Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pamoka] Vartų kurimas, aiškiai ir lengvai


TomyG

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4436 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki pasidalinsiu savo žiniomis ir išmokinsiu kaip sukurti vartus su komanda.

1. Einate i Mta, susimapinate kur norite savo vartus [uždarytus], tada spaudžiame "Save as" Ir irašote save pavadinima pvž: Drago Vartai [atidaryti]

2.Einame į MTA San Andreas 1.3\server\mods\deathmatch\resources ir ten susirandame "Drago Vartai [atidaryti]" (pavizdys aplankalo pavadinmas)

3.Atsidarome ta aplankala, ir tam aplankale ta pavadinima kur jūs parašėte.

4. Einame į http://gtamap.delux-host.com/converter/ ir apačioi matote užrašyta "IPL file format" jį keičiame į "Pawn Code for SA:MP" Bent jau man šitas lengviasias, tada spaudžiame "Pasirinti failą" ir atsidarome ta papke kur jūs isaugojote uždarytus vartus.

5. Ir pvž matote tokia eiluę [Pavizdys, pas jus kitokia] CreateObject(980, -1663.3000488281, -158.89999389648, 15.89999961853, 0, 0, 314.99450683594);

6.Einame i pawno į savo gamemode ir susirandame eilu pvž //vartai

ir tada matote pvz tokia eilute

if(playerDB[playerid][admin])
       {
	if (!strcmp("/udrag", cmdtext, true))
   	{
   	 MoveObject(dragovartai, -1663.3000488281, -158.89999389648, 15.89999961853 ,2);
	 GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
     return 1;
       }
   	if (!strcmp("/adrag", cmdtext, true))
       {
   	 MoveObject(dragovartai, -1663.3000488281, -158.89999389648, 9.8999996185303, 2);
	 GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
     return 1;

[Pas jus gali būti kitokia]

7. Nukopiname ją, ir pačiam gale prie vartų pabaigos idedame šitą eilutę.

8. Pakeičiame kordinates, vartų komandas. Prie "UZDAROTE VARTUS" Dedame savo kordinates kurias gavote išsi konvertine mums reikes tik šitų

-1663.3000488281, -158.89999389648, 15.89999961853,

9. Pakeičiame tas kordinates prie "UZDAROTE VARTUS"

10. Tada grįžtame į žaidima ir padarome atidarytus vartus, ir lygiai ta paty darome kaip su uždarytais vartai (Viską išaiškinau prie uždarytu vartų, tik pakeičiame viską prie "Atidarome vartus)

11. Einame i savo gamemode (ne per pawno) į data/init. Pačiam gale turi būti visų vartu kordinatės prie jų prirašome šitėp

dragovartai1 = CreateObject(Jūsu pilnos kordinatės uždaryti vartų.);

12. Einame i atgal ir susirandame "Vartai"(Data/vartai), kur yra tokia eilute pawne,

MoveObject([color=#80FF00]dragovartai[/color],

čia pavizdys, 1 eilutėje patote new ir ten visi vartai, pačiam gale parašote kokie jusu bus vartai, pvz dragovartai; ir ten vėl idedame uždarytų vartų kordinates. Uždarome ir spaudžiame "Save"

13.Atsidarome pawno ir spaudžiame mygtuką "F5". Viskas turi būti be erroru, ir tada matome tokia eiluę

Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Na štai viskas padaryta. Einame tikrinti į serverį.

Nesmerkit labai aš taip darau nes man taip patogiau. Jai bus kokiu erroru ar kaško nesuprasite pakvieskite į skype : Matuksas4

Padėsiu.

Ačiū. Pamoka nebuvo nuo niekur kopinta, pats rašiau.

  • Teigiamai 2
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4436 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...