Peršokti į turinį

Dėmesio vertas žaidimas apie kurį net turbūt nesate girdėję - S.T.A.L.K.E.R.


Merio

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2254 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Įžanga
 

Norėčiau pasidalinti savo nuomone apie žaidimą pavadinimu S.T.A.L.K.E.R. ir parekomenduoti šį žaidimą jums, šiame aprašyme bus ir nuotraukų, stengsiu nespoilerinti žaidimo istorijos ir stengsiuosi sudominti bent vieną žmogų šiuo "užmirštu" - bet dar nemirusiu žaidimu.

Žaidimo kuryba

Pirmoji šio žaidimo dalis pavadinimu 'Shadow of Chernobyl' buvo išleista 2007-aisiais ukrainiečių žaidimų kūrėjų kompanijos GSC Game world, pats pirmas žaidimo launch jau buvo paskelbtas 2001-aisiais, kad žaidimas jau bus pilnai išleistas 2003-aisiais, tačiau dėl angliškai vadinamo "development hell" žaidimas pagaliau pasirodė gerokai vėliau - 2007-aisiais Žaidimas rinko labai gerus reitingus (tuo metu tai buvo labai WOW), buvo labai daug kalbama apie jį žurnale PCGamer, tldr; žaidimas buvo labai populiarus tuo metu.

Antroji šio žaidimo dalis pavadinimu 'Clear Sky' buvo išleista 2008-aisiais , kodėl taip greit? Kūrėjai pamatę, kaip pasisekė su 'Shadow of Chernobyl' per metus sugebėjo sukurti antrąją dalį, buvo naudotas tas pats 'X-Ray 1.5' žaidimų 'varikliukas', tik kiek per tuos metus jis buvo nemažai patobulintas - žaidėjų akis džiugino daug įspūdingesnės grafikos, didesnės kokybės tekstūros ir t.t. 

Trečioji, ir paskutinė, šio žaidimo dalis pavadinimu 'Call of Pripyat' buvo išleista 2009-aisiais , kartu su ja ir naujoji 'X-Ray 1.6' - šis žaidimų varikliukas buvo vienas iš pirmųjų kuris leido žaidėjams naudoti tuo metu labai naujovišką ir įspudingą DirectX 10 , vėliau buvo pridėtas ir DirectX 11 patch'as, kuris leido tiesiog akį kutenančius apšvietimo efektus, žaidimas atrodo įspudingai be jokių papildomų modų, bet apie tai vėliau.
 

Žaidimo žanras

Šis žaidimas turbūt geriausiai būtų įvardijamas kaip survival first-person shooter su horror ir rpg elementais. RPG elementai yra tokie - npc's tau duoda misijas, gali sužinoti naujienų, tradinti.

Žaidimo bendras aprašymas ir konceptas

Veiksmas vyksta "Zonoje", tai Ukrainos saugos tarnybos (ang. Ukraine security service) griežtai saugomas 30km2 plotas, Zona randasi Černobylio atskirties zonoje (ang. Chernobyl Exclusion Zone) , zonoje negalioja jokios taisyklės, zonoje yra ir savivalda - vyrauja kelios labai stiprios grupuotės, yra ir plėšikų, nusikalstamo pasaulio atstovų kurie pabėgo nuo teisėsaugos/skolų į zoną. Zona populiuota žmonėmis, vadinamais "stalkeriais", jie gali dirbti vieni, priklausyti kokiai nors grupuotei, atlikti darbus kokiam nors "traderiui", taip pat zonoje pilna ir mutavusių laukinių/naminių gyvulių (apie tai plačiau - vėliau) kurie yra agresyvūs ir labai pavojingi, zonoje pilna ir savotiškai veikiančių apsaugos "mechanizmų" - Anomalijų, anomalijos lyg zonos apsauginis mechanizmas, jų yra įvairių rūšių - nuo gravitacinių iki ugninių, jos pavojingos stalkeriams,mutantams, jos užkerta tam tikrus kelius, tačiau, anomalijose galima rasti labai vertingų daiktų - artefaktų, artefaktai yra labai vertingi, kai kurie turi tam tikrų naudingų efektų (pvz sugeria radiaciją), todėl stalkeriai ir traderiai moka nemažus pinigus už juos.

NPC

Npc dalį sudaro "stalkeriai" ir "traderiai", stalkeriai žmonės - peržengę armijos saugomą "perimetrą", traderiai - labai aukštą reputaciją turintys žmonės, įkurę savo "bizniuką" zonoje, jie duoda misijas, perka/parduoda ginklus ir armorus, traderiai ir stalkeriai priklauso kokiai nors grupuotei.

Zonos fauna - mutantai

Zonos fauną sudaro didžiausia dalis mutavusių šunų, kiaulių ir šernų, bet yra dar ir pavojingesnių iš labaratorijų pabėgusių mutantų - controlleriai - gali užimti stalkerių mintis, nužudyti juos, super pavojingi, bureriai - gali mėtyti mažus objektus, turi apsauginį skydą, poltergeistai - labai sunkiai pamatomi mutantai, gali mėtyt objektus, sukurti ugnį.

Anomalijos

Anomalijos yra energijos fenomenas zonoje, jos yra labai pavojingos, gali drastiškai pakeisti vietą, kurioje ji atsirado, gali būti aptinkamos metant metalinius varžtus, varžtų žaidėjas turi neribotą kiekį, netoli anomalijų yra šansas po energijos emisijų (apie emisijas vėliau) rasti vertingų artifaktų, kaip minėta jie turi labai naudingų efektų, anomalijos niekaip nepaaiškinamos mokslu, jų negalima pakeisti, valdyti, manipuliuoti.

Energijų emisijos
 

Emisijų metu į zoną išskleidžiama labai daug energijos, jeigu stalkeris neturi tinkamos priedangos nuo emisijų, jis miršta per sekundę, priedanga nuo stipriau pastatytų namų iki rusių. Po emisijos gali pakisti anomalijų vietos - taip atveriant/užveriant naujus kelius.


"Zonos" istorija

1960m. Įkurtas Augalų pasirinkimo ir genetikos tirimo institutas (ang. Institute of Crop selection and Genetics) su tikslu pradėti tirinėti žmonių minčių valdymo galimybes, institutas buvo tik priedanga, (įkurta sovietų )

1986m. Įvyksta Černobylio atominės elektrinės avarija, 'Agropromas' (Augalų institutas) uždaromas
1987m. Agropromas vėl dirba
1991m. sovietų sąjunga žlūgsta, finansavimas minčių valdymo projektui nutrauktas, tačiau jo mokslininkai nenutraukia.
1998m. Šeši dideli lauko generatoriai pastatyti netoli Zonos centro, žmonės manė, kad jie bus naudojami kažkokiems baisiems psichiniams testams.
2001m. Zona pradėjo traukti labai daug turistų, dingus pilnam autobusui su žmonėmis Ukrainos valdžia visiškai atitvėrė Zoną ir uždraudė pereiti  iš išorės į Zoną.

2003m. susikuria "Grupė" - mokslininkai tęsiantys minčių valdymo projektą, norėdami paveikti noosferą(noosfera - mitinis burbulas aplink žemę, galintis paveikti žmonių mintis), jie norėjo kontroliuoti noosferą ir panaikinti žemėje blogasias emocijas, karą, padaryti pasaulį labai pozytiviu (gražu, ar ne?)
2005m. Zonos teritorijoje žymiai matomi oro pasikeitimai, nenaturalūs dalykai
2006m. Antrasis sprogimas įvyksta, zonoje atsiranda (mutantai, anomalijos)

toliau istoriją išsiaiškinsite patys - jeigu žaisit :)

Kodėl žaisti?

Imersija

Imersija tiesiog nepriekaištinga, žaidimo kūrėjų grupė važiavo į Černobylio zoną tikrame gyvenime, kad galėtų photorealistiškai atkurti vietas žaidimuose. Vietos tiesiog puikiai derinasi su istorija ir progresavimu, pamatysite nemažai surudyjusios sovietinės technikos, ginklai bus atpažinami, kam patinka sovietinių laikų stilius, pastatai, nostalgija, tam tikrai turėtų patikti žaidimo vietos.

0d4f20f9d7e5a02681167977f64abe21212.png

Labai gera ginklų sistema, įdomios kovos tarp priešų

Žaidėjas gauna pilną laisvę kalbant apie jo artifaktus, įrangą, šaudmenis, žaidėjas prisitaiko prie aplinkos, naudoja efektyvius ginklus pagal situaciją. Kovos nenobodžios, dėkojame Gsc koduotam NPC veikimo principui 'A-Life' Zona jaučiasi gyva, judanti.

sėdi prie laužo, geri degtinę, klausaisi stalkerių anekdotų 

Žaidimas relaxing, bet ir intense, gali kada nori sugrįžti į stalkerių stovyklas vakare atsisėsti prie laužo ir atsipalaiduoti...



Apibendrinimas
S.T.A.L.K.E.R. žaidimas lyg "Rusiškas Falloutas", mane asmeniškai traukia immersija ir visiškas "randomiškumas" - nežinai kada kas atsitiks, juk Zona yra lyg gyvas organizmas, ir kas labiausiai patinka... Kad gali sukurti savo istoriją, žaisdamas.....
 

Extra:
Asmeniškai žinau kad šis žaidimas labai patinka laidos "Praeities žvalgas" vedėjui Šarūnui Jasikevičiui, jeigu tai kažką sako, pamastykit, o gal patiks ir jums?
Jis net yra sukūręs video "Aš esu stalkeris", asmeniškai kas man yra labai cool, kad ir iš Lietuvos pusės matau supporto šiam žaidimui

Šis žaidimas turi begalę modifikacijų moddb.com svėtainėje, jeigu nepatinka kažkas? Pasieškok! Apskritai, jeigu ne modderiai, šis žaidimas būtų jau nebežinomas ir ankščiau, bet dabar, jis tikrai populiarus, rusai labai mėgsta šį žaidimą, tai kaip jų kultūros dalis.

https://maoistrebelnews.com/2015/08/17/real-life-s-t-a-l-k-e-r-locations/
Ačiū už dėmesį :)

Redaguota , nario Merio
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

saudymas zaidime tai absoluciai tragiskas.nesvarbu koks ginklas atrodo lyg saudytum zirniais.nera jokios reakcijos ar is 9mm is poros metru atsumu sauta ar dvivamzdziu.priesas nejaucia nieko.

zaidimo sunkumas labai pigiai padarytas.priesas zaideja nusaut gali keliais suviais, ypac kareiviai. bet zaidejas turi saudyt i priesa lyg i koki raid bosa apkaba po apkabos

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

4 minutes prieš, finiti parašė:

saudymas zaidime tai absoluciai tragiskas.nesvarbu koks ginklas atrodo lyg saudytum zirniais.nera jokios reakcijos ar is 9mm is poros metru atsumu sauta ar dvivamzdziu.priesas nejaucia nieko.

zaidimo sunkumas labai pigiai padarytas.priesas zaideja nusaut gali keliais suviais, ypac kareiviai. bet zaidejas turi saudyt i priesa lyg i koki raid bosa apkaba po apkabos

Todėl ir minėjau kad modai gelbsti viską, su modais galima viska ištaisyt, pavyzdžiui "Complete" modas visiems trim žaidimams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2254 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...