Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Permatomi objektai


haxelis

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4857 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, bandysiu aprašyti kaip padaryti, kad 0.3c versijoje nebūtų permatomi objektai. Taigi pradedam.

1. Atsisiuskite šitą pawn'o http://www.failai.lt/b1b5kcksuexs/pawno.zip.htm

2. Nueikite į filtercripts aplanką ir pažiūrėkite ar yra Objektai failas jai yra tai atsidarome jo .pwn faila ir tūrėtumėte matyti panašius tekstus:

#include 
#include 
#define FILTERSCRIPT
#define NO_PERSONAL_OBJECTS
#define OBJECT_BOUNDS 10000


public OnFilterScriptInit()
{


Object_Object();
new Dynamic;
Object_SetViewDistance(Dynamic,390);
//===============================Objektai=======================================
//Oro Uostas--------------------------------------------------------------------------
CreateObject(3749, -2129.83984375, 459.48330688477, 40, 0, 0, 90);
CreateObject(987, -2116, 453, 34.171875, 0, 0, 180);
CreateObject(987, -2096.0583496094, 485.66296386719, 34.171875, 0, 0, 270);
CreateObject(987, -2096.0583496094, 493.89190673828, 34.171875, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(987, -2107.7951660156, 494.02923583984, 34.171875, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -2119.6770019531, 494.02923583984, 34.171875, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -2129.0212402344, 494.02923583984, 34.172294616699, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -2129.2770996094, 482.20205688477, 34.171875, 0, 0, 90);
CreateObject(987, -2129.2770996094, 472.84515380859, 34.171875, 0, 0, 90);
CreateObject(987, -2129.2770996094, 466.77587890625, 34.171875, 0, 0, 90);
//------------------------------------------------------------------------------
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
   return 1;
}

Bet pas jus objektų gali būti ir daugiau.

3. Nukopijuojame visus objektus tai pagal mane būtų

//Oro Uostas--------------------------------------------------------------------------
CreateObject(3749, -2129.83984375, 459.48330688477, 40, 0, 0, 90);
CreateObject(987, -2116, 453, 34.171875, 0, 0, 180);
CreateObject(987, -2096.0583496094, 485.66296386719, 34.171875, 0, 0, 270);
CreateObject(987, -2096.0583496094, 493.89190673828, 34.171875, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(987, -2107.7951660156, 494.02923583984, 34.171875, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -2119.6770019531, 494.02923583984, 34.171875, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -2129.0212402344, 494.02923583984, 34.172294616699, 0, 0, 0);
CreateObject(987, -2129.2770996094, 482.20205688477, 34.171875, 0, 0, 90);
CreateObject(987, -2129.2770996094, 472.84515380859, 34.171875, 0, 0, 90);
CreateObject(987, -2129.2770996094, 466.77587890625, 34.171875, 0, 0, 90);

Tada atsidarome /gamemodes/data/init.txt ir tarp kitų objektų ikeliame tai ką nukopinome iš Objektai.pwn O jei nėra Objektai tai tiesiog to nedarykite o sekite toliau.

4. Jeigu jūsų Objektai.pwn faile bus žodelis Dynamic pvz:

CreateDynamicObject

tai būtinai nutriname Dynamic kad būtų

CreateObject

ir tik tuo atveju keliame į init.txt nes kaip komplinsit gamemod'ą mes error.

5. Nu gryžtame prie pawn'o. Taigi parsiųstą pawno keliame vietoj to kur yra(nes pas jus gali būti likęs senas pawn'o. Taigi keliame i ta gamemod;o folderį vietoj kito pawn'o (prieš tai buvusį pawn'o ištriname)

6. Įsijungiame pawno atsidarome savo gamemodo.pwn failą ir spaudžiame F5.

7. Tada su pawn'o programa nueinate į filtercripts aplanką ir iš naujo sukomplnat xObjects ir xStreamer. Jei jų nėra atsisiųskite http://www.failai.lt/q7cpxkwvgl8s/filterscripts.zip.htm ir įkelkite į filtercripts folderį ir tada komplinat.

8. Atsidarome server.cfg ir prie filerscripts gali būti parašyta Objektai tai tą žodį nutriname. Jei nėra prirašyta žodžių xStreamer ir xObjects tai prirašykite. Uždarykite server.cfg ir išsaugome.

9. Jungiam savo serverį ir manau objektai tūrėtų būti nepermatomi. Gal yra ir kitų būdu bet ką žinau tą sakau tad nepykit jei nieko nepavyks. Jei pagelbėjau gal galit +REP? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prirasyta daug bet nemanau, kad labai naudinga nes dazianusiai sreameriose buna va sitokie objektu tipai

{986, 704.5142, -475.0060, 17.0466, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 500.0},

o prirasius CreateObjeck mes daugybe error ir uzims daug laiko kol juos prirasysi. O jai nori, kad objektai nesibugintu tiesiog perkomplini sreamer i naujesni pawn ir nieko daugiau nereikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prirasyta daug bet nemanau, kad labai naudinga nes dazianusiai sreameriose buna va sitokie objektu tipai
{986, 704.5142, -475.0060, 17.0466, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 500.0},

o prirasius CreateObjeck mes daugybe error ir uzims daug laiko kol juos prirasysi. O jai nori, kad objektai nesibugintu tiesiog perkomplini sreamer i naujesni pawn ir nieko daugiau nereikia.

Jeigu viską teisingai susidėsi ir nemes tų errorų ::)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4857 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...