Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pagalbos] su mappinimu


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2099 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Jeigu modifikacija tvarkinga ir organizuota, objektų sukūrimas turėtų būti po

Citata

OnGameModeInit

Ieškok kur nors jog būtų parašytas darbo pavadinimas (stotis, ...), ir ieškok eilučių

Citata

CreateDynamicObject(...)

arba

Citata

CreateObject(...)

Darbuose taip pat gali pasirodyti tekstūros, tai nukopijuok ir jas, vėliau eik į 

Citata

OnPlayerConnect

ir ieškok to pačio darbo pavadinimo ir nukopijuok 

Citata

RemoveBuildingForPlayer

eilutes.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 12 valandas(-ų), ALFRED. parašė:

Jeigu modifikacija tvarkinga ir organizuota, objektų sukūrimas turėtų būti po

Ieškok kur nors jog būtų parašytas darbo pavadinimas (stotis, ...), ir ieškok eilučių

arba

Darbuose taip pat gali pasirodyti tekstūros, tai nukopijuok ir jas, vėliau eik į 

ir ieškok to pačio darbo pavadinimo ir nukopijuok 

eilutes.

I kur man reikės tada jį įkelti į gamemodes faila? ar į [Data] mapp.pwn

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
30 minutes prieš, Arna$! parašė:

Iš kitos modifikacijos Data -> mapp failiuko - kopijuoji

Ir keli į savo modifikacijos Data -> mapp failiuka :) 

Jei bent biški padėjau - laukių žalio ;) 

Ačiū ;) +rep bet viską šita reikia per pawno daryti?

Redaguota , nario Dovydas_Mixioras
Klausimas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 12 valandas(-ų), Dovydas_Mixioras parašė:

Ačiū ;) +rep bet viską šita reikia per pawno daryti?

Atsidarai modifikacijos .pwn failą, surandi ką paminėjau viršuje (CreateDynamicObject(...)) su atitinkamu maketavimo darbo pavadinimu), nukopijuoji viską iki kol prasideda naujas darbas, eini į kitą modifikaciją, įklijuoji po OnGameModeInit, grįžti prie pirmos modifikacijos, susirandi OnPlayerConnect, nukopijuoji ką paminėjau viršuje (RemoveBuildingForPlayer(...)), nukopijuoji ir įklijuoji ten pat kitoje modifikacijoje, kartais pasitaiko jog maketavimo darbai kraunami atskirai naudodami #include, tačiau dažniausiai daroma senamadiškai viskas pačioje modifikacijoje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2099 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...