Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Red Alert 3 - Uprising


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5389 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Senasis gerasis Red Alert 2 turėjo papildymą. Yuri‘s Revenge jis vadinosi ir buvo apie įdomiausią (po Tanios) RA2 veikėją — Lenino išvaizdą plagijuojantį telepatą Yuri. Papildyme jis bandė užgrobti pasaulį užvaldydamas visų žmonių sąmones vienu metu. Prisidėjo kelionės laiku ir vyko pramogos. Nereikia pamiršti visiškai naujos kovojančios pusės, naujų karinių dalinių ir keleto senesniųjų pakeitimų. Rezultatas — vienas mano mėgstamiausių RTS. Ar Uprise bent priartėja?

Uprise kaip ir neturi didžiulės vieningos kampanijos. Jos vietoje yra keturios mini kampanijos — po vieną kiekvienai kovojančiai pusei — bei speciali Yurikos dalis, kurioje teks valdyti psichopatę japonų telekinezę valdančia heroje. Ši kampanija daugiausiai skirta apžvelgti tai, kas vyko tarp RA3 ir Uprising, be to pateikia įdomios foninės informacijos. Kitos skirtos sovietų pasipriešinimo judėjimo kovai su okupantais, japonų gynimuisi nuo grobikiškų šalių ir Sąjungininkų bandymui sutramdyti siautėjančius japonus. Neskamba itin įdomiai? Taip, tikrai, nes tai ir nėra įdomu. Kaip ir paties RA3 kampanija. Atsimeni, kas pakeitė Einšteiną kaip pagrindinis technologijų tiekėjas Sąjungininkams? Teisingai, Futuretech. Jai per daug dėmesio skirta originaliojo žaidimo kampanijose, skiriama per daug ir čia. Tai beveik buvo galima numatyti, prisimenant, kad Yuri buvo pagrindinis priešas RA2 Sąjungininkų baigiamosiose misijose.

Pamenu, Command and Conquer Generals: Zero Hour buvo režimas, kai turėjai kovoti su Commanders. Tai buvo pirmas bandymas pristatyti šiek tiek skirtingas kovojančių pusių inkarnacijas, vėliau išsivysčiusias į devynias Kane‘s Wrath armijas ir generolus RA3 žaidime. Ten, specialiuose žemėlapiuose, reikėdavo nugalėti įvairiausias priešo pajėgas. Paskutinis vadas turėjo visas technologijas savo žinioje. Patiko? Tai galiu pasakyt, kad kita mano žinia tuo pačiu pamalonins ir nuvils. Taip, čia atsirado Commander Challenge — kiekvienoje misijoje galėsi valdyti pasirinktos šalies armiją. Koks jų tikslas? Užmušti priešą ir gauti jo naudojamą kovinį dalinį, nes Tu pradžioje turi tik pačius menkiausius. Taip pat matuojamas misijos įveikimo laikas ir fiksuojami panašūs statistiniai duomenys. Ech, atsimenu, kai RA2 buvo nustatytas idealus įveikimo laikas ir nuo Tavo rezultatų priklausydavo tekstas po misijos. Aišku, naujajame papildyme pateikiamas paaiškinimas, kodėl tai darai, bet viskas susiveda į Futuretech blogį. Galiausiai tai baigiasi tuo, kad kiekviena misija yra pabaigiama masiškai į priešą metant tuos pačius dalinius.

Jau viską aprėkiau, reikia pakalbėti apie naujus kovinius vienetus. Visų mėgstamiausi, geručiukai meilučiukai Sąjungininkai gavo Cryo Legionnaire. Kai atsimeni laikus su Chrono Legionnaire... Šis vyrukas sušaldo priešus tam tikroje zonoje priešais save, todėl tinka tankų būriams stabdyti. Jo antroji savybė leidžia atlikti šuolį su raketine kuprine (kopijuojamas Thaddeusas iš Dawn of War 2) ir sunaikinti suledėjusius pėstininkus. Taip pat yra Future Tank — nepilotuojamas vikšrinis robotas. Pastarojo paskirtis — atremti masines tankų atakas, nes jo patranka daro žalą daugeliui dalinių, o lazeris išvis veikia kaip ateities superdalgis. Galiausiai yra Harbinger Gunship. Atsimeni, kaip Generals buvo galima iškviesti lėktuvą, kuris paskraidytų aplink priešo bazę ir papliektų ją turimais ginklais? Ar tą Call of Duty 4 misiją, kai reikėjo pridengti spec. pajėgas ugnimi? Tai Harbinger yra kaip tik toks lėktuvas. Šarvuotas, absurdiškai galingas ir vienintelis vietoje nekabantis karinis dalinys. Tiesa, jo prieštankinė patranka netinka priešams apšaudyti savo bazės viduje.

Sovietai turi Mortar Bike. Tai motociklas su lopšiu, galintis svaidyti arba mortyros sviedinius, arba Molotovo kokteilius. Tinka greitoms atakoms prieš neginamus priešo pastatus. Sugrįžo ir Desolator, bet jam labai nepasisekė. Išvaizda primena Tesla Trooper ir spjaudosi toksinėmis atliekomis. Vietoj supergynybinės reaktoriaus iškišimo atakos teliko pasirinkimas atidengti prieštankinę ugnį. Grindei yra ginklų neturintis tankas. Tačiau jis plaukia ir gali sutraiškyti absoliučiai viską. Net gali pasiekti turbo greitį, kad pagautų greitesnius priešus. Japonai gavo Archer Maiden, kurios lankas užpildo priešlėktuvinių pėstininkų spragą japonų pajėgose. Steel Ronin — tai robotai, skirti artimai kovai su tankais. Galiausiai yra Giga Fortress, laivas–robotas, galintis susilankstyti į absurdiškai destruktyvią skraidančią galvą. Dar vienas kitas karys tebūna staigmena.

Nors nauji daliniai ir smagūs, jų negalima išnaudoti daugelio žaidėjų kovose. Tai bus leidžiama kitoje dalyje. Kokioje? Na, žaidimo paleidimo failas pavadintas „ra3ep1.exe“, o tai leidžia šio to tikėtis.

games.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5389 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...