Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Serveris isijungia del kodo.


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3238 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, taigi sendien padariau siokia tokia sistema, kad kai zmogus mirsta, jam pasidaro timeris 20sec, ir skaiciuojas laikas ekrane, tipo gydomas. Na ir atrodo viskas ok, bet kai zmogus mirsta antra karta, nesvarbu ar tu ar kitas, serveris isijungia... Ir speju, kad ne del pacios sistemos, o del situ script. Ar gali taip but?

 

public Guli0(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LigonineTD);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LigonisTD);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LigonineslaikasTD);
    TogglePlayerControllable(playerid,true);
    KillTimer(AtgulejoLaikmatis[playerid]);
    playerDB[playerid][mire]=false;
}
 
playerDB[playerid][mire]=true; << sitas idetas po on player death, tam, kad padarytu, kaip mirusi.
 
if(playerDB[playerid][mire])
{
ApplyAnimation(playerid, "BEACH", "bather", 4.000000, 0, 1, 1, 1, -1);
TogglePlayerControllable(playerid,false);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LigonineTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LigonisTD);
    GuliLaikmatis20[playerid] = SetTimerEx("Guli20", 1000, false, "i", playerid);
    return 1;
}
 
Cia on player spawn. Tam, kad rodytu laika kai mirsta.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Taip nukillinu, va timeris if(playerDB[playerid][mire])

{
ApplyAnimation(playerid, "BEACH", "bather", 4.000000, 0, 1, 1, 1, -1);
TogglePlayerControllable(playerid,false);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LigonineTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LigonisTD);
    GuliLaikmatis20[playerid] = SetTimerEx("Guli20", 1000, false, "i", playerid);
    return 1;
}
 
Va eilute kur nukillinu 
 
public Guli20(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LigonineslaikasTD);
    GuliLaikmatis19[playerid] = SetTimerEx("Guli19", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(GuliLaikmatis20[playerid]);
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3238 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...