Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pagalbos] Del OnPlayerDeadh


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3057 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, susiduriau su tokia idomia problema, kiek ziurejau i kiturs skriptus nieko kaip ir nesikeicia, bet man jis neveikia, mirstu ir atsirandu tj vietoj kur miriau, ir dar gaunu money is kazkur :o

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
	
	

	if( killerid == INVALID_PLAYER_ID )
	{
	    		GameTextForPlayer(playerid,"Suzeistas",2000,5);
			    SetSpawnInfo( playerid, GetPlayerTeam( playerid ), GetPlayerSkin( playerid ), 1173.4159,-1323.2581,15.3921,270.5858,0,0,0,0,0,0);
			    GivePlayerMoney(playerid, -100);
           	    return 1;
           	}
    

	return 1;
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Gal pavizdeli koki galima, nes bandziau

New suzeistas[MAX_PLAYERS];

Onplayerspawn visas tas kodas

Ir

Onplayerdeath

Suzeistas[playerid] == 1;

Jei supratai tai ok?, bet man vistiek neveikia....

 

Sakykim viršui GameMode:

new 
	bool:mires[ MAX_PLAYERS ];

OnPlayerDeath 'mires' priskiri true reikšmę:

mires[ playerid ] = true;

OnPlayerSpawn tikrink ar yra miręs(tikrinimą dėk pačiam viršui OnPlayerSpawn callback'e):

if( mires[ playerid ] )
{
	<...>
	mires[ playerid ] = false;
	return;
}
Redaguota , nario Jimmy.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pabandysiu, bet paziurejus i grp koda ten nera priskirtos jokios reiksmes.

 

GRP GameMode'ą pask. kartą esu atsidaręs prieš gerus 2-3 metus, tikrai nežinau kaip ten yra, tačiau gal būt jie ne mirus priskiria kintamąjį, o gal kai jungiasi turi kokį kintamąjį, kuris vėliau virsta į false.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį


new bool:numires[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

if(numires[playerid]){

//your stuff

numires[playerid] = false;

}

}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

{

if( killerid == INVALID_PLAYER_ID )

{

GameTextForPlayer(playerid,"Suzeistas",2000,5);

SetSpawnInfo( playerid, GetPlayerTeam( playerid ), GetPlayerSkin( playerid ), 1173.4159,-1323.2581,15.3921,270.5858,0,0,0,0,0,0);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

numires[playerid] = true;

return 1;

}

return 1;

}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3057 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...