Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

(Script) [AntiDriveBy]


Straipsnis

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3356 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Po

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
 

Rašome:

if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) // nustatys ir keleiviu ir vairuotojui
{
new Ginklas[2];
GetPlayerWeaponData(playerid, 0, Ginklas[0], Ginklas[1]);
SetPlayerArmedWeapon(playerid, Ginklas[0]); // nustatys į kumštį
}

 

Dar darysiu temu su scriptinimu tikrai manau padesiu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Kur rašyti šitą?

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)

 

Prieš 

 

if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) // nustatys ir keleiviu ir vairuotojui

{

new Ginklas[2];

GetPlayerWeaponData(playerid, 0, Ginklas[0], Ginklas[1]);

SetPlayerArmedWeapon(playerid, Ginklas[0]); // nustatys į kumštį

}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kur rašyti šitą?

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)

Niekur šito rašyti nereikia, jis jau turėtų būti tavo kode kaip default callback'as.

 

Galutinis variantas turėtų atrodyti taip:

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
     if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
     {
          new Ginklas[2];
          GetPlayerWeaponData(playerid, 0, Ginklas[0], Ginklas[1]);
          SetPlayerArmedWeapon(playerid, Ginklas[0]);
     }
     return 1;
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Niekur šito rašyti nereikia, jis jau turėtų būti tavo kode kaip default callback'as.

 

Galutinis variantas turėtų atrodyti taip:

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
     if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
     {
          new Ginklas[2];
          GetPlayerWeaponData(playerid, 0, Ginklas[0], Ginklas[1]);
          SetPlayerArmedWeapon(playerid, Ginklas[0]);
     }
     return 1;
}

Copy paste iš 1 svetainės nereklamuose čia bet pradžia duosiu G**-S**P.*T   -REP

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3356 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...