Peršokti į turinį

Klausimas dėl bėgimo.


Howling Wolf

Recommended Posts

Sveiki, taigi sakau gal čia yra žmonių kurie domisi ne tik kompiuteriais, bet ir sportu. Man reikia bėgti 3km kuo greičiau, dabar bėgu maždaug per 14:30 ir kaip galėčiau gerinti visa tai? Turiu dar 3 savaites pasiruošt.

Visa tai, nes žadu laikyti KFPT Arba fizo. Gal kas jau laikėt ir pasidalinsit patirtimi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pailsi 24h, jobini mineralkę 1x/sav., valgai lengvai, ypač jautienos daug valgai, visokias daržoves ir kruopas. Mankštą prieš kiekvieną treniruotę padarai, kvėpuot išmoksti ir vsio. Trūks energijos - jautiena, reikia greitai energijos - energetinis arba paprasta stipri kava, arbata su gliukoze, prieš treniruotę, gliukozė pradės veikt iš karto, o kava per kofeinas per 20 min. Jei neturi šaibų ant maisto, tai valgyk tą ką gali, tik ne nesąmones, laisvai per tas 3 sav. išsitreniruosi. Jei riebalų turi - jautiena irgi išeitis, apie papildus nekalbu, vis tiek ne daug metų turi. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

54 minutes prieš, Antanas940 parašė:

Pailsi 24h, jobini mineralkę 1x/sav., valgai lengvai, ypač jautienos daug valgai, visokias daržoves ir kruopas. Mankštą prieš kiekvieną treniruotę padarai, kvėpuot išmoksti ir vsio. Trūks energijos - jautiena, reikia greitai energijos - energetinis arba paprasta stipri kava, arbata su gliukoze, prieš treniruotę, gliukozė pradės veikt iš karto, o kava per kofeinas per 20 min. Jei neturi šaibų ant maisto, tai valgyk tą ką gali, tik ne nesąmones, laisvai per tas 3 sav. išsitreniruosi. Jei riebalų turi - jautiena irgi išeitis, apie papildus nekalbu, vis tiek ne daug metų turi. 

Turiu keletą pastebėjimų dėl tavo išsireiškimo. Sakyt jobink mineralinį vandenį visą savaitę, nėra gerai, kam organizmą apkraut papildomai natrio chloridu jei jo gaunam ir taip daug iš maisto. Kitas mano pastebėjimas iš mokslinės pusės, yra įrodyta, kad jei žmogus atlieka apšilimą, jo fizinė jėga sumažėja iki 13%, kitas tyrimas buvo padarytas ant bėgikų, kurie atliko apšilimą atbėgo 13 sekundžių lėčiau. Tačiau nesakau, kad yra gerai nedaryt apšilimo. Nelabai supratau kodėl jautiena susijus su energija, jei ji neturiu angliavandenių. "Jei riebalų turi - jautiena irgi išeitis" čia visiškai nieko nesupratau :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mano metodas laiko gerinimui; tai visų pirma užsibrėži laiką kuriuo nori nubėgt 3. kilometrų distanciją, tada apskaičiuoji kokiu greičiu turi bėgti norint pabaigt nustatytu laiku, tada pasirenki gautą greitį ant bėgtakio ir juo bėgi kuo gali daugiau, pratimą kartoji 2-3 kartus per treniruotę, priedo patarčiau bent pusvalandį lengvo bėgimo tam, kad padėtų su kvepavimu ir raumenūnų stiprinimu kojose, ar tai atliksi prieš didelio intensyvumo pratimus, ar po - spręsti tau pačiam. 

Pats šiuo metodu nusimušiau savo laiką nuo 12:20 iki 9:45 (3. kilometrų distancijoj) per 1,5 mėnesio. Dėl mitybos labai individualiai viskas, bet iš savo patirties patarčiau valgyt daug agliavandenių, kad padėt raumenim atsistatyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mineralkė 1x per savaitę, gal bėgimui ir per daug, bet manau pakanka 3 km treniruojantis, nes bėgsi ne vieną kartą į dieną, o daugiau, aš realiai kalbu apie raumenų ryškinimo, stiprinimo treniruotę, nes didėja ir greičiai paskui. O su visais vartojimais, tai turi stebėt ar geriau tau, ar ne, jei tarkim kofeino per daug privarai, tai kelias dienas negali net kelių km nubėgt, nes pulsas didžiulis, tai reikia normas mažint ir šiaip jį reikia išvalyt su vandėniu. O dėl jautienos, tai nieko keista, mažai kas žino apie karnitiną, čia apie jį žino energetinių mėgėjai, preworkout naudotojiai ir t.t. Jo poveikis yra toks, kad tavo riebalus padeda greičiau nunešt į mitochondrijas, o jos yra bioelektrinė, apšilimas/mankšta yra būtinas, nes kitaip ką nors pasitempsi ir vsio karjėra baigta, arba reiks ilsėtis, bet kuo toliau - tuo labiau jobinsi savo raumenis, kažin ar tiek daug % sulėtėji, bet tarkim, geriau sulėtėt 13, nei paskui 20+ :D. Realiai pavojingiausias produktas - gliukozė, nes jos normas irgi reikia atitaikyt, kadangi turi mažai laiko, tai kofeiną ir gliukozę naudok tik tada, kai reakia energijos, nu neišsimiegojai normaliai (tau dar turėtų tai turėtmažai įtakos, bet tarkim), nepavalgęs ir t.t.


P.S. Tai realiai su karnitinu tu degini riebalus ir gauni labai daug energijos, 2x nauda, o iš niekur kitur negausi tek daug energijos, kaip iš riebalų :D. Na bent jaučiamos energijos.

Redaguota , nario Antanas940
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), Arnas922 parašė:

Mano metodas laiko gerinimui; tai visų pirma užsibrėži laiką kuriuo nori nubėgt 3. kilometrų distanciją, tada apskaičiuoji kokiu greičiu turi bėgti norint pabaigt nustatytu laiku, tada pasirenki gautą greitį ant bėgtakio ir juo bėgi kuo gali daugiau, pratimą kartoji 2-3 kartus per treniruotę, priedo patarčiau bent pusvalandį lengvo bėgimo tam, kad padėtų su kvepavimu ir raumenūnų stiprinimu kojose, ar tai atliksi prieš didelio intensyvumo pratimus, ar po - spręsti tau pačiam. 

Pats šiuo metodu nusimušiau savo laiką nuo 12:20 iki 9:45 (3. kilometrų distancijoj) per 1,5 mėnesio. Dėl mitybos labai individualiai viskas, bet iš savo patirties patarčiau valgyt daug agliavandenių, kad padėt raumenim atsistatyt.

Anglys ir baltymai, jop induviduliai čia yra, tarkim ir ta pati kava iekvieną žmogų veikia skirtingai, tai reikia pabandyt kaip arbata veiks ir pan. Laikas labai trumpas, negalima jam sakyt ką valgyt, nes kol atitaikys ir t.t., o jei neatitiks? Tai todėl ir gaunas gaidys, su bėgtakiu neblogas dalykas :D.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 1 valandą, Antanas940 parašė:

Mineralkė 1x per savaitę, gal bėgimui ir per daug, bet manau pakanka 3 km treniruojantis, nes bėgsi ne vieną kartą į dieną, o daugiau, aš realiai kalbu apie raumenų ryškinimo, stiprinimo treniruotę, nes didėja ir greičiai paskui. O su visais vartojimais, tai turi stebėt ar geriau tau, ar ne, jei tarkim kofeino per daug privarai, tai kelias dienas negali net kelių km nubėgt, nes pulsas didžiulis, tai reikia normas mažint ir šiaip jį reikia išvalyt su vandėniu. O dėl jautienos, tai nieko keista, mažai kas žino apie karnitiną, čia apie jį žino energetinių mėgėjai, preworkout naudotojiai ir t.t. Jo poveikis yra toks, kad tavo riebalus padeda greičiau nunešt į mitochondrijas, o jos yra bioelektrinė, apšilimas/mankšta yra būtinas, nes kitaip ką nors pasitempsi ir vsio karjėra baigta, arba reiks ilsėtis, bet kuo toliau - tuo labiau jobinsi savo raumenis, kažin ar tiek daug % sulėtėji, bet tarkim, geriau sulėtėt 13, nei paskui 20+ :D. Realiai pavojingiausias produktas - gliukozė, nes jos normas irgi reikia atitaikyt, kadangi turi mažai laiko, tai kofeiną ir gliukozę naudok tik tada, kai reakia energijos, nu neišsimiegojai normaliai (tau dar turėtų tai turėtmažai įtakos, bet tarkim), nepavalgęs ir t.t.


P.S. Tai realiai su karnitinu tu degini riebalus ir gauni labai daug energijos, 2x nauda, o iš niekur kitur negausi tek daug energijos, kaip iš riebalų :D. Na bent jaučiamos energijos.

Apie L-Karnitina žino visi sportuojantys. Ir turbūt, bet koks kvailys žino, kad jo yra raudonoje mėsoje, daržovėsia ir t.t. Bet sakyt, kad ėsk "Jautiena" numesi riebalo yra kvaila, joks anabolikas tau nepadės sudegint riebalų jei nebus kcal deficito. Nekalbu apie DNP. Lyginant kofeiną su gliukozę, turi žymiai didesnę persvara kalbant apie energija. O gliukozės drąsiai vienam gėrimui gali būt 30gr. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai jis ir neketina numest svorio, aš apie kj net nekalbėjau, nes jam ne to reikia, jam reikia valgyt tiek, kiek yra jo norma, tiesiog greičiau degins riebalus ir neprivalgęs jis juos numes. Pats iš 23+ į 13 patekau (per 2,5 mėn kažkur), tai jau kaip mest riebalus ir užsiaugint masę žinau pakankamai, tiesiog neįdomūs nenatūralūs arba išgauti papildai. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 18 valandas(-ų), Antanas940 parašė:

Tai jis ir neketina numest svorio, aš apie kj net nekalbėjau, nes jam ne to reikia, jam reikia valgyt tiek, kiek yra jo norma, tiesiog greičiau degins riebalus ir neprivalgęs jis juos numes. Pats iš 23+ į 13 patekau (per 2,5 mėn kažkur), tai jau kaip mest riebalus ir užsiaugint masę žinau pakankamai, tiesiog neįdomūs nenatūralūs arba išgauti papildai. 

Dar vienas su Viršilos protu "Tai jis ir neketina numest svorio, aš apie kj net nekalbėjau, nes jam ne to reikia, jam reikia valgyt tiek, kiek yra jo norma, tiesiog greičiau degins riebalus ir neprivalgęs jis juos numes." pats skaityk ką rašai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

2017-09-17 22:46, Antanas940 parašė:

Pailsi 24h, jobini mineralkę 1x/sav., valgai lengvai, ypač jautienos daug valgai, visokias daržoves ir kruopas. Mankštą prieš kiekvieną treniruotę padarai, kvėpuot išmoksti ir vsio. Trūks energijos - jautiena, reikia greitai energijos - energetinis arba paprasta stipri kava, arbata su gliukoze, prieš treniruotę, gliukozė pradės veikt iš karto, o kava per kofeinas per 20 min. Jei neturi šaibų ant maisto, tai valgyk tą ką gali, tik ne nesąmones, laisvai per tas 3 sav. išsitreniruosi. Jei riebalų turi - jautiena irgi išeitis, apie papildus nekalbu, vis tiek ne daug metų turi. 

tu *Myliu SuperGames.lt* rimtai [MODERATED] esi :DDD

Redaguota , nario Reklameris1
Redaguota: Uždėta cenzūra.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 9 mėnesių...

Be visų pasakytų patarimų, galima dar patarti gerinti plaučių tūrį. Pasidomėk konkrečiau kaip tai daroma. Kol kas galiu pasakyti kad ir namuose galima prisileisti kur nors vandens, kad panardintum galvą ir išbūti tam tikrą laiką, arba bandyti pagerinti rekordus.. :D. Taip procesą kartoti 3-4 kartus. 

 

Galbūt tai prisidėtu ant bėgimo patobulėjimo..

Redaguota , nario Reklameris1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

×
×
  • Sukurti naują...