Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Pagalbos su skriptu


eAdidas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3236 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki visi. Gal galit numest kokį kodą kad vartai atsidarytu bet reikėtu ne taip kad vartai į žemę sulystu ir fsio. Reikia kad atsidarytu kaip ir tikram gyvęnime :). Kad man reikėtu tiesiog kordinates pakeist. Ir pasakykit kur kelt ta visa koda su kordinatem ir t.t. Atsidekosiu +rep


Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

sukūrk kintamajį tarkim 

new vartai;

ir dar vieną vartų atidarymui 

new bool:vartaiopen;

viršuje gamemodo šituos kintamuosius dėk.

 

Po 

public OnGameModeInit()

callbacku rašyk 

vartai = CreateObject(....); // vartai cia turi buti arba CreateDynamicObject, kaip tau geriau.

Padarysiu su mygtuku, bet taspats galioja ir komandai tik kad turėtum pradėti kitaip.

Susirask 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)

ir žemiau rašyk.

if ( newkeys == KEY_YES )
{
	if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0 , Vartų koordinatės ) )
	{
		if( !vartaiopen	)
		{
			MoveDynamicObject( vartai, Atidarytu vartu koordinates, vartų atidarymo greitis );//Jeigu vartus sukūrei su CreateObject šita eilutė turėtu būti MoveObject.
			vartaiopen = true;
		}
		else
		{
			MoveDynamicObject( vartai, Uzdarytu vartu koordinates, vartų uždarymo greitis );//Šitai irgi taspats jeigu CreateObject tai MoveObject
			vartaiopen = false;
		}
			return 1;
	}
}

Tikiuos gerai, jei kas rašyk.

Redaguota , nario SCmindė
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

sukūrk kintamajį tarkim 

new vartai;

ir dar vieną vartų atidarymui 

new bool:vartaiopen;

viršuje gamemodo šituos kintamuosius dėk.

 

Po 

public OnGameModeInit()

callbacku rašyk 

vartai = CreateObject(....); // vartai cia turi buti 

Padarysiu su mygtuku, bet taspats galioja ir komandai tik kad turėtum pradėti kitaip.

Susirask 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)

ir žemiau rašyk.

if ( newkeys == KEY_YES )
{
	if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0 , Vartų koordinatės ) )
	{
		if( !vartaiopen	)
		{
			MoveDynamicObject( vartai, Atidarytu vartu koordinates );
			vartaiopen = true;
		}
		else
		{
			MoveDynamicObject( vartai, Uzdarytu vartu koordinates );
			vartaiopen = false;
		}
			return 1;
	}
}

Tikiuos gerai, jei kas rašyk.

Dėja, negerai.

 

Atidžiau pažiūrėk:

 

  • CreateObject
  • MoveDynamicObject

Nieko nesako?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kurdamas vartus juos turi kurt su CreateDynamicObject... Genius

Gali kūrti vartus kaip nori, koks skyrtumas, tiesiog judinimo funkcija bus kitokia, nesuprantu bandei iš manęs kvaili padaryti, bet gavos atvirksčiai sory for party rockin ;/ 

 

Tiesiog dėl limituoto CreateObject naudojimo, patarčiau naudoti CreateDynamicObject.

Redaguota , nario SCmindė
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3236 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...