Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4841 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki. Taigi šiandiena aš sukursiu naują pamoką kaip sukurti frakcijas. Kadangi daug kas rašėt man i ĄŽ kad sukurčiau pamoką kaip kurti darbus tai taip ir padarysiu. Sukursiu paprastų frakcijų kūrimo pamoką. Bet išmokinsiu, kaip padaryti priskirti mašiną.

Tik iškarto sakau bandykite nurašyti patys, taip įsiminsite funkcijas ir bus lengviau išmokti viską.

Tai galime pradėti. Pradžiai sukursime darbą.

Viršuje modifikacijos rašome

enum playerInfo
{
litai,
wanted,
skin,
darboID
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][playerInfo];

dabar po šiuo kodu dedame

new darbopickup; //pasikeiskite į jūsų pickup pavadinimą.

Na o dabar einame po

public OnGameModeInit()
{

ir ten dedame

darbopickup = CreatePickup(model, pickupid, x, y, z, -1);

Dabar einame po

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{

ir dedame šį kodą

if(pickupid == darbopickup)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 8, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "frakcija", "Ar norite istoti i frakcija?", "Taip", "Ne");
return 1;
}

dabar einame po

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{

ir ten dedame šį kodą

if(dialogid == 8)
{
if(!response) // jei paspaude ne
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Geros Dienos");
}
if(response)
{
SetPlayerSkin(playerid, 20);
SendClientMessage(playerid, -5, "======================================");
SendClientMessage(playerid, -5, "Frakcija");
SendClientMessage(playerid, -5, "Komandos");
SendClientMessage(playerid, -5, "======================================");
pInfo[playerid][darboID] =1;
return 1;
}

Na va su isidarbinimu baigeme. Dabar darysime darbo palikima.

Apacioje modifikacijos dedame si koda.

COMMAND:paliktifrakija(playerid, params[ ])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 9, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Frakcija", "Ar tikrai norite palikti frakcija", "Taip", "Ne");
return 1;
}

Dabar vel einame po

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{

ir dedame si koda

if(dialogid == 9)
{
if(!response) //jeigu paspaude ne
{
SendClientMessage(playerid, -9, "Geros dienos");
}
if(response)
{
pInfo[playerid][darboID] =0;
SendClientMessage(playerid, -8, "Palikote frakcija");
return 1;
}

Na va su frakcijos istojimu ir palikimu jau viskas baigta

Dabar priskirsime masinas.

Einame po

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{

ir dedame si koda

if(pInfo[playerid][darboID] == 1)
{
    if(GetPlayerState(playerid) && PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        if(vehicleid == masinos id)
        {
			SetTimer("Vairuoja", 3800, false);
        }
    }
}
return 1;
}

Dabar einame i modifikacijos gala ir dedame si koda.

forward Vairuotojas(playerid);
public Vairuotojas(playerid)
{
if(pInfo[playerid][darboID] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, -1, "=================================");
SendClientMessage(playerid, -1, "* Pradëjote dirbti frakcijoje!");
}
return 1;
}

Atrodytu ir viskas, bet reikia padaryti issaugojima ir uzkrovima.

Einame i ta vieta kur dedame saugojima pagal musu gm kurima tai butu.

public Saugojimas(playerid,bool:simple)
{

ir tada po

dini_IntSet(file,"litai",GetPlayerMoney(playerid));

dedame

dini_IntSet(file,"darboID",pInfo[playerid][darboID]);

Dabar einame po

public Uzkraunam(playerid)
{

ir dedame po siuo kodu

GetPlayerMoney(dini_Int(file,"litai"));

Dedame si koda

pInfo[playerid][darboID] = dini_Int(file,"darboID");

tada spaudziame f5 ir viskas.

Kas neaisku ir kilo kokiu bedu rasykite cia

Taipogi noriu pranešti visiems, kad įsteigiau tokia kaip ir RPG kodavimo mokyklėlę. Kas norite įstoti į ja rašykite man į AŽ ir bus susitarta.

banner9.gif

Paspausk ir užsidirbk.

:)

Padėkit dėl šitų erroru

C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(46) : error 017: undefined symbol "darbopickup"
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(46) : error 017: undefined symbol "model"
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(49) : warning 217: loose indentation
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(70) : warning 217: loose indentation
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(85) : error 004: function "Saugojimas" is not implemented
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(130) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(130) : warning 215: expression has no effect
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(130) : error 001: expected token: ";", but found "]"
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(130) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\KazisZ\Desktop\'naujas mano samp serveris\gamemodes\LTRPG.pwn(130) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


7 Errors.

Kadangi dar esu žalias tai galit kas nors paaiškinti , jeigu eitu pataisyt , pabandyčiau atsidėkot :rolleyes:

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4841 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...