Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Vienas projektas gali turėti tik VIENĄ TEMĄ! Už daugiau nei vienos temos turėjimą tokios pačios bus taikoma 1.4. taisyklė.

apocalypse: San Andreas | Įgūdžiai, klasės ir kt!


Architektas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2590 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki! Sveikinuosi su jumis pirmą, bet manau tikrai, jog nepasikutinį kartą. Sveikinuosi, kaip dabartinis ir vienintelis apocalypse: San Andreas ( zombiehut.lt ) vis dar gyvas ir aktyvus projekte asmuo, skripteris ir dalinai mapperis. Kadangi pyro tapo labai inactive dėl asmeninių problemų ir pats projektas buvo parduotas šio forumo nariui - Lukas - progresas sustojo ir galima sakyti, jog visos viltys projektui atsidaryti išblėso. Prieš porą savaičių gavau laišką iš pyro, su situacijos detalėmis ir paaiškinimais, ko pasekoje neturėdamas kitos išeities buvau priverstas prisidėti prie šio "projekto", jeigu jį galima išvis po kolkas taip pavadinti ir tęsti pradėtus darbus. :)

 

Šiandien norėčiau parodyti dalelę to, kas laukia ir kas bus - įgūdžių sistema ir klasių įvairovė. Norėdami labiau balanced gameplay, nusprendėme neįvelti mūsų vietinės valiutos už kurias šioje srityje būtų galima įsigyti papildomų įgūdžio taškų ar kt. bonusų - viskas bus įgijama žaidžiant :) Sisteminius darbus viliuosi pristatyti kas savaitę, jog matytumėte progresą ir vėl buvęs 'fan base' galėtų plėstis.

 

Na, o dabar - įgūdžių sistema. Stengiausi imti kuo didesnę įvairovę galimų įgūdžių, bet neperspausti ir nepadaryti ORPG kopijos. Įgūdžio taškas yra gaunamas pakilus lygiui, lygis kyla surinkus pakankamai patirties taškų, o patirties taškai gaunami iš įvygdytų pagrindinių bei šalutinių misijų, žudant NPC zombius ar randant rare/very rare/extreme loot'ą. Nenorėdamas per daug spoilinti iš paminėtų sistemų informacijos šiuo metu daugiau nebus, duodu laisvę fantazijai.

♦♦ Sveikata, tai vienas iš svarbiausių stat'ų. Žaidėjas tik užsiregistravęs turės maximum 50 gyvybės taškų, ko pasekoje pradžia turėtų būti sunki dėl pavojų supančių aplinką. Kiekvienas +1 taškas prie sveikatos įgudžio pridės papildomus galimus maksimalių 10 gyvybės taškų, t.y 2 sveikatos taškai = maksimalių 70 gyvybės taškų. Gyvybės taškus galima atsistatyti naudojant tam tikrus daiktus ir jie atstato tik tam tikrą kiekį. Geresnis daiktas - daugiau atsigydysite. ( medkit - 100% ; bandage - 20% ir kt. )

♦♦ Ištvermė, tai jūsų gyvybinis 'variklis', kuris leidžia jums ilgiau išbūti po vandeniu ar ilgiau bėgti nepavargus. Planuose buvo padaryti, jog užmaxinta ištvermė leistų greičiau bėgti, bet planai lieka planais. Taip pogi nuo 3 ištvermės lygio jūsų alkio ir troškulio rodmenys kris 4% ( 4 lygyje - 6% ) lėčiau.

♦♦ Taiklumas, jug nevisi sugebame puikiai šaudyti? Yra didžiulė tikimybė, jog esant nulinio lygio taiklumui jus nepataikysite į taikinį ir nepadarysite jam žalos. Kiekvienas taškas yra svarbus, kadangi kuo didesnis taiklumo lygis - tuo taikliau šaudysite ir darysite daugiau žalos. ( 5 lygyje yra 1% nepataikyti į taikinį ir darote 2x žalą, kokią darydavote ankščiau )

♦♦ Jėga, nesvarbu ar jūs realybėje mafijozas ar sporto treneris, žaidime taip pat yra svarbu daryti žalą iš paprastų melee ginklų ar paprasčiausiai iš kumščių. Kadangi serveryje ginklai yra labai retas dalykas, svarbu būti stipriam iš išorės. Turiu planų pabandyti įgyvendinti tai, jog 5 lygio jėga atsispindėtų žaidime, t.y. žmogus atrodytų iš ties stiprus išoriškai ( objektų bei retexturų pagalba ), bet tai yra nukelta į nulinio svarbumo darbų sarašą.

Palieku keletą foto iš taiklumo debug'o ir paprasto vizualaus vaizdo - http://imgur.com/a/K37VN

 

 

Ir pabaigai - klasės. Iš viso jų yra 5: Pilotas, Atletas, Mechanikas, Medikas ir K.A.C.C specialist( restricted ). Kiekviena iš šių klasių turi savų privalumų ir neturint savo grupuotėje bent jau 1 iš šių - bus labai sunku. Visi iš jų turi skirtingą starter-pack'ą( pirmą kartą užsiregistravus ir atsiradus ) ir skirtingus gabumus.

 

♦♦ Medikas - klasė galinti pagydyti su daiktais 2x daugiau, negu paprastas žaidėjas. Daleiskime jeigu bandage atgydo 20% paprastam žaidėjui, medikas galės atgydyti 40% ir t.t. Taip pogi turiu minčių ateity padaryti, jog medikai galėtų gamintis skirtingus gydymui item'us iš scrap loot'o ( žolelės ir kt. ) bei galbūt power-up gėrimus ( didesnė reakcija, didesnis HP regen ir kt. )

♦♦ Mechanikas - vienintėlė klasė galinti pilnai pataisyti mašiną ir mechanikas visada gauna tool box'ą vos tik atsiradus. Kadangi tool box yra įtrauktas į rare drop loot'ą, ši klasė yra tikras išsigelbėjimas. 

♦♦ Pilotas - vienintelė klasė galinti pilotuoti visų tipų lėktuvus, pradedant nuo maverick ir baigiant ties hunter. Taip pat pilotas atsiradęs iškart gauna su savim žemėlapį, kuris yra įtrauktas į very rare loot drop'ą.

♦♦ Atletas - atsiranda iškarto su 5 lygio ištvermę ir automatiškai gauna basebat'ą/shovel'į arba knife.

♦♦ K.A.C.C Specialist - tai uždrausta klasė, kurią gaus tik beta testuotojai/subscriberiai arba projekto veteranai. Ši klasė yra surišta su visa pagrindinių misijų linija, turės kelias tik jiems skirtas antrines misijas. Atsiradę iškarto gauna žemėlapį, 10% šarvų ir colt'ą su 12 kulkų.

 

Na, o kolkas tiek. Sekančiame atnaujinime žadu parodyti video iš serverio mappingo bei zombių funkcionavimo. Kadangi zombius yra begalo sunku susinchronizuoti, turėsiu paplušėti ties custom map convertinimu ir naudoti zmap'ą :)

Taip pogi didelį dėkui tariu Stonniui, Dan'ui, Perfection( sa-mp.com ) už įspūdingus map darbus. Kad ir kas jūs bebūtumėt - nebūsit užmiršti!

Redaguota , nario Architektas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Taip pat šioks toks spoiler'is - 9797e0ebe35a430ebb07017577733709.png 

NPC botai ( ne zombiai ), kurie atliks labai didelę rolę žaidime ( trade'inimas, misijų paskirimas, pirkimai/pardavimai ir kt. )

Sekančioje temoje išvyste video apie juos, jų funkcionavimą ir žinoma - zombius ;)

Redaguota , nario Architektas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...
  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2590 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...