Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Klausimas dėl scripto


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1463 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

46 minutes prieš, Kesa parašė:

Tai rodyk koda, kaip tu nusprendi kas dalyvauja drage.

CMD:dragas(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,1961.6315,-2154.2300,13.1265))
    {
        new draggerid;
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(playerDB[playerid][siunciadrag] == false)
            {
                  new stafke;
                if(!sscanf(params,"ii", draggerid, stafke))
                {
                    if(playerDB[playerid][draguoja] == false)
                    {
                        if(draggerid != INVALID_PLAYER_ID)
                        {
                            new Float:Xd, Float:Yd, Float:Zd;
                            GetPlayerPos(draggerid, Xd, Yd, Zd);
                            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7.0, Xd, Yd, Zd))
                            {
                                if(GetPlayerMoney(playerid) > stafke)
                                {

                                        playerDB[playerid][siunciadrag] = true;
                                        playerDB[draggerid][dragsender] = playerid;
                                        playerDB[playerid][dragsended] = draggerid;
                                        playerDB[playerid][dragstafke] = stafke;
                                        playerDB[draggerid][dragstafke] = stafke;

                                        new dragmsg[128];
                                        format(dragmsg,sizeof(dragmsg),"Tau draguotis pasiule %s is %d$. Rasykite /drag %s",playerDB[playerid][Vardas],stafke,playerDB[playerid][Vardas]);
                                        SendClientMessage(draggerid,0xFFFFFF,dragmsg);
                                        new dragmsg2[128];
                                        format(dragmsg2,sizeof(dragmsg2),"Tu draguotis pasiulei %s is %d$.",playerDB[draggerid][Vardas],stafke);
                                        SendClientMessage(draggerid,0xFFFFFF,dragmsg2);
                                }

CMD:drag(playerid,params[])
{
    if(!sscanf(params,"i", dragsender))
    {
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(playerDB[playerid][draguoja] == false)
            {
                if(playerDB[playerid][dragsender] != INVALID_PLAYER_ID)
                {
                    new Float: Xd1,Float: Yd1,Float: Zd1;
                    GetPlayerPos(dragsender,Xd1,Yd1,Zd1);
                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7.0,Xd1,Yd1,Zd1))
                    {
                        if(GetPlayerMoney(playerid) > playerDB[playerid][dragstafke])
                        {
                            SetPlayerFacingAngle(dragsender,134);
                            SetPlayerCheckpoint(playerid,1958.8832,-2155.4680,13.1265,2.0);
                         }

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1. Ar nustatai "draguoja" reikšmę abiem į true, kai priima pasiūlymą?

2. Vietoj "dragsender" ir "dragsended" susikurk "dragOpponent" ir "bool:dragSuggestion". Į dragOpponent abiems nustatai priešininko id, dragSuggestion į true nustatai tik tam, kuriam buvo pasiūlyta. Ir tada iš dragOpponent abiems galėsi nustatyti priešininko id, atimti pinigus, nunulinti reikšmes. Jei turi du skirtingus kintamuosius, kaip šiuo atveju tam, kuris pasiūlė ("dragsender") ir tam, kuriam buvo pasiūlyta ("dragsended"), laimėjimo atveju nežinai iš kurio kintamojo imti reikšmę, todėl reikia vieno kintamojo abiems ("dragOpponent") 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1463 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...