Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Portal 2


Šaras

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4545 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

[youtubecom]

[/youtubecom]

Portalo 2 yra pirmo asmens vaizdo galvosūkių platforma žaidimas, sukurtas ir paskelbtas Valve Corporation. Tęsinys 2007 m. vaizdo žaidimų portalas, ji buvo paskelbta 2010 m. kovo 5 d., po savaitės trukmės pakaitinio tikrovės žaidimas grindžiamas naujų lopai originalaus žaidimo. Nors iš pradžių numatoma išleisti 2010 m. ketvirtąjį ketvirtį, žaidimas buvo atidėtas iki 2011 m. balandžio 18 d., savaitę. Vožtuvų per Steam Microsoft Windows ir Mac OS X "žaidimas buvo išleistas, o PlayStation 3, Xbox 360" ir mažmeninės Windows / OS X versijos žaidimo platinami Electronic Arts. Prieš žaidimo išleidimo Steam antrąją daugiametę savaičių pakaitinių realybės žaidimo, Bulvių Sack, 13 nepriklausomai išsivysčiusių pavadinimai, kurias apvainikavo paskirstyto skaičiavimo parodijuoti anksti išleisti portalas 2 kelias valandas.

Kaip portalas, portalas 2 visų pirma sudaro galvosūkiai, kad turi būti išspręsta teleporting žaidėjo charakterį ir paprasta objektų, naudojant "portalo pistoletas", įrenginys, kuris gali kurti inter-erdvinės portalų tarp dviejų rūšių vienodo plokštumų. Žaidimo fizika leidžia pagreitį, kurie turi būti saugomi per šių portalų, kurie turi būti panaudoti kūrybiškai manevruoti per žaidimas iššūkių. Dauguma žaidimo elementai originalus portalas lieka tęsinio, ir buvo įtraukta į Portal 2, įskaitant traktoriaus spinduliai, lazerio peradresavimo ir dažų kaip geliai, perteikti ypatingų savybių objektus, jie taikomi. Šie geliai buvo sukurta komanda iš nepriklausomų Žaidimai festivalis-laimėti DigiPen studentų projektas Tag: The Power Paint.

Per vieno žaidėjo kampaniją, žaidėjas grįžta žmogaus Chell, pažadino iš sąstingį po daugelio metų. Chell turi naršyti dabar apgailėtinos Diafragma mokslo centro praturtinti ir jos bandymo kamerose su portalo gun, o įrenginys yra atstatyta aktyvuota GLaDOS, dirbtinai intelektualiąsias kompiuterines, kad pirmą kartą pasirodė portale. Siužeto ilgiau nei portalas "ir pristato naują simbolių, įskaitant AI Wheatley, išreiškė Stephen Merchant, ir mirusiojo Diafragma mokslo generalinis direktorius urvas Johnson išreiškė JK Simmons įrašų. Ellen McLain represētas GLaDOS vaidmenį. Jonathan Coulton ir nacionalinių vieną dainą kiekvieną žaidimą. Portalo 2 taip pat kooperatinių dviejų žaidėjų režimas, robotus žaidėjas simbolių atlasas ir P-Kūno kiekvienas portalo gun ir turi dirbti kartu, kad išspręsti bandymų kamerose, specialiai reikalingas bendradarbiavimas.

Nors daugelis recenzentų iš pradžių buvo sunku išplėsti portalas į visą tęsinys susirūpinęs, kritikų visuotinai giriamas portalas 2. Buvo pabrėžta, stendas-out elementai, su kritikų plojo balso darbo McLain, prekybininkams, ir Simmonsas žaidimo raštu, vaikščiojimas, ir juodojo humoro. Atsiliepimai taip pat pabrėžė naujų žaidimo elementų, žaidimo sudėtinga, bet įveikiamos mokymosi kreivė, ir papildomas bendradarbiavimo režimu.

Turinys

1 gameplay

2 Sklypo plotas

2.1 vieno žaidėjo kampaniją

2.2 Co-operative kampanijos

3 plėtros

3,1 Dizainas

3,2 Rašymas

3.3 Simbolių dizainas

3,4 Muzika

4 Išleidimo

4,1 Skelbimas

4.2 portalas 2: laboratorinė žiurkė

4.3 Marketingas ir išleidimo

4.4 Parsisiųsti turinio

4.5 Techninės įrangos palaikymas

4.5.1 "PlayStation 3

4.5.2 Razer Hidros

5 Priimamasis

5,1 Pre-spaudai

5.2 Po prekių išleidimo

5,3 Pardavimai

6 dokumentacija

7 Išorinės nuorodos

8 prašome įsigyti žaidimą

[Taisyti] gameplay

Kaip ir jo pirmtakas, portalas 2 iššūkius žaidėjus naudoti portalai feed kambariai neįprastas manieros. Žaidėjas simbolių, atliekantis patenka į mėlyną portalo šaudyti per plataus tarpo Išėjus apelsinų portal.Portal 2 "blaškymas" manevras prieaugio greitis yra dėlionė, iš pirmojo asmens perspektyvos. Žaidėjai veikia kaip Chell vieno žaidėjo kampaniją ir, kaip vienas du robotai, Atlas ir P-Kūno bendradarbiavimo kampanijoje. Visi trys gali judėti, ieškoti ir bendrauti su aplinka. Pobūdžio gali atlaikyti žalos trumpą laikotarpį, tačiau mirs pagal patyrė žalą. Nėra bausmės, kritimo ant kieto paviršiaus, netgi važiuojant dideliu greičiu, tačiau patenka į Kiauras duobes arba toksiškas skystis baseinai, iš karto nužudo žaidėją simbolių. , Kai Chell miršta vieno žaidėjo žaidimas, žaidimas paleidžiamas iš naujo neseniai Checkpoint; [6] Co-op žaidimas, robotas respawns netrukus neperkraunant galvosūkį [7] abiejų kampanijų tikslas yra manevruoti ¾ enkl ± (-us) per Aperture Science galimybe. Nors dauguma žaidimo vyksta modulinės "bandymų kamerose" su aiškiai apibrėžta, įėjimų ir išėjimų, kitos dalys vyksta užkulisinis sritys, kuriose tikslai yra ne toks aiškus.

Pradinio lygio bendrojo judėjimo kontrolės pamoka ir kaip sąveikauti su aplinka. Po to, žaidėjas turi išspręsti galvosūkius naudojant "portalo pistoletas", oficialiai Diafragma Mokslas Delniniai portalas Įrenginys, kuris gali sukurti du portalai, jungiantis dvi tolimas paviršių. Tik kai paviršius gali priimti portalai; vaizduojamas kaip Matte White, nuolat, ir plokšti. Portalas, simboliai gali naudoti šie portalai perkelti neįprastai tarp patalpų, arba "Mesti" daiktų arba patys per atstumą. Skirtingai portalas, kontūrai pateikiami portalų yra matomas per sienas ir kitas kliūtis lengvai vietą. [8] [9]

Naujas žaidimas elementai Terminis nusiminimo sijos (lazeriai, pakeisti energijos kamuoliukus iš portalas), Ekskursija sumažėjimai (traktorius sijos), ir Hard Šviesos tiltai, visa tai gali būti perduodama per portalus. [6] [10] [11] [12] naujų oro Tikėjimas Plokščiai įjungti grotuvą ar objektų per orą, ir kartais į portalus. Nuo portalas grąžinimo ir žaidėjai bokštelius turi juos išjungti arba išvengti jų regėjimo linijos. Svertinis Sandėliavimo kubas turi būti pertvarkyta, ir yra naujų rūšių: Nukreipiama Kubai, kurios prizminis lęšius, kad nukreipti lazerio spindulių sferinės Edgeless saugos Kubai, kuris padarė trumpą išvaizda Portalo pažangių kameros [6] [13] širdies dekoruoti Svertinė Companion Cube vėl trumpai. [14] Ankstyvosios demonstracijas Pneumatiniai įvairovės Ernestas, įrodyta, kad transporto objektai ir perdavimo siurbimo galia per portalus, bet tai nėra galutinis žaidimą, nes technologija buvo paruošta laiku. 6] [13] [15] [16] Visi šie žaidimo elementai arba atidaryti užrakintas duris, ar pagalbos arba sutrukdyti simbolį iš fiziškai pasiekti išėjimą.

Portalo 2 taip pat pristato kaip geliai, perteikti tam tikrų savybių, paviršiaus ar objekto, padengti su jais dažų. Geliai yra atsisakyti nuo vamzdžių ir gali būti vežami per portalus. [6] Oranžinė Varomosios jėgos gelis padidina Chell "greitis, kaip ji kerta paviršiaus, mėlyna antipatija gelis leidžia ją į atšokti nuo paviršiaus, [17] ir balta konversijos gelis leidžia daugelio paviršių priima portalus. [18] Kai paviršių, tokių kaip grotelės, negali būti padengtas gelio. Vanduo gali blokuoti arba nuplauna geliai, grįžtantiems paviršiaus arba objektą į savo įprastą būklę.

Žaidimas apima dviejų žaidėjų kooperatyvas režimu be vieno žaidėjo režimą [19], du žaidėjai gali žaisti tuo pačiu konsolės ekrano, arba jų pačių kompiuterių ar konsolių; Microsoft Windows, Mac OS X ir "PlayStation 3 vartotojai gali žaisti vieni su kitais nepriklausomai nuo platformos. Abu grotuvas-simbolių robotai, kurie kontroliuoja atskiras portalo šautuvus ir gali naudoti kitų simbolių "portalus reikia. [6] Kiekvieno žaidėjo portalų skirtingų spalvų schemą, vienas ir mėlynos, raudonos ir kitos oranžinės ir raudonos, atskirti dvi. [12] [20] pradinį "kalibravimas" kameroje atskiria simbolių mokyti žaidėjai naudoti komunikacijos priemones ir portalų. Dauguma vėliau kameros yra mažiau struktūriškai apibrėžtos ir reikalauja, kad žaidėjai naudoti abiejų portalų lazerio ar piltuvo peradresavimo, pradeda, ir kitus manevrus. [21] Šis žaidimas suteiks balso perdavimo tarp žaidėjų, ir internete žaidėjai turi galimybę laikinai įvesti Split- ekrano siekiant padėti koordinuoti veiksmus. [20] Žaidėjai gali "ping", kad atkreipti kitas žaidėjas savo dėmesį į sienų ar objektų, pradėti Atskaitą laikmaèiai sinchronizuoti veiksmus, ir atlikti bendrą "gestai", kaip antai plaukų garbanojimo arba Tulenie. [6] [11 ] [21] Žaidimas dainos, kurios kamerų kiekvienas žaidėjas baigė ir leidžia žaidėjams pakartoti rūmų jie baigė su naujais partneriais.

Pasak Valve, kiekviena iš dviejų kampanijų (vieno žaidėjo ir bendradarbiavimo) yra nuo 2 iki 2,5 karto, kol portalas kampaniją, bendrą žaidimą penkis kartus kaip ilgas. [9] [11] [22] Erikas wolpaw portalas 2 švino rašytojas, įvertina kiekvienos kampanijos apie šešias valandas. [7] Portal 2 yra žaidimas komentaras iš žaidimo kūrėjai, rašytojai ir menininkai, kaip ir ankstesniais Valve žaidimų. Komentaras, prieinama baigusi žaidimą vieną kartą, atrodo mazgas piktogramos, išsibarsčiusių per kameras. [23]

[Taisyti] PlotPortal 2 žaidėjas simbolių Chell po portalas pabaigoje, kurioje ji griauna nesąžiningi dirbtinio intelekto statyti GLaDOS, kuri tęsėsi Diafragma Mokslas sodrinimo centrą, kur žaidimas yra. Portalo backstory Diafragma Mokslas atliko eksperimentų, siekiant nustatyti, ar žmogaus subjektai gali naršyti dubiously saugus "bandymų kamerose, kol GLaDOS žuvo mokslininkai neurotoksino. Pirmojo žaidimo pabaiga, atgaline data *Myliu SuperGames.lt* prieš pat tęsinio "oficialaus skelbimo, rodo Chell, tempia toliau lieka iš GLaDOS nematytas skaičius robotų balsu, vėliau nustatė rašytojas Erikas Wolpaw" partijos Escort Bot. " [24] reklaminių komiksų rodo, kad svetimų Diafragma mokslo darbuotojui pateikti Chell į sustabdytas animacija neriboto dydžio laiką, pastangas, kad išgelbėti savo gyvenimą.

Portalas serija dalijasi su Half-Life serijos visatos. Portalas vyksta po "Half-Life, bet prieš Half-Life 2, [25] ir Portal 2 yra nustatyta" ilgą laiką po jo pirmtakas. [26]

[Taisyti] Vieno žaidėjo campaignChell atsibunda rasti save, kas atrodo, kad motelio kambaryje. Diktorius balsas veda ją per pažinimo testus, kol ji yra miegoti. Kai ji kitą pažadina, praėjo daug metų ir tapo Aperture Science galimybe nugyventi ir apaugę. Wheatley (Stephen Merchant), asmenybės branduolys, juda kambario įsikūręs vienas iš šimtų laivybos konteinerių milžinišką sandėlį ir pora bandymas pabėgti per bandymo kamerose. [27] [28] procesą jie atrasti neįsigaliojusių GLaDOS (Elena McLain) ir netyčia ją vėl aktyvuoti. GLaDOS, kuris nebuvo atleista Chell "Užmušti" prieš savo metus [6] atskiria Chell nuo Wheatley ir pradeda atstatyti įrenginio. [29] [30]

Bulvės yra pasikartojantis motyvas 2 informacija portale. Wheatley spąstus GLaDOS pagrindinės asmenybės bulvių baterijos, o jis perima Aperture Science facility.GLaDOS prasideda bandymai Chell naujų bandymų kamerose, kol Wheatley padeda Chell pabėgti. Pora išjungti neurotoksino ir bokštai gamykla prieš kovą GLaDOS antrą kartą. Chell atlieka "pagrindinė perdavimo", kuris pakeičia GLaDOS Wheatley institucija, kuri kontroliuoja įrenginį. Jis tampa apsvaigęs su galia, ir į GLaDOS asmenybės bulvių baterija maitinamas modulis. Jis išduoda Chell ir siunčia tiek Chell, ir GLaDOS įrenginio km požeminių į apleistą plotą. Kaip jie patenka, GLaDOS chastises Chell išleidimą Wheatley galios padėtį, teigiama, kad jis buvo sukurtas, kad būti "dumbest idiotas, kuris kada nors gyveno", gaminanti nelogiška mintis stabdo GLaDOS "sprendimų-priėmimo procesams [31], bandymas, kad jos yra mažiau pavojingi.

GLaDOS "bulvių po iškrovimo giliai po žeme, yra pagrobti paukštis, o Chell tyrinėja netinkamoms skyriaus patalpoje, kur ji randa sau. Ten ji pakyla per eilę senų bandymų kamerose chronologine tvarka ir yra pasitiko įrašų Diafragma mokslo "generalinis direktorius, urvas Johnson (JK Simmons). [32] Chell sužino, kad Johnsonas tapo vis labiau susierzinusi ir išprotėjęs, o jo įmonė prarado pinigus ir prestižas, ir buvo mirtinai apsinuodijęs mėnulio dulkes, kuris, beje priima portalus. Jo asistentas, Karolina (McLain), tapo bandymų proto-kompiuteris perdavimo eksperimentą, ir galiausiai tapo iš GLaDOS. Chell ir GLaDOS susijungti ir sudaryti partnerystę sustabdyti Wheatley prieš jo nekompetentingumo sunaikina kompleksas, o GLaDOS kovoja su apreiškimo apie Caroline. [33]

Chell ir GLaDOS grįžti į modernus įrenginys ir veido Wheatley, kuris yra varomas GLaDOS kūno toliau bandymas juos. [34] galutinis "staigmena", Wheatley gudrybės Chell į mirties spąstų. Chell išbėga dėl Wheatley "nerangumas ir loginio mąstymo stoka daro savo kelią į jo rūmuose. [35] jų galutinės konfrontacijos, Chell skiria tris korumpuotos asmenybės branduolių (Nolan North) [36] prie kūno, kad Wheatley gyvena, leidžia GLaDOS inicijuoti antrosios pagrindinės perdavimo ir įdėti save kontroliuoti. Tačiau, kaip Chell yra sudaryti pagrindines perdavimo, Wheatley atskleidžia, kad jis turi min-įkalino procesą. Kaip objekto branduolinio reaktoriaus įveda savo galutinio etapo kracho stogo išnyksta, atskleisti nakties danguje. Chell ūgliai portalo mėnulis virš galvos, todėl kosminės erdvės vakuumui, ištraukite ją ir Wheatley per dar kitus portalo kameros viduje. GLaDOS išsitraukia Chell atgal viduje, jei ji patenka be sąmonės, o Wheatley didelių erdvėje, kartu su korumpuota, erdvės apsėstas asmenybės branduolį. [37]

Kai pažadina Chell, GLaDOS aiškina, kad ji išmoko vertinga pamoka apie žmogiškumą iš jos Karolina persona. [37] Ji nedelsdama išbraukia šį savo asmenybės aspektą, sugrįžtant prie jos įprastinės antagonistinis požiūris. Ji galiausiai leidžia Chell palikti objekte, paaiškindamas, kad bando nužudyti Chell įrodė taip sunku, kad bus lengviau, tiesiog leiskite jai eiti. [38] Žaidimas baigiasi, kaip Chell, į paviršių ir po trumpą interlude, [39] išėjimai į kviečių lauką iš gofruoto metalo patalpos. Apdegusių ir mušamas Svertinė Companion Cube (neva deginamos portalas renginių metu) tada nusidriekiančios duris paskui ją, kol ji trankymai uždaryti. [39] [40] Epilogas, Wheatley plūdės bejėgiškai per erdvę ir išreiškia apgailestauja apie išdavystė Chell [37] [39]

[Taisyti] Co-operative campaignThe bendradarbiavimo istorija vyksta po to, kai vieno žaidėjo kampaniją, į jį turi tam tikrus ryšius, bet žaidėjai ne "būtinai reikia žaisti juos tokia tvarka". [41] Player simbolių atlasas ir P-Kūno bipedal robotai, kiekvienas su pilnai veikianti portalo ginklą, kurie naršyti penkių bandymų kamerose kartu. Robotai yra vieno žaidėjo kampaniją, kaip pakaitalus GLaDOS "žmogaus tiriamųjų. Po bandymo kameroje, robotai yra išardomi ir vėl kitą kamerą. Baigęs kiekvieno rūmų, jie yra grąžinami centras. Kiekvienoje kontoroje galvosūkiai sutelkti dėmesį į tam tikrą bandymų elementas arba technika. Per pirmuosius keturis rinkinius, GLaDOS rengia robotai rizikos už Diafragma Laboratorijos bandymų sistemos susigrąžinti duomenų diską. Tada ji sunaikina juos ir vėl savo prisiminimais naujas įstaigas, panašus į tai, kas atsitinka, kai jie miršta iš bandymo kameros pavojaus. Iš pirmo GLaDOS yra susijaudinęs apie jos ne žmogaus tiriamųjų, tačiau vėliau tampa nepatenkinti, nes du robotai negali mirti. Co-op žaidimas sudarymo, robotai atrasti ir patekti į "Vault", kur žmonės yra saugomi sąstingis [35]. GLaDOS euforiškai sveikina robotai surasti žmonės, kurie ji mato kaip naujos tiriamųjų. Tada ji smarkiai disassembles "robotai, sakydami," mes vis dar darbo daug padaryti ".

[Taisyti] DevelopmentAfter portalas sėkmės, kuri iš pradžių buvo add-on produkto žaidimų rinkinys Orange Box Vožtuvų nusprendė, kad Portal 2 savo produktų. Darbą pradėjo beveik iš karto po išleidimo portalas [38] Jos įvykdė daugiau išteklių nei pirmojo žaidimo. [6] portalas turėjo septynių ar aštuonių žmonių komanda, tačiau portalas 2 buvo 30 ar 40 komandos [38] [42] Pradinis keturis pogrupius, susiformavo sukurti žaidimo mechanika ir sklypo istorija, išplėstame, kaip komanda. Vidaus peržiūros procesų dalyviai buvo įkvėpti prisijungti prie projekto, ką jie matė. Pasak Eriko Wolpaw, kai portalas 2 kūrėjai dirbo kairieji 4 Dead žaidimai padėti jiems patenkinti etapai, bet tada grįžo portalas 2, "su papildomų žmonių į vilkikas." [43] Kim Swift, Portalo dizaineris, kairėje Vožtuvų už Hermetiški Žaidimai įpusėjus portalas 2 plėtros. [44]

Projekto valdytojas Erikas Johnsonas sakė Valve portalas 2 tikslas, kad rasti būdą "naujo-staigmena" žaidėjų, kuris jis manė, "gana siaubingą" perspektyva [30] kovo 2011, vieną mėnesį prieš žaidimo išleidimo, Vožtuvų prezidentas Gabe Newell vadinama portalas 2 "geriausias žaidimas, mes kada nors padaryta". [45]

Po portalas 2 "spaudai Geoffas Keighley pranešė, kad, atsižvelgiant į Newell," Portal 2 bus tikriausiai bus Valve paskutinis žaidimas izoliuotas vieno žaidėjo patirtis ". [15] Keighley vėliau pareiškė, kad žodis" tikriausiai "siūlo, kad" šis gali pasikeisti ". [46] Newell sakė, kad vožtuvas yra ne" mesti visiems "vieno žaidėjo, tačiau ketina įtraukti daugiau socialinių funkcijų ant vieno žaidėjo patirtį, panaši į bendradarbiavimo režimą portal 2. [47]

[Taisyti] DesignInitially vystymo grupė planuoja lašas portalai 2 nuo portalas. Penkis mėnesius Vožtuvų sutelktas į naują žaidimo mechaniką, vadinamas "F-stop", specifiką, kuri yra dar žinomas ne vožtuvas [48], nes jie mano, kad naudojant naują žaidimą. [49] Nors naujų mechanika paskatino kai kurių teigiamų atsiliepimų, kas playtester išreiškė nusivylimas portalų praleidimas. [49] Po, Kotaku kai nutekėjo aspektai žaidimo sklypas ataskaitą tada svarstomas, Newell vadovavo komandai, kad persvarstyti savo planus portalas 2, taip pat trūksta portalų [15].

Keletas pradžioje portale, 2 bandymų kamerose pakartotinai originalus nuo portalas rūmai; blogėjimo ir senėjimas buvo įtraukta teikti supažindinti žaidėjas, kartu pateikdamas laikas tarp dviejų games.Johnson pareiškė, kad Valve tikslas nebuvo padaryti portalas 2 sunkiau, nei jo pirmtakas, bet vietoj "žaidimas, jei manote, kad savo kelią per pirma dalių lygio, ir jaučiasi tikrai protingas, kai jūs ją išspręsti." [30] portalas 2 žaidėjas pavienių veiksmų, suprasti žaidimo mechanika, metodą, kuris buvo dviejų pagrindinių tipų bandymo kamerose. Pirmasis tipas, kurios Vožtuvo vadina "checklisting", palyginti saugioje aplinkoje žaidėjas, eksperimentuoti su nauja gameplay koncepcija; antrojo tipo sudedamąsias naujų būdų, kaip priversti žaidėjas manau šonus, įdomaus ir galvosūkiai. Rūmai pirmą kartą buvo sukurta per lentos per izometrinių brėžinių. Kūrėjai atliko kameros normalumas patikrinti prieš apdorodami paprasta lygiai su plaktuko lygio redaktorius. Platus žaisti bandymų užtikrino sprendimai kiekvienos kameros nei pernelyg akivaizdus, ​​nei sunku, taip pat stebėti playtesters atrado alternatyvių sprendimų. Atsižvelgdama į jų pastabas, dizainerių komanda arba išlaikyti gyvybingą šių alternatyvių sprendimų ar juos užblokuoti, jei jie buvo pernelyg lengva. [50] Kai kameroje buvo laikomas paruoštas, menininkai būtų pridėti elementų, tokių kaip išsamios tekstūra, dinaminis apšvietimas, ir augalija, teikti per Source žaidimo variklis yra pažangesnės versijos. [9] Šios versijos tuomet siunčiami atgal toliau žaisti tikrinti, ar naujų elementų nebuvo žaidėjų ieškant sprendimų, toliau iteracijų tarp menininkų ir playtesters kol tokie klausimai išspręsta. [50]

Keli portalas 2 "pradžioje kameros buvo pastatytas taikant irimo, žlugimo, ir Przerastanie portalas rūmai. Tai buvo padaryta siekiant suteikti portalas žaidėjams nostalgijos jausmą ir kaip daug laiko praėjo žaidimo pasaulyje jausmą. Ji taip pat tegul komanda pakeisti mažiau išspręstas pirmasis žaidimas su didesnės raiškos tekstūros, purvinas tekstūros naujesnių variklis galėtų paremti [51]. Vidurinės sekcijos vieno žaidėjo kampanija vyksta didesniuose žaidimo erdvėse, kur kūrėjai padarė dauguma paviršių negali, kad priimti portalus, į jėgos žaidėjų, kad rasti kūrybinių būdų, kad kirsti juos. [35] Paskutiniame skirsnyje, kai Wheatley kontrolė Diafragmos įrenginys, "lygio dizaineriai tiesiog turėjo sprogimo" kurti pamišęs kameros atspindi Wheatley savo kvailumo , pagal rašytojo Jay Pinkerton. [52] dizaineriai pripažinta, kad spręsti galvosūkius padangų žaidėjų mintyse, todėl jie įterpė kartais "patirtimi" žaidėjas pailsėti ir iš anksto sklypo. [53]

Portalo 2 funkcijos geliai, kad perteikti ypatingų savybių paviršius arba daiktus, jos kailis. Čia, mėlyna antipatija gelis sukelia dažytos bokštelius Bounce off bet surface.Portal 2 integruoja žaidimas mechanikas iš Tag Team tag: Galia: Paint dažai, pavyzdžiui, geliai, kad perteikti ypatingų savybių paviršius arba daiktus, jos kailis. Įspūdį pagal žymę Vožtuvų išnuomotų jo kūrėjų, kad sukurti mechanikas toliau ir tik vėliau nuspręsta ją įtraukti portalas 2; [38] Tačiau, Valve viceprezidentas rinkodaros sako, kad "sprendimą, kad derinti jų technologijų portalas 2 atėjo natūraliai". Žurnalistai buvo sulygintas Gairė Narbacular Drop DigiPen studentų projektas, kuris tapo portalas. [54] [55] [56] [57] antipatija (šokinėja) Varomosios jėgos (bėgimo) geliai portale, 2 originalą Gairė. Naudojant trečiųjų Gairė želė, kuri leidžia pobūdžio vaikščioti, bet padengtas paviršius, nepriklausomai svorio, sukelia pykinimą playtesters. Jis buvo pakeistas konversijos želė, kuri sujungia su portalo mechaniką. [58] geliai suteikia žaidėjui labiau kontroliuoti aplinką, kuri padidėjo dėlionės dizainerių iššūkis. [50] geliai yra teikiamos naudojant skysčių dinamikos kasdienybe, specialiai sukurtas vožtuvą, buvęs Tag Team. [15] [24]

Be gelių portalas 2 naudoja pažangiausias atvaizdavimo metodų skystojo baseinai, Left 4 Dead 2. Portalo 2 sujungia "teka" paviršiaus žemėlapius imituoti vandens judėjimas "nuolaužų srautas" žemėlapiai ir atsitiktinių triukšmo sukurti realistiškas realaus laiko atvaizdavimas vandens poveikį. [59]

Bendradarbiavimo žaidimo atvyko apie prašymų iš žaidėjų, taip pat iš anekdotų žaidėjų dėl paties kompiuterio ar konsolės bendradarbiavimas žaidimo galvosūkius spręsti, panašu pagal Wolpaw žaidėjų kartu tame pačiame kompiuteryje išspręsti taškas-and-click nuotykių žaidimai. [30] [38] [54] bendradarbiavimo kampanijai buvo taip pat įkvėptas Valve kairiajame 4 Dead bendradarbiavimo žaidimus, kur žaidėjai galėtų mėgautis aptarti savo asmenine patirtimi su žaidimu, kai jie buvo padaryti žaidžiant. [8] Nors portale, 2 vieno žaidėjo kampaniją, kuria siekiama išvengti nelinksma žaidėjas, bendradarbiavimo lygis yra orientuota į koordinavimą ir bendravimą, ir yra pripažįstamas pagal Vožtuvų kaip daug sunkiau, nei vieno žaidėjo galvosūkiai. [60] Vožtuvų vengti įskaitant laiku galvosūkiai į vieno žaidėjo patirtį portalas ir Portal 2, tačiau nustatyta, kad jų įtraukimo į bendradarbiavimo būdas buvo veiksmingas, nes ji suteikia žaidėjams teigiamas jausmas po to, kai jie sėkmingai planuoti ir vykdyti sunku manevrus. [7] Kiekviena dėlionė kameros bendradarbiavimo režimu, reikia keturių portalai ją išspręsti, tai yra, užkirsti kelią galvosūkiai, išspręsti tik vieno žaidėjo veiksmus. Kuo greičiau playtester atrado būdą užbaigti galvosūkį su vienu portalų lygis buvo išsiųstas atgal prie braižymo lentos tolesnio darbo. [7] [24] Išskyrus keletą atvejų, rūmai buvo suprojektuoti taip, kad abu žaidėjai liktų akių vienas nuo kito, siekiant skatinti bendravimą ir bendradarbiavimą. Kai dėlionės rūmai buvo suprojektuoti kaip asimetrinė kamerose, kur vienas žaidėjas manipuliuoti portalai ir kontrolę, kad kitas žaidėjas kirsti kambarį. Šis padėjo pabrėžti, kad du ženklai, o dirbti kartu, taip pat atskiri subjektai. [7] Galimybė į tegus paviršių instrukcijų piktogramos savo partnerio buvo netrukus suprato, kaip būtinas elementas, kaip ji buvo rasta, kad būtų daug veiksmingesnė CO -nei paprastas žodinių instrukcijų [38].

Be bendradarbiavimo režimu, Vožtuvų svarstė konkurencingą režimu. Pagal Wolpaw režimas panašus Speedball variacijos, jei viena komanda būtų bandyti transporto kamuolys, iš vienos pusės, vienodas į kitą naudojant portalų, o kita komanda būtų bandyti juos sustabdyti savo portalų. Wolpaw sakė rungtynes ​​pradės šį tikslą omenyje, bet greitai nusileisti į chaosą. Jie suprato, žmonės turėjo spręsti galvosūkius portalai ir todėl į bendradarbiavimo režimu. [61]

[Redaguoti] WritingErik Wolpaw grįžo į rašyti žaidimo scenarijus, kartu su Nacionalinės pamfletas veteranas Jay Pinkerton ir kairieji 4 Dead rašytojas Chet Faliszek. [6] Wolpaw ir Pinkerton rašė vieno žaidėjo kampaniją, istorija, o Faliszek sukūrė GLaDOS "linijų bendro- Rezoliucinė kampaniją [62] Yra 13.000 eilučių vieno žaidėjo dialogo ir bendradarbiavimo kampanijos kartu. [63] Nors rašytojai jautė poreikį sukurti didesnę istorija atskiras pavadinimas, jie norėjo, kad žaidimas " jaučiasi gana intymus ", ir vengti pridėti daug naujų personažų. [62] rašytojų plečiasi nuo portalas" sterilumo ir sausumą ", o švirkščiant daugiau komedija. Wolpaw pažymėjo, kad nors kai kurie kūrėjai buvo link meno žaidimai, nė vienas juokingas video žaidimas [62] Žaidimo istorija buvo sukurta griežta koordinavimas su žaidimo kūrimo ir testavimo. [64]

Portalo 2 buvo iš pradžių įsivaizdavo, kaip Prequel su portalu, nustatyti 1950 m., ilgą laiką prieš GLaDOS "perėmimo Diafragma mokslo įrenginys juda grupė, kai Diafragma generalinis direktorius urvas Johnson tampa spąstais per kompiuterį. [49] Johnsonas būtų turėti renginius galų gale atvedė žaidėjas robotai prieš kariuomenę atėjus į valdžią per Diafragma. [15] [48] 2008 m. birželio, remiantis informacija iš liejimo pokalbių svetainę ir nutekėjo scenarijų pavyzdžių, Kotaku pranešė, kad Valve ieško balso dalyvių Johnson, pavadino jį kaip PG ir nustatyti žaidimo Prequel. [65] [66] Vožtuvų priskyrė šį nutekėjimas "overeager agentas". [15] Po neigiamų playtester atsiliepimus Chell ir GLaDOS neveikimas 2, portalas buvo pakartotinai suvokiamas kaip tęsinys. Grupė grįžo į mintis tyrinėti objekto dalis nuo pirmųjų dienų Diafragma ir reincorporated Džonsono per keletą įrašų [15]

Wolpaw komentavo, kad nors daugelis istorija elementai portalas peržiūrėti portale, 2, jis vengė kai memes, pavyzdžiui, kaip dažnai kartoja "tortą yra melas", nurodydama, kad "jei mintis, kad tave ligonių memes, buvau kelias pirmyn jūs nedarbingumo "[67] Tačiau, Wolpaw" negalėjo atsispirti išleidimą tik vienas tortas pokštas. [9] rašytojų nebandė prognozuoti, ar rašyti naujus memes, tikėdami, kad "galite "t tikrai planas [dialogą tapti meme], nes jei jūs tikriausiai atrodo keistai ir priversti". [68] tęsinys padarė neršti jos pačios memes, ypač Johnson "tirada, kad" padaryti gyvenimą imtis citrinos atgal "[69 ir erdvės apsėstas asmenybės branduolys galutinis mūšis [70]

Richard McCormick "PlayStation 3 Magazine" turi nustatyti kelių portalas 2 "istorija mitologinės pasakos, Prometėjas elementų, GLaDOS įasmeninamas kaip Prometėjas suteikti žinias-apie portalą forma ginklą-į žmoniją ir tada buvo nubaustas, jungiasi prie roko, pecked paukščiai, ir mesti į Tartarą duobes ir Wheatley, kaip jo kvailas brolis Epimetėjas. Per žaidimą sargybinis pistoletas daro nuorodą į Prometėjas mitologija, žodis "Tartaras" gali būti vertinamas Diafragma Mokslas ir vienas portretas Cave ir Caroline gelmes atraminiai stulpai taip pat rodo, Aischilas, manoma, kad autorius Prometėjas, įsipareigojusių [71]. Žurnalistų ir žaidėjai taip pat nustatė ryšį tarp portalas 2 ir Half-Life 2. Persikryžiuojančio 2, portalas siūlo, kad eksperimentas atsitiktinai nuteleportuotas Diafragma mokslo krovininis laivas Borealis ", į, atrodytų, neįmanoma pozicija, kurioje buvo rastas Half-Life 2: Episode Two [71] [72]

[Taisyti] Simbolių dizainas

Stephen Merchant (viršuje), balsus Wheatley, asmenybės branduolys, o JK Simmonsas (apačioje) balsai urvas Johnson, ekscentriškas generalinis direktorius Diafragma Science.See: kūrimas Chell, GLaDOS, Wheatley, ir urvas Johnson

Nors portalas 2 įvedė keletą naujų personažų, rašytojai norėjo išlaikyti vienas ant vieno santykius tarp kiekvieną simbolį ir žaidėjas simbolių. Wolpaw pastebėjo, kad žaidimas iš tikrųjų yra trys galūnės, po vieną kiekvienos iš pagrindinių simbolių: GLaDOS išmoksta pamokas, kol ji ištrina jį, Wheatley išmoksta pamoką ir trokšta atsiprašyti už tai, ir Chell išbėga į nežinomą pasaulį, galbūt kontroliuojama nuėmimo , žiauriai transhuman imperiją iš Half-Life 2. [39]

Vožtuvų ištirti naujas veikėjas 2 už portalas. Nors playtesters gyvūnus žaidžia kaip pirmoji žaidimo dalis, kitokio pobūdžio, jie tapo sutriktų, kai GLaDOS nebuvo jas atpažinti. Galiausiai sugrįžo rašytojai Chell portalas veikėjas. [73] Vožtuvų menininkai tyrinėjo skirtingus komplektus Chell, ir nusprendė pakeisti savo (dviprasmiška) pilietybės [74] Galiausiai jie sugrįžo oranžinės "nežmoniškai" Jumpsuit portalas, dabar su aplink Chell "juosmens viršuje, susijusiems, kad padidinti judėjimo laisvę ir padėti savo" stendas, daugiau kaip individas ". [75] PSM3 vadinamas naują išvaizdą" prieštaringai seksualus ". [76] pirmasis žaidimas, Chell" veido išvaizda yra pagrįsti balso aktorė Alésia Glidewell. [76] Chell tęsia savo vaidmenį kaip tylus stebėtojas, kaip tiesus žmogus aplink savo beprotybės ir kaip būdas atsisakyti suteikti jai antagonistai, bet pasitenkinimą. [77]

GLaDOS pagrindinis antagonistas portalas, grąža iš esmės, su Ellen McLain vėl kaip balso aktorius. [78] Kaip dalis savo bendrą simbolį lanko, sklypas juda GLaDOS iš pykčio valstybės Chell už savo veiksmus portalas Wolpaw tikėjo "sensta gana greitai", vidaus kovos. [38]

Rašytojai manė, įvedant apie šešis asmenybės branduolių saugomi nešiojamų srityse [79], kurio pagrindinė funkcija būtų istorija pažanga. [23] Jie planavo branduolių remiantis Morgan Freeman savo pobūdžio Raudona Shawshank Išpirkimo [80] ir Quint nuo Nasrai, [15 ] be kitų dalykų. Galiausiai jie nusprendė sutelkti dėmesį į vieną pagrindinių, Wheatley, [79] galutinis bosas kova perdirbimo du atmestas šerdys [80] [81] Wheatley išreiškė Stephen Merchant;. Pradžioje Demonstravimas prekybos rodo, naudojamas vožtuvas balsas animatoriams Richardas Viešpats. [15] [82] [83] rašytojai rašė Wheatley "eilutės prekybininkų omenyje, remdamasis savo unikalų" vokalo siluetą "ir jo gebėjimas skelbimą lib" pasiutęs "būdu. [8] Jie iš pradžių manė, prekybininkų

Visuminė balų

Agregatora balas

Peržiūrėti balų

Paskelbimo balas

2011 metais.

New York Times ".

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4545 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...