Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3806 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, turiu šiokį tokį klausimą, kaip man čia reiktų pasidaryt, kad aš galėčiau namą parduoti "Serveriui" be ne asmeniui. 

 

COMMAND:n( playerid, params[] )
{
new
   idx,
   result[ 128 ];


  result = strtok( params, idx );


  if ( !result[ 0 ] )
{
SendClientMessage( playerid, LIGHTGREEN, "__________ Namų komandos __________" );
SendClientMessage( playerid, LIGHTGREEN, "/n pirkti, /n valdyti, /n vieta" );
return true;
}
else
{
   if ( !strcmp( result, "pirkti", true ) )
   {
for( new house = 1; house < maxhouses + 1; house++ )
{
   if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1, HouseInfo[house][pos][0], HouseInfo[house][pos][1], HouseInfo[house][pos][2] ) )
continue;


   if( HouseInfo[house][selling] )
{
       if( GetPVarInt( playerid, "pOHouse2" ) == 0 )
{
   if( GetPlayerMoneyA( playerid ) < HouseInfo[house][cost] )
{
SendClientMessage( playerid, WHITE, "[ > ]{FF7E7E} Atsiprašome, bet jums nepakanka pinigų!" );
return true;
}
HOUSE_BUY_DIALOG( playerid, house );
}
else
   SendClientMessage( playerid, WHITE, "[ > ]{FF7E7E} Atsiprašome, bet jūs nebegalite turėti daugiau namų!" );
   }
}
return true;
   }
else if ( !strcmp( result, "valdyti", true ) )
   {
   if( !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
{
  new houseid = GetPVarInt( playerid, "pHouse" );
   if( houseid != 0 && HouseInfo[houseid][owner] == pInfo[ playerid ][ pId ] ) {
    SetPVarInt( playerid, "pCHouse", houseid );
HOUSE_CONTROL( playerid );
return true;
   }
   for( new house = 1; house < maxhouses + 1; house++ )
{
   if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1, HouseInfo[house][pos][0], HouseInfo[house][pos][1], HouseInfo[house][pos][2] ) )
continue;
    if( HouseInfo[house][owner] == pInfo[ playerid ][ pId ] ) {
   SetPVarInt( playerid, "pCHouse", house );
HOUSE_CONTROL( playerid );
}
}
}
return true;
}
else if ( !strcmp( result, "vieta", true ) )
   {
    if( GPSt[ playerid ] )
{
ShowPlayerDialog( playerid, 800, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FFFFFF}GPS Pranešimai", "{D4F20C}GPS pranešimas,\n \n\
{FFFFFF}Jūs jau turite nustatęs {D4F20C}poziciją{FFFFFF}.\n\
Deaktvyuokite senają poziciją prieš ieškant naujos vietos", "Uždaryti", "" );
return true;
}
new
op1 = GetPVarInt( playerid, "pOHouse1" ),
op2 = GetPVarInt( playerid, "pOHouse2" );


if( op1 == 0 )
{
SendClientMessage( playerid, RED, "* Jūs neturite nei vieno namo!" );
   return true;
}
if( GetPVarInt( playerid, "pLastHouse" ) != op1)
   SetPVarInt( playerid, "pLastHouse", op1 );
else if( op2 != 0 )
   SetPVarInt( playerid, "pLastHouse", op2 );


new Float:x, Float:y, Float:z;
GetHousePosition( GetPVarInt( playerid, "pLastHouse" ), x, y, z );
SetPlayerMapIcon( playerid, 0, x, y, z, 31, 0, MAPICON_GLOBAL );
GPSt[ playerid ] = true;
return true;
   }
   return false;
}
}

gal iš šių script gabaliuko eitų kažką surašyti? 

 

  • ,

hah, lt-grp modas, neblogas šitas :D

Tiesiog pridėk komandą "parduoti", nustatyk namo informaciją taip, kad namo savininko nebūtų, atimk iš žaidėjo namą, duok jam dalį pinigų nuo kainos ir pakeisk 3dtextlabel.

prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Šiuo atveju, kai žaidėjas bus prie namo jam neis parduoti, nes tu panaudojai "continue" (gali būti, kad klystu, nes nenaudoju tokių dalykų). Daryk taip:

if( !IsPlayerInRangeOfPoint... ) return Send...."tu ne prie namo" );
prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Gerai, bandau dar rašyt.. :D

if ( !strcmp( result, "parduoti", true ) )
   {
for( new house = 0; house < maxhouses + 0; house++ )
{
   if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1, HouseInfo[house][pos][0], HouseInfo[house][pos][1], HouseInfo[house][pos][2]))
return SendClientMessage( playerid, WHITE, "[ > ]{FF7E7E} Atsiprašome, bet jūs ne prie savo namo!" );


   if( HouseInfo[house][owner] )
{
       if( GetPVarInt( playerid, "pOHouse2" ) == 1 )
{
  if( GivePlayerMoneyA( playerid ) < HouseInfo[house][cost] )
{
SendClientMessage( playerid, WHITE, "[ > ]{FF7E7E} Namas buvo sėkmingai parduotas!" );
return true;
}

Nu o kaip dabar?

if( GivePlayerMoneyA( playerid ) < HouseInfo[house][cost] )

Kas čia per nesąmonė? Tu tikrini ar duodi žaidėjui mažiau pinigų nei jo kaina. Visiškai logikos nėra čia tam kode.

Keisk į 

GivePlayerMoneyA( playerid, HouseInfo[house][cost] );
prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

O visą kitą kaip ir gerai kiek suprantu? :) reikia bandyt kelti į gm ir išbandyt

Namo neatimi ir nepakeiti 3dtextlabel. Žaidėjas gaus pinigus ir dar jam liks namas.

prieš 15 valandas(-ų), perestukinas maskatuoklis parašė:

koks skirtumas motyvuotas ar ne, paprasiau padaryt o uz tai repais atsiskaitysiu, kas gales tas pades. Neieskau motyvatoriu.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3806 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...