Peršokti į turinį
Drunkola

[Pagalbos] su mappinimu

Recommended Posts




Jeigu modifikacija tvarkinga ir organizuota, objektų sukūrimas turėtų būti po

Citata

OnGameModeInit

Ieškok kur nors jog būtų parašytas darbo pavadinimas (stotis, ...), ir ieškok eilučių

Citata

CreateDynamicObject(...)

arba

Citata

CreateObject(...)

Darbuose taip pat gali pasirodyti tekstūros, tai nukopijuok ir jas, vėliau eik į 

Citata

OnPlayerConnect

ir ieškok to pačio darbo pavadinimo ir nukopijuok 

Citata

RemoveBuildingForPlayer

eilutes.

  • Teigiamai 1

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

prieš 12 valandas(-ų), ALFRED. parašė:

Jeigu modifikacija tvarkinga ir organizuota, objektų sukūrimas turėtų būti po

Ieškok kur nors jog būtų parašytas darbo pavadinimas (stotis, ...), ir ieškok eilučių

arba

Darbuose taip pat gali pasirodyti tekstūros, tai nukopijuok ir jas, vėliau eik į 

ir ieškok to pačio darbo pavadinimo ir nukopijuok 

eilutes.

I kur man reikės tada jį įkelti į gamemodes faila? ar į [Data] mapp.pwn

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

12 minutes prieš, Dovydas_Mixioras parašė:

I kur man reikės tada jį įkelti į gamemodes faila? ar į [Data] mapp.pwn

Iš kitos modifikacijos Data -> mapp failiuko - kopijuoji

Ir keli į savo modifikacijos Data -> mapp failiuka :) 

Jei bent biški padėjau - laukių žalio ;) 

  • Teigiamai 1

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

30 minutes prieš, Arna$! parašė:

Iš kitos modifikacijos Data -> mapp failiuko - kopijuoji

Ir keli į savo modifikacijos Data -> mapp failiuka :) 

Jei bent biški padėjau - laukių žalio ;) 

Ačiū ;) +rep bet viską šita reikia per pawno daryti?

Redaguota , nario Dovydas_Mixioras
Klausimas

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

prieš 12 valandas(-ų), Dovydas_Mixioras parašė:

Ačiū ;) +rep bet viską šita reikia per pawno daryti?

Atsidarai modifikacijos .pwn failą, surandi ką paminėjau viršuje (CreateDynamicObject(...)) su atitinkamu maketavimo darbo pavadinimu), nukopijuoji viską iki kol prasideda naujas darbas, eini į kitą modifikaciją, įklijuoji po OnGameModeInit, grįžti prie pirmos modifikacijos, susirandi OnPlayerConnect, nukopijuoji ką paminėjau viršuje (RemoveBuildingForPlayer(...)), nukopijuoji ir įklijuoji ten pat kitoje modifikacijoje, kartais pasitaiko jog maketavimo darbai kraunami atskirai naudodami #include, tačiau dažniausiai daroma senamadiškai viskas pačioje modifikacijoje.

  • Teigiamai 1

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Komentuoti gali tik prisijungę nariai

Jeigu turite paskyrą, prisijunkite

Sukurti paskyrą

Sukurkite paskyrą mūsų forume

Registruotis

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite

Prisijungti dabar

  • Narių peržiūri šį forumą:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele


×