Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Padėkit ištaisyti klaidą (JAVA)


donce16

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3694 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, programavau ir susidūriau su šiokia tokia problema. Problema tokia jog iš getConfig() failo gautas rezultatas nesutampa su args[0]. Jai galit - padėkit, atsilyginsiu +R3P :)

Kodas: 

package me.donce16.login;

import java.io.File;
import java.util.ArrayList;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.ChatColor;
import org.bukkit.command.Command;
import org.bukkit.command.CommandSender;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerChatEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;



public class main extends JavaPlugin implements Listener  {
	ArrayList<String> on = new ArrayList();
	@Override
	
	  public void onEnable() {
	    	getLogger().info("[LOGIN] Plugin is enabling");
	    	 getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
	    	 File file = new File(getDataFolder() + File.separator + "config.yml");
		    	if(!file.exists()){
		    	this.getLogger().info(ChatColor.RED + " generating config.yml ...");
		    	this.getConfig().addDefault("players", "");	    	
				this.getConfig().options().copyDefaults(true);
				this.saveConfig();
		    	}
	    }
	 
	    @Override
	    public void onDisable() {
	    	getLogger().info("[LOGIN] Plugin disabling!");
	    }
	    public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String commandLabel, String[] args) {
			  Player p = (Player) sender;
			  String tass = this.getConfig().getString("players.Donce");
			  if(commandLabel.equalsIgnoreCase("login")){ 
				 
			 	if(tass == args[0]) // štai čia yra klaida, visada gaunu žinutę bad

				  {
					  p.sendMessage("Okey");
					 
				  }
				  else
				  {
					  p.sendMessage("Bad");

				  }
                                  //čia patikrinu ar tikrai sutampa.

			 	p.sendMessage(args[0]); // gaunamas test
				  p.sendMessage(this.getConfig().getString("players.Donce")); //gaunamas test
//abu gauti tekstai sutamta, tačiau gaunu žinutę bad vietoje Okey

				  			  }
			
			  return true;}
	    @EventHandler
	    public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent event){
		  String p = event.getPlayer().getName();
		  if(this.getConfig().contains("players.Donce"))
		  {
			event.getPlayer().sendMessage(ChatColor.RED + "Tau reikia prisijungti, naudok /login slaptažodis !");  
		  }
		  else
		  { 
		this.getConfig().set("players." + p, 0);
		saveConfig();
		reloadConfig();
		event.getPlayer().sendMessage(ChatColor.RED + "Tau reikia prisijungti, naudok /login slaptažodis !");
		  }
	    }
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3694 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...