Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Klaidų pranešimo komanda


bebras

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3720 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, jau seniai turėjai šią komanda mintyse bet neradau kur ją panaudoti. Tikiuosi kažkas ras kur ją panaudoti, kadangi visai naudingas dalykėlis(mano nuomone).  Parašęs komandą /klaida žaidėjas galės aprašyti serveryje rastą klaidą, kurios aprašymas bus išsaugotas į failą, be to bus įrašyta ir data bei žaidėjo vardas.

CMD:klaida(playerid,params[])
{
	if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Naudojimas /klaida [Klaidos aprašymas]");
	// Nes joks skripteris nemėgsta trumpų,neaiškių apibūdinimų.
	if(strlen(params) < 20) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Prašome klaidą apibūtinti plačiau, min 20 simbolių."); 
	new File:klaiduSarasas = fopen("Klaidos.ini",io_append); // Jei failo nėra, io_append jį sukurs.
	if(klaiduSarasas)
	{
		new name[MAX_PLAYER_NAME],string[32];

		// Gauname žaidėjo vardą
		GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
		format(string,sizeof(string),"\r\nKlaidos pranešėjas: %s",name);
		fwrite(klaiduSarasas, string); 

		// Suformatuojam laiką į norimą formatą, šiuo atveju: metai.menesis.diena.valanda.minute.sekunde
		new l[3];
		getdate(l[0],l[1],l[2]);
		format(string,sizeof(string),"%d.%d.%d",l[0],l[1],l[2]);
		gettime(l[0],l[1],l[2]);
		format(string,sizeof(string),"%s.%d.%d.%d",string,l[0],l[1],l[2]);
		strins(string,"\r\nKlaidos pranešimo data: ",0); 
		fwrite(klaiduSarasas,string);

		fwrite(klaiduSarasas,"\r\nKlaidos aprašymas: ");
		fwrite(klaiduSarasas,params);
		fwrite(klaiduSarasas,"\r\n\r\n\r\n"); // Dar trys tuščios eilutės, kad atskirai vienas raportas būtų nuo kito.

		fclose(klaiduSarasas);

		SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Ačiū kad pranešetė apie klaidą!");
	}
	return 1;
}

Šiaip labai daug galima praplėsti šią idėją... PVZ: leisti tikrinti kokia būsena klaidos(skripteris turėtų atnaujinti faile sutvarkęs) ar leisti administratoriams žaidime perskaityti esamas klaidas. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3720 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...