Gungas

Narys
  • PraneÅ¡imų skaičius

    379
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  • Forumo eurai

    0 +Pervesti

Reputacijos taškai

0 Bus matyti ko vertas

1 sekėjas

Apie Gungas

  • Nario rangas
    Dažnas dalyvis (-ė)
  • Gimtadienis 1992.08.16

Profilio informacija

  • Miestas
    Å iauliai

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas.

  1. Gungas

    torrent.lt pakvietimai

    Sveiki Gal kas galėtų duoti torrent`o pakvietimą, labai, labai, labai būčiau dėkingas, pervesčiau pinigų ir užmesčiau rep`a. [email protected]
  2. Gungas

    Sveikinu pukysxxx!!!

    Aš ir sveikinu Linkiu daug Laimės, Pinigų, ir visko ko širdis geidžia. Aš irgi dovanoju 200LT
  3. Panašu, kad THQ leidėjai tikrai atsigauna. Du naujausi ir didžiausi THQ žaidimai 2009 metais turėtų būti šaudyklė Red Faction: Guerilla ir fantastinis veiksmo/nuotykių žaidimas Darksiders: Wrath of War. Nors dar negalima teigti, kad projektai sulauks didelės sėkmės, THQ jau numatė abiejų žaidimų tęsinius į ateitį. Investuotojų susirinkime THQ užsiminė, kad abu žaidimai greičiausiai bus baigti kompanijos fiskaliniais 2012 metais (kurie tęsias nuo 2011 balandžio 1 - osios iki 2012 metų kovo 31 dienos). Šiam laikotarpiui tikimasi paruošti ir naują vaidmenų žaidimą Warhammer 40,000 serijai. Taip pat manoma, kad kompanija imsis leisti dar vieną žaidimą vaikams, paremtą animacinių filmų kūrėjų Pixar licencija. THQ leidėjai pripažįsta, kad šis darbų sąrašas dar nėra galutinis. Galimas daiktas, kad vėliau jį papildys dar keli žaidimai, kurių kompanija kol kas neįvardija.
  4. Viena iš paskutinių naujienų, liečiančių THQ žaidimų leidėjus, jiems nebuvo palanki. Dar lapkritį kompanija planavo uždaryti penkias savas žaidimų kūrimo studijas ir apriboti kitų dviejų darbą. Sausį THQ paskelbė ketinanti atleisti apie 600 darbuotojų, arba 24% savo darbo jėgos. Taip pat ketinta sumažinti Saints Row kūrėjų, Volition studijos darbuotojų algas ir parduoti arba visai uždaryti Rise of Nations kūrėjus Big Huge Games. Tačiau nevisos THQ pavaldžios kūrėjų studijos merdi. Šiandien Frontlines: kūrėjai Kaos Studios paskelbė ieškantys naujų darbuotojų naujam, dar nepaskelbtam projektui. Nors jokių konkrečių detalių apie projektą dar nepateikiama, internetiniame Kaos Studios darbo skelbime pažymima, kad reikalingi specialistai, gebantys dirbti ties pirmojo asmens šaudykle. 2008 metų vasarį Kaos Studios ir THQ išleido labai pozityviai kritikų įvertintą pirmojo asmens šaudyklę Frontlines: Fuel of War.
  5. San Fransiskas. Šįryt Activision leidėjai patvirtino tai, ką vakar dauguma pastebėjo žiūrėdami jų naujo žaidimo treilerį - Call of Duty 4: Modern Warfare tęsinys bus paprasčiausiai pavadintas Modern Warfare 2. Tai tik sustiprino įtarimus, kad Modern Warfare taps visai savarankiška žaidimų serija. Truputį vėliau žaidimų kūrėjai Infinity Ward tai tik patvirtino: „Galiu jums pasakyti (oficialiai) tik tai, kad Modern Warfare pradėjo savarankišką gyvenimą ir tapo pagrindiniu mūsų dėmesio ir darbo objektu. Dėl to, kol kas dar per anksti atskleisti papildomas detales.“ Infinity Ward generalinis direktorius Vince Zampella pridūrė, kad „visi komandos nariai labai stengiasi sukurti tokį įtraukiantį žaidimą, kokio dar niekada nebuvo.“ Jei Modern Warfare tikrai tapo nepriklausoma šaudyklių serija, nuo pat pradžių ji turės didžiulę fanų bendruomenę. Activision šiandien pranešė, kad visame pasaulyje jau parduota 12 milijonų Call of Duty 4: Modern Warfare kopijų. Šie įspūdingi skaičiai leidžia Activision girtis, kad tai „yra perkamiausia visų laikų pirmojo asmens šaudyklė.“ Modern Warfare atsiskyrimas nuo „tėvų“ pakišo dar vieną neraminantį klausimą – kas atsitiks su Call of Duty žaidimų serija? Jei Infinity Ward daugiau nebedirbs ties šiuo projektu, visai tikėtina, kad jį gali perimti kita panaši Activision leidėjams priklausanti kūrėjų studija Treyarch. Pastaroji pernai padėjo kolegoms iš Infinity Ward kuriant Call of Duty 4: Modern Warfare. Activision kol kas neatskleidžia savo planų apie Call of Duty licenciją.
  6. San Fransiskas. Šiandien Game Developers Choice Awards renginyje Meggan Scavio paviešino labai paslaptingą naujo žaidimo treilerį. Dar prieš įteikiant pirmuosius apdovanojimus, 2009 Game Developers Conference direktorė pranešė, kad „mūsų draugai iš Infinity Ward paruošė staigmeną“, kuri bus parodyta iškart po Metų Žaidimo apdovanojimo. Taigi, kai Metų Žaidimo apdovanojimą išsinešė Fallout 3 kūrėjų atstovai, visos šviesos užgeso ir ekrane pasirodė Infinity Ward kūrėjų logotipas. Stilinga žalia pulso linija ekrane su kiekvienu garsu parodo neryškų, miglotą vaizdą, kuris tuojau vėl dingsta. Tokiu būdu pastebime du vyrus, įeinančius į liftą sausakimšame viešajame pastate, galbūt oro uoste arba prekybos centre. Lifte jie atsega krepšius ir girdisi užtaisomų automatinių šautuvų garsas. Po komentaro užsienio kalba, pasigirsta pastaba: „Prisimink, ne rusas“... Staiga lifto durys atsidaro. Pasigirsta besijuokiančios minios šurmulys, kurį perskrodžia šūviai ir klyksmai. Tai primena dar vieną teroristų ataką. Žinant, kad rusų separatistai dažniausiai yra pagrindiniai priešai Call of Duty 4: Modern Warfare šaudyklėje, treileris leidžia interpretuoti, kad žaidimo tęsinio dėka, jie grįžta keršyti. Sprendžiant iš vėliau vėl žaliame fone rodomų tam tikrų vietovių, karinių dalinių, sprogimų bei susišaudymų, pastaroji teroristų ataka sukelia dar vieną globalinį konfliktą. Ar tai tiesa, pasaulis sužinos jau lapkričio 10 dieną. Bent tokia data švysteli treilerio pabaigoje. Tikiu, kad dauguma šaudyklių gerbėjų, kaip ir aš dabar trina delnais, tačiau tai ne vienintelė naujiena. Modern Warfare 2 tikriausiai nebebus Call of Duty šeimos narys, o taps savarankišku žaidimu. Activision leidėjai šios informacijos kol kas nepatvirtino, tačiau, kaip žinia, leidėjų tyla nutekėjus informacijai dažniausiai reiškia, kad būtent taip ir bus.
  7. Iliustruotas fantastikos žurnalas Heavy Metal grįžta į kompiuterinių žaidimų pasaulį. Du ankstesni bandymai (Heavy Metal: F.A.K.K. 2 ir Heavy Metal: Geomatrix)publikai pristatyti žaidimus, kuriamus pagal brutalų ir dažnai seksualų šio mėnesinio žurnalo pasaulį, sulaukė aršios kritikos. Tačiau neseniai susikūrusi Titmouse Games žaidimų studija tikisi įtikinti, kad trečias kartas tikrai nemeluoja. Šiandien Titmouse Games paskelbė sudarę sutartį su Heavy Metal žurnalo leidėju (ir Teenage Mutant Ninja Turtles kūrėju) Kevin Eastman. Titmouse Games patikėta kurti žaidimus, paremtus šiuo ilgai gyvuojančiu žurnalu. Pirmoji žaidėjus pasieks kompiuterinė Fistful of Blood adaptacija. Tai rašytojo Eastman istorija, kurią iliustravo Simon Bisley. Titmouse Games apibūdina būsimą projektą, kaip „veiksmo perpildytą žaidimą su Ateivių Premijų Medžiotoja, kuri atkeliauja į Žemę ieškodama padaro, nužudžiusio jos tėvą. Tačiau pakliūna į vietinį Vampyrų ir Zombių klanų karą.“ Titmouse Games oficialiai prisistatė tik praeitą savaitę, kaip nepriklausoma Titmouse Inc. atšaka. Titmouse Inc. – animacinių filmukų kūrėjų studija, sukūrusi video intarpus Guitar Hero žaidimų serijai ir piešianti TV kanalo Cartoon Network animacinį serialą Metalocalypse. Be Fistful of Blood, studijos planuose figūruoja ir veiksmo/vaidmenų žaidimas Seven Haunted Seas. Deja apie jį, kol kas daugiau nieko nežinoma.
  8. Neseniai žaidimų leidybos kompanija THQ paskelbė perorganizuojanti savo verslą. Šiandien leidėjai paskelbė pradedantys paskutinį savo persitvarkymo etapą – trys THQ pavaldžios kūrėjų studijos vienaip ar kitaip turės išlysti iš po leidėjų sparnelio. Visų pirma, THQ pavaldi žaidimų kūrėjų studija Big Huge Games buvo informuota apie tai, kad bus uždaryta, jeigu greitu laiku neatsiras norinčių ją pirkti. Jei taip atsitiks, studijuos darbuotojai apie tai bus informuoti 60 dienų prieš uždarymą. Be to, THQ žada „paleisti“ iš savo valdžios dvi, Kalifornijoje įsikūrusias žaidimų kūrėjų studijas Heavy Iron ir Incinerator. Pastarosios turėtų tapti nepriklausomomis kompanijomis. „Šie veiksmai nedžiuginantys, bet, atsižvelgiant į sudėtingą ekonominę situaciją, yra neišvengiami.“ kompanija sakė savo pranešime. Tai turėtų užbaigti vasarį pradėtus THQ planus sumažinti savo pasaulinę darbo jėgą beveik ketvirtadaliu – apie 600 žmonių. Big Huge Games įkurti 2000 metais keturių PC strategijų kūrėjų, kurių užbaigtų darbų sąraše jau puikavosi Alpha Centauri, Civilization, Civilization II ir Gettysburg. Big Huge Games studija labiausiai išgarsėjo savo strategijomis Rise of Nations ir Rise of Nations: Rise of Legends. 2008 metų sausį kompaniją įsigijo THQ. Kai THQ įsigijo Big Huge Games, studija jau buvo užsitarnavus savo vardą, tuo tarpu Heavy Iron ir Incinerator yra grynai THQ leidėjų kūdikiai. Heavy Iron buvo įkurta 1999 metais ir labiausiai koncentruojasi į licencijuotų kūrinių perkėlimą į kompiuterinių žaidimų pasaulį. Heavy Iron sukūrė žaidimus, paremtus SpongeBob SquarePants, Scooby-Doo, seriją animacinių Pixar filmų, įskaitant The Incredibles, Ratatouille ir Wall-E. Incinerator studija įkurta 2006 metais ir iki šiol kūrė žaidimus Wii konsolei.
  9. Sveiki, grįžtu prie naujienų rašymo, tad pradėsiu nuo Max Payne 3 naujienos, išversta Lietuviškai Rockstar Games pranešė, jog Max Payne 3 yra kuriamas ir yra numatomas išleisti šių metų žiemą PC, X360 ir PS3 konsolėms. "Kuriamas Rockstar Vancouver studijos, Max Payne 3 pasakoja atsistatydinusio detektyvo istoriją, kurioje šis įsipainioja į korupcijos, sąmyšio ir smurto pasaulį" - būtent taip buvo pristatytos pirmosios detalės apie žaidimą. Jeigu neteko su Maksu susidurti anksčiau, dabar šiek tiek papasakosiu, kas jis per vienas. Maksas Peinas (Max Payne) - visko regėjęs ir patyręs Niujorko miesto detektyvas, kuris siekia atkeršyti už savo šeimos žūtį. "Naujoji dalis duos žaidėjams daugiau klasikinių elementų bei hyper aktyvaus veiksmo. Taip pat Makso istorija turėtų pasisukti visiškai kita linkme" - pridėjo Rockstar. "Šia žaidimo dalimi pradėsime naują Makso gyvenimo etapą" - kalbėjo Rockstar įsteigėjas Semas Hauseris (Sam Houser). "Šis Maksas bus kitoks nei jūs esate įpratę matyti - pasenęs keliais metais, itin nusivylęs gyvenimu bei ciniškas kaip niekada." - žadėjo Semas. Dabar šis tas apie siužetą. Nuo tada kai paliko Niujorko policijos departamentą ir patį Niujorką, Maksas gyvena dar blogiau. Apgautas ir atsidūręs toli nuo namų, Peinas atsiduria mieste, pilname smurto ir kraujo, todėl naudodamasis savo sugebėjimais ir instinktais bandys atrasti kelią tiesos link.
  10. Gungas

    Sveikinu raimax

    Su gimtadieniu
  11. Gungas

    SaintsRow 2 PC Reikalavimai

    Kur Å¡altinis?
  12. Ky Michaelson testuoja savo reaktyvinę transporto priemonę Konstruktorius-mėgėjas Ky Michaelson savo draugų rate žinomas žmogaus-raketos (The Rocketman) vardu. Jis užšalusiu ledu ir sniegu nusprendė keliauti kitaip nei likę - prie rogių prisitvirtino tikrų tikriausią raketinį variklį. Ky Michaelson šalia raketinių rogių. Rankose - sumažintas rogučių modelis Be variklio rogės nedaug kuo skiriasi nuo kitų - aliumininis rėmas, ąžuolinės lentutės, vairavimui skirtos priekinės rankenos. Išskirtinės gaminio savybės - ant vairo sumontuotas spidometras ir gale pritvirtintas gan didelis raketinis variklis. Autorius savo internetinėje svetainėje kol kas nepateikia informacijos, kokie tikslūs transporto priemonės bandymų rezultatai. Technologijos.lt
  13. Istorijos apie ateivius ir vaiduoklius galbūt yra pramanytos, tačiau Didžiosios Britanijos gyventojai jomis tiki labiau nei Dievu, rašo dailymail.co.uk. Buvo atliktas tyrimas, kuriame išaiškėjo, kad 54 proc. žmonių yra tikri, jog Visagalis egzistuoja, o 58 proc. apklaustųjų tiki antgamtinėmis būtybėmis. Taip pat paaiškėjo, kad moterys dažniau nei vyrai tiki antgamtiniais reiškiniais ir dažniau lankosi pas mediumus. Beveik ketvirtadalis iš 3 tūkst. apklaustųjų prisipažino, kad matė antgamtinę būtybę, o 37 proc. pareiškė, kad ateiviai ir vaiduokliai yra jų tikėjimo pagrindas. Anksčiau šiais metais „National Archives“ išleido ataskaitą, kurioje įrašyti vyriausybės registruoti susidūrimo su NSO atvejai. Pvz., aprašomas atvejis, kai į ateivių erdvėlaivį buvo paimtas žvejys, kuris vėliau buvo paleistas, nes buvo per senas. Praėjusiais metais atliktas tyrimas pabrėžė susirūpinimą dėl to, kad atsisakant religinių tikėjimų, mažėja moraliniai standartai. Technologijos.lt
  14. Kanadiečių žaidimų kūrėjai BioWare – puikių fantastinių vaidmenų žaidimų autoriai, didžiausią karjeros šuolį padarę prieš 10 metų pasauliui padovanoję Baldur‘s Gate seriją. Dabar studija imasi dar vieno naujo projekto Dragon Age: Origins. Kaip ir visuose fantasy stiliaus vaidmenų žaidimuose, Dragon Age: Origins sutiksite plačią įvairių rasių atstovų minią. Tačiau nesvarbu, kuo pats būsite, karys arba magas, žmogus ar elfas, teks susitaikyti su mintim, kad esate Pilkasis Saugotojas, paties karaliaus paskirtas kovoti prieš blogio jėgas. Jums padės Meistras Duncan ir žvalgas Alistair. Pilkųjų Saugotojų veterano Duncan užduotis sunaikinti blogį, tačiau tam jis privalo į savo draugiją užverbuoti narsiausius karius, magus ir bastūnus. Taip Saugotojų būry atsiduriate ir jūs, nors susitikimas su Duncan, priklausomai nuo jūsų pasiriktos rasės, skirsis. Tuomet Duncan jus supažindins su kitu jaunu rekrutu Alistair. Jis linksmas, žvalus ir niekada neieško žodžio kišenėje. Kūrėjai teigia, kad žaidėjai džiaugsis turėdami jį savo kompanijoje. Pilkieji Saugotojai tiesiogiai atsakingi Fereldan‘o Karaliui Cailan, kuriam pernelyg rūpi šlovė ir kuris kartais padaro greitus ir nepamatuotus sprendimus. Karaliaus karo patarėjas ir vyriausiasis armijos vadas Loghain vadovaus daugeliui masiškų žaidimo mūšių. Be abejo jūs juose dalyvausite, tačiau pasistenkite palaikyti su šiuo didiku gerus santykius, nes turėdami įtakos jo sprendimams, galite pakeisti visą istorijos eigą. Žaidimo metu sutiksite ir daugiau skirtingų ir įdomių veikėjų, kurie papildys jūsų kovotojų gretas. Tarp milžiniškų mūšių teks rūpintis kitais karo eigos reikalais: išaiškinti išdavikus, stengtis daryti įtaką valdžios sprendimams, likviduoti smulkius priešų ir sukilėlių būrius, ieškoti papildomų galių šaltinių ir t.t. Žodžiu veikti tikrai bus ką. Net neminėsiu milžiniško fantastinio pasaulio, kuris tik ir laukia, kol bus ištyrinėtas. Dragon Age: Origins grafika glotni ir detali, istorija gili ir įtraukianti, todėl turėtų patikti daugeliui vaidmenų žanro gerbėjų. Žaidimą tikimasi išleisti kitų metų rudenį. Ign.com