Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Vartu kurimas su raidemis


!LukniS!

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4628 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki. Sukuriau pamoka kaip padaryti kad vartai atsidarytu paspaudus mygtuka R ir automatiskai uzsidarytu po 9 sekundziu. Maciau kad kasnors nori su ENTER bet pagalvojau kad neapsimoka, nes kartais prie vartu privaziuoja zmogus su masina ir jei paspaudzia tai gali islipti is masinos...

Taigi pradekime!

1. Sumapinam atidarytus ir uzdarytus vartus.

2. Per SAMP Map converter suconvertuojame .map faila ir gauname scripta.

3. Po OnPlayerKeyStateChange dedame:

if (newkeys & KEY_RELOAD)

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, jusu vartu koordinates))

{

MoveObject(vartu pavadinimas,atidarytu vartu koordinates, greitis);

return 1;

}

SetTimer("vartai", 9000, true);

MoveObject(vartu pavadinimas,uzdarytu vartu koordinates, greitis);

return 1;

}

Viskas. Privaziavus prie vartu paspausite R raide ir jums vartai atsidarys.

+REP negailekite :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki. Sukuriau pamoka kaip padaryti kad vartai atsidarytu paspaudus mygtuka R ir automatiskai uzsidarytu po 9 sekundziu. Maciau kad kasnors nori su ENTER bet pagalvojau kad neapsimoka, nes kartais prie vartu privaziuoja zmogus su masina ir jei paspaudzia tai gali islipti is masinos...

Taigi pradekime!

1. Sumapinam atidarytus ir uzdarytus vartus.

2. Per SAMP Map converter suconvertuojame .map faila ir gauname scripta.

3. Po OnPlayerKeyStateChange dedame:

if (newkeys & KEY_RELOAD)

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, jusu vartu koordinates))

{

MoveObject(vartu pavadinimas,atidarytu vartu koordinates, greitis);

return 1;

}

SetTimer("vartai", 9000, true);

MoveObject(vartu pavadinimas,uzdarytu vartu koordinates, greitis);

return 1;

}

Viskas. Privaziavus prie vartu paspausite R raide ir jums vartai atsidarys.

+REP negailekite :)

Truputį nesupratau, ką rašyti vietoje

vartu pavadinimas
?

-- Papildyta --

Supratau nebereikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

C:\Documents and Settings\pc\Desktop\Tomo flash\real life 2\gamemodes\GRP.pwn(14693) : error 017: undefined symbol "KEY_RELOAD" ka daryti ? ir manau kur if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, )) reikia rasyti kur turi stoveti zmogus

Man ir su tuo keysu mete.. kad tau nereiketu eiti i ta vieta Lukas parase, kad detum vartu kordinates. Ce yra padarytas per tam tikra atstuma, kad galetum juos atidaryneti..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki. Sukuriau pamoka kaip padaryti kad vartai atsidarytu paspaudus mygtuka R ir automatiskai uzsidarytu po 9 sekundziu. Maciau kad kasnors nori su ENTER bet pagalvojau kad neapsimoka, nes kartais prie vartu privaziuoja zmogus su masina ir jei paspaudzia tai gali islipti is masinos...

Taigi pradekime!

1. Sumapinam atidarytus ir uzdarytus vartus.

2. Per SAMP Map converter suconvertuojame .map faila ir gauname scripta.

3. Po OnPlayerKeyStateChange dedame:

if (newkeys & KEY_RELOAD)

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, jusu vartu koordinates))

{

MoveObject(vartu pavadinimas,atidarytu vartu koordinates, greitis);

return 1;

}

SetTimer("vartai", 9000, true);

MoveObject(vartu pavadinimas,uzdarytu vartu koordinates, greitis);

return 1;

}

Viskas. Privaziavus prie vartu paspausite R raide ir jums vartai atsidarys.

+REP negailekite :)

Jeigu jau darai, tai daryk normalią pamoką, su pavyzdžiais tarkim, nes esu įsitikinęs, kad bent jau pora žmonių tikrai nesupras, ką rašyt ten ir ten.

Pvz kaip suprast: Vartų pavadinimas. Tai čia išeina kad bet kokį galima rašyt? Žodžiu normaliai viską padaryk, su pavyzdžiais ir panašiai, ir ištestuok, ar tau nemeta jokių Error ir panašiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...
  • Parašė po 5 mėnesių...

C:\Users\xxx\Desktop\[uPDATE] LTG.QL.LT\pawno\include\F_Streamer.inc(250) : warning 209: function "OnPlayerObjectMoved" should return a value

C:\Users\xxx\Desktop\[uPDATE] LTG.QL.LT\pawno\include\F_Streamer.inc(569) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "SetPlayerPos")

C:\Users\xxx\Desktop\[uPDATE] LTG.QL.LT\gamemodes\LTG.pwn(14813) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerObjectMoved"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 5 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4628 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...