Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5071 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, taigi šiandien sukursiu pamoką kaip sukurti kad serveri galima butu gaudyti žuvį.

Pradedam

1.Sukuriam kintamuosius, šituos rašom prie new kazkas;

new Traukti[MAX_PLAYERS];new Kibimas[MAX_PLAYERS];new Zvejojimas[MAX_PLAYERS];new Pabegimas[MAX_PLAYERS];

Rašykit i viena eilute kaip parodyta sutaupisyt eilučiu :)

Tada sukurem dar 2 kintamuosius tik šikart einam į gamemode/data/playerDB ir ten rašom:

zuvis,

gskilas,

2.Dedame po gamemodo kintamasiais(po new)

Darysime kad rodytu ka pagavo :)

new FishNamesNumber = 22;

new FishNames[22][20] = {

{"Striuke"},

{"Palaidine"},

{"Kelnes"},

{"Kraba"},

{"Sortus"},

{"Eseri"},

{"Delfina"},

{"Rikli"},

{"Silke"},

{"Lydeka"},

{"Batus"},

{"Lasisa"},

{"Upetaki"},

{"Tuna"},

{"Menke"},

{"Karpi"},

{"Ziobri"},

{"Sama"},

{"Vezliuka"},

{"Kojine"},

{"Pinigu maisa"},

{"Konservus"}

};

3.Darome žvejojimo komandą kad ja parasius užmestumem meškerę:

CMD:zvejoti(playerid,params[])

{

if(playerDB[playerid][meskere]==0)

{

SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Nuturite meškeres.");

return 1;

}

if(playerDB[playerid][masalas]<1)

{

SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Neturite masalo.");

return 1;

}

if(Zvejojimas[playerid]==1)

{

SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Meškere jau užmesta.");

return 1;

}

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,60,x,y,z))

{

GameTextForPlayer(playerid, "Palaukite 30 sekundžiu", 5000, 5);

Kibimas[playerid] = SetTimerEx("Kimba",30000,0,"i",playerid);

Zvejojimas[playerid]=1;

}else{

SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Neesate žvejojimo vietoje.");

}

return 1;

}

Ten kur yra x,y,z nustatysite kurioje vietoje norite kad galima butu užmesti meškerę

4.Darome jog parašius komandą kažkas atsitiktu,taigi sukurem pirma forwardus:

forward Kimba(playerid); forward Begti(playerid);

tada rašom gale modo:

public Kimba(playerid)

{

Zvejojimas[playerid]=0;

GameTextForPlayer(playerid, "Jums užkibo žuvis ~N~Spauskite ENTER", 5000, 5);

Traukti[playerid]=1;

KillTimer(Kibimas[playerid]);

Pabegimas[playerid] = SetTimer("Begti",5000,0);

return 1;

}

public Begti(playerid)

{

if(Traukti[playerid]==1)

{

KillTimer(Pabegimas[playerid]);

Traukti[playerid]=0;

GameTextForPlayer(playerid, "~R~Žuvis pabego nespejote ištraukti", 3000, 5);

}else{

KillTimer(Pabegimas[playerid]);

}

return 1;

}

5.Darome kad eitu ištraukti meškerę su enter, po OnPlayerKeyStateChange rašom:

if (PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)) // ENTER

{

//============1skilas==================

if(playerDB[playerid][gskilas]==0)

{

if(random(10)==5)

{

new rand,fstring[128];

rand = random(FishNamesNumber);

format(fstring, sizeof(fstring), "Pagavote %s", FishNames[rand]);

GameTextForPlayer(playerid, fstring, 5000, 5);

Traukti[playerid]=0;

playerDB[playerid][zuvis]++;

playerDB[playerid][masalas]--;

new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];

GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );

format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);

MeFunction(playerid,msg);

}else{

GameTextForPlayer(playerid, "~G~Kaip smagu žvejoti", 5000, 5);

playerDB[playerid][masalas]--;

Traukti[playerid]=0;

}

}

//===============2skilas==============

if(playerDB[playerid][gskilas]==1)

{

if(random(8)==4)

{

new rand;

rand = random(FishNamesNumber);

Traukti[playerid]=0;

playerDB[playerid][zuvis]++;

playerDB[playerid][masalas]--;

new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];

GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );

format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);

MeFunction(playerid,msg);

}else{

GameTextForPlayer(playerid, "~G~Kaip smagu žvejoti", 5000, 5);

playerDB[playerid][masalas]--;

Traukti[playerid]=0;

}

}

//==================3skilas==============

if(playerDB[playerid][gskilas]==2)

{

if(random(6)==3)

{

new rand;

rand = random(FishNamesNumber);

Traukti[playerid]=0;

playerDB[playerid][zuvis]++;

playerDB[playerid][masalas]--;

new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];

GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );

format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);

MeFunction(playerid,msg);

}else{

GameTextForPlayer(playerid, "~G~Man jau lengviau žvejoti", 5000, 5);

playerDB[playerid][masalas]--;

Traukti[playerid]=0;

}

}

//=================4skilas===============

if(playerDB[playerid][gskilas]==3)

{

if(random(2)==1)

{

new rand;

rand = random(FishNamesNumber);

Traukti[playerid]=0;

playerDB[playerid][masalas]--;

playerDB[playerid][zuvis]++;

new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];

GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );

format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);

MeFunction(playerid,msg);

}else{

playerDB[playerid][masalas]--;

GameTextForPlayer(playerid, "~G~Kaip man gerai sekasi", 5000, 5);

Traukti[playerid]=0;

}

}

//================5skilas=============

if(playerDB[playerid][gskilas]==4)

{

new rand;

rand = random(FishNamesNumber);

Traukti[playerid]=0;

playerDB[playerid][zuvis]++;

playerDB[playerid][masalas]--;

new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];

GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );

format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);

MeFunction(playerid,msg);

}else{

playerDB[playerid][masalas]--;

GameTextForPlayer(playerid, "~G~As jau tikras žvejys", 5000, 5);

Traukti[playerid]=0;

}

//===================pabaiga===========

}

}

Šiaip pamoką jau butu baigta bet liko dar biški

Taigi rašom po:

Public clear

playerDB[playerid][zuvis]=0; playerDB[playerid][masalas]=0;

Tada po:

public LoadPlayerData

rasom:

playerDB[playerid][zuvis]= dini_Int(file,"zuvis");

playerDB[playerid][masalas]= dini_Int(file,"masalas");

Ir galiausiai po:

public SavePlayerData

rašom:

dini_BoolSet(file,"zuvis",playerDB[playerid][zuvis]);

dini_BoolSet(file,"masalas",playerDB[playerid][masalas]);

Jai negaila +rep :)

tumblr_mxftqwUnaa1qbyxr0o1_400.gif

Ripinai bet *Myliu SuperGames.lt* bitik kaska idejai ir dar laukiuu 70FLt uz registracija

Sėkmingai. Sveikiname, bambalinis, Jūs sėkmingai užsiregistravote. Dabar galite prisijunkti

Jeigu turite klausimų, susisiekite su administracija (greičiau atsakymą gausite naudodami "Pagalba online"

PIRMASIS TIKSLAS

1.50 pranešimų |Yra|

2.+5 r3p |Nėra|

3.100 FLT|Yra|

128618ff1f744f729a936809eec76ee1472.jpg

Sveiki, taigi šiandien sukursiu pamoką kaip sukurti kad serveri galima butu gaudyti žuvį.

Pradedam

1.Sukuriam kintamuosius, šituos rašom prie new kazkas;

    new Traukti[MAX_PLAYERS];new Kibimas[MAX_PLAYERS];new Zvejojimas[MAX_PLAYERS];new Pabegimas[MAX_PLAYERS];

Rašykit i viena eilute kaip parodyta sutaupisyt eilučiu :)

Tada sukurem dar 2 kintamuosius tik šikart einam į gamemode/data/playerDB ir ten rašom:

zuvis,

gskilas,

2.Dedame po gamemodo kintamasiais(po new)

Darysime kad rodytu ka pagavo :)

    new FishNamesNumber = 22;
   new FishNames[22][20] = {
   {"Striuke"},
   {"Palaidine"},
   {"Kelnes"},
   {"Kraba"},
   {"Sortus"},
   {"Eseri"},
   {"Delfina"},
   {"Rikli"},
   {"Silke"},
   {"Lydeka"},
   {"Batus"},
   {"Lasisa"},
   {"Upetaki"},
   {"Tuna"},
   {"Menke"},
   {"Karpi"},
   {"Ziobri"},
   {"Sama"},
   {"Vezliuka"},
   {"Kojine"},
   {"Pinigu maisa"},
   {"Konservus"}
   };

3.Darome žvejojimo komandą kad ja parasius užmestumem meškerę:

   CMD:zvejoti(playerid,params[])
   {
   if(playerDB[playerid][meskere]==0)
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Nuturite meškeres.");
   return 1;
   }
   if(playerDB[playerid][masalas]<1)
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Neturite masalo.");
   return 1;
   }
   if(Zvejojimas[playerid]==1)
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Meškere jau užmesta.");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,60,x,y,z))
   {
   GameTextForPlayer(playerid, "Palaukite 30 sekundžiu", 5000, 5);
   Kibimas[playerid] = SetTimerEx("Kimba",30000,0,"i",playerid);
   Zvejojimas[playerid]=1;
   }else{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Neesate žvejojimo vietoje.");
   }
   return 1;
   }

Ten kur yra x,y,z nustatysite kurioje vietoje norite kad galima butu užmesti meškerę

4.Darome jog parašius komandą kažkas atsitiktu,taigi sukurem pirma forwardus:

    forward Kimba(playerid); forward Begti(playerid);

tada rašom gale modo:

    public Kimba(playerid)
   {
   Zvejojimas[playerid]=0;
   GameTextForPlayer(playerid, "Jums užkibo žuvis ~N~Spauskite ENTER", 5000, 5);
   Traukti[playerid]=1;
   KillTimer(Kibimas[playerid]);
   Pabegimas[playerid] = SetTimer("Begti",5000,0);
   return 1;
   }
   public Begti(playerid)
   {
   if(Traukti[playerid]==1)
   {
   KillTimer(Pabegimas[playerid]);
   Traukti[playerid]=0;
   GameTextForPlayer(playerid, "~R~Žuvis pabego nespejote ištraukti", 3000, 5);
   }else{
   KillTimer(Pabegimas[playerid]);
   }
   return 1;
   }

5.Darome kad eitu ištraukti meškerę su enter, po OnPlayerKeyStateChange rašom:

    if (PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)) // ENTER
   {
   //============1skilas==================
   if(playerDB[playerid][gskilas]==0)
   {
   if(random(10)==5)
   {
   new rand,fstring[128];
   rand = random(FishNamesNumber);
   format(fstring, sizeof(fstring), "Pagavote %s", FishNames[rand]);
   GameTextForPlayer(playerid, fstring, 5000, 5);
   Traukti[playerid]=0;
   playerDB[playerid][zuvis]++;
   playerDB[playerid][masalas]--;
   new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];
   GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );
   format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);
   MeFunction(playerid,msg);
   }else{
   GameTextForPlayer(playerid, "~G~Kaip smagu žvejoti", 5000, 5);
   playerDB[playerid][masalas]--;
   Traukti[playerid]=0;
   }
   }
   //===============2skilas==============
   if(playerDB[playerid][gskilas]==1)
   {
   if(random(8)==4)
   {
   new rand;
   rand = random(FishNamesNumber);
   Traukti[playerid]=0;
   playerDB[playerid][zuvis]++;
   playerDB[playerid][masalas]--;
   new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];
   GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );
   format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);
   MeFunction(playerid,msg);
   }else{
   GameTextForPlayer(playerid, "~G~Kaip smagu žvejoti", 5000, 5);
   playerDB[playerid][masalas]--;
   Traukti[playerid]=0;
   }
   }
   //==================3skilas==============
   if(playerDB[playerid][gskilas]==2)
   {
   if(random(6)==3)
   {
   new rand;
   rand = random(FishNamesNumber);
   Traukti[playerid]=0;
   playerDB[playerid][zuvis]++;
   playerDB[playerid][masalas]--;
   new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];
   GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );
   format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);
   MeFunction(playerid,msg);
   }else{
   GameTextForPlayer(playerid, "~G~Man jau lengviau žvejoti", 5000, 5);
   playerDB[playerid][masalas]--;
   Traukti[playerid]=0;
   }
   }
   //=================4skilas===============
   if(playerDB[playerid][gskilas]==3)
   {
   if(random(2)==1)
   {
   new rand;
   rand = random(FishNamesNumber);
   Traukti[playerid]=0;
   playerDB[playerid][masalas]--;
   playerDB[playerid][zuvis]++;
   new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];
   GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );
   format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);
   MeFunction(playerid,msg);
   }else{
   playerDB[playerid][masalas]--;
   GameTextForPlayer(playerid, "~G~Kaip man gerai sekasi", 5000, 5);
   Traukti[playerid]=0;
   }
   }
   //================5skilas=============
   if(playerDB[playerid][gskilas]==4)
   {
   new rand;
   rand = random(FishNamesNumber);
   Traukti[playerid]=0;
   playerDB[playerid][zuvis]++;
   playerDB[playerid][masalas]--;
   new pname[ MAX_PLAYER_NAME ],msg[64];
   GetPlayerName( playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME );
   format(msg, sizeof(msg), "%s pagavo %s",pname,FishNames[rand]);
   MeFunction(playerid,msg);
   }else{
   playerDB[playerid][masalas]--;
   GameTextForPlayer(playerid, "~G~As jau tikras žvejys", 5000, 5);
   Traukti[playerid]=0;
   }

//===================pabaiga===========

}

}

Šiaip pamoką jau butu baigta bet liko dar biški

Taigi rašom po:

Public clear

    playerDB[playerid][zuvis]=0; playerDB[playerid][masalas]=0;

Tada po:

public LoadPlayerData

rasom:

    playerDB[playerid][zuvis]= dini_Int(file,"zuvis");
   playerDB[playerid][masalas]= dini_Int(file,"masalas");

Ir galiausiai po:

public SavePlayerData

rašom:

    dini_BoolSet(file,"zuvis",playerDB[playerid][zuvis]);
   dini_BoolSet(file,"masalas",playerDB[playerid][masalas]);

iterpiau script'a tarp Code, dabar bus su tarpais(kur turejo buti tarpai, bet ju nebuvo).

________________________Pirmas Tikslas_______________________

________________________100 Pranesimu(Nera)_____________________________

________________________250 FLT(Nera)__________________________________

________________________+5rep(Nera)____________________________________

Daviau tau 70FLT katik o jai ka as neripinau nes as tik padedu zaidejams kuriems kure servery arba jy tvarko,ir tiems padedu kurie neturi zvejybos sistemos nes zinau kad zaidejai nori kad butu idomiau zaisti servery.

Beraštis + pamoka ne tavo + žvejybos sistema netikroviška (non rp) = FAILED.

Tiek dirbu,o REP negaunu :( Jei negaila +REP :)

1.Pamoka mano 2.Jaigu kalbi kad berasti tai as neturiu laiko spaudineti kitas raides kures nesu yprates rasyti 3.Man nerupi ar se tikroviska ar ne gal kam nors reike.

Tu ir be kitų raidžių rašyti nemoki "yprates" "se" "reike" ir t.t. Toks kaip tu nemanau, kad sugebėtų sukurti tokią pamoką... Ir net negalėčiau tai pavadinti pamoka, tik netvarkingas scripto gabalas.

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(8250) : error 017: undefined symbol "meskere"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(8255) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(8265) : error 017: undefined symbol "x"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12634) : error 017: undefined symbol "PRESSED"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12647) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12651) : error 017: undefined symbol "MeFunction"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12654) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12667) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12671) : error 017: undefined symbol "MeFunction"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12674) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12687) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12691) : error 017: undefined symbol "MeFunction"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12694) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12706) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12711) : error 017: undefined symbol "MeFunction"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12713) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12725) : error 017: undefined symbol "masalas"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12729) : error 017: undefined symbol "MeFunction"

C:\DOCUME~1\Arnoldas\Desktop\SAMPKL~1\GRP4~1\GRP4~1\GAMEMO~1\GRP.pwn(12731) : error 017: undefined symbol "masalas"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

19 Errors.?

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5071 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...