Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Naršyklinis žaidimas - backwoods.lt (BETA)


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2814 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Man tai asmeniskai dizainas baisus:) grafika medinė, paveiksliukai vieni.. 

Na taip yra kadangi dirbu vienas, prie projekto neprisideda jokie grafinės srities specialistai, o pats toje srityje išmanau tik minimaliai. Manau netolimoje ateityje rasiu sprendimą grafinėms kliūtims likviduoti. 

 

Startinėje versijoje tvirtovės sistema atrodys maždaug taip: 

659e887b676996bf6ccc79f81073621a25.png

Redaguota , nario Confucius
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na taip yra kadangi dirbu vienas, prie projekto neprisideda jokie grafinės srities specialistai, o pats toje srityje išmanau tik minimaliai. Manau netolimoje ateityje rasiu sprendimą grafinėms kliūtims likviduoti. 

 

Startinėje versijoje tvirtovės sistema atrodys maždaug taip: 

659e887b676996bf6ccc79f81073621a25.png

O kodėl nesusiradus žmogaus, kuris užsiimtu grafika ir norėtų tau padėti? Manau tikrai atsirastų bent vienas :). Aišku ne už dyką, bet tikrai susitartumėt :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O kodėl nesusiradus žmogaus, kuris užsiimtu grafika ir norėtų tau padėti? Manau tikrai atsirastų bent vienas :). Aišku ne už dyką, bet tikrai susitartumėt :)

Sunku surasti žmogų kuris galėtu tiekti tokio lygio paslaugas (turiu omenį kokio man reikia). Bet kaip jau minėjau tai pirmasis mano darbas, ir nesitikiu pripažinimo - tiesiog siekiu įsiterpti į šios kategorijos rinką, apžvelgti konkurencijos principus. Tikiuosi netolimoje ateityje perkelti savo galimybių ribas į aukštesnį lygmenį. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Galiu pasakyt kad pats geriausias narsyklinis zaidimas man paciam Empires goodgames tad reiktu is jo pasitelkt daug minciu.

Na kol kas tvarkausi su tuo kas jau padaryta, na o po startavimo žaidimas tobulės tą kryptimi kokia nuves žaidėjai. 

 

Paskelbta paleidimo data: http://backwoods.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na jau galima išbandyti BETA versiją. Kviečiu visus į testavimą. Užsiregistravę ir išbandę demonstracinę versija būtinai palikite atsiliepimą, tai padaryti galėsite pagrindiniame naujienų puslapyje - toje pačioje vietoje galite rašyti dėl klaidų, pasiūlymų.


 


http://backwoods.lt


Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pirmas dalykas: parašiau ilgą teksta, kas yra negerai, bet puslapyje yra "auto refresh", kas minutę. Tad puslapis persikrovė ir visas mano ilgas tekstas nuėjo velniop. Teks rašyti antrą kartą, bet kadangi vėl viskas gali nueit velniop, jeigu nespėsiu per minutę, todėl rašau čia. Bet šitą vietą irgi Jums reikėtų sutvarkyti.

 

Antra: kai ateina momentas pasirinkti rasę yra sumaišyti tekstai, po diedu su lazda parašyta, kad jam patinka artimos kovos, po diedu su kumščiais, kad tolimos. Norėjau pasirinkti rasę, kam patinka artimos, tad pasitikėjimas tekstu įtakojo, jog visgi pasirinkau ne tą, ką norėjau.

 

Trečia: nepaskaičiau "kaip žaisti" ir nuėjau tiesiai "kovoti", pirmą kovą pralaimėjau ir čia mano žaidimas iškarto pasibaigia. Nes pralaimėjau kova, praradau aukso, todėl galėjau nusipirkti tik 2 daiktus, o to nepakanka, kad ir susidėjus "points" ant gynybos/puolimo bei tuos 2 daiktus būtų pakankamai didelis reitingas nugalėti lengviausią monstrą. Tai reiškia, kad ir norėdamas toliau tęsti žaidimą esu pasmerktas pralošti visas ateinančias kovas, tad ir žaisti prasmės nebelieka.

 

Tad sutvarkykite šituos dalykus, ypatingai trečia. 

 

Kiti pastebėjimai: reikia mažo reitingo monstro, kurį būtų galima nugalėti, kad ir su tusčiu inventoriumi, nes nesamonė, jog ateini į žaidimą, daug nesigilini, o iškart pralaimi. Pralaimėti niekam nepatinka, atbaidys tai žaidėjus.

 

Turite 2 registruotus žaidėjus ir jau didžiausiomis raidėmis "PREMIUM", parama. Nejuokaukit tokiais dalykais, kad projektas dar vaikščiot neišmoko, o čia apie pelną kažkokį jau šnekama. Tai parodo labai magėjišką lygį. Sukurk ar ref programą, ar kažkokį kitą paskatinimą, kaip žmones kviestu kitus žmones ir už tai būtų apdovanoti, o ne "pirk pirk pirk". 

 

Na o šiaip didžiausios Jums sėkmės, visada malonu matyti, kai lietuviai kažką stengiasi sukurti unikalaus. Dar belekiek sunkaus darbo Jūsų laukia, tikiuosi, jog atkaklumo bei noro Jums nepritrūks! ;)

 

Papildyta:

 

Kadangi jau pradėjau čia spaudeliot norėdamas tau pagelbėti, tai rašau toliau: 

 

Klaida: Dėl pralaimėtų kovų yra likę 5 aukso, bet aš ir toliau sėkmingai jas visas pralaimiu, man rašo "pralaimėjai, praradai 17 aukso, negavai xp". Bet aš ir toliau turiu tuos pačius 5 aukso, nors jau 3 kartus iš manęs buvo atimta po 17 aukso. 

 

Klaida: pirmą kartą kovojant prieš monstrą sunaudojau 50proc energijos, antrą kartą taip pat. Trečią kartą teturėjau 18proc energijos, o kadangi pirmus 2 kartus reikėjo 50proc, galvojau, jog išmes error'ą, kad turiu per mažai energijos, bet neišmetė. Kiekvienai kovai užtenka tiek energijos, kiek turi ir nesvarbu ar tai būtų 50proc ar 10proc. 

 

Patarimas: kad nelaimėjus kovos negaunama aukso, tai pagal logika teisinga, tave sumušė, tu pinigų nepaėmei. Bet kodėl už pralaimėtą kovą neduoti patirties? Žinoma, ne tiek daug, kiek laimėjus, bet kažkoks ale paguodos XP turėtų būti, ypač, jeigu tu pralaimi "per plauką", t.y. reitingai nesiskiria ženkliai. Aišku, jeigu tu būdamas mažo reitingo, kovoji prieš stipriausią ir pralaimi, tada tas XP turėtų būti išvis niekinis arba jo nebūti.

 

Patarimas: šiuo metu tau sunkiausia priversti žaidėjus užsiregistruoti, o jeigu jie tai padaro tampa dar sunkiau juos išlaikyti. Pagal tavo sumanyma sumušti monstrą kainuoja 50proc energijos, kad tiek atsikrautų, kiek laiko reikia? 10, 20minuciu? Jeigu ne daugiau. Tad pažiūrėk tai iš žaidėjo pusės: ok, aš užsireginau, ok, aš lošiu. Po 2min darbo, apsižvalgymo ir poros užpultų monstrų  man vėl reikės laukti minimum 30 minučių, kad nuspausčiau vėl tuos porą mygtuku? Išjungiu iškart žaidimą, jis manęs visai neužlaiko, nes ten nėra kas veikt. Turi kažką su šita vieta daryti. 

Redaguota , nario Laipsnis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nežinau, kokia Tavo vizija Konfucijau, bet aš netikiu, jog tu tikrai nori, kad žaidėjai savaitę muštų vištą ir daugiau nieko neveiktu. Jeigu aš teisus, tai tau laaabai reikia balansuoti visą žaidimo veiksmą. 

 

Dabar situacija yra tokia: tu prisijungęs į žaidimą gali sumušti 3 vištas(28 energijos x 3), gauti už tai 51 aukso. Tada sekančią vištą mušti galėsi po 28minučių(nes 1 energija - 1 minutė). Arba gali nusipirkti energijos už 12 aukso - 20 energijos, reiškias nusipirkti tiek energijos, jog užtektų sumušti vištą tau kainuos maždaug 18 aukso. Kaip minėjau už vištą gauni 17 aukso, reiškias plius minus lieki ant savų. Jeigu lieki ant savų, tai yra tavo aukso atsargos nedidėja, ką tu gali veikti toliau? Ogi nieko. Visos tavo aukso atsargos didės tik tuomet, kai energija atsistatys pati, o tai vyksta velniškai lėtai. Prireiks laaabai daug laiko, kad sutaupytum 500 aukso, kad galėtum nusipirkti tvirtovę, rodos, ją nusipirkus žaidimas turėtų pasidaryti įdomesnis? Deja, bet ne. Bėda yra tame, jog turint tvirtovę ir norint joje statyti pastatus reikalingi resursai: molis, gelezis, medis. Kaip ir viskas aišku, pirma stataisi resursų laukus iš kurių gauni tuos resursus, o tuomet po truputį stataisi tuos pastatus, bet bėda yra tame, kad pvz pasistatyti medžio gamykla tau kainuos 1170 resursų! Iš kur tau jų tiek gauti, kai tau niekas jų negamina? Yra išeitis, gali nusipirkti resursų: 10 bet kokios rūšies resursų - 100 aukso. Reiškias surinkti 1170 resursų tau prireiks 11700 aukso. Ir čia mes tik kalbam apie vieną iš resursų, norint, kad gamintųsi ir medis, ir molis, ir gelėžis reiktų x3 daugiau aukso. 11700 x 3 = 35100 aukso. 

 

Tarkime tu neperki energijos, nes nori sutaupyti aukso, kurio tau milžiniškos sumos reikia, per 30min gali sumušti 1 vištą, tai yra 17 goldo, reiškias per 24 valandas gali sumušti 48 vištas, kas yra 48 x 17 = 816. Išeina 35100 / 816 = 43 paras non stop turi mušti vištas, kad žaidimas pasidarytu nors čiut čiut įdomesnis ir tavo tvirtovė pradėtų funkcionuoti, t.y. turėtum iš kur statytis pastatus..

 

Išvada: energija atsistatinėja per lėtai arba kovos kainuoja per daug energijos. Aukso yra duodama per mažai arba resursų kainos yra ženkliai per didelės.

 

Kitas dalykas: visur čia miniu vištas.. Ogi todėl, kad monstrų stiprumas, kiek reikia energijos juos sumušti ir koks yra už tai atlygis gaunamas vėlgi baisiai nesubalansuota. Nesvarbu ar tu esi 1lvl ar 10 lvl tau visvien labiausiai apsimokės mušti vištas, nes geriausias energijos/aukso/patirties/laiko santykis. O tai yra velniškai monotoniška, nuobodu ir nelogiška, darausi stipresnis, bet naudos iš to man nėr? tai kokia tada esmė? 

 

Tiek pastebėjimų šiam kartui,

 

Sėkmės darbuojantis! ;)

 

 

PAPILDYTA:

 

Pasiekus 6 lygį žaidime galima keliauti į kita vietovę, bėda tame, jog ten nukeliavus ir pamačius, jog esi per silpnas, t.y. negali sumušti nei vieno toje vietoje esančio monstro, tau neleidžia grįžti, tad žaidimas iškarto pasibaigia, taip nutiko ir man. 

 

Klaida: Konfucijau, kaip suprantu, pasikeitei profilį, iš Admin į tokį patį Admin tik nick'as parašytas raudonomis raidėmis, bėda tame, jog dabar paspaudžius ant tavo seno nick'o Admin nespalvotai išmeta, kad toks gavėjas neegzistuoja. Nuėjus į naujojį tavo accounto profili ir paspaudus siųsti žinutę vietoj gavėjo slapyvardis automatiškai būna parašyta <font color=, vietoj šitos nesamonės įrašius Admin vėl meta, kad toks gavėjas neegzistuoja. Bandant rašyti žaidime dėl klaidų/pasiūlymų ir t.t. ir išsiuntus laiška vėl išmeta pranešimą, kad toks gavėjas neegzistuoja. Susitvarkyk nick'ą :) 

 

Patarimas: yra įprasta, kad tokio tipo žaidimuose pakilus lygiui pilnai atsinaujina gyvybės/energija, kažkaip prie to tikrai visi pripratę ir nieko blogo tame nematau, tad būtų malonu ir čia tai pamatyti.

 

Patarimas: būtent dabar negaliu to patestuoti, nes esu įstrigęs, gal jau pakeitei. Jeigu mano lygis kyla, aš užsidedu vis geresnius daiktus, užsidedu point'us ant gynybos ir t.t. Kaip ir logiška, kad darausi stipresnis. Bet kovodamas prieš tuos pačius monstrus būdamas tiek 1lvl, tiek 10lvl prarandu tiek pat gyvybių, kas jau nelabai logiška. Tai būtų gerai, jog ta gynyba darytu savo darbą, mane gintų ir prarastume mažiau HP. 

Redaguota , nario Laipsnis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Žaidimas su kiekviena diena vis labiau progresuoja ir darosi tobulesnis. Atsižvelgiu į visus žaidėjų pasiūlymus, bei klaidų pranešimus. Jei norite prisidėti prie demonstracinės versijos testavimo, tobulinimo galite prisijungti ir užsiregistruoti http://s1.backwoods.lt

 

Naujausias darbas yra atnaujinta kovų sistema (perrašyta nuo pagrindų):

 

f4eed3686e110b89a5b6e6f91037ad0c835.pnge2a9c1bf6db4c9f7552c638c55d48a2b539.png

Redaguota , nario Confucius
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2814 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...