Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Runes Of Magic


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4491 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

"Runes of Magic“ mane sugebėjo sužavėti jau nuo pat atviro beta testo laikų, patyriau daug smagių akimirkų, praėjo daugiau nei trys mėnesiai, galu gale startavo pilnas žaidimas ir ketinu žaisti toliau, jei žaidimas sugebės mane išlaikyti ir įtraukti. Dauguma sako, kad tai neeilinis MMO žaidimas nemokamų žaidimų rinkoje. Tai nėra eilinis „World of Warcraft“ klonas. Taip, galbūt tai tiesa, nes artimiausiu metu „Runes of Magic“ sulauks ( o gal jau ir sulaukė) dėžutės versijos su visokiausiais bonusais už nedidelę kainą. Ir vien tai rodo jo pasisekimą. Daugiau nei 700, 000 žaidėjų dalyvavusių beta teste. Manau skaičiai kalba patys už save. Na patys suprantat. Keturi mėnesiai laukimo, keturi mėnesiai žaidimo beta stadijoje, daug pažadų, daug idėjų, kurios vargu ar bus įgyvendintos artimiausiu metu po žaidimo starto. Tačiau noriu priminti, kad žaidimas yra nemokamas, todėl dauguma klaidų atleistina. Žodžiu, skaitykit apžvalgą ir manau viską suprasit.

„Runes of Magic“ yra kuriamas vienos iš Taivano studijų, o žaidimą Europai ir kitoms šalims lokalizuoja ir tobulina Vokietijos kompanija „Frogster Interactive“. Žaidimas mus perkels į žemyną pavadinimu Taborea. Taborea yra vienas iš Candara pasaulio žemynų. Prisijungus prie žaidimo turime išsirinkti vieną iš keliolikos serverių. Tik neįlyskit į vokiečių serverius, nes ten žaidžia vien vokiečiai ir nesuprasit kas ką šneka. Na nebent mokate vokiškai ir norite pabendrauti su vokiečiais. Yra dviejų tipų serveriai: PvE (žaidėjas prieš aplinką) bei PvP (žaidėjas prieš žaidėją). Pasirinkt galit kokį tik norit. Kiekvieno tipo yra po kelis ir vietos tikrai užteks.

Patekus į serverį, be abejo turime susikurti savo veikėją. Yra kelios dešimtys neblogų veido išraiškų, šukuosenų. Galime nusidažyti plaukus apsoliučiai bet kokia spalva, kad ir kokia žalia ar violetine. Galime redaguoti veikėjo ūgį, rankų, kojų bei kitų kūno dalių storį. Pasirinkimas gana nemažas. Aišku, įdomiausia dalis ko gero veikėjų klasės. O jos jau bus ko gero įprastos MMO žaidimuose. Mus pasitiks šešios klasės ir viena žaidžiama rasė Žmonės: karys (Warrior), sugebantis atlikti galingas artimas atakas, skautas (Scout), mėgstantis naudoti arbaletą arba lanką, Apgavikas (Rogue) gebantis pasislėpti ir smogti staigią nenumatytą ataką, Šventikas (Priest), kurio pagrindinė paskirtis yra gydymas ir būrio palaikymas, magas (Mage), kuris sugeba valdyti įvairiausias magijas bei Riteris (Knight), kuris naudoja galingus nepralaužiamus šarvus ir sunkius ginklus. Kiekvienas atras savo klasę, juolab žaidime yra tikrai labai įdomi savybė, galimybė turėti dvi klases, pirminę ir antrinę. Bet apie klases kiek vėliau.

Žaidimą pradedame išties gražiame regione Howling Mountains, Pioneer‘s Colony kaime. Pasitiks mus graži aplinka, čiulbantys paukščiai, o įėjus į kaimą garsą papildys kaimo šurmulys. Pradžioje priešai bus primityvūs ir silpni, teks žudyti piktus grybus, meškiukus, vilkiukus, laputes, skorpjonus ir kitus gyvius. Žaidimas išsiskiria tuo, kad vien grindu čia išsiversti praktiškai neįmanoma. Teks daryti užduotis (Quests). Pradžioje jos išties naudingos, vienoje užduotyje privalėsime išmokti medkirtystės, kitoje žaliavų rausimo, dar kitoje žolininkystės ar alchemijos. Visi šie gabumai bus pravartūs viso žaidimo metu. Taip nejučia lakstydami nuo vieno NPC veikėjo prie kito pakeliame savo lygį iki 3-io. Vėliau užduotys paįvairėja ir tenka pažudyti monstrus, surasti kokį veikėją, nunešti laišką ar net pasemti vandens iš gretimo vandens telkinio ir jo kam nors nunešti. Kiba tas kas paprašė negali pats jo nueiti už namo ir pasisemti. Šiuo metu žaidime yra virš 1000 užduočių ir tai tikrai nėra mažai. Kartais pačios užduotys pradeda kartotis, bet kartais pasitaiko tikrai įdomių, pavyzdžiui teks palydėti NPC iš taško A į tašką B arba pabandyti sugauti besibadantį, visai nedraugišką kaktusą. O taip, tokių priešų irgi bus. Kaktusai. Iš pirmo žvilgsnio jį pagauti nesudėtinga, bet esmė tame, kad reikia nutaikyti tinkamą momentą ir panaudoti duotą užduoties daiktą reikiamu metu, nes kitaip nieko nebus. Dauguma monstrų nesiskiria nuo kitų MMO žaidimų, bet retkarčiais sutiksime ir įdomesnių priešų. Dažnai pamatysime ir bosų, kurie mažai skirsis nuo paprastų priešų savo išvaizda, todėl būkite atsargus vaikščiodami. Bosams nukauti jau prireiks būrio žaidėjų, nes vienam jo užmušti niekaip nepavyks.

Kiekvienas regionas turi savo Daily Quests (Skelbimų lentos užduotys). Tai yra dažniausiai nužudyk atitinkamą kiekį priešų, ir surink iš jo iškritusių daiktų. Iš vienos pusės atsibodęs dalykas, iš kitos pusės Daily užduotys yra visai pravarčios, na bent jau žaidžiant „Runes of Magic“. Daily užduotys niekada nesibaigia, tačiau per dieną jų atlikti galima tik 10-imt. Atliekant šias užduotys gauname kiek kitokį atlygį, nei vygdome įprastines užduotys, tai „Phirius Coins“. O jie naudojami apsipirkimui Item Shop‘e. Item Shop parduotuvėje galime įsigyti įvairiausių gėrybių už brangakmenius bei minėtuosius „Phirius Coins“. Brangakmeniai (Diamonds), deja šiaip sau nesimėto, juos gausime nuo kūrėjų nebent per šventes arba teks pirkti už realius pinigus, kas tapo įprastu dalyku nemokomuose MMO žaidimuose. Už brangakmenius galime įsigyti visokiausių receptų, patobulinimų savo aprangai bei ginklams, ar net 30-ies dienų žirgą. Tiesa, galėsite jodinėti ne tik žirgu, bet ir įvairiausiomis kitomis būtybėmis. Už „Phirius Coins“ galime nusipirkti kur kas mažiau, bet geriau šis tas nei nieko.

Kiekviename regione rasime įvairiausių gamtos gėrybių, žolių, akmenų, medienos, visa tai reikalinga norint pasigaminti kokį nors daiktą, aleksyrą arba šiaip įvykdyti užduotį. Iš pradžių visi jūsų gabumai bus 1-o lygio, todėl eiti ir rinkti geriausių iškasenų negalėsite, teks tenkintis papraščiausiomis žolėmis žemo lygio teritorijose.

Jei jau prakalbau apie gabumus, manau reikia parašyti ką gi sugeba jūsų veikėjas, bei kaip vyksta jo gabumų tobulinimas. Kovojant su monstrais bei vykdant užduotys renkame ne tik patirties, bet ir talento taškus. Iš pradžių teturime kelis gabumus, vėliau kylant jūsų lygiui automatiškai įgauname vis naujų. Iš pradžių visi jūsų gabumai yra žemiausio lygio, todėl kad juos patobulintume ir turime panaudoti talento taškus. Su kiekvienu lygiu gabumas tampa vis geresnis ir stipresnis, bet nereikėtų prikibti prie vieno, nereikia pamiršti tobulinti ir kitų gabumų, nes dauguma iš jų yra tikrai pravartūs. Atstatyti patobulintų gabumų nebegalėsite, nebent turite atstatymo akmenį, kuris sugražina visus gabumus iki žemiausio lygio ir tuomet galite paskirstyti talento taškus dar kartą iš naujo. Labai pamėgau vieną Rogue gabumą, tai Hide, jį galima naudoti neribotą laiką, jokio gabumo krovimo laiko, tiesiog gali naudoti kiek nori ir bet kada nori. Pasiverti nematomas ir va niekas tavęs nemato, nei žaidėjai nei monstrai, na jei arti prieisite, tai gali pamatyti. Kiti žaidėjai vargsta, bandydami prasibrauti pro minias priešų, o štai, Rogue pasiverčia nematomu, praeina nepastebėtas ir greitai pasiekia tikslą. Tiesa, pasivertus nematomu dvigubai sulėtėja jūsų jėdėjimo greitis, tačiau gabumui tobulėjant judėjimo greitis truputį didėja.

Iki 10-to lygio didelių vargų nepatirsite, o jau nuo 10-to prasidės sunkumai, kai atsiras toks bjaurus dalykas kaip Xp Debt. Vėlgi, iš dalies užknisanti sistema, bet iš dalies gana neblogai sugalvota tik įgyvendinta ne per geriausiai. Žuvai kovoje? Gavai XP/TP taškų skolą. O tai reiškia, kad darant užduotys bei žudant monstrus gausite labai mažai XP/TP taškų, nes dauguma jų keliaus į skolą, kol jos neliks ir viskas grįš į savo vėžes. Gerai, tai nieko tokio kai gauni 1000 taškų skolą, o ką daryti tokiems kas užsidirba 100, 000 ar didesę skolą? Vargti ir daryti Daily užduotys. Na dar pažudyti monstrus. XP Debt sistema labai stabdantis dalykas, nors geriau pagalvojus, tai pirmas MMO žaidimas, kuriame rimtai pradėjau stengtis nežūti kovoje, o tai paskui žūni ir gauni XP/TP skolą. Kituose MMO dažniausiai nesijaudindavau dėl „užsilenkimo“. Šiaip nors ir įkyri baisiai ta sistema, bet jei ją dar kiek patobulintume ir pagoreguotume, gautusi tikrai gera sistema į kurią turėtų pažiūrėti kiti MMO žaidimai.

Atėjo metas aptarti gana neblogą sistemą žaidime – Dual Class. Iš esmės „Runes of Magic“ turi beveik visas „World of Warcraft” klases, na trūksta tik kelių, tačiau „Frogster“ kaip ir yra pažadėjusi keletą naujų klasių ateityje pristatyti. Žaidime galima sukombinuoti sau patinkančią klasę, jokių apribojimų nėra. Klaidingo pasirinkimo niekada nebus, net jei ir antrinę klasę pasirinksite ne tą kurią norėjote, jūsų veikėjas visvien įgaus naudingų gabumų. Štai, pavyzdžiui jūsų pirminė klasė yra Mage, vadinasi jūs turite daugybe burtų, antrine pasirenkate Priest ir gaunate pagrindinę Šventiko savybę gydymą bei daugybe kitų gabumų, taigi, sujungus šias klases kaip ir gauname gryną magą. Jei pasirenkame Warrior/Priest, vadinasi turime kažką panašus į „World of Warcraft“ paladiną. Viena klasė labiau orentuota į manos naudojimą, o kita į įniršį. Jei pasirenkame Knight/Priest, vadinasi turėsime mana ir įniršį naudojančius gabumus.

Katik įgijus antrinę klasę ji bus 1-o lygio, todėl teks ją kelti iš naujo. Norit tai daryti, antrinę klasę reikės padaryti pirmine, o buvusią pirminę – antrine, apsikeitimas vietomis. Jūsų prieš tai buvusios pirminės klasės lygis nukris iki pirmo, nes antrosios klasės lygis negali būti didesnis už pirminės. Taip prieš tai buvusi pirminė, o dabar tapusi antrinė klasė kelsis automatiškai iki tokio lygio kokio esate pakėlę. Kiekviena klasė turi pagrindinius ir bendruosius gabumus. Pagrindiniai gabumai veiks tik tuo atvieju, jei tai klasė yra pirminė, ir jei ją padarysite antrine, vadinasi tie gabumai nebeveiks, o bendrieji klasės gabumai veikia tiek nustačius ją pirmine tiek antrine klasėmis. Šūstra sistema. Yra dar ir elitiniai gabumai. Bet kiek pastebėjau dauguma jų nėra verti dėmesio. Kai abi klasės pasiekia atitinkamą lygį, galite įgyti elitinį gabumą įvykdydami reikiamą užduotį. Daug terlionės, ne itin naudingas gabumas. Nors ką gali žinoti, gal ateityje kada prireiks, tai vieną elitinį gabumą ir aš nepatingėjau įsigyti.

Kartais jums antrinė klasė gali duoti ir bonusų. Pavyzdžiui, aš esu žaidime Rogue/Warrior, kiek žinome Apgavikai negali naudoti kirvių ir visų tų sunkiųjų ginklų, tačiau vienas iš Warrior gabumų man leidžia būnant Rogue naudoti vienarankius kirvius. Lygiai tai pat su kitomis klasėmis. Kitas Warrior gabumas man prideda jėgos, o kaip apgavikui, tai labai naudingas dalykas.

Dar vienas smagus dalykas, tai galimybė kiekvienam žaidėjui turėti nuosavą namą ir dar net su pašto dėžute. Būtent savo mieluose namučiuose ir galėsite apkeisti savo pirminę bei antrinę klases vietomis. Savo kukliam nameliui galime nusipirkti dekoracinių baldų, kai kurie iš jų kainuos auksinių, kai kurie brangakmenių. Žinoma, jei norėsit turėti gražų, tvarkingą ir jaukų namą, teks nepagailėti realių pinigų. Mūsų namus puošia daili prižiūrėtoja, kuri paaiškina iškilusius klausimus. Pašto dėžutė dažniausiai stovi prie jūsų namo, o joje bus siunčiami jums aukciono daiktai, žaidėjų bei kūrėjų pranešimai ir šiaip daiktai. Susirašinėjimo galimybė tikrai įdomi. Aišku, čia ne forumas, todėl spamo nesitikėkite.

Vartotojo sąsaja pakankamai patogi. Pirmajame langelyje matome visą pagrindinę mūsų veikėjo statistiką. Yra dar ir 5 atributai: Strength, Dexterity, Stamina, Intelligence, Wisdom. Šie atributai tobulėja automatiškai kylant lygiui, taip pat galima truputį padidinti turimų daiktų pagalba. Pavyzdžiui, jei šarvai turi rūną su +8 Strength, vadinasi, juos dėvint papildomai gausite 8 taškus jėgos. Kitose panelėse matome ginklų lygį, jūsų medkirčio ir kitų išmoktų gabumų lygius. Galima net sau pavadinimą užsidėti, bet iš pradžių reikia daugiau atrakinti, nes pas mane yra kol kas tik vienas - „Novice Adventurer“. Yra ir emocijų skyrelis, kur galime reikšti emocijas, pavyzdžiui, atsigulti kur vidury kelio ant žemės. Žaidime bus ir dar viena panelė, leidžianti greitai bei lengvai surasti norimą vietą, veikėją ar užduotį.

Štai magiškosios rūnos žaidime atlieka didelį vaidmenį. Jų rasime jau žaidimo pradžioje. Jos padeda tobulinti ginkluotę bei šarvus. Jei šarvai turi vietą rūnai (Rune Slot), vadinasi turime galimybę pasitobulinti šarvus savo nuožiūra ir užsidėti rūną kuri prideda jums jėgos, greičio ir t.t. Na o jei šarvai neturi vietos rūnai, vadinasi galime ją nusipirkti Item Shop‘e už brangakmenius na arba paprastesnis būdas, tiesiog susirasti šarvus su Slot‘u aukcione.

Taip, egzistuoja žaidime ir aukcionas, o tai tikrai naudingas dalykas, deja jį pamačiau būdamas tik 30-to lygio ir iki tol nesupratau kas tai yra ir ko visi prie jo renkasi. Ot, palapinė kažkokia ir tiek. O va matai, joje galime kažką pirkti iš kitų žaidėjų. Pasižiūrėju ir nudžiugau. Kiek daug naudingų daiktų. Patogu. Viskas vietoje. Bet brangu. Na bet tai nesvarbu. Geriau sumokėti daugiau ir gauti tikrai vertingą daiktą nei pirkti iš NPC parduotuvės ir gauti, pavyzdžiui ginklą be jokių bonusų ir patobulinimų. O aukcione tokių per akis. Jame pilna visko, šarvų, ginklų, aleksyrų, žaliavų, patobulinimų ir dar bala žino ko. Aukcionas tikrai patogus, daiktai surušiuoti kategorijomis, tai pat leidžiama pasinaudoti specialia paieška, kuri palengvina norimo daikto ieškojimą. Galite ir patys bandyti kažką prastumti. Pasiūlykite mažiausią ir didžiausią daikto kainą, pasirinkite galiojimo laiką ir laukite kol kas nors iš jūsų ką nors nusipirks.

Teritorijos žaidime padarytos tikrai gražiai. Teks apsilankyti kalnuose, gražiame miške, sniegynuose, dykumoje, stepėse ir net pajūryje. Grafiškai žaidimas atrodo tikrai gražiai, o vadinamoji „WoW“ atmosfera turėtų traukti būtent šio žaidimo aistruolius. Aslan‘o slėnis atrodo nuostabiai. Tos didelės pušys, tie animacinę aplinką primenantys požėmiai, viskas bus labai panašu į „World of Warcraft“. Labai gražiai atrodo dideli miestai, ypač Varanas, įėjus mus pasitinka gražūs fontanai, dideli bokštai, akmeninė architektūra, tikrai apima nuostabus jausmas. Visur raižiniai ant sienų, o užėjus į pagrindinį miesto pastatą matome gražiai besibraunančius saulės spindulius. Kiekvienas regionas turės savo privalumų ir atrodys vis kitaip. Stepės bus atviresnės, ežerai, nedidelės kalvos, dykumoje daugiau kalvų, smėlis, kaitri saulė. Yra dienos ir nakties kaita, kas dar labiau paįvairina aplinką. Kiekvienas regionas čia turės savo istoriją, paslapčių, gyventojų. Po šį gražiai padaryta pasaulį galėsime keliauti pėsti arba naudotis žirgu. Galite nusipirkti Item Shop‘e ilgesnio galiojimo žirgą, jei neturite brangakmenių tuomet galite nusipirkti arklidėse už 900 auksinių 15-ai minučių arba už 3000 auksinių 2-oms valandoms. Galima naudotis teleportu, bet jis yra tik tarp miestų, kuriuos iš pradžių dar reikia pačiam pasiekti, norint aktyvuoti teleportą. Patys miestai bus tikrai dideli, todėl juose rasime nemokamus teleportus, kurie padės nusiteleportuoti iš vienos miesto dalies į kitą. Nors pasaulis ir gražus, bet sakyčiau nėra labai didelis, tačiau pakankamas pasikelti iki 50-to lygio. Šiuo metu tai didžiausias pakeliamas lygis. Lyginant su „World of Warcraft“ pasauliu, Taborea yra išties nedidelis žemynas. Taborea pasaulyje vyks įvairiausi įvykiai. Per šventes žaidėjai nuo kūrėjų gauna dovanų, kartais iššoka koks pranešimas, kad kažkur kažkas užpuolė ar įvyko. Kaip ir kiti pasauliai šis gyvens ir vystys savo istoriją.

Kaip jau minėjau žaidime egzistuoja kelių rūšių serveriai, PvE ir PvP. PvE renkasi tie, kurie nori labiau atsipalaiduoti, pažaisti role-playing stilių, o PvP labiau skirtas aršesniems žaidėjams. PvE serveriuose galioja šiokie tokie apribojimai, o PvP serveriuose PvP megėjai gali jaustis laisvesni. Galite pasiūlyti žaidėjui kovą vienas prieš vieną. Galite įvykdyti PK užduotį ir tapti žudiku. PvP serveryje tai paprasta. Galite žudyti kitus žaidėjus ir lengvai juo tapti. Dalyvaujant PvP kovoje keičiasi jūsų reputacija, taip gaunant „Evil“ arba „Good“ statusą. Norite dar daugiau kovų? Galite jungtis į gildijas, kariauti ir pulti priešiškų gildijų pilis.

Muzika žaidime parinkta tikrai gerai, tačiau galėtų jos būti daugiau, nes kovų metu tegirdime ginklų žvangėjimą. Nors dainos ir yra labai gražios, bet dauguma jų yra papraščiausiai paimtos iš kitų žaidimų, o aš ir galvoju, kur girdėjau tą dainą, o juk čia iš kažkokio strateginio žaidimo prisimenu. Garsas irgi neblogai atliktas, bet vėlgi, galėtų būti daugiau, nors dažnai girdime vėjo ošimą miške, upelio tekėjimą ar miesto šurmuly, bet daugumoje vietų bus tiesiog tyluma, negirdėsite žirgo kanopų kaukšėjimo, o jūs dažnai bėgsite be garso, tik retkarčiais išgirsime kokį vos išleidžiamą garselį.

Pats žaidimas veikia stabiliai, net beta metu jokių didesnių klaidų ar išmetimų iš žaidimo nebuvo. Aiškiai matyti, kad kūrėjams rūpi jų žaidimas. Ir tai yra gerai. Nors kartais ir pamatysime pokalbių languose spamerių, bet tikiuosi ši problema bus greitai sutvarkyta. Šiuo metu kas savaitę pasirodo nauji atnaujinimai ir tikiuosi vis dar pasirodys. Nes tobulinti tikrai yra ką. Nors ir žaidimui negailima gero žodžio, bet jis turi šiokių tokių minusų. Nors ir tris mėnesius vyko beta testas, bet vis dar yra išlikusių klaidelių. Lyg ir turėjo atsirasti nauja teritorija - Ravenfell, bet kažkodėl dar iki dabar ji nepasiekiama. Norėjosi naujų klasių pamatyti, bet vėlgi, deja neišvydome. Žaidime tėra viena žaidžiama rasė Žmonės, tai irgi gana didelis minusas. Bet, kaip jau minėjau, manau tai atleistinos klaidos. Reikia prisiminti, kad žaidimas nemokamas ir kaip nemokamas jis mus siūlo daug, netgi labai daug. Naujos klasės pažadėtos netolimoje ateityje, naujos teritorijos turėtų būti pasiekiamos jau netrukus. Rasės, daug žaidėjų jų nori ir laukia, bet kiek teko girdėti, kūrėjai šiuo metu neruošia jokių naujų rasių.

Taigi, ar tai vertas dėmesio MMO žaidimas? Taip, manau tikrai vertas. Jis nemokamas ir vien dėl to verta jį išmėginti. Iki mokamo žaidimo lygio jam netgi trūksta gana nedaug, bet visgi dar trūksta. Bet kaip nemokamas žaidimas jis yra puikus. Nors ir yra klaidų, bet žaidimas turi neblogų idėjų, manau, jis turi tikrai gerą ateitį. Taip, tai daugiau nei „WoW“ klonas. Taip, galiu drąsiai teigti, kad tai šiuo metu geriausias nemokamas MMO žaidimas šiuo metu. Galbūt atsitiks taip, kad jis jus įtrauks ir pasinersite į šį magišką pasaulį tikrai labai ilgam. Panašiai atsitiko ir man.

Grafika: 8.5

Atlikta gražiai, turėtų patikti „WoW“ gerbėjams.

Siužetas: 8.0

Yra epinės užduotys, paprastos užduotys, įvairiausi įvykiai, šventės.

Garsas: 7.8

Kai kur trūksta, bet sukurta neblogai.

Muzika: 8.2

Parinka ir išrinkta gerai. Minusas tas, kad jų nėra daug ir kai kurios yra tiesiog iš kitų žaidimų.

Valdymas: 8.5

Nesudėtingas.

Peržaidžiamumas: 8.7

Gali užkabinti tikrai ilgam, ypač jei esate internetinių žaidimų megėjas.

Galutinis:8.2

Vienas iš geriausių nemokamų MMO žaidimų šiuo metu. Verta bandyti. Žaidimas turi neblogų idėjų.

Screen Shotai :o

202887q.jpg

777676qq.jpg

373246qqq.jpg

169627qqqq.jpg

766294qqqqq.jpg

710484qqqqqq.jpg

games.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 metų...

Pradėjau žaisti šita game as visai nesenai nu ,bet galiu pasakyti ,kad jis man kurkas geresnis nei wow ,paaiškinsiu kodėl.

1.Gali pasirinkti 2 klases.

2.Žaidimas yra visiškai nemokamas taigi kai tuo tarpu wow norėdamas žaisti už dyka turi eiti į privatus ir taikstytis su bugintais q ir panašiais š čia tu žaidi jį for free ir bugu nematai.

O tiems kas cia susirenka "pakritikuoti" tai patariu pirma bent pora dienelių pažaisti o tada jau sakyti kad jis ten klonas ar dar koks klaunas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4491 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...