Peršokti į turinį

LOL :: Connection Error


J0VANI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3454 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

  • Parašė po 2 savaičių...

Na iš tikro negalvokit, kad būtinai pasitaisys ir veiks pavyzdžiui man neveikė tam tikra laika del interneto, bet visdelto duosiu kaip pataisyt jeigu nepades reiškias internetas kaltas.

1
Quote:

1. Go into (C:\Riot Games\League of Legends\RADS) and search for '.exe'
2. Find 'rads_user_kernal.exe' right-click and select 'Properties'
3. This will open a new window in that window go to 'Compatibility'
4. Make sure the box under 'Privilege Level' is checked as 'Run this as an Administrator'.

If you still get stuck do the below:

Go into this (C:\Riot Games\League of Legends\RADS\system) directory and delete 'rads_user_kernal.exe'

Extract this file into it (The file size is 1/2 a MB).
2
Quote:
Uninstall Pando Media Browser

To uninstall Pando Media Booster

Open the Start Menu.
Open the Control Panel.
Open "Add or Remove Programs." 
Select "Pando Media Booster."
Select "Uninstall/Remove" and follow the uninstall procedures.

3
Quote:
Consult this article on general patcher related issues. 

Below is a exert that needs correcting:

Reset ‘winsock’ through the Command Prompt:

Press the Windows Key + R
Type cmd (Run Command Prompt as Admin)
Press “Ok”
Type the following: netsh winsock reset
Hit Enter
Restart your computer
Re-launch League of Legends

For PVP.NET Kernal Not Responding simply 'Run as Administrator".

4
Quote:
For some people download and patching with HotSpotShield has been effective.
5
Quote:
If that fails consult the Wrenchman's ToolBox before continuing.

5
Go into your League of Legends folder in C:/Riot Games
Open up the "RADS" folder.
Open up the "Projects" folder.
Open up the "lol_air_client" folder.
Open up the "releases" folder.
Open up the folder that's in there. It changes every patch, but contains the same stuff.
Delete the two files named "S_OK" and "release manifest"
Open up the "deploy" folder.
Delete the "logs", "META-INF", "lol.properties", and "LoLClient.exe"
Restart your Patcher.
It will repatch the recent patch you had just downloaded.
Redaguota , nario mmAD
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3454 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...