Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Gidas] Aljanso kūrimas


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3896 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Šis vadovas skirtas žmonėms norintiems sukurti aljansą.

Pirmiausia reikia pasakyti, jog jei esate naujokas žaidime, nekurkite. Jūs pasmerktas žlugti. Be abejonės kalbu apie didelius mastus. Jei jus tenkina būti top50, tam patirties nereikia. Bet tikrasis tikslas yra būti tarp top5.

Viską rašau iš savo patirties būnant tiek steigėjo, tiek tiesiog vado, tiek stebėtojo iš pašalies.

Geriausia jau ateiti į serverį su pora žmonių, kurie bus vieni iš vadų. Bet šito tikrai nevertinu kaip esminio faktorio. Pats nesitempdavau saviškių niekada.

Pirmiausia pažiūrėkime, koks jūs esate. Ar esate kantrus? Pasižymite analitiniu protu? Tuo pačiu esate ir neblogas oratorius? Turite psichologijos pagrindus? Žinote kada prilaikyti liežuvį už dantų, o kada parodyti griežtą ranką? Niekada, kartoju - niekada nesiveliate į primityvius ginčus? Viso šito jums prireiks. Aljanso kūrimas, jo valdymas - tai ne karas, čia jau vadyba, viešieji ryšiai, personalo valdymas. Jūs būsite prezentacinis asmuo, kurio veiksmai lems jūsų aljanso sėkmę.

Taigi serveris prasidėjo. Jau pirmą dieną atsiranda aljansų. 99 procentai iš jų visiškai niekam tikę. Palieku 1 proc. tik dėl apsidraudimo. Mums nerūpi jie. Jie nerūpi ir būsimiems jūsų aljanso nariams. Per dar dvi dienas šių aljansų prisiveisia kaip kenkėjų. Iš jų juokiasi visi forumai, bet tai jiems nerūpi. Baigiasi apsaugos. Dvi - trys dienos skiriamos išsiaiškinti santykius germanams. Per šį laiką visi padorūs germanai išsivalo savo kvadratą nuo kitų. Iki to laiko nėra tikslinga kurti aljansų, nors kai kurie atsiradę jau sugebės išsikovoti vietą po saule.

Trečia - ketvirtą dieną išrandami paladinai (standart). Germanai jau gali ferminti dideliais kiekiais. Kodėl kalbu apie juos? Būtent germanas statys mūsų ambasadą. Stiprus ir daug ferminantis. Būtų gerai, kad jūs tas germanas, bet kaip yra taip. Germanas statys, nes tada nereikės siųsti valandinių iki maždaug 15 lygio, gal ir visai nereikės. Tie siuntimai tik sukelia bereikalingų rūpesčių ir daugelio stiprių žaidėjų nepagarbą. O kodėl germanas sutiks statyti ambasadą? Jis juk stiprus ir skuba užsiimti cropą. Visas jo žaidimas sukasi apie CP. Jis surengs dvi šventes, bet jis dar greičiau pasiims cropą, nes jam CP teiks ambasada. Galbūt netgi užteks vienos šventės užsiimti geriausią cropą, nes CP gavo kitaip.

Taigi jūsų aljansas sukurtas 4-6 dieną nuo apsaugos pabaigos. Galima anksčiau ir bandyti kuo greičiau prisivilioti didelį kiekį žaidėjų - tada jūsų varomoji jėga didelio ir būsimo vyraujančio aljanso įvaizdis. Arba galima truptį vėliau, nes stiprūs žaidėjai neskuba eiti į aljansus.

Tačiau mums juos ir svarbiausia paimti. Kol kas turime tik vieną stiprų germaną. Šiuo metu jis jūsų kokybės garantas. Mums reikia pasiimti dar bent tris stiprius germanus su nebloga pop. Geriau daugiau - penkis. Kur čia šuo pakastas? Niekam nerūpi kokie perspektyvūs romėnai, visi žiūri, kas sėdi topuose. Susiurbę kelis germanų tautos dievus, neatsiginsime nuo žaidėjų, darbas palengvės. Jau darysime atrankas, bet apie tai vėliau. Pirma kaip tuos germanus prisišaukti. Atsakymas - laiškas.

Ilgas, argumentuotas, parašytas be klaidų, išdėstant ne tiek savo privalumus, bet požiūrį. Pateikiant savo strategijos planus. Neapsieinama be pagražinimų, skambių frazių, kad ir kokie mes dabar racionalūs, bet vis tik mes esame žmonės ir verta paminėti, kad kiekvienas žaidžiantis travianą nori būti įvertintas ir gerbiamas. Laiškas turi jus pristatyti. Nuo laiško parašymo akimirkos jūs žaidėjo akyse tampate puikus organizatorius, kuris surinks visus tokius kaip tas germanas į vieną aljansą ir jis išvengs bereikalingų karų, kai vyksta varžybos dėl cropų.

Tačiau čia verta paminėti, kokių klaidų negalima daryti. Negalima imti žaidėjo, kuris yra toli nuo jūsų. Galas ir romėnas negali būti toliau kaip 10 langelių nuo artimiausio nario, germanas - 15. Jūs kuriate aljansą, kuris bus kaip kumštis. Ir žinoma jokių ėmimų iš kito regiono. Be to jūsų germanai stovi tope pagal puolimą. Kiekvienas rimtas žaidėjas peržiūri aljansą ir pamatęs, kad jūsų narys turi pop, bet nužudęs tik dvi žiurkes, tiesiog nufermins jūsų aljansą, o ne įstos. Kas toliau - nepripaišykite piešinukų, minimalizmas pasako daugiau nei išaukiantys ir neduok dieve vaikiški marazmai. Forume palikite atvirą anketą. NEPAMIRŠKITE atrakinti. Baisu, kai parašo pildykite anketas, o tema užrakinta. Galas jūsų įvaizdžiui. Ir paskutinė klaida, kurios jūs tikrai nepadarysite - nesudarysite jokios sąjungos ar nepuolimo pakto. neturėsite jokių sparnų ar akademijų. Apgailėtinas vaizdas serverio pradžioje. Juo labiau ten tiesiog būtų jūsų fermos pasislėpusios po sąjunga.

Dabar jūs jau turite iš dešimties žaidėjų sudarytą aljansą su didžiąja dalimi germanų. Jūs ateinantį mėnesį ferminsit visus, ką tik pasieksite. Jeigu pasieksite šį etapą, sėkmė jau beveik garantuota. Nuo šios akimirkos jūs jau priimdami galite tikrinti žaidėjus per pavaduotojo funkciją. Neįsileidžiate jokios fermos. Kietaširdiškai atmetate visus verkšlenimus iš fermų vaikų ir kitokio jums nereikalingo brudo. Visus jau esamų aljanso narių draugus ir gimines (kurie nemoka žaisti) paverčiate aljanso šnipais. Nesvarbu, kad nori būti priimti. Vis tiek jie mes tą žaidimą, tegu atneša naudos, o ne be reikalo užima vietą. Juo labiau, kad mūsų germanas jau galbūt nestato ambasados, neeikvoja jau didelių resursų, išleidžia rezidencijai, rotušei, šventėms, kolonistams. Tegu kiti turi daugiau narių, jūs turite stiprią komandą.

Aljanse yra 30+ narių. Pavienių stiprių žaidėjų jau beveik nebėra. kažkur tas metas, kai kuriamos antros gyvenvietės. Įvyksta lūžis aljanso kūrime. Dabar jau reikia imtis kitų aljansų. Kad ir dauguma jų silpnesni, tačiau sugebėjo nugriebti keletą gerų žaidėjų. Reikia juos pasiimti. Galima tiesiog jiems parašyti laiškus, tačiau dažniausiai tai nebūna efektyvu. Galiausiai toks susirašinėjimas priveda prie įtempto fono, šantažo ir grasinimų. Mes pateiksime pasiūlymus aljansų vadams. Siūlysime prisijungti jų grietinėlei. Čia jau grynai pučiate miglą į akis apie gražesnį rytojų, topus ir valdžią. Miglos santykį su paprastais žodžiais reikia derinti pagal vadų rimtumą, bet jūs juk nekvailas, per keletą laiškų atitaikote idealiai.

Taip prisijungiate keletą aljansų iš tos pusės, į kurią norite plėstis. Jų vadams suteikiate vos kelias pareigas dažniausiai fiktyvias iš kurių jie patys vėliau pasitrauks. Žinoma gali būti, kad sutikote gerą vadą ir pas juos, tada džiaugiatės, kad prie jūsų prisijungė toks puikus žaidėjas.

Jūs žinoma jau pasirinkęs kuo užsiiminėsite aljanse. Nežinau ar diplomatija bus jūsų sritis, bet tarkim taip. Mums reikia bent vieno sąjungininko savame regione. Tos įsivaizduojamos ribos tarp regionų deja visada padaro savo. Iš kito regiono sulaukti pagalbos labai sunki užduotis. Sąjunga gali būti ir neoficiali, tik vėliau peraugti į oficialią, svarbu tik prižiūrėti, kad abiejų aljansų nariai nepuldinėtų vieni kitų. Visi žino, kad kiekvienas didelis karas kyla nuo paprasto konflikto. Kas be ko ši sąjunga anksčiau ar vėliau taps šeima. Žinoma nesukurkite šeimos per visą regioną. Toks neatsakingas sprendimas iš jūsų aljanso pašalins agresyviausius žaidėjus. Jie mes šitą serverį, nes jie čia dėl kariavimo. Dar blogesnis variantas, kad tokie žaidėjai susiburs ir lengvai sudarys partizaninio stiliaus aljansą. Toks aljansas lengvai gaus defą iš kito regiono jūsų priešo ir gausite didelę didelę rakštį... Tad jūs turite valdyti aplinkinius aljansus ne jūsų šeimoje. Jūs turite nuspręsti, kiek jie jūsų nekenčia ir kiek daug žaidėjų prisijungs prie jų. Niekada neįžeidinėkite priešininkų. Visada pasilikite galimybę susivienyti su jais. Jūs juk esate garbingiausias aljansas, tie, kurie su jumis nekariauja visada įvardija jus kaip pavyzdį, na tie, kurie kariauja, būna ir pakeiksnoja.

Tad jūs jau turite aljansą, tam tikrą šeimą ir žinoma jūsų galvoje jau telpa visų serverio aljansų diplomatinių santykių schemos, jūs žinote kiekvieno karo priežastį serveryje, kiekvieno aljanso santykius su kitu. Tolesni įvykiai jau sunkiai nuspėjami ir priklauso tik nuo aljansų galvų.

Taigi jūs jau neturite gyvenimo, esate įsipareigojęs dar metams ir neturite garbingos galimybės pasitraukti. Šiuo metu jūs esate įvairių intrigų sūkuryje. Nuolat turite atlaikyti norinčiųjų perimti valdžią iš jūsų atakas. Nesvarbu, kad jūs suprantate, jog visa tai - natūralus dalykas, užprogramuotas nuo šimpanzių laikų, natūrali atranka, nuolatinis jūsų valdžios tikrinimas, intrigantai nežino, kodėl yra nepatenkinti, jiems tiesiog kaip ir visiems žmonėms užprogramuota siekti tobulumo ir ieškoti ko nors geriau, nei yra. Tad jūs turėsite atlaikyti didelį spaudimą tiek vidiniame aljanso gyvenime, tiek išorinėj politikoj. Tad jei esate viskam šitam pasiryžęs, galite pradėti.

Kūrėjas: Svajotojas ; Platina: sProky.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 4 metų...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3896 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...