Gungas

Far Cry 2 apžvalga.

Recommended Posts

52879382.jpg

Iš tropinių džiunglių į neapsakomas Afrikos platybes persikelia Ubisoft Montreal kūrinys Far Cry 2, kuriame mes galėsime laisvai klajoti po visą teritoriją, naikinant priešus.

Praėjo maždaug keturi metai, kai buvo užsiminta apie Far Cry 2 kūrimą. „Kai pasirodė Far Cry asmeniniams kompiuteriams, mes iš karto pagalvojome apie Far Cry 2“ sakė Klintas Hokingas, žaidimo meno direktorius. „Mes norėjome daryti next-gen Far Cry asmeniniams kompiuteriams ir mes žinojome, kad naujajam žaidimui netiks Tropikų miškas, nes tai žaidėjams jau atsibostų... Tikrąją to žodžio prasme“. Pirmiausiai mūsų komandai reikėjo apsispręsti kokia vietovę reikia atvaizduoti Far Cry 2 žaidime. Pirmiausiai į mūsų galva šovė mintis, kad tai galėtu vykti Džiunglių salose, po to daugiau nukrypome į mokslinę fantaziją: povandeninį miestą, apie tokias vietoves mes grynai galvojome dėl to, kad žaidėjui būtų tą vietovė neįprasta. Dar buvo minčių ir apie Arktį, bet visą komandą buvo prieš, nes nenorėjo kurti žaidimo su sniegu. Bet galų galiausiai mes įsirinkome Afriką.

Dabar plačiau apie žaidimą:

Afrikos vietoves, naujam gyvenimui prikėlė Ubisoft‘o Montreali‘o šedevras: Dunia (iš vienos Afrikos genčių tarmės, tai reiškia pasaulis) variklis. Kadangi komandą norėjo susikoncentruoti ties realistiškumų jie neįdėjo jokių mutantų, jokių specialiųjų galių kaip Far Cry Instincts žaidime.

Didelią įtaką Far Cry 2 žaidimui darys protingas Dirbtinis Intelektas, kurie dažniausiai stovi kaip manekenai, bet čia bus kitaip... Kūrėjų komanda sako, kad jie užprogramavo DI, kad jie galėtų ilsėtis, miegoti, pyktis tarpusavyje, valgyti, budėti gatvėse ar daryti kitus darbus. Kaip jau minėjau priešai naktį eis miegoti, tai reiškias, kad budės mažiau sargybinių, o tai yra geras metas juos...išžudyti . Per viena demonstracinę versiją buvo parodyta kaip žaidėjas pavagia jų (priešų) džipą, sargybiniai jį apšaudo ir po to patys pradeda vytis su kitų džipų, po didelių apšaudymų džipas greitai neteko galios, pasikeitė variklio garsas. Tad beliko neždintintis iš džipo ir stengtis išlikti gyvam.

O čia bus žymiai kitokia gyvybių sistema, nei įprastai. Čia žaidėjui reikės būti atidžiam ir po kovos reikėtų nepamiršti išsitraukti kulkų iš savo kūno, antraip jus galite užkrėsti žaista ir po truputį jį jus kankintų, būtumėte labai silpnas arba galite išvis mirti. Tai pat ir su šokinėjimais nuo uolų, kalnų, laiptų ar pan., Per greitai įsibėgėję ar iš aukštai šoksite, pasekmės gali būti labai didelės: rankos ar kojos ar kitų vietų išsinarinimas, ar patempimas. Tai pat nereikės juokauti su pjautynėmis žaistomis, jas dažniausiai reikės užsiūti, tai pat kaip ir drabužius.

Jei norėsite pasipildyti savo amunicijos atsargas, jums reikės iškęsti tikrą pragarą, nes jus turėsite eiti į patį priešų bazės centrą, kur surasite sprogmenų, benzino (ugniassvaidžiui), ir pačių šovinių ginklams, bet nesitikėkite, kad čia visados rasite reikiamų šovinių.

O šautuvai atitiktis visus realistiškumo standartus: užsikirtinės, reikės valyti, keisis ginklų šovimo garsas (jei jo neprižiūrėsite ar ilgai naudosite), ginklai jaus atmosferos pokyčius.

Tad čia negalėsite šaudyti kaip bepročiai

O visą augaliją, bus galimą sunaikinti, bet su laikų jį užaugs. Pagal vėjo kryptį plis ugnis, niekados nebus tokių pačių debesų, bus 24 valandų ciklas, aišku klaidžiojant 50 kvadratinių kilometrų plote keisis ir klimatas.

Tad galių pasakyti, kad tai bus realistiškiausias žaidimas iš FPS kategorijos, kuris savo grafika nenusileis, bet ko gero ir aplenks Crysis žaidimą. Neabejotinai žaidimas taps greitai išparduodamų žaidimų ir dar kartą įrodys Ubisoft žaidimų kokybę.

Apžvalgą parašiau pats.

Taip pat jei norėsit galėsiu parašyti ir kitų žaidimų apžvalgas :)

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Svečias
Ši tema yra užrakinta.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

  • eneba
  • eneba
  • eneba



  • SuperGames programele
  • SuperGames programele