.png&res=medium

scaled.php?server=100&filename=gtasa2012031312522519.png&res=medium

scaled.php?server=846&filename=gtasa2012031312481776.png&res=medium

Žaidėjų limitas vis dar 20

0.3e RC3 kliento failai

0.3e RC3 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo pozicija galėjo būti pakeista į 0, 0, 0, tuo atveju, jei jis stovėtų ant transporto priemonės, kuri grąžinama į pradinę poziciją arba yra sunaikinama.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo objektą prie norimos transporto priemonė naudojant AttachPlayerObjectToVehicle funkciją.

Pridėta galimybė judinti žaidėjo kameros poziciją bei priekinį vektorių nustatant norimą greitį. Šie veiksmai atliekami su naujomis funkcijomis - InterpolateCameraPosbei InterpolateCameraLookAt.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo kamerą prie norimo objekto naudojant naująsias funkcijas AttachCameraToObject, AttachCameraToPlayerObject.

Pavyzdžiai

Keletas elementarių pavyzdžių su naujomis funkcijomis. Visus juos galite rasti serverio archyve esančiame aplanke „filterscripts“, byloje „test_cmds.pwn“.

Žaidėjo kamera „pilipdoma“ prie objekto, kuris vėliau nustatomas judėti į tam tikrą poziciją. Kartu su objektu juda ir pati kamera.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_obj",true) == 0)
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	MoveObject(edit_objectid, X, Y + 2000.0, Z + 400.0, 20.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kamera „prilipdoma“ prie objekto, kuris prilipdomas prie transporto priemonės.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_train",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	AttachObjectToVehicle(edit_objectid, 9, 0.0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
	PlayerSpectateVehicle(playerid, 9);
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicijai nustatomas judėjimas, nuo realių žaidėjo pozicijos koordinačių.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	return 1;
}
}return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicija bei priekinis vektorius nustatomas kisti norimo greičiu į nurodytas koordinates.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp_look",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 10000);
	return 1;
}
return 0;
}

Video medžiaga demonstruojanti naująsias kameros funkcijas:

[youtubecom]http://www.youtube.com/watch?v=6UzIGYYwNAU#[/youtubecom]

Žaidėjų limitas vis dar 20

Parsisiuntimas

0.3e RC2 kliento failai

0.3e RC2 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC1

Atnaujinimai:

Pridėta galimybė išgauti žaidėjo kliento versiją naudojant naująją GetPlayerVersion funkciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serverių naršyklė galėjo nutraukti veikimą, serveriui nusiuntus klaidingą informaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios funkcijos SpawnPlayer naudojimas galėjo atjungti žaidėją nuo serverio.

Ištaisyta klaida su žaidėjų spalvomis, kurios atsirado padidinus maksimalių žaidėjų kiekį iki 500 ar daugiau.

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjas galėdavo išvengti mirties, jam pritaikius tam tikrą animaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serveriai buvo pažeidžiami į juos siunčiant ne tikrų žaidėjų prisijungimų užklausas.

Pridėtas specialus įrankis skirtas darbui su objektų koordinatėmis kitų kūnų atžvilgiu. Funkcijos skirtos šiems veiksmams - EditObject, EditPlayerObject, SelectObject, CancelEdit bei EditAttachedObject. Callback'ai skirti kontroliuoti funkcijų naudojimą - OnPlayerEditObject, OnPlayerEditAttachedObject, OnPlayerSelectObject. Pavyzdinis skriptas - „attachments.pwn“ byloje „filterscripts“ aplanke.

Pridėta galimybė kontroliuoti žaidėjo kameros judėjimą, naudojant SetPlayerCameraLookAt.

GUI dialogai nuo šiol turi antraštės foną.

Atnaujintas pagalbos informacijos išdėstymas kliente. Nuo šiol „F1“ klavišu pasiekiama informacija atvaizduojama GUI dialoge.

Pridėta keletas naujų objektų:

    # Made by cessil 03-2012
   19347, badge01, police_things, 100, 0
   19348, cane01, classy, 100, 0
   19349, monocle01, classy, 100, 2097156
   19350, moustache01, classy, 100, 0
   19351, moustache02, classy, 100, 0
   19352, tophat01, classy, 100, 0
   # Textured wall sections
   19353, wall001, all_walls, 100, 0
   19354, wall002, all_walls, 100, 0
   19355, wall003, all_walls, 100, 0
   19356, wall004, all_walls, 100, 0
   19357, wall005, all_walls, 100, 0
   19358, wall006, all_walls, 100, 0
   19359, wall007, all_walls, 100, 0
   19360, wall008, all_walls, 100, 0
   19361, wall009, all_walls, 100, 0
   19362, wall010, all_walls, 100, 0
   19363, wall011, all_walls, 100, 0
   19364, wall012, all_walls, 100, 0
   19365, wall013, all_walls, 100, 0
   19366, wall014, all_walls, 100, 0
   19367, wall015, all_walls, 100, 0
   19368, wall016, all_walls, 100, 0
   19369, wall017, all_walls, 100, 0
   19370, wall018, all_walls, 100, 0
   19371, wall019, all_walls, 100, 0

Dabar žaidėjų limitas serveryje - 20

Parsisiuntimas

0.3e RC1 kliento failai

0.3e RC1 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

-- Papildyta --

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios prie žaidėjo „prilipdyti“ objektai tapdavo „neprilipdyti“, žaidėjui nutolus nuo kitų žaidėjų didesniu atstumu nei maksimali žaidėjų sinchronizavimo distancija.

„Prilipdyti“ objektai prie žaidėjų bus sunaikinti, kai žaidėjas bus respawn'intas (žaidėjo modelis įkeltas į žaidimo pasaulį iš naujo) arba nustačius išvaizdos rinkimosi būseną.

Pridėta keletas naujų objektų:

    19372, wall020, all_walls, 100, 0
   19373, wall021, all_walls, 100, 0
   19374, wall022, all_walls, 100, 0
   19375, wall023, all_walls, 100, 0
   19376, wall024, all_walls, 100, 0
   19377, wall025, all_walls, 100, 0
   19378, wall026, all_walls, 100, 0
   19379, wall027, all_walls, 100, 0
   19380, wall028, all_walls, 100, 0
   19381, wall029, all_walls, 100, 0
   19382, wall030, all_walls, 100, 0
   19383, wall031, all_walls, 100, 0
   19384, wall032, all_walls, 100, 0
   19385, wall033, all_walls, 100, 0
   19386, wall034, all_walls, 100, 0
   19387, wall035, all_walls, 100, 0
   19388, wall036, all_walls, 100, 0
   19389, wall037, all_walls, 100, 0
   19390, wall038, all_walls, 100, 0
   19391, wall039, all_walls, 100, 0
   19392, wall040, all_walls, 100, 0
   19393, wall041, all_walls, 100, 0
   19394, wall042, all_walls, 100, 0
   19395, wall043, all_walls, 100, 0
   19396, wall044, all_walls, 100, 0
   19397, wall045, all_walls, 100, 0
   19398, wall046, all_walls, 100, 0
   19399, wall047, all_walls, 100, 0
   19400, wall048, all_walls, 100, 0
   19401, wall049, all_walls, 100, 0
   19402, wall050, all_walls, 100, 0
   19403, wall051, all_walls, 100, 0
   19404, wall052, all_walls, 100, 0
   19405, wall053, all_walls, 100, 0
   19406, wall054, all_walls, 100, 0
   19407, wall055, all_walls, 100, 0
   19408, wall056, all_walls, 100, 0
   19409, wall057, all_walls, 100, 0
   19410, wall058, all_walls, 100, 0
   19411, wall059, all_walls, 100, 0
   19412, wall060, all_walls, 100, 0
   19413, wall061, all_walls, 100, 0
   19414, wall062, all_walls, 100, 0
   19415, wall063, all_walls, 100, 0
   19416, wall064, all_walls, 100, 0
   19417, wall065, all_walls, 100, 0
   19418, handcuffs01, police_things, 100, 0
   19419, police_lights01, police_things, 100, 0
   19420, police_lights02, police_things, 100, 0
   19421, headphones01, headphones, 100, 0
   19422, headphones02, headphones, 100, 0
   19423, headphones03, headphones, 100, 0
   19424, headphones04, headphones, 100, 0
   19425, speed_bump01, speed_bumps, 100, 0

Pridėtas papildomas specialus žaidėjo veiksmas - SPECIAL_ACTION_CUFFED. Juo žaidėjui pritaikoma tam tikra animacija, skirta pavaizduoti žaidėją surakintomis rankomis už nugaros. Kalcor teigia, jog ši ypatybė dar nėra galutinai užbaigta, todėl naudojant gali pasitaikyti įvairių nesklandumų.

Vaizdinė medžiaga

scaled.php?server=854&filename=gtasa2012031312441179.png&res=medium

scaled.php?server=812&filename=gtasa2012031312462410.png&res=medium

scaled.php?server=100&filename=gtasa2012031312522519.png&res=medium

scaled.php?server=846&filename=gtasa2012031312481776.png&res=medium

Žaidėjų limitas vis dar 20

0.3e RC3 kliento failai

0.3e RC3 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo pozicija galėjo būti pakeista į 0, 0, 0, tuo atveju, jei jis stovėtų ant transporto priemonės, kuri grąžinama į pradinę poziciją arba yra sunaikinama.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo objektą prie norimos transporto priemonė naudojant AttachPlayerObjectToVehicle funkciją.

Pridėta galimybė judinti žaidėjo kameros poziciją bei priekinį vektorių nustatant norimą greitį. Šie veiksmai atliekami su naujomis funkcijomis - InterpolateCameraPosbei InterpolateCameraLookAt.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo kamerą prie norimo objekto naudojant naująsias funkcijas AttachCameraToObject, AttachCameraToPlayerObject.

Pavyzdžiai

Keletas elementarių pavyzdžių su naujomis funkcijomis. Visus juos galite rasti serverio archyve esančiame aplanke „filterscripts“, byloje „test_cmds.pwn“.

Žaidėjo kamera „pilipdoma“ prie objekto, kuris vėliau nustatomas judėti į tam tikrą poziciją. Kartu su objektu juda ir pati kamera.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_obj",true) == 0)
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	MoveObject(edit_objectid, X, Y + 2000.0, Z + 400.0, 20.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kamera „prilipdoma“ prie objekto, kuris prilipdomas prie transporto priemonės.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_train",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	AttachObjectToVehicle(edit_objectid, 9, 0.0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
	PlayerSpectateVehicle(playerid, 9);
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicijai nustatomas judėjimas, nuo realių žaidėjo pozicijos koordinačių.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	return 1;
}
}return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicija bei priekinis vektorius nustatomas kisti norimo greičiu į nurodytas koordinates.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp_look",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 10000);
	return 1;
}
return 0;
}

Video medžiaga demonstruojanti naująsias kameros funkcijas:

[youtubecom]http://www.youtube.com/watch?v=6UzIGYYwNAU#[/youtubecom]

Žaidėjų limitas vis dar 20

Parsisiuntimas

0.3e RC2 kliento failai

0.3e RC2 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC1

Atnaujinimai:

Pridėta galimybė išgauti žaidėjo kliento versiją naudojant naująją GetPlayerVersion funkciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serverių naršyklė galėjo nutraukti veikimą, serveriui nusiuntus klaidingą informaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios funkcijos SpawnPlayer naudojimas galėjo atjungti žaidėją nuo serverio.

Ištaisyta klaida su žaidėjų spalvomis, kurios atsirado padidinus maksimalių žaidėjų kiekį iki 500 ar daugiau.

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjas galėdavo išvengti mirties, jam pritaikius tam tikrą animaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serveriai buvo pažeidžiami į juos siunčiant ne tikrų žaidėjų prisijungimų užklausas.

Pridėtas specialus įrankis skirtas darbui su objektų koordinatėmis kitų kūnų atžvilgiu. Funkcijos skirtos šiems veiksmams - EditObject, EditPlayerObject, SelectObject, CancelEdit bei EditAttachedObject. Callback'ai skirti kontroliuoti funkcijų naudojimą - OnPlayerEditObject, OnPlayerEditAttachedObject, OnPlayerSelectObject. Pavyzdinis skriptas - „attachments.pwn“ byloje „filterscripts“ aplanke.

Pridėta galimybė kontroliuoti žaidėjo kameros judėjimą, naudojant SetPlayerCameraLookAt.

GUI dialogai nuo šiol turi antraštės foną.

Atnaujintas pagalbos informacijos išdėstymas kliente. Nuo šiol „F1“ klavišu pasiekiama informacija atvaizduojama GUI dialoge.

Pridėta keletas naujų objektų:

    # Made by cessil 03-2012
   19347, badge01, police_things, 100, 0
   19348, cane01, classy, 100, 0
   19349, monocle01, classy, 100, 2097156
   19350, moustache01, classy, 100, 0
   19351, moustache02, classy, 100, 0
   19352, tophat01, classy, 100, 0
   # Textured wall sections
   19353, wall001, all_walls, 100, 0
   19354, wall002, all_walls, 100, 0
   19355, wall003, all_walls, 100, 0
   19356, wall004, all_walls, 100, 0
   19357, wall005, all_walls, 100, 0
   19358, wall006, all_walls, 100, 0
   19359, wall007, all_walls, 100, 0
   19360, wall008, all_walls, 100, 0
   19361, wall009, all_walls, 100, 0
   19362, wall010, all_walls, 100, 0
   19363, wall011, all_walls, 100, 0
   19364, wall012, all_walls, 100, 0
   19365, wall013, all_walls, 100, 0
   19366, wall014, all_walls, 100, 0
   19367, wall015, all_walls, 100, 0
   19368, wall016, all_walls, 100, 0
   19369, wall017, all_walls, 100, 0
   19370, wall018, all_walls, 100, 0
   19371, wall019, all_walls, 100, 0

Dabar žaidėjų limitas serveryje - 20

Parsisiuntimas

0.3e RC1 kliento failai

0.3e RC1 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

Zjb

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 mėnesių...
  • Parašė po 2 savaičių...

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios prie žaidėjo „prilipdyti“ objektai tapdavo „neprilipdyti“, žaidėjui nutolus nuo kitų žaidėjų didesniu atstumu nei maksimali žaidėjų sinchronizavimo distancija.

„Prilipdyti“ objektai prie žaidėjų bus sunaikinti, kai žaidėjas bus respawn'intas (žaidėjo modelis įkeltas į žaidimo pasaulį iš naujo) arba nustačius išvaizdos rinkimosi būseną.

Pridėta keletas naujų objektų:

    19372, wall020, all_walls, 100, 0
   19373, wall021, all_walls, 100, 0
   19374, wall022, all_walls, 100, 0
   19375, wall023, all_walls, 100, 0
   19376, wall024, all_walls, 100, 0
   19377, wall025, all_walls, 100, 0
   19378, wall026, all_walls, 100, 0
   19379, wall027, all_walls, 100, 0
   19380, wall028, all_walls, 100, 0
   19381, wall029, all_walls, 100, 0
   19382, wall030, all_walls, 100, 0
   19383, wall031, all_walls, 100, 0
   19384, wall032, all_walls, 100, 0
   19385, wall033, all_walls, 100, 0
   19386, wall034, all_walls, 100, 0
   19387, wall035, all_walls, 100, 0
   19388, wall036, all_walls, 100, 0
   19389, wall037, all_walls, 100, 0
   19390, wall038, all_walls, 100, 0
   19391, wall039, all_walls, 100, 0
   19392, wall040, all_walls, 100, 0
   19393, wall041, all_walls, 100, 0
   19394, wall042, all_walls, 100, 0
   19395, wall043, all_walls, 100, 0
   19396, wall044, all_walls, 100, 0
   19397, wall045, all_walls, 100, 0
   19398, wall046, all_walls, 100, 0
   19399, wall047, all_walls, 100, 0
   19400, wall048, all_walls, 100, 0
   19401, wall049, all_walls, 100, 0
   19402, wall050, all_walls, 100, 0
   19403, wall051, all_walls, 100, 0
   19404, wall052, all_walls, 100, 0
   19405, wall053, all_walls, 100, 0
   19406, wall054, all_walls, 100, 0
   19407, wall055, all_walls, 100, 0
   19408, wall056, all_walls, 100, 0
   19409, wall057, all_walls, 100, 0
   19410, wall058, all_walls, 100, 0
   19411, wall059, all_walls, 100, 0
   19412, wall060, all_walls, 100, 0
   19413, wall061, all_walls, 100, 0
   19414, wall062, all_walls, 100, 0
   19415, wall063, all_walls, 100, 0
   19416, wall064, all_walls, 100, 0
   19417, wall065, all_walls, 100, 0
   19418, handcuffs01, police_things, 100, 0
   19419, police_lights01, police_things, 100, 0
   19420, police_lights02, police_things, 100, 0
   19421, headphones01, headphones, 100, 0
   19422, headphones02, headphones, 100, 0
   19423, headphones03, headphones, 100, 0
   19424, headphones04, headphones, 100, 0
   19425, speed_bump01, speed_bumps, 100, 0

Pridėtas papildomas specialus žaidėjo veiksmas - SPECIAL_ACTION_CUFFED. Juo žaidėjui pritaikoma tam tikra animacija, skirta pavaizduoti žaidėją surakintomis rankomis už nugaros. Kalcor teigia, jog ši ypatybė dar nėra galutinai užbaigta, todėl naudojant gali pasitaikyti įvairių nesklandumų.

Vaizdinė medžiaga

scaled.php?server=854&filename=gtasa2012031312441179.png&res=medium

scaled.php?server=812&filename=gtasa2012031312462410.png&res=medium

scaled.php?server=100&filename=gtasa2012031312522519.png&res=medium

scaled.php?server=846&filename=gtasa2012031312481776.png&res=medium

Žaidėjų limitas vis dar 20

0.3e RC3 kliento failai

0.3e RC3 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC2

Atnaujinimai:

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo pozicija galėjo būti pakeista į 0, 0, 0, tuo atveju, jei jis stovėtų ant transporto priemonės, kuri grąžinama į pradinę poziciją arba yra sunaikinama.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo objektą prie norimos transporto priemonė naudojant AttachPlayerObjectToVehicle funkciją.

Pridėta galimybė judinti žaidėjo kameros poziciją bei priekinį vektorių nustatant norimą greitį. Šie veiksmai atliekami su naujomis funkcijomis - InterpolateCameraPosbei InterpolateCameraLookAt.

Pridėta galimybė „prilipdyti“ žaidėjo kamerą prie norimo objekto naudojant naująsias funkcijas AttachCameraToObject, AttachCameraToPlayerObject.

Pavyzdžiai

Keletas elementarių pavyzdžių su naujomis funkcijomis. Visus juos galite rasti serverio archyve esančiame aplanke „filterscripts“, byloje „test_cmds.pwn“.

Žaidėjo kamera „pilipdoma“ prie objekto, kuris vėliau nustatomas judėti į tam tikrą poziciją. Kartu su objektu juda ir pati kamera.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_obj",true) == 0)
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	MoveObject(edit_objectid, X, Y + 2000.0, Z + 400.0, 20.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kamera „prilipdoma“ prie objekto, kuris prilipdomas prie transporto priemonės.

new edit_objectid = INVALID_OBJECT_ID;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_on_train",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	if(edit_objectid == INVALID_OBJECT_ID) 
	{
		edit_objectid = CreateObject(19320,X+1.0,Y+1.0,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,200.0);
	}
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	AttachObjectToVehicle(edit_objectid, 9, 0.0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
	PlayerSpectateVehicle(playerid, 9);
	AttachCameraToObject(playerid, edit_objectid);
	return 1;
}
return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicijai nustatomas judėjimas, nuo realių žaidėjo pozicijos koordinačių.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	return 1;
}
}return 0;
}

Žaidėjo kameros pozicija bei priekinis vektorius nustatomas kisti norimo greičiu į nurodytas koordinates.

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, "/cam_interp_look",true) == 0) 
{
  	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, X + 100.0, Y + 100.0, Z + 20.0, 10000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 10000);
	return 1;
}
return 0;
}

Video medžiaga demonstruojanti naująsias kameros funkcijas:

[youtubecom]http://www.youtube.com/watch?v=6UzIGYYwNAU#[/youtubecom]

Žaidėjų limitas vis dar 20

Parsisiuntimas

0.3e RC2 kliento failai

0.3e RC2 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

SAMP 0.3e RC1

Atnaujinimai:

Pridėta galimybė išgauti žaidėjo kliento versiją naudojant naująją GetPlayerVersion funkciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serverių naršyklė galėjo nutraukti veikimą, serveriui nusiuntus klaidingą informaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios funkcijos SpawnPlayer naudojimas galėjo atjungti žaidėją nuo serverio.

Ištaisyta klaida su žaidėjų spalvomis, kurios atsirado padidinus maksimalių žaidėjų kiekį iki 500 ar daugiau.

Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjas galėdavo išvengti mirties, jam pritaikius tam tikrą animaciją.

Ištaisyta klaida, dėl kurios serveriai buvo pažeidžiami į juos siunčiant ne tikrų žaidėjų prisijungimų užklausas.

Pridėtas specialus įrankis skirtas darbui su objektų koordinatėmis kitų kūnų atžvilgiu. Funkcijos skirtos šiems veiksmams - EditObject, EditPlayerObject, SelectObject, CancelEdit bei EditAttachedObject. Callback'ai skirti kontroliuoti funkcijų naudojimą - OnPlayerEditObject, OnPlayerEditAttachedObject, OnPlayerSelectObject. Pavyzdinis skriptas - „attachments.pwn“ byloje „filterscripts“ aplanke.

Pridėta galimybė kontroliuoti žaidėjo kameros judėjimą, naudojant SetPlayerCameraLookAt.

GUI dialogai nuo šiol turi antraštės foną.

Atnaujintas pagalbos informacijos išdėstymas kliente. Nuo šiol „F1“ klavišu pasiekiama informacija atvaizduojama GUI dialoge.

Pridėta keletas naujų objektų:

    # Made by cessil 03-2012
   19347, badge01, police_things, 100, 0
   19348, cane01, classy, 100, 0
   19349, monocle01, classy, 100, 2097156
   19350, moustache01, classy, 100, 0
   19351, moustache02, classy, 100, 0
   19352, tophat01, classy, 100, 0
   # Textured wall sections
   19353, wall001, all_walls, 100, 0
   19354, wall002, all_walls, 100, 0
   19355, wall003, all_walls, 100, 0
   19356, wall004, all_walls, 100, 0
   19357, wall005, all_walls, 100, 0
   19358, wall006, all_walls, 100, 0
   19359, wall007, all_walls, 100, 0
   19360, wall008, all_walls, 100, 0
   19361, wall009, all_walls, 100, 0
   19362, wall010, all_walls, 100, 0
   19363, wall011, all_walls, 100, 0
   19364, wall012, all_walls, 100, 0
   19365, wall013, all_walls, 100, 0
   19366, wall014, all_walls, 100, 0
   19367, wall015, all_walls, 100, 0
   19368, wall016, all_walls, 100, 0
   19369, wall017, all_walls, 100, 0
   19370, wall018, all_walls, 100, 0
   19371, wall019, all_walls, 100, 0

Dabar žaidėjų limitas serveryje - 20

Parsisiuntimas

0.3e RC1 kliento failai

0.3e RC1 Windows serverio failai

Nori kažkokių atnaujinimų?

Jei turite kažką pasiūlyti, pasiūlykite aiškiai oficialiame sa-mp.com tinklapyje

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=323377

Va čia tai geras dalykas, daugumą skripto eilučių panaudosiu. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 mėnesių...
  • Parašė po 3 mėnesių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4115 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...