Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[Skriptas] Mašinos valdymas su Y


Tomsiz123

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3735 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Gal kam pravers toks dalykėlis, pats aš besimokau tik tos pawn, tai atiduodu tokį simple darbelį, bet bent žaidime jis atrodo tvarkingai. Kaip kode jis atrodo manau atsiras kas nuspręs už mane. :D

 

http://pastebin.com/ixU9Z5yb

 

Nuotraukos:

 

http://www.part.lt/img/416c799d6803db5e8ed34d84c36dca4a802.png

http://www.part.lt/img/1b899b1f72da368e65d7dfc070c948f4479.png

http://www.part.lt/img/86d7f12c5d654e560782ab6b85c326b7196.png

http://www.part.lt/img/01a90c1544ddc8e69cd9ce85312b2f9f991.png

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Šaunu kad daliniesi :) beto Gražus spidometras gal ir tuo kadanors pasidalinsi? :)

 

 

kai duosi, numesk linka i az :D beje geras valdymas +rep

 

Prašom tas jūsų spidometras ;D, juokingas man jis, čia tik textdraw, kas norėsit susikoduosit. (kitiem pranešu - patį spidometrą galit matyti nuotraukose 'mašinos' valdymo)

new Text:SBox[ MAX_PLAYERS ], Text:SBox2[ MAX_PLAYERS ], Text:SMasina[ MAX_PLAYERS];
new Text:SBukle[ MAX_PLAYERS ], Text:SDegalai[ MAX_PLAYERS ], Text:SRida[ MAX_PLAYERS ];
new Text:SMasina1[ MAX_PLAYERS ], Text:SBukle1[ MAX_PLAYERS ], Text:SDegalai1[ MAX_PLAYERS ];
new Text:SRida1[ MAX_PLAYERS ], Text:SGreitis[ MAX_PLAYERS ], Text:SGreitis1[ MAX_PLAYERS ];
new Text:SSvies[ MAX_PLAYERS ], Text:SSvies1[ MAX_PLAYERS ], Text:SSvies2[ MAX_PLAYERS ];
new Text:SSvies3[ MAX_PLAYERS ], Text:SRibotuv[ MAX_PLAYERS ], Text:SDirz[ MAX_PLAYERS ];

    SBox[playerid] = TextDrawCreate(631.500000, 372.500000, "~y~usebox");
    TextDrawLetterSize(SBox[playerid], 0.000000, 6.391664);
    TextDrawTextSize(SBox[playerid], 425.000000, 0.000000);
    TextDrawAlignment(SBox[playerid], 1);
    TextDrawColor(SBox[playerid], 0);
    TextDrawUseBox(SBox[playerid], true);
    TextDrawBoxColor(SBox[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SBox[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SBox[playerid], 0);
    TextDrawFont(SBox[playerid], 1);

    SBox2[playerid] = TextDrawCreate(630.500000, 373.375000, "usebox");
    TextDrawLetterSize(SBox2[playerid], 0.000000, 6.180552);
    TextDrawTextSize(SBox2[playerid], 426.000000, 0.000000);
    TextDrawAlignment(SBox2[playerid], 1);
    TextDrawColor(SBox2[playerid], 65535);
    TextDrawUseBox(SBox2[playerid], true);
    TextDrawBoxColor(SBox2[playerid], 1638655);
    TextDrawSetShadow(SBox2[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SBox2[playerid], 0);
    TextDrawBackgroundColor(SBox2[playerid], 65535);
    TextDrawFont(SBox2[playerid], 0);

    SMasina[playerid] = TextDrawCreate(432.500000, 375.375000, "~b~Masina:");
    TextDrawLetterSize(SMasina[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SMasina[playerid], 1);
    TextDrawColor(SMasina[playerid], -5963521);
    TextDrawSetShadow(SMasina[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SMasina[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SMasina[playerid], 51);
    TextDrawFont(SMasina[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SMasina[playerid], 1);

    SBukle[playerid] = TextDrawCreate(432.500000, 388.937500, "~b~Bukle:");
    TextDrawLetterSize(SBukle[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SBukle[playerid], 1);
    TextDrawColor(SBukle[playerid], -5963521);
    TextDrawSetShadow(SBukle[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SBukle[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SBukle[playerid], 51);
    TextDrawFont(SBukle[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SBukle[playerid], 1);

    SDegalai[playerid] = TextDrawCreate(433.000000, 402.500000, "~b~Degalai:");
    TextDrawLetterSize(SDegalai[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SDegalai[playerid], 1);
    TextDrawColor(SDegalai[playerid], -5963521);
    TextDrawSetShadow(SDegalai[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SDegalai[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SDegalai[playerid], 51);
    TextDrawFont(SDegalai[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SDegalai[playerid], 1);

    SRida[playerid] = TextDrawCreate(433.000000, 415.625000, "~b~Rida:");
    TextDrawLetterSize(SRida[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SRida[playerid], 1);
    TextDrawColor(SRida[playerid], -5963521);
    TextDrawSetShadow(SRida[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SRida[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SRida[playerid], 51);
    TextDrawFont(SRida[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SRida[playerid], 1);

    SMasina1[playerid] = TextDrawCreate(483.000000, 375.375000, "Infernus");
    TextDrawLetterSize(SMasina1[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SMasina1[playerid], 1);
    TextDrawColor(SMasina1[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SMasina1[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SMasina1[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SMasina1[playerid], 51);
    TextDrawFont(SMasina1[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SMasina1[playerid], 1);

    SBukle1[playerid] = TextDrawCreate(475.500000, 388.937500, "1000");
    TextDrawLetterSize(SBukle1[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SBukle1[playerid], 1);
    TextDrawColor(SBukle1[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SBukle1[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SBukle1[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SBukle1[playerid], 51);
    TextDrawFont(SBukle1[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SBukle1[playerid], 1);

    SDegalai1[playerid] = TextDrawCreate(491.000000, 402.500000, "60 L");
    TextDrawLetterSize(SDegalai1[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SDegalai1[playerid], 1);
    TextDrawColor(SDegalai1[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SDegalai1[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SDegalai1[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SDegalai1[playerid], 51);
    TextDrawFont(SDegalai1[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SDegalai1[playerid], 1);

    SRida1[playerid] = TextDrawCreate(466.500000, 415.625000, "10.5 km");
    TextDrawLetterSize(SRida1[playerid], 0.289999, 1.070000);
    TextDrawAlignment(SRida1[playerid], 1);
    TextDrawColor(SRida1[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SRida1[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SRida1[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SRida1[playerid], 51);
    TextDrawFont(SRida1[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SRida1[playerid], 1);

    SGreitis[playerid] = TextDrawCreate(541.000000, 406.000000, "~b~km/h");
    TextDrawLetterSize(SGreitis[playerid], 0.644999, 2.024374);
    TextDrawAlignment(SGreitis[playerid], 1);
    TextDrawColor(SGreitis[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SGreitis[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SGreitis[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SGreitis[playerid], 51);
    TextDrawFont(SGreitis[playerid], 3);
    TextDrawSetProportional(SGreitis[playerid], 1);

    SGreitis1[playerid] = TextDrawCreate(545.000000, 381.500000, "100");
    TextDrawLetterSize(SGreitis1[playerid], 0.722998, 2.518748);
    TextDrawAlignment(SGreitis1[playerid], 1);
    TextDrawColor(SGreitis1[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SGreitis1[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SGreitis1[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SGreitis1[playerid], 51);
    TextDrawFont(SGreitis1[playerid], 3);
    TextDrawSetProportional(SGreitis1[playerid], 1);

    SSvies[playerid] = TextDrawCreate(600.000000, 373.625000, "-");
    TextDrawLetterSize(SSvies[playerid], 0.449999, 1.600000);
    TextDrawAlignment(SSvies[playerid], 1);
    TextDrawColor(SSvies[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SSvies[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SSvies[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SSvies[playerid], 51);
    TextDrawFont(SSvies[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SSvies[playerid], 1);

    SSvies1[playerid] = TextDrawCreate(600.000000, 376.687500, "-");
    TextDrawLetterSize(SSvies1[playerid], 0.449999, 1.600000);
    TextDrawAlignment(SSvies1[playerid], 1);
    TextDrawColor(SSvies1[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SSvies1[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SSvies1[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SSvies1[playerid], 51);
    TextDrawFont(SSvies1[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SSvies1[playerid], 1);

    SSvies2[playerid] = TextDrawCreate(600.000000, 379.750000, "-");
    TextDrawLetterSize(SSvies2[playerid], 0.449999, 1.600000);
    TextDrawAlignment(SSvies2[playerid], 1);
    TextDrawColor(SSvies2[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SSvies2[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SSvies2[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SSvies2[playerid], 51);
    TextDrawFont(SSvies2[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SSvies2[playerid], 1);

    SSvies3[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 376.250000, "D");
    TextDrawLetterSize(SSvies3[playerid], 0.526498, 1.639374);
    TextDrawAlignment(SSvies3[playerid], 1);
    TextDrawColor(SSvies3[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SSvies3[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SSvies3[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SSvies3[playerid], 51);
    TextDrawFont(SSvies3[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SSvies3[playerid], 1);

    SRibotuv[playerid] = TextDrawCreate(602.500000, 390.687500, "R");
    TextDrawLetterSize(SRibotuv[playerid], 0.595498, 1.888749);
    TextDrawAlignment(SRibotuv[playerid], 1);
    TextDrawColor(SRibotuv[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SRibotuv[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SRibotuv[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SRibotuv[playerid], 51);
    TextDrawFont(SRibotuv[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SRibotuv[playerid], 1);

    SDirz[playerid] = TextDrawCreate(602.000000, 407.750000, "//");
    TextDrawLetterSize(SDirz[playerid], 0.449999, 1.600000);
    TextDrawAlignment(SDirz[playerid], 1);
    TextDrawColor(SDirz[playerid], -1);
    TextDrawSetShadow(SDirz[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(SDirz[playerid], 1);
    TextDrawBackgroundColor(SDirz[playerid], 51);
    TextDrawFont(SDirz[playerid], 2);
    TextDrawSetProportional(SDirz[playerid], 1);
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...
  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3735 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...